Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 18 kwi 2024, o 05:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Regulator a problem z obrotami. 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Regulator a problem z obrotami.
Witajcie.
Jako, że mój regulator spłoną zakupiłem nowy.
HONDA CBR 1000 Regulator Napięcia FH008ED.
Zrobiłem moda, który polegał tylko na tym aby kable czerwony i czarny z rega dać bezpośrednio na aku.
Oczywiście słusznego przekroju.
Zakupiłem też nowy aku bo stary się poprzednio ugotował.
Ładowania nie było...
Po przegrzebaniu instalacji okazało się, że kable od alternatora były nieudolnie przedłużane.
Zostało to naprawione. Teraz mam ładowanie 14,4V~14.6V w zależności czy światła czy bez.

Ale jest inny problem :mur:
SVka kręci się do 7,5 max 8k rmp i wygląda jak by się odcinała!
Stała miesiąc w warsztacie. Po podmianie i sprawdzeniu absolutnie wszystkiego (łącznie z filtrem dyszami i wydechem) okazało się, że po założeniu regulatora z oryginalnego z innej SV wszystko jest OK. Moto wesoło kręci się do redline nie krztusi się nie dławi.
FH008ED kosztował 400zł czy możliwe, że kupiłem uszkodzony?
Skoro ładowanie jest wręcz książkowe.

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


10 paź 2013, o 17:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Regulator a problem z obrotami.
Ciekawa sprawa.
A jak wygląda napięcie na AQ, gdy kręcisz do odcinki? Kręć obroty w górę, powoli, na tyle byś zaobserwował zmiany na multimetrze. Kurcze, sam nie wiem, niby regulator nie ma nic do odcięcia zapłonu, ale może jednak wadliwy jest i w pewnych obrotach robi zwarcie??? Zresztą voltomierz podłączony do AQ w takiej sytuacji pewnie nic nie wykaże...

Naprawdę ciekawa sprawa, czekam na rozwiązanie :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


10 paź 2013, o 17:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Regulator a problem z obrotami.
Ładowanie oscyluje między 14,4~14,6V jak kręcę powoli przy około 6,5k multimetr przez sekundę pokazuje 0V potem normalnie.
Obrotomierz był rozłożony i może ba na pewno ma przekłamanie bo nie było martwego pola zaznaczonego. Ale mnie więcej tutaj mam sekundowa przerwę. Potem ładowanie jest czy trzymam w tym miejscu czy kręcę wyżej.

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


10 paź 2013, o 18:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Regulator a problem z obrotami.
Czyli jak jest 0 volt na multimetrze to da się silnik kręcić jeszcze trochę wyżej??? :hmm:

Ale chyba nie ma co dywagować - skoro na innym regulatorze problemu nie ma, to widocznie regulator robi spięcie.
Robiłem kilka takich przekładek i uważam, że regulator to regulator, jak sam w sobie jest sprawny, to nie powoduje żadnych "efektów ubocznych".

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


10 paź 2013, o 19:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2013, o 19:31
Posty: 349
Lokalizacja: KTA
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Regulator a problem z obrotami.
Tylko części elektroniczne nie podlegają zwrotowi/gwarancji.
A rega kopiłem na allegro i miał mieć 12m-cy.
Ciekawe jak to się skończy. Teraz kupuję taki jak miał być kicham na mody...

Aha tak kręci się wyżej napięcie znika na sekundę może krócej. Może to jakaś wada miernika bo jeszcze się kreci 1~1,5k w górę po tym.

_________________
Obrazek

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają dusze.

Jeździjmy tak, aby było nas więcej a nie mniej!


10 paź 2013, o 19:26
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: Regulator a problem z obrotami.
Ja mogę w sprawie powiedzieć tyle że mam u siebie identyczną konfigurację: FH008ED połączony grubymi przewodami z aku, sv gaźnikowa. Wszystko od ponad roku pracuje bez najmniejszych zastrzeżeń.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


26 paź 2013, o 08:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL