Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 gru 2018, o 12:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Interkom i rozmowa grupowa 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lut 2017, o 12:04
Posty: 37
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2000.
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
karuk napisał(a):
Ja też polecam Senę SMH-5.

Używaliśmy w 3 osoby i o ile nie można prowadzić konferencji, to bez problemu wybierałem z kim chcę się połączyć i do tego prowadząc rozmowę z jedną osobą, jeżeli druga chciała się połączyć, to dostałem komunikat o takiej próbie. Więc rozłączałem połączenie i łączyłem się z drugą osobą.

Poza tym można spokojnie rozmawiać przez telefon w czasie jazdy, obsługa jest bardzo wygodna.
Dla mnie nie ma innego sprzętu, bo w moim otoczeniu właśnie używana jest sena.

Jeżeli chodzi o konferencję, to pewnie wyższe modele to obsługują.


A czemu nie mogłeś prowadzić konferencjii?? Ja z kuzynawmi w 3 spokojnie gadamy w 3 osoby tylko czasem jest problem z połączeniem.


26 lip 2017, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2012, o 00:41
Posty: 2916
Lokalizacja: Bezrzecze/Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: Dorsoduro 1200 '14
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
A jak jest z wodoodpornością interkomów? W internecie można znaleźć wiele niepochlebnych opinii o Senie i innych urządzeniach. Ja we wtorek wylewałem wodę z butów bo trafiłem na taką pompę z jaką się jeszcze nie spotkałem. Kombinezon jeszcze się suszy... Czy interkom poradzi sobie z takimi warunkami, czy nadawał będzie się do wyrzucenia?

_________________
www.poomoc.pl


27 lip 2017, o 14:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
W zeszłe wakacje objechaliśmy Bałtyk dookoła, 8000km w 3 tygodnie. Praktycznie codziennie deszcz mniejszy lub większy, z reguły większy. Mieliśmy w sumie 4szt interkomów Sena SMH5 i żaden nie miał problemów z wodą. Gniazdo słuchawek jest dobrze uszczelnione, gniazdo mikro usb do ładowania też ma gumową zaślepkę.
Sprzęt bardzo warty polecenia. Długo trzyma na baterii, dobra jakość rozmów, spory zasięg, również w górach, z ciężarówkami pomiędzy rozmówcami. No i bardzo wygodna obsługa w rękawicach - wszystko robi się za pomocą jednego dużego pokrętła, które pełni też rolę przycisku. Gdyby jeszcze była możliwość konferencji wieloosobowej, to byłby ideał. No ale chyba model 10 już ma konferencję, a reszta funkcji jest taka sama :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 lip 2017, o 14:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Jeżeli chodzi o chińczyki, to Ejeas E6 według użytkownika hateth nie przetrwał ulewy.

Natomiast mój Ejeas E2 przeszedł ostatnio crash test + zalanie. Najpierw spadł z motocykla przy prędkości około 50 km/h, a wcześniej jechałem w ulewie. Nic mu się nie stało.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


29 lip 2017, o 16:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3156
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Zamierzam nabyć takiego eljasza E6 albo E4 (prorok jakiś?) Na allegro widziałem, że są z pilotem i bez. Co mi doradzicie szanowni turyści? Brać z pilotem ? Warto czy obsługa bez jest do ogarnięcia?

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


8 maja 2018, o 15:44
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 11:06
Posty: 73
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
E6 jest ciężki do ogarnięcia przez rękawice, lepiej brać z pilotem, tak to dobrej jakości sprzęt, osobiście używałem go przez rok, teraz wskoczyłem na vnetphone V8, na Ali można wyrwać czasami poniżej 300zł a różnica między E6 jest taka że posiada konferencje do 5ciu osób, radio FM i pilot w zestawie, minusem jest odczuwalna słabsza komunikacja powyżej 120km/h gdzie E6 był słyszalny do nawet 150km/h, zasiegi te same, co do konferencji v8 to jest kompatybilny z sena oraz midland, więcej nie sprawdzałem.


11 maja 2018, o 12:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 158
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Wolf napisał(a):
E6 jest ciężki do ogarnięcia przez rękawice, lepiej brać z pilotem, tak to dobrej jakości sprzęt, osobiście używałem go przez rok, teraz wskoczyłem na vnetphone V8, na Ali można wyrwać czasami poniżej 300zł a różnica między E6 jest taka że posiada konferencje do 5ciu osób, radio FM i pilot w zestawie, minusem jest odczuwalna słabsza komunikacja powyżej 120km/h gdzie E6 był słyszalny do nawet 150km/h, zasiegi te same, co do konferencji v8 to jest kompatybilny z sena oraz midland, więcej nie sprawdzałem.


A mógłbyś się wypowiedzieć na temat jakości wykonania tych komunikatorów i czy warto :D?


12 maja 2018, o 08:34
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 11:06
Posty: 73
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Może tak,
Ejeas E6:
- wykonanie przycisków, pewny klik ale tak jak wspominałem przez rękawice czucie ogranicza się do dwóch największych, po roku czyli około 5000km brak śladów zużycia.
- obudowa sztywna ale co do wodoodporności lekki deszcz przeżył ale nie zdążyłem go zatopić.
- mocowania na kask czyli "baza" bez zastrzeżeń, jedynie kable cienkie, należy uważać przy montażu.
- audio, bardzo głośny nawet w stoperach był wyraźnie słyszalny , jakość dźwięku mp3 i komunikaty bez przesterów, bass słaby ale nie o to w tym chodzi.
- Bateria wytrzymuje około 8h, ładowanie około 1,5h, odbywa się przez port micro usb także ładowarka telefonu będzie pasować, stan naładowania podczas uruchamiania w języku angielskim jak i ostrzeżenie o niskim poziomie.
-Interkom na maksymalnie 2osoby, więcej można do pamięci wpisać ale to wg mnie bezsens.
VNETPHONE V8:
-Przyciski są toporniejsze ale za to wyczuwalne w porównaniu do poprzednika (jeśli stosujemy tzw wyliczanke ;) ), pilot w zestawie ułatwia sterowanie, przejechałem narazie z nim 1500km także zbyt mało żeby cokolwiek stwierdzić odnośnie wycierania, pękania, deszczu.
-Sama konstrukcja wydaje się solidniejsza i bardziej wodoodporna prócz gniazda USB które nie ma oringu tylko jest osadzone głębiej przez co wtyk jest osłonięty.
-Baza w tym modelu jest na ścisk skręcana do skorupy kasku dwoma śrubami, w E6 jest to wsuwka, jedno i drugie rozwiązanie jest dobre, kable niemal identyczne
-Audio tutaj jest różnica niestety na nie korzyść, dźwięk jest cyfrowy z usb, nie wiele cichszy w kierunku poprzednika, podczas słuchania muzyki z telefonu występuje cyfrowe stereo, korektor mało pomaga, sprawdzałem na kilku tych samych modelach, to samo, także wada fabryczna i należy z tym żyć, jakościowo kiedy nie przejmujemy się stereo czuć, że te głośniki są lepsze, bass jakiś jest, wysokie oraz średnie tony wyraźniejsze. Radio w tym modelu działa czysto, dobrze odbiera.
-Bateria nawet na 4osoby tak 7-8h dała radę, ładowanie około 2-3h, odbywa się przez gniazdo Mini USB co powoduje wożenie dodatkowego kabla, z ostrzeżeń jest tylko słabo wyraźne pikanie o niskim poziomie więcej nie ma.
-Rozmowa konferencyjna do max 5osób, testowany na 4rech jest dobra, zasięg realny 400-500m, niestety redukcja szumów jest "delikatna" gdzie moim zdaniem E6 miał wyraźniejszą i ucinał większość wiatrów, w V8 słyszymy szum wiatru innych użytkowników ale silników już nie, pomaga porządne umiejscowienie mikrofonu i odpowiednie ustawienie volume na swoim urządzeniu. Parowanie tutaj temat jest dość banalny aczkolwiek zdarzają się psikusy, kompatybilność z innymi interkomami jest duża bo te sprzęty wykorzystują dwa kanały co firmówki (E6 ma jeden), przez co pierwszy łączy się z drugim, drugi z trzecim gdzie wtedy działa jako łącznik z pierwszym itd... reszta info w materiałach pod spodem.

Kończąc co wybrać... zależy co potrzebujemy, oba sprzęty jeśli kupujemy z Ali wychodzą naprawdę znacznie taniej niż w Polsce te same lub firmowe modele, polecam zimą polować, ponieważ chińczyki wyczuli temat i sprzęty jak wcześniej szło wyrwać, np E6 za 120-150zł a V8 za 200-250zł tak teraz jest lekkie przegięcie.

E6
https://www.youtube.com/watch?v=qbr9bzEaNGM
Ali http://tnij.at/270221
V8
https://www.youtube.com/watch?v=BPIzU-5k_rI&t=1s
Ali http://tnij.at/270223


13 maja 2018, o 10:00
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 sty 2017, o 22:55
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000SN 2003
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
VNETPHONE V8:

E6 miał wyraźniejszą i ucinał większość wiatrów, w V8 słyszymy szum wiatru innych użytkowników ale silników już nie, pomaga porządne umiejscowienie mikrofonu i odpowiednie ustawienie volume na swoim urządzeniu.
[/quote]

Co ciekawe przy rozmowach telefonicznych wycina wszystko oprócz mowy, a na interkomie słyszałem pracę silnika i wydech z drugiego moto. Ja wolałbym ich wycięcie.

Pytanie - jak jeden z grupy zgubi zasięg, to po powrocie w pobliże wróci do grupy, czy trzeba parować od nowa? Zapomniałem to sprawdzić...


14 maja 2018, o 18:37
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 11:06
Posty: 73
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Zdarzyło się parę razy że jeden uciekł i za każdym razem kiedy się zbliżył łączyło go automatycznie, tyle że to były dystanse około 1-1,5km czyli można powiedzieć że w zasięgu producenta ale bez inicjowania rozmów.


15 maja 2018, o 12:20
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 15 sty 2017, o 22:55
Posty: 31
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000SN 2003
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Wolf napisał(a):
co do konferencji v8 to jest kompatybilny z sena oraz midland, więcej nie sprawdzałem.


Jak udało Ci się sparować z Seną?
Co trzeba nacisnąć na V8, a co w Senie?


27 maja 2018, o 21:45
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 16 gru 2012, o 11:06
Posty: 73
Lokalizacja: Oleśnica
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
V8 zwykłe szukanie kanału A lub B, sena tryb Universal Intercom Pairing, jeśli nie będzie efektu, analogicznie na odwrót, z tymże v8 raz kliknąć zadany kanał czyli otwarty na łączenie. Jeśli będzie wciąż problem, należy skasować pamięć łączenia interkomów V8, 10sek przytrzymać A+B aż do zapalenia raz czerwonej diody Led.


1 cze 2018, o 02:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 mar 2017, o 18:17
Posty: 186
Lokalizacja: Zielonka Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000s 2004
Post Re: Interkom i rozmowa grupowa
Poszukujemy interkomów dla ekipy, jest nas 4-5, obowiązkowo tryb konferencyjny dla całej grupy, dobra jakość i zasięg.
Kandydat na tą chwile to: FreedConn TMAX S http://freedconn.pl/t-max-s-2/
Miał ktoś do czynienia z tym interkomem? :) Prosze o opinie

_________________
SV650n `99 -> SV1000S `04
Zapraszam do mojego tematu!
:D

Zapraszam na mojego Instagrama :)
https://www.instagram.com/oleix18/?hl=pl


8 cze 2018, o 14:58
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL