Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 12 sie 2020, o 05:03



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 233 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. 
Autor Wiadomość
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2012, o 21:18
Posty: 11
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S '03
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja jeżdżę z wierconą półką i nic nie pęka. Poza tym dobrałem takie uchwyty i kierę, że nie musiałem nic grzebać przy owiewce, nie było potrzeby jej przycinania. Wszystko ładnie się wpasowało. Wrzucę później fotki...


16 paź 2012, o 07:48
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 11:40
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
http://www.ebay.fr/itm/ABM-Superbike-Le ... 5aed925e4c

Co myślicie? Kwota jest koszmarna! Proszę o opinie.


15 lut 2014, o 11:35
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Jagdtiger napisał(a):
Ja jeżdżę z wierconą półką i nic nie pęka. Poza tym dobrałem takie uchwyty i kierę, że nie musiałem nic grzebać przy owiewce, nie było potrzeby jej przycinania. Wszystko ładnie się wpasowało. Wrzucę później fotki...

Ja założyłem do swojego litra całe zawieszenie od gsxr,nawierciłem półkę i założyłem risery od bandita 650.Kierownicę mam jakąś akcesoryjną i jest miodzio.Wygodnie jak na tapczanie.
Kiedyś miałem starego fireblade'a i zrobiłem z niego streeta.Też wierciłem półkę i i było wszystko ok.Nic się nie działo

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


15 lut 2014, o 13:26
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
cena kosmos, ale dla wygodnego....

możesz zmienić półkę, kierę akcesoryjną, linki... ew oplot, napewno wyjdzie taniej na nówkach i na Twoich podzespołach, jakie chcesz :)
możesz wiercić, nic też się nie dzieje, wkońcu mega siły tam nie działają :)


15 lut 2014, o 14:38
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 22 mar 2010, o 11:40
Posty: 33
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Trochę się czasem szarpie za lejce. Jeśli jednak ludzie jeżdżą?...Gdyby te zestawy były tańsze, to bym się nie wahał, bo tam mało mięsa w tej półce. Nakedy mają jednak tam kawał materiału. Mam obawy, ale chyba kupię jakieś zgrabne risery i tyle. Może i kable, jeśli daleko z rurką odejdę.
Szkoda, że z 08-2002 nie pasuje, bo jest tego trochę, a do wtrychów nic.


15 lut 2014, o 15:53
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
jar napisał(a):
Trochę się czasem szarpie za lejce. Jeśli jednak ludzie jeżdżą?...Gdyby te zestawy były tańsze, to bym się nie wahał, bo tam mało mięsa w tej półce. Nakedy mają jednak tam kawał materiału. Mam obawy, ale chyba kupię jakieś zgrabne risery i tyle. Może i kable, jeśli daleko z rurką odejdę.
Szkoda, że z 08-2002 nie pasuje, bo jest tego trochę, a do wtrychów nic.

Jeśli wydaje Ci się że półka może być mocno osłabiona przez wywiercenie dwóch otworów to pomyśl o podnóżkach.Ja ważę 90kg i nieraz trzeba na nich stanąć i nic się nie dzieje.A jeżdżą czasem większe kabany ode mnie-takie po100 kg i więcej.
Naprawdę nie masz czego się bać.Wierć,zakładaj risery(ale nie takie za 50zł robione przez Stacha w stodole)tylko np.te co ja mam od bandita i nic się nie będzie działo.Możesz dać jak największe podkładki od spodu dla psychicznego komfortu

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


15 lut 2014, o 16:14
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 maja 2013, o 23:57
Posty: 170
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '99
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
dokładnie :)
ew akcesoryjne rissery (czy jak to tam:) ) i tyle, ja teraz przerabiam, ale zostawiam clippony z Ski :)
zobaczymy jak to będzie, choć też myślałem, by zmienić kiere..
co do podnóżków, też ważę ok 100kg, nie raz stawałem a malutki kawałek gównianiego aluminium spawałem ze 3x...
Jacku, okređlenie "kaban" nie będę komentować, choć odnosi się do "ukraińskich przyjaciół" :-P


15 lut 2014, o 17:23
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 23 lut 2012, o 20:50
Posty: 184
Lokalizacja: Opolskie
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s2007
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Tez do takiej zmiany się zabieram choć długo to trwa, a im dłużej trwa tym bardziej nie wiem czy to robić. Kupiłem druga półkę do S-ki już wypiaskowaną od kolegi z tego forum pozdrawiam go, miejsce po znaczku S solidnie uzupełniłem solidnym środkiem (nie mylić ze szpachlą samochodową) wyszlifowałem i tylko wiercić i malować, lecz ciągle się waham-chyba się przyzwyczaiłem do wersji S


16 lut 2014, o 18:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Zakupiłem wczoraj szerszą kierownicę
malowaną proszkowo pod kolor moto ponieważ standardowa jest za wąska na moje barki i mało co widzę
Po rozpakowaniu -kierownica miała 800 mm po przycięciu po 20 mm na stronę ( na tyle starcza kabli )
okazuje się że najprawdopodobniej jest z nierdzewki :mur:
robię akurat test w solance wyszlifowanych wycinków
i jak w 2 dni będzie wszystko ok to ją rozbieram i daję do piaskowania i polerki
w ofercie było zę kiera jest amelinowa wiec jestem mega zadowolony :mrgreen:
no i cena byłą połowę niższa jak za tą z chromówki :obity:

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


7 mar 2014, o 08:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3655
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Marpol tzn jaka cena bo tak chciałbym porównać czy gra warta świeczki jak ja kupowałem aluminiową do mojej? Jedyny problem był z przewodami hamulcowymi a moja ma 750 mm ale też dużo zależy od samego profilu jak jest gięta. No i pochwal no się fotkami ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


7 mar 2014, o 09:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
ot i wygląda to tak : :)
Obrazek

mam od tego gościa:

http://allegro.pl/ir-kierownica-motocyk ... 54391.html
http://allegro.pl/ir-kierownica-motocyk ... 33693.html
po dobowym pobycie w agresywnym roztworze soli
0 nalotu na odciętym elemencie - nadal jest połysk więc stal na pewno jest szlachetna

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


7 mar 2014, o 16:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2425
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Nie rozumiem, dlaczego masz problem z tym, że jest z nierdzewki?
Kierownica jest malowana na całej długości? Nie ma problemu z założeniem pompy, sprzęgła, manetki i rolgazu?


7 mar 2014, o 16:52
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
jaki problem - wręcz przeciwnie jestem zachwycony :)
bo normalnie z nierdzewnej kosztuje x2 :P stąd mój test coby sie upewnić :)
tak cała malowane ale trzeba ostrożnie zakładać
coby nie podrapać np mocowaniem klamki sprzęgła
wg mnie dobrze wyprofilowana - kable i przewody są na ,,styk''

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


7 mar 2014, o 16:58
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 17:54
Posty: 274
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SUZUKI SV 650N 2001
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Marpol powiedz jak wrażenia z jazdy, jak ułożenie rąk i czy dużo zmieniła się pozycja jeźdźca ? Jak dla mnie wygląda extra :) Pozdrawiam !

_________________
Moje SV 650n 2001 rok ---> viewtopic.php?t=10029


7 mar 2014, o 17:12
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
a dzięki:)
bardziej pochylona
nie męcząca dość przyjemnie jeszcze ze 3 przejazdy i przywyknę na dobre :D
to ma jeszcze jeden plus jak Ci sie znudzi kolor zawsze możesz zedrzeć kolor zrobić polerkę i mieć
metaliczną połyskową ;)

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


7 mar 2014, o 17:29
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 17:54
Posty: 274
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SUZUKI SV 650N 2001
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
To elegancko, sam się zastanawiam nad takim akcentem w mojej Sv-ce :) bardziej pochylona pozycja by mi nie przeszkadzała !
Niby taka "zwykła" kierownica, a daje powiew świeżości naszym gaźnikowcom !

_________________
Moje SV 650n 2001 rok ---> viewtopic.php?t=10029


7 mar 2014, o 17:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
:spoko:

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


7 mar 2014, o 18:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3655
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Bardzo fajnie to wyszło :spoko: Ale faktycznie musi być inaczej profilowana bo u mnie kable są na styk ale po tym jak je inaczej w wiązkach ułożyłem a przewody hamulcowe wymieniłem, starych brakowało tak ok 2cm.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


7 mar 2014, o 18:37
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2014, o 17:41
Posty: 248
Lokalizacja: UK - Hemel Hempstead
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s K5
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Będę się zabierał za wymianę kierownicy w swojej eSce, bo pozycja z cliponami jest dla mnie nie do zaakceptowania.
Przewaliłem cały temat ale żeby się upewnić.
Muszę wymienić przewody hamulcowe, linki można poprowadzić inaczej i sięgną, resztę wystarczy przełożyć?
Czy kierownica eNki albo bandita z riserami z bandita nie będzie mi o nic udeżać?
W którym miejscu wiercić półki(może ktoś ma jakiś szablon)?


16 mar 2014, o 19:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1265
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
jeśli masz płaską kierownicę - taką jak stunterzy może walić o zbiornik
od tego sprzedawcy co kupowałem wg mnie jest bardzo dobra za nieduże pieniążki
ja skracałem kerownicę po 2 cm na stronę - i jest na styk.
780 mm to graniczna szerokość na standardowych kablach i przewodach.
Kierownicę zawsze mozesz minimalnie przyciąc powiedzmy te 15-20 mm na stronę żeby wszystko Ci siegało
byle to zrobić schludnie i ostre krawędzie zatępić , nie muszisz nowych kabli ciągnąć .
zrób cobie ołówkiem symetralną od otworu kluczyka do główki ramy co jest łożysko ( by podzielić półke na 2 równe części).
półka jest jednolita tzn nie ma spod spodu żeber odlewniczych tylko jakby płyta więc nie ma słabszych punktów, wymierz rozstaw tak aby łapało ci mini frazy na tej kierownicy od bandziora zaznacz na półce , zmierz czy wszystko jest symetrycznei i atakuj wiertarą .

_________________
Proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów.
https://www.bikepics.com/members/marpol/
https://www.facebook.com/Motorzysci?ref_type=bookmark


16 mar 2014, o 22:48
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 233 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL