| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 pmka 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 11 maja 2010, o 21:40 Posty: 266 Lokalizacja: Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy  
					
						Widziałem czasami przeglądając wasze sprzęty w galerii, że macie założone długie barendy. Moje pytanie brzmi, Czy można je gdzieś na rynku polskim dostać, czy ktoś to np struga jak crashpady?? Chyba, że to są takie po prostu: http://www.puig.pl/karbon_oslony_i_konc ... -p871.html 
					
						 _________________ Motocykl jak narkotyk, wyniszcza powoli lub zabija natychmiast . . . SUZUKI SV 650 S K7 - zniszczona
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 wrz 2010, o 13:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy  
					
						Oryginalne suzuki są dość długie i ciężkie. Generalnie unikałbym ciężarków z tworzywa sztucznego, bo niestety powinny swoje ważyć. Im cięższe końcówki tym mniejsza skłonność kierownicy do wpadania w drgania, więc dla mnie aluminiowe i plastikowe są z miejsca skreślone. 
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 wrz 2010, o 18:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pm2z 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: PW50, CBR600, CR125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy  
					
						Ja mam aluminiowe (chyba, łatwo się piłowały pod aluminiową kierownicę) i nie narzekam na drgania kiery. 
					
						 _________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie  
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 wrz 2010, o 18:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kacperski 
				Mister Apollo 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16 Posty: 5365 Lokalizacja: WGM
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Z1000
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy  
					
						Mówisz o drżeniu kierownicy czy szimie?  
					
						 _________________ SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 wrz 2010, o 18:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 voorek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 01:50 Posty: 278 Lokalizacja: Śrem
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv1000s 2006r
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Długie BARENDY, czyli końcówki kierownicy  
					
						O drganiach, a od shimmy może Cię jedynie amortyzator skrętu uchronić  ![happy :]](./images/smilies/krzywy.gif)  
					
						 _________________
 Suzuki SV 650s K5 blue/black >> SV 1000s K6 grey/black 
  
  
					
  
			 | 
		 
		
			| 14 wrz 2010, o 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |