Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=3938
Strona 17 z 19

Autor:  Carry [ 14 kwi 2017, o 11:46 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Możliwe - przy czym nikt nie podejmował nawet tematu negocjacji chociaż cena sama w sobie jest rynkowo bardzo atrakcyjna - prócz tego że modelu K3-K5 w PL zrobi może 2-3 osoby to ich cennik zaczyna się od min 700 zł za flash - o strojeniu nie wspominam bo temat idzie od 1500 zł w góre.

Autor:  Jaboolo [ 14 kwi 2017, o 16:50 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Mi się wydaje, że cena jest w pytkę. Jak bym miał bardziej zmodowaną svke to bym przyjechał na strojenie. A tak to chyba tylko poproszę Cię o wrzucenie gotowej mapy na kompa. Ale to pod koniec sezonu bo w tym roku mam 4 wesela :D

Kurde tak siedzę i myślę, może by kupić jakiś drugi silnik i go modować? Ehh dylematy :D

Autor:  Carry [ 14 kwi 2017, o 18:11 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

dzięki za opinie:)

Po co ci silnik drugi? Ceramika, uszczelka, v-stacksy, porting, fitlr, wydech, strojenie i gotowe - potem bez rozwiertu to juz ciezko bedzie cokolwiek wycisnac raczej

Autor:  Jaboolo [ 15 kwi 2017, o 10:28 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Jak by coś poszło nie tak to żebym nie miał przestojów w sezonie xD

Autor:  hubi199 [ 15 kwi 2017, o 15:10 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Jak wydech ogarnę i koło zamachowe to będę prawdopodobnie potrzebował strojenia. Yosh box za mało dokładny jest a chciałbym też obniżyć obroty by nie było boom.

Autor:  Carry [ 15 kwi 2017, o 16:06 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

To zrobimy tak, że jak się zbierze grupa chętnych na strojenie K3-K5 to wtedy kupie PC (nie jednego dnia ale przynajmniej 3-4 osoby ktore beda chcialy stroic w tym sezonie) - do nowszych możemy stroić od reki

Autor:  Carry [ 17 kwi 2017, o 15:33 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

K4 600, komentarz uzytkowniak z wykresami:)

"K4. ..bajka. Na torze w Kisielinie testowana przez dwa dni i ma fajny dół i pozwala mi wstać bardzo szybko ze złożenia ...nawet rolgaz zmieniłem tzn pierścień na dłuższy bo był za krótki i nie mogłem za szybko odkręcić (za szybkie otwarcie drugich przepustnic)
I zmiana na plus w zużyciu paliwa..."

Obrazek

Autor:  diski [ 23 kwi 2017, o 12:49 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Udało mi się zakupić power commander do SV (313-411). Carry jako, że jesteś ekspertem w tej dziedzinie zapytam tutaj, masz jakieś dobre źródło gotowych map do PC, czy zostaje tylko strona http://www.powercommander.com ?

Autor:  Carry [ 25 kwi 2017, o 20:48 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

zalezy jaki masz wydech tak naprawdę i co podpasujesz ze stronki PC, można tez poszukać ofd Fi tunera albo baazaza

Autor:  Carry [ 8 paź 2017, o 08:50 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Witajcie,

Dawno się nie odzywałem a dorobiłem sobie DL 650 więc wrzucam aktualną liste maszynek:

Suzuki
    GSX1300R (Hayabusa)   2002  -  2015
    GSX-R 600   2004  -  2015
    GSX-R 750   2004  -  2015
    GSX-R 1000   2003  -  2015
    GSX1300BK (B-King)   2007  -  2012 
    GSR 750   2011  -  2015
    GSR 600   2006  -  2010 
    SV 1000   2005  -  2008 
    GSF 1250 (Bandit)   2007  -  2010 
    GSF 650 (Bandit)   2007  -  2010 
    M109R  2006  -  2015
    SV 650   2003  -  2017
    SFV 650 SV 650S (Gladius)  2009  -  2017
GSX1400 2004 - 2008
    DL 650   2003  -  2017

Kawasaki
   ZX10R  2004  -  2015
    ZX14R / ZZR1400  2012  -  2015 
    ZX14 / ZZR1400  2006  -  2011 
    ZX6R   2005  -  2015
    ZX6RR   2005  -  2006 
    Z1000  2010  -  2015 
    Z1000SX / Ninja 1000  2011  -  2015 
    Z800  2013 -  2015
    ER-6n  2006  -  2015
    EX650 - Ninja 650  2006  -  2015
    EX250R / Ninja 250  2013  -  2014 
    EX300 - Ninja 300  2013  -  2015
    1400 GTR / ZG 1400 / Concours 14  2008  -  2015

Autor:  Józek [ 12 sty 2018, o 10:10 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Carry zmieniło się coś w sprawie SV1000 K3 :> ?

Autor:  Carry [ 13 sty 2018, o 09:06 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

A w sumie może i zmieniło:) moge zrobić test - podrzuć mi na priv numer ECU i dam ci znać co robimy i czy coś pokombinujemy:)

Autor:  Carry [ 21 sty 2018, o 11:07 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Zakupiłem dzisiaj ECU do 2003-2004 SV 1000 - zrobione mam praktycznie wszystkie definicje i musze je tylko przepisać do drugiego programu. Mam też umówione pierwsze moto na mody takze do końca stycznia będzie już coś wiadomo jak wyszło.

Nie ukrywam też, że wg mnie zainteresowanie temate bęzdei takie samo jak w przypadku starszych SV 650 (olaboga zrób zrób bo będziemy wszyscy zaitneresowani) a jak przyszło co do czego to zaitneresowanie jest na poziomie -5:) szkoda czasu poprostu:) ale w ramach zimowej bezsenności się zrobi:)

Autor:  matth [ 22 sty 2018, o 15:21 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Dobra, to jako laik w hackowaniu ECU w motongu zapytam jakie korzyści da mi taka operacja w SV650s K7 (2 świece na gar + sonda Laaambada, 36tys przebiegu) przy założeniu, że:
1. Mam fabryczny filtr powietrza i seryjny wydech
2. Mokry KN + przelotowy Dalkevic

P.S. mam emulatorek oszukujący sterownik na biegach także jadę zawsze na pełnej mocy (mam nadzieję ;) )

Jestem mocno skłonny zrobić hack jeśli przełoży się to na realne, odczuwalne 'coś' :)

Aaaa i nie żebym nie czytał tego całego tematu, ale lista rzeczy które można zrobić, a efekt jaki ma kierownik to różne sprawy czasami :) Jak bardzo można dopracować fabrykę i jak to odczuję pod tyłkiem na drodze - to mnie interesuje :)

Autor:  redman [ 22 sty 2018, o 15:53 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Jakbys potrzebował ecu sv 1000 do testu to moge swoje podeslac :)

Autor:  Carry [ 22 sty 2018, o 20:52 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

matth napisał(a):
Dobra, to jako laik w hackowaniu ECU w motongu zapytam jakie korzyści da mi taka operacja w SV650s K7 (2 świece na gar + sonda Laaambada, 36tys przebiegu) przy założeniu, że:
1. Mam fabryczny filtr powietrza i seryjny wydech
2. Mokry KN + przelotowy Dalkevic

P.S. mam emulatorek oszukujący sterownik na biegach także jadę zawsze na pełnej mocy (mam nadzieję ;) )

Jestem mocno skłonny zrobić hack jeśli przełoży się to na realne, odczuwalne 'coś' :)

Aaaa i nie żebym nie czytał tego całego tematu, ale lista rzeczy które można zrobić, a efekt jaki ma kierownik to różne sprawy czasami :) Jak bardzo można dopracować fabrykę i jak to odczuję pod tyłkiem na drodze - to mnie interesuje :)


Możesz nagrać na ECU 2 zestawy map - pod wydech OEM i pod przelot i po dorobieniu przełącznika zmieniać je w zależności od tego an czym latasz obecnie - poprawiona reakcja na gaz, mniejsze dziury czyli wygladzenie pracy - można też go ewentualnie wystroić pod AFR i przy zdjętych drugich przepustnicach będzie bardzo narowisty - kwestia gustu.

redman napisał(a):
Jakbys potrzebował ecu sv 1000 do testu to moge swoje podeslac :)


Dzięki ale już kupiłem - wole psuć swoje;)

Autor:  Carry [ 24 sty 2018, o 15:12 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Update:

Dostałem dzisiaj ECU - do końca tygodnia przerzucam definicje do odpowiedniego programu i w piątek/weekend próbuje zaprogramować go na nowych mapach - potem testy na moto i można robić

Autor:  Carry [ 25 sty 2018, o 00:01 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Update:

Definicje są gotowe:

Mapy paliwa na MS0 i MS1
TRE i zapłon
odcinka
mapy STP
sonda O2

Autor:  KrzysPL [ 27 sty 2018, o 17:37 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Carry, czy wciśnięcie sprzęgła robi jakąś różnice w składzie mieszanki czy czymkolwiek?

Autor:  Carry [ 27 sty 2018, o 19:29 ]
Tytuł:  Re: Hackowanie/Flashowanie ECU - lepsze niz PC

Siemanko,

Zależy od modelu - patrząc na ten który masz wpisany w profil (SV650 K5) wygląda to tak:

1. narzucona mapa Neutral (czyli bieg jałowy lub wciśnięcie sprzegła) na mapę biegów 1-3:
Obrazek

jak widać przyśpieszona tylko na samym dole - można powiedzieć że nei odczuwalne w jeździe

2. narzucona mapa Neutral (czyli bieg jałowy lub wciśnięcie sprzegła) na mapę biegów 4-6:

Obrazek


jak widać przyśpieszona tylko na samym dole - można powiedzieć że nei odczuwalne w jeździe - forzej z górą bo jest opźniona więc tutaj spadek mocy jeswt odczuwalny na bank


Ogółem z zsaday tak, jazda np na zmostkowanym czujniku sprzęgła lub sygnale z czujnika biegu "N" czyli ciągle na mapie neutral to słaby temat bo w większości modeli mapa zapłonu jest opóźniona a często mapy STP (w tym przypadku są takie same) oraz paliwa (w tym przypadku są takie same) są różne i mocno ograniczone - częśto odcinka jest również obniżona w tym stanie (w tym przypadku są takie same).

Generalnie miałem kilku torowców którym zmieniałem przy mostku na czujniku sprzęgła mapy tak, żeby na neutralu korzystał z map biegów i było OK - ale pamiętaj że widok map jest ograniczony i może być tak, że w różnych sprzętach są dodatkowe mapy zalezne od biegów które widocznei nei są i mocno wpływają na zachowanie moto.

Strona 17 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/