Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 12:04



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona
Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
A nie jest tak ze zeitronix uzywa sondy boscha ?? Bo chyba sami ich nie produkują co?? Nawet w dokumentacji pisze ze zalecaja tylko do uzytku z sondami bosch... no i wertuje dokumentacje jednej firmy i drugiej w poszukiwaniu tego probkowania i niemoge nic konkretnego znalesc o parametrach

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


15 lis 2014, o 09:34
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Zeitronix i innovate ( i pewnie wszystkie pozostałe) używają tych samych sond Bosch LSU 4.2 (obecnie najnowsze to LSU 4.9), ale tutaj chodzi o przetworzenie sygnału czyli sam modulator. Ja info o częstotliwości brałem bezpośrednio od mojego dostawcy oprogramowania, jego log boxy działają z Zeitronixem, Innovatem i jeszcze dwoma firmami. On sam zaleca Zeitronix z racji właśnie na parametry.

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


15 lis 2014, o 12:22
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58
Posty: 310
Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Carry ruszyło się coś w temacie ECU suzuki sv 1000 2004 bo ja dalej chętny na moda:D


2 sty 2015, o 23:02
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Póki co nic, liczę że do sezonu już będzie ale opornie to idzie...

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


3 sty 2015, o 11:50
Zobacz profil WWW
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Sezon się zbliża więc wrzucam listę obecnie obsługiwanych przez Nas modeli:) Wszystkie podlegają pod opcję podstawową oraz rozszerzoną (autotune). W razie pytań piszcie lub dzwońcie:)

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2014 
    GSX-R 600   2004  -  2014 
    GSX-R 750   2004  -  2014 
    GSX-R 1000   2003  -  2014 
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2014 
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2010 
    SV 650   2007  -  2010 
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2015 

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2014 
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2014 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2014 
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2012  -  2014 
    ER-6n  2006  -  2014 
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2014 
    EX250R / Ninja 250   2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2014 
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2014 

Jednocześnie pracujemy nad dostępem do Hondy i Yamahy więc do sezonu i te marki powinny wskoczyć do oferty:)

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


11 mar 2015, o 17:25
Zobacz profil WWW
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!

Link do artykułu

Zapraszamy do lektury:)

Dodatkowo miło mi poinformować że do obsługiwanych modeli zaczyna wchodzić Yamaha!

Obecna lista modeli wygląda następująco:

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2014 
    GSX-R 600   2004  -  2014 
    GSX-R 750   2004  -  2014 
    GSX-R 1000   2003  -  2014 
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2014 
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2010 
    SV 650   2007  -  2010 
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2015 

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2014 
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2014 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2014 
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2012  -  2014 
    ER-6n  2006  -  2014 
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2014 
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2014 
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2014 

Yamaha
R1 2002-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)
R6 2003-2006 (tylko usługa podstawowa, autotune pojawi się w sezonie)

Już niedługo nowsze R1 i R6 no i czekamy na Honde!

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


24 mar 2015, o 00:14
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
A co z litrem SV 04r?

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


24 mar 2015, o 08:58
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Niestety nadal ich nie ma w produkcji. Problem jest jeden: priorytetem jest uruchomienie do Yamahy modułu Autotune.... Dopiero po tym może uda się zająć starszymi SV...

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


24 mar 2015, o 09:31
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58
Posty: 310
Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
flanel81 napisał(a):
A co z litrem SV 04r?

Póki co nie ruszymy z tematem flanel81 :smutas:


24 mar 2015, o 18:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Carry napisał(a):
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!

Link do artykułu

Zapraszamy do lektury:)



Pytanie, jeśli optymalizacja była robiona dla 2 z 23 położeń przepustnicy (50/100%) to przy np. 30% i 70% może być gorzej niż seria po tych wszystkich modyfikacjach ?
Czy zablokowanie drugich przepustnic nie wpływa negatywnie na moment obrotowy lub jego przebieg przy gwałtownym odkręceniu manetki w dolnym i średnim zakresie obrotów ? W jakimś celu te przepustnice producenci montują.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


25 mar 2015, o 09:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
TomK napisał(a):
Carry napisał(a):
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!

Link do artykułu

Zapraszamy do lektury:)



Pytanie, jeśli optymalizacja była robiona dla 2 z 23 położeń przepustnicy (50/100%) to przy np. 30% i 70% może być gorzej niż seria po tych wszystkich modyfikacjach ?
Czy zablokowanie drugich przepustnic nie wpływa negatywnie na moment obrotowy lub jego przebieg przy gwałtownym odkręceniu manetki w dolnym i średnim zakresie obrotów ? W jakimś celu te przepustnice producenci montują.


Mapa jest dla wszystkich położeń przepustnicy, a tą wgrali ze swojej bazy(na podstawie pewnie modelu wydechu i filtra). Myślę, że gorzej niż seria na 100% nie jest. Natomiast pomiary na hamowni były robione tylko dla 50% i 100% (przypuszczam, że koszty) :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


25 mar 2015, o 16:56
Zobacz profil WWW
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Optymalizacja została zrobiona dla całego zakresu, pomiar został zrobiony tylko dla 50% i 100% - Autotune stroi wszystkie zakresy otwarcia przepustnicy, z kolei pomiaru na hamowni dla wszystkich zakresów zrobić się nie da a przynajmniej jest to bardzo trudne:) To jest tylko przykład, najlepiej by było sprawdzić jeszcze 75% i wszelkie inne wartości mapy ale reguła dla 50% o 100% widać jaka jest, reszta zakresów była robiona w taki sam sposób.

Pamiętaj że strojenie na hamowni odbywa się zazwyczaj tylko przy 100% TPS czyli stroi się 1/23 całego zakresu w tym przypadku:)

Na obu wykresach widać że idealnie nie jest, szczególnie w niższych zakresach obrotów - to właśnie bez problemu można skorygować paliwem przez autotune.

Dlatego właśnie autotune jest tak skuteczny - otwierasz STP na maksa i nie zmieniasz nic innego, w efekcie będziesz miał pogorszony dół, dopiero dolanie w odpowiedniej dawce paliwa w odpowiednich miejscach mapy zniweluje straty i poprawi wykres do stanu wyjściowego i (przy odpowiednim targecie AFR) poprawi go. Po co otwierać STP? Żeby pozbyć się kolejnej restrykcji. STP otwiera się stopniowo a nie nagle więc jak ty dasz łyche to zanim to faktycznie się stanie jednak trochę mija.

Reasumując, bez STP i po odpowiedniej optymalizacji paliwa moto szybciej będzie się wkręcać i lepiej reagować na zmiany położenia przepustnicy, bo wszystko będzie zależne od manetki a nie dodatkowego sterowania drugimi przepustnicami:)

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


25 mar 2015, o 17:02
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 24 maja 2011, o 20:00
Posty: 23
Lokalizacja: mazowieckie
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000s 2003
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
a co z litrem sv z 2003r.? :mylove:


10 kwi 2015, o 13:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 wrz 2012, o 22:58
Posty: 310
Lokalizacja: mazowieckie WLI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000N 2004
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
wilk666 napisał(a):
a co z litrem sv z 2003r.? :mylove:

NIE RUSZONE JA TEŻ CZEKAM NA LYTRA 2004


10 kwi 2015, o 20:57
Zobacz profil
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
I ja też! :)

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


13 kwi 2015, o 09:18
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2014, o 17:51
Posty: 41
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000 2004
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Chyba, jest nas więcej, ja tez chce!


13 kwi 2015, o 15:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Ruszyło coś w sprawie SV650 K3-K6 ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


18 maja 2015, o 02:24
Zobacz profil WWW
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Nadal cisza w eterze... teraz na stół poszły QS do Suzuki razem pit lane limiterami itp

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


2 cze 2015, o 16:53
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Carry napisał(a):
Nadal cisza w eterze... teraz na stół poszły QS do Suzuki razem pit lane limiterami itp

I to na seryjnym ECU takie cuda :O ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


2 cze 2015, o 20:46
Zobacz profil WWW
kluska
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 19:05
Posty: 778
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: Gsxr 600 K6
Post Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
Tak, wszystko na serii. Oczywiście potrzebny jest wyświetlacz dodatkowy na pit i sam czujnik QS. jescze launch control doszło do gsxr

_________________
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
Obrazek

Zapraszamy!


3 cze 2015, o 15:20
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 19  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL