Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:11



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna strona
crash pady 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2010, o 21:18
Posty: 865
Płeć: mężczyzna
Post Re: crash pady
Ja również zdążyłem przetestować Twoje crashe :) Na czasie wstawię fotki ale ogólnie to porysowane lekko czacha, klamka hamulca przedniego i tylnego, ciężarek kierownicy, wydech, przedni kierunek połamany. Ogólnie strat większych nie ma tak więc wystawiam ocenę pozytywną :)

Szlif na torze Biłgoraj przy prędkości 30-40 km/h


22 lip 2013, o 22:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2013, o 19:01
Posty: 1318
Lokalizacja: gdzie zawieje
Płeć: kobieta
Moto: Diabeł
Post Re: crash pady
u mnie po ślizgu też łasuchowe crash pady się sprawdziły, wprawdzie czacha ucierpiała, ale bak, wydech ok
najgorzej jest z kierunkami - za bardzo wystają

_________________
nil mirari, nil indignari, sed intellegere
viewtopic.php?t=9443


25 lip 2013, o 12:51
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: crash pady
A ja mam pytanie-czy crash-pady na przedniej osi coś dają przy glebie? Widziałem coś takiego ale wydaje mi się że to trochę przesada a poza tym przy ślizgu chyba nic nie dają. Co myślicie o tym?

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


28 lip 2013, o 19:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
jacek sv1000 napisał(a):
A ja mam pytanie-czy crash-pady na przedniej osi coś dają przy glebie? Widziałem coś takiego ale wydaje mi się że to trochę przesada a poza tym przy ślizgu chyba nic nie dają. Co myślicie o tym?
Dają ;) jak ich nie masz to przy szlifie trze po dole lagi.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


28 lip 2013, o 20:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lip 2011, o 08:50
Posty: 629
Lokalizacja: Giżycko
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R 750 K6
Post Re: crash pady
Jedno ze trze a drugie dzieki okrągłemu kształtowi mniejsze prawdopodobienstwo ze o cos zaczepi laga. Womet-techa 140 zl


28 lip 2013, o 21:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: crash pady
ja mam przytarty korek ten od regulacji u dołu lagi, także jak ktoś ma złotówki to warto zainwestować

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


28 lip 2013, o 21:12
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: crash pady
Dziękować! Myślałem że to tak trochę na wyrost ale chyba założę przy okazji zmiany zawieszenia.Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś w rodzaju rolek pod wahacz.Spełniałoby to podwójne zadanie

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


28 lip 2013, o 21:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
jacek sv1000 napisał(a):
Dziękować! Myślałem że to tak trochę na wyrost ale chyba założę przy okazji zmiany zawieszenia.Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś w rodzaju rolek pod wahacz.Spełniałoby to podwójne zadanie
No ale rolki wahacza tak właśnie mają działać. Z jednej strony są pod podnośnik a z drugiej chronią wahacz przy ślizgu. Moim zdaniem rolki wahacza to świetny patent.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


28 lip 2013, o 21:36
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: crash pady
Janek87 napisał(a):
jacek sv1000 napisał(a):
Dziękować! Myślałem że to tak trochę na wyrost ale chyba założę przy okazji zmiany zawieszenia.Zastanawiam się czy nie zrobić czegoś w rodzaju rolek pod wahacz.Spełniałoby to podwójne zadanie
No ale rolki wahacza tak właśnie mają działać. Z jednej strony są pod podnośnik a z drugiej chronią wahacz przy ślizgu. Moim zdaniem rolki wahacza to świetny patent.

I tak zrobię! :-)

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


28 lip 2013, o 21:43
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20
Posty: 212
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
Post Re: crash pady
jakiej twardosci szpilke kupic do crash padsow? 8,8? gdzie wogole takie cos mozna dostac? bo udalo mi sie odtoczyc komplet z ertalonu ale jednak szpilke z castoramy nie wsadze


1 sie 2013, o 00:42
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: crash pady
Ja użyłem 8.8.(sprawdzone-2gleby i ładnie się wygina:-)).Gwint jest drobnozwojny 1.25 .ups-nie doczytałem-jeśli chodzi o szpilkę to nie wiem-ja mam pady w tym"gorszym"miejscu.hehe

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


1 sie 2013, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
pAWElSOME napisał(a):
jakiej twardosci szpilke kupic do crash padsow? 8,8? gdzie wogole takie cos mozna dostac? bo udalo mi sie odtoczyc komplet z ertalonu ale jednak szpilke z castoramy nie wsadze

8.8 starczy na luzie, ale nie wróżę Ci sukcesów w znalezieniu gotowej szpilki w sprzedaży. A z castoramy to faktycznie lepiej nie, bo po pierwsze primo ma gwint na całej długości i poniszczy otwory w ramie/silniku, po drugie primo to jest stal budowlana, a nie konstrukcyjna, więc parametry wytrzymałościowe ma raczej słabiutkie...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


2 sie 2013, o 09:52
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20
Posty: 212
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
Post Re: crash pady
Aha :p a na necie nie znajdzie sie takiej?2 opcja to kupić i obrócić wałek z nierdzewki


2 sie 2013, o 10:24
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 kwi 2013, o 12:20
Posty: 212
Lokalizacja: Starachowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S 2000
Post Re: crash pady
Pady sie powinny stykac z rama czy zostawić jakiś luz?Obrazek


9 sie 2013, o 10:23
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 13 sie 2013, o 18:42
Posty: 77
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: crash pady
Miał ktoś z Was do czynienia z takimi crash padami?

http://allegro.pl/azarel-crash-pady-suz ... 75175.html


24 sie 2013, o 22:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Sporo opinii o tych lub podobnych padach znajdziesz w tym wątku, wystarczy się cofnąć kilka stron :) Generalnie ładne wykonanie, słabe miejsce montażu no i cudowne materiały, których nazwy producent jednak nie podaje, chociaż są rzekomo lepsze (w czym?) od konkurencji ;)


Mam dobrą wiadomość dla posiadaczy SV1000S z bocznymi owiewkami silnika. Dzięki zaangażowaniu jednego z kolegów, prawdopodobnie w przyszłym tygodniu powstanie prototyp pasujących crashpadów. Po 4 latach wreszcie się udało ;) Oczywiście mocowane na dwie śruby, z solidnym wspornikiem i crashpad ma pasować w fabryczny otwór w owiewce. Tego typu jak do 650tki:
Obrazek Obrazek

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


25 sie 2013, o 13:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: crash pady
Witam to crash pady mojego własnego projektu
są z amelinum polakierowane bezbarwnym przeciw utlenianiu i zwiększenia połysku

Obrazek

Obrazek

co o nich sądzicie ? ;>

_________________
Hard Work Beats Talent.


9 wrz 2013, o 16:13
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2013, o 09:15
Posty: 254
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Z750
Post Re: crash pady
Marpol napisał(a):
co o nich sądzicie ? ;>


Musiałbyś znaleźć testera... a z tym chyba będzie trudno chyba, że dasz mu testowe moto :D

_________________
Don’t hesitate. Trust yourself. Trust the bike.


9 wrz 2013, o 16:40
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: crash pady
Nie za blisko nóg te crashe? W razie highside'a jak Cię podrzuci na siodle to możesz sobie nieźle kolano rozwalić. Byłem świadkiem na torze w Poznaniu jak gość w ten sposób ściął kolanem śrubę mocującą crasha (ale to była jakaś M6 czy M8).

_________________
SV650S K9


9 wrz 2013, o 17:19
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: crash pady
hehe :D też racja pytałem tylko o efekt optyczny ;)

nie no tu mamy m10 klasa 8.8 do kolan jest jeszcze bardzo daleko - przynajmniej moich
one są tylko jakieś 8 cm bliżej niż te do centralnej szpilki mocowane

jak ktoś ścina kolanem śruby to zajebiste crash pady miał ;)

_________________
Hard Work Beats Talent.


9 wrz 2013, o 17:24
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL