Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 15:09



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Następna strona
crash pady 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Mam dobrą nowinę dla posiadaczy SV1000S w pełnych owiewkach :) Dzięki współpracy z kolegą Flames powstał prototyp padów, obecnie są już one zamontowane i mam potwierdzenie, że pasują :) Oto efekt końcowy:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Czy na forum znajdą się zainteresowani takimi padami? Swego czasu kilka osób deklarowało się na zakup, ale nie wiem jak sytuacja wygląda w chwili obecnej. Jeśli będzie odpowiednia liczba chętnych, to wsporniki będą wycinane laserowo tak samo jak wsporniki padów do 650tki i cena też będzie ta sama - 250zł. Prototyp był robiony "ręcznie" ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


9 wrz 2013, o 19:01
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2013, o 09:42
Posty: 93
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2007
Post Re: crash pady
witam

mam pytanko czy sprzedałbyś mi samo mocowanie ze śrubami ale bez crash padów dlatego ze już zakupiłem i trochę się sfrajerowalem :mur: że nie poszukałem najpierw na forum a teraz głowie bo mam tez wersje zabudowana i za cholerę nie idzie tego inaczej zamontować jak tylko takim mocowaniem, chyba żebym to przykręcił do tego elementu do którego przymocowana jest osłona ale to byłoby na krótką śrubę i troche nie pewne :niee: . za ile mógłbym coś takiego zakupic :?:

_________________
Rafał. Pozdrawiam


1 paź 2013, o 10:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: crash pady
Zapraszam na PW ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


1 paź 2013, o 11:42
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 12:23
Posty: 257
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: Różne, co popadnie
Post Re: crash pady
Polecicie jakieś crashpady dopasowane do modelu z 2010 roku? Co szukam, to 2003-2006, max do 2008.


18 lut 2014, o 12:36
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 cze 2012, o 11:06
Posty: 547
Lokalizacja: Barcelona
Płeć: mężczyzna
Moto: Piaggio Liberty ;)
Post Re: crash pady
Jak post wyżej, lasooch produkuje crash pady, osobiście testowałem szorując moją SV po asfalcie... polecam :D

_________________
Maszyna: Suzuki SV650 N K3


18 lut 2014, o 13:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: crash pady
SVRider napisał(a):
Polecicie jakieś crashpady dopasowane do modelu z 2010 roku? Co szukam, to 2003-2006, max do 2008.

Niech zgadnę - motocykl masz sprowadzony albo poprzedni właściciel go sprowadził. Nie jest to rocznik 2010, na pewno nie produkcji. Prawdopodobnie to data pierwszej rejestracji za granicą, a nasze tłumoki urzędniki wpisali to jako datę produkcji. Masz motocykl z roku 2007 bodajże, możesz choćby zadzwonić do salonu Suzuki i po VINie Ci sprawdzą albo poszukaj tabelki malowań w poszczególnych rocznikach i tak też dojdziesz. Także spokojnie znajdziesz crashpady, tylko szukaj po prawdziwym roczniku ;)

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


18 lut 2014, o 14:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lut 2014, o 12:23
Posty: 257
Lokalizacja: Wielkopolska
Płeć: mężczyzna
Moto: Różne, co popadnie
Post Re: crash pady
Napisałem do Suzuki, sprawdzili mi Vin, moto ma oznaczenie K8 ;)
Co do tłumoków, fakt - w miejscu konie mechaniczne wpisali mi 53, nie zważając, że to KW (od tam, jedna literka różnicy między KM, nie?). Moto z Włoch, tam pierwsza rejestracja w 2010, a model jak widać jest z 2008 ;)


18 lut 2014, o 15:02
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: crash pady
Raczej nie było żadnych zmian uniemożliwiających montaż crash padów od lasoocha.
Więc śmiało możesz od niego brać, tylko sobie wybierz które cie interesują.


18 lut 2014, o 15:06
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
podłączam się pod temat :) Kupiłam Crashe do SV560 takie. http://akcesoriamotocyklowe.pl/808-2058 ... 9-2002.jpg i tu mój problem wszędzie jest napisane że szpilka ma mieć 460mm ale po założeniu i skręceniu szpilka jest za długa :( jaką ona ma mieć długość w końcu po między crashami?? była bym wdzięczna za pomoc :)


25 lut 2014, o 12:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
marilka2 napisał(a):
podłączam się pod temat :) Kupiłam Crashe do SV560 takie. http://akcesoriamotocyklowe.pl/808-2058 ... 9-2002.jpg i tu mój problem wszędzie jest napisane że szpilka ma mieć 460mm ale po założeniu i skręceniu szpilka jest za długa :( jaką ona ma mieć długość w końcu po między crashami?? była bym wdzięczna za pomoc :)
Co to znaczy za długa? Wystaje czy jak? http://womet-tech.pl/product.php?id_product=108 mam te crashe i wszystko jest ok. Ta Twoja ma 460 mm?

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 lut 2014, o 12:35
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
Po skręceniu crash-ów mogę nią przesuwać na Boki :/


25 lut 2014, o 12:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
Chwila, to albo masz za mało gwintu albo coś źle skręciłaś :hmm: Dałaś odpowiedni crash z dobrej strony? Jeśli piszesz że skręciłaś crashe a szpilka lata to znaczy że crashe chyba też. Więc albo szpilka z innego moto albo źle zamocowane crashe ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 lut 2014, o 12:42
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
Właśnie chodzi o to że skręciłam ok właśnie zmierzyłam szpilkę tą co była w orginale bez crash-ów i cała szpilka z gwintem ma długość 320mm teraz już zgłupiałam :(


25 lut 2014, o 12:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
No ale szpilka pod crashe musi być dłuższa. Muszą przecież tam wejść odboje do ramy i gwint, który będzie wewnątrz tulei crasha. Z tego co kojarzę to u mnie też to ma chyba 460 mm. Ale nie ogarniam jakim cudem twierdzisz że to skręciłaś a możesz przesuwać szpilką :hmm: Ona się przesuwa prawo/lewo siedząc na moto czy przód/tył? To jest szpilka M12? Coś się tu kupy nie trzyma ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 lut 2014, o 12:52
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
Prawo lewo tylko tak jak by odstęp po między crashami był większy niż motocykl:/ dodam tyle żebyś nie pomyślał że gadasz z jakąś głupia laska co sie nie zna że nawet mój facet próbował to skręcić i wychodzi mu to tak samo jak mi :/


25 lut 2014, o 12:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
Hej, przecież tak nie pomyślałem ;) Jest problem to trzeba znaleźć rozwiązanie.
Skoro masz takie luzy na szpilce to crashe muszą też być luźne bo tylko ta szpilka je trzyma. A wykręcaliście tylko szpilkę czy te nakrętki zabezpieczające też? Jak coś to tylko szpilkę się wykręca.
Jeśli crashe same w sobie mają luz i nie przylegają idealnie do mocowań w ramie to jedyne co przychodzi mi do głowy to za mało gwintu na szpilce. Ale to oznacza tak jak pisałem że sam crash musi mieć luz.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 lut 2014, o 13:04
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
Po skręceniu crasha on nie ma luzu na szpilce siedzi mocno jak i z jednej tak i z drugiej :) jak dosunę z jednej strony tak że crash dotyka ramy to z drugiej strony mam 10cm luzu aż do crasha i teraz zastanawiam się czy skrócić szpilkę i nagwintować, tak aby po skręceniu nie nie dało się przesuwać tego na boki.


25 lut 2014, o 13:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2534
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: crash pady
Zrób zdjęcie i wrzuć. Może to coś pomoże. Zmierz też długość od gintu do gwintu - tzn. dłogość "czystego", gładkiego pręta pomiedzy gwintem z jednej i drugiej strony.


25 lut 2014, o 13:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: crash pady
Nie jestem w stanie pogodzić tego
marilka2 napisał(a):
Po skręceniu crasha on nie ma luzu na szpilce siedzi mocno jak i z jednej tak i z drugiej
z tym
Cytuj:
jak dosunę z jednej strony tak że crash dotyka ramy to z drugiej strony mam 10cm luzu aż do crasha
:hmm:
Poza tym 10 cm luzu to sporo za dużo. Zrób zdjęcie i odpowiedz na te pytania.
Czy wykręcaliście nakrętki zabezpieczające?
Czy pod crashami są te aluminiowe tuleje i każda po dobrej stronie ramy?

_________________
SV650 => X11 :kerm:


25 lut 2014, o 13:20
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 11:37
Posty: 17
Lokalizacja: Dublin
Płeć: kobieta
Moto: SV650S 1999
Post Re: crash pady
A więc długość gładkiego pręta po między gwintami wynosi 40cm długość gwintu 3cm
nie wykręcaliśmy nakrętki Crash i tuleja tworzą całość a w tulei jest gwint w który wkręca się szpilkę


Ostatnio edytowano 25 lut 2014, o 13:48 przez marilka2, łącznie edytowano 1 raz



25 lut 2014, o 13:38
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 549 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 28  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL