Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://svforum.pl/ |
|
Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. https://svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=575 |
Strona 9 z 12 |
Autor: | foszcik [ 17 mar 2014, o 18:55 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Cudem udało mi się kupić górną półkę od eNki i to za stówe ale niestety bez kierownicy bo poszła już wcześniej. Znalazłem na allegro taką: http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 87751.html ale nie ukrywam, że wolałbym coś tańszego Może ktoś z Was ma na stanie oryginał od Enki i chciałby oddać za paczkę fajek albo ewentualnie coś innego podsunąć? |
Autor: | Marpol [ 18 mar 2014, o 07:58 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
sprawdz to ? http://allegro.pl/kierownica-motocyklow ... 24515.html chromowana troche droższa http://allegro.pl/ir-kierownica-motocyk ... 37783.html |
Autor: | KrzysPL [ 19 mar 2014, o 07:29 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. | |||||||||
Mam SVke po lifcie i stacyjka jest z prawej strony, ale jakoś dam radę. Udało mi się wyrwać kierownice od Nki za dwa funty plus wysyłka sześć, jeszcze tylko risery i oplot. Mam nadzieje że w przyszłym tygodniu wezmę się za wymianę. |
Autor: | Marpol [ 19 mar 2014, o 08:48 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
ok czekamy na efekt końcowy |
Autor: | KrzysPL [ 30 mar 2014, o 00:52 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Dzisiaj udało mi zacząć zabawę z kierownicą, narazie nawierciłem półkę i zamocowałem risery, niestety wyszły małe komplikacje z przewodami hamulcowymi (dwa razy mi wysłano przewody do Ski zamiast do Nki) i dopiero w poniedziałek będę przekładał kierownice. Oglnie z wierceniem nie było problemów, ważne żeby dobrze pomierzyć i dobra suwmiarka ułatwia sprawę (ja akurat takiej nie miałem ). Niestety nie robiłem zdjęć ale w sumie nie było zbytnio czego, ale jak już będę przekładał to postaram się zrobić kilka. Porównanie cliponów i prostej kierownicy od Nki. http://zapodaj.net/images/ae895f17413c7.jpg EDIT: Nie będę dawał postu pod postem. A więc wszystko przełożone, motor stał się wkońcu wygodny. Efekt końcowy http://zapodaj.net/b229f0c2917bc.jpg.html http://zapodaj.net/ba09c88c4b35a.jpg.html Obyło się bez większych komplikacji. Półkę nawierciłem, kierownice od Nki kupiłem za dwa funty, risery są chyba od jakiegoś crossa(25Ł), poprostu kupiłem risery na 22mm i przewody hamulcowe HELa(50Ł ale wysłali mi najpierw przewody od Ski i nie kazali mi potem ich odsyłać, więc je się sprzeda to zawsze coś się zwróci). Jedynymi rzeczami z jakimi miałem problem to było zamocowanie zbiorniczka od płynu hamulcowego, ale przykręciłem go do pompy i jest GIT. A drugą rzeczą to po złożeniu wszystkiego, manetka nie chciała odbijać i nie wiedziałem dlaczego, po wielu kombinacjach z ułożeniem linki dałem sobie spokój i złożyłem wszystko do kupi z zamiarem poszukania rozwiązania na forum, po przejechaniu okazało się, że manetka nie ma luzu i trzeba linkę trochę poluźnić. Ogólnie jestem bardzo zadowoliny, siedzi się teraz bardziej wyprostowanie teraz tylko trzeba się wybrać na dłuźszą trasę i zobaczyć jak się to będzie sprawowało. |
Autor: | foszcik [ 10 kwi 2014, o 15:26 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Pytałem już wcześniej ale bez odzewu wiec zapytam jeszcze raz. Czy ktoś ma może kierownicę do N-ki od 2003? Jeśli tak, proszę o kontakt |
Autor: | Czyzo [ 26 sie 2014, o 20:25 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Koledzy, a jak jest z przewodami od przełączników zespolonych???? Puściliście je na skróty przed półką górną??? Czy może przedłużaliście lutowaniem??? Jestem w trakcie konwersji i tak jak dzisiaj demontowałem osprzęt z clip-onów i przymierzałem do kierownicy to dużo długości brakuje..... |
Autor: | KrzysPL [ 27 sie 2014, o 16:23 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Z przewodami nie mialem problemów. Lewe puściłem tak że jak wychodzą z ramy to idą odrazu do manetki nie przechodząc miedzy lagami. A prawych niestety nie mogę sobie przypomnieć jak poszły, potem będę przy Moto to Ci zrobię zdjęcia. A jeszcze ja mam pytanie od czego mogę założyć dłuższe linki gazu? Bo oryginalne są na styk i prawie nie mam luzu na rollgazie. EDIT: Znalazłem na telefonie http://i60.tinypic.com/x6d8yf.jpg |
Autor: | Czyzo [ 31 sie 2014, o 21:00 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Trochę z doświadczeń własnych Opiszę dokładnie jak wygląda zmiana w wersji S, kierownicy i półki z wersji N…. bo niestety nie jest to plug and play jakby się mogło wydawać po bliźniaczych maszynach…. Dużo napisane jest na forum, ale mało tam konkretów, a jako że sam dokonałem takiej konwersji napiszę co każdego czeka…. Półka górna od N pasuje „plug and play”, stacyjka również bez problemu. Przygotowanie motoru - zdejmujemy bak, zdejmujemy airboxa… Prawy clip on: 1. linki gazu za krótkie od wersji S, te od wersji N nie pasują! Mają zupełnie inne podłączenie!(inny jest rolgaz w N) Ja osobiście dałem linki do wydłużenia o 7 cm (pancerz plus linka). 2. przewód hamulcowy od wersji N ma inne wygięcia na końcówkach, ale po założenia pasuje z bardzo małym luzem. (zakupiłem stalowy oplot w wersji O). 3. trzeba wymyślać metodę mocowania zbiorniczka płynu hamulcowego 4. przewody od przełączników – na szczęście pod bakiem przewód przy wtyczce jest okręcony o poprzeczkę ramy, więc wystarczy wypiąć wtyczkę, i złączyć przewody bez oplątania i pasują do wyższej kierownicy puszczone między lagami. Lewy clip on: 1. linka sprzęgła od N pasuje „”plug and play. 2. przewody od przełącznika jak w prawym, po odkręceniu i odpięciu wtyczki z pod ramy pasują na długość puszczone pomiędzy lagami. UWAGA! Trzeba przedłużyć przewody od klaksonu (zwykłe konektorki – prosta sprawa bez lutowania dołożenie 12 cm przewodów + koszulki termokurczliwe). Na co zwrócić uwagę???? Bardzo trudno jest wypiąć/wpiąć linki od gazu przy przepustnicach. Zdecydowałem się nie ściągać przepustnic i musiałem dorobić „kluczyk” z drutu z siatki ogrodzeniowej, którym mogłem obracać końcówki linki pomiędzy elementami ramy i je wpinać/wypinać. Trzeba obciąć plastikowe wypustki przy obu przełącznikach, bo na kierownicy nie ma otworów jak w clip onach… Nie próbujcie dorabiać linek od wersji N… Straciłem na to 2 dni, skróciłem pancerz, wyprostowałem końcówki przy rolgazie, szlifowałem, obrabiałem a i tak efekt był do niczego…. A efekt końcowy???? Zrobię galerię jak pogoda się troszku poprawi i zawieszę na forum. Ale… kręgosłup i nadgarstki odpoczywają, linki przy skręcaniu nie są za ciasne, pełne bezpieczeństwo i wygląd profesjonalnie wykonanej konwersji! |
Autor: | karol [ 3 wrz 2014, o 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Ja robiłem konwersje S do N 4 lata temu a teraz robiłem z powrotem. Robiłem nieco inaczej. Nie ścinałem wpustów przełączników tylko wywierciłem otworki w kierownicy. A linkę gazu jak się puści drugim otworem w ramie to wystarczą tak samo zamienić trzeba linkę sprzęgła. Żadych kabelków nie przedłużałem. Hamulec miałem już wymieniony na oplot i wystarczył. |
Autor: | Strong86 [ 11 lut 2015, o 00:59 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
A co myślcie żeby przykręcić clip ony z Triumph Sprint 1050 ST na półkę ?nie wiem tylko czy rozmiar lag ten sam? |
Autor: | Strong86 [ 4 kwi 2015, o 10:28 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Kupiłem półkę górna od N-ki za 50zł i wymalowałem ja proszkowo;D teraz rozglądam się za kierownicą,szukam nie za wysokiej i nie za szerokiej żeby mieć jak naj mniej problemów z przewodami i linkami Znalazłem dwie w dobrej cenie ale mam wątpliwość do tego czy nie będą uderzać o bak http://allegro.pl/leoshi-kierownica-aluminiowa-czarna-cross-enduro-i4793856542.html Ta jest do skrócenia i zastanawiam się czy po skróceniu będzie wystarczająco rurki na manetki i osprzęt? http://allegro.pl/leoshi-kierownica-aluminiowa-czarna-cross-enduro-2-i4793856050.html ta znowu jest krótsza i troszkę wyższa ale jest bardziej wygięta do tył(C 110mm) i obawiam się że będzie obijać bak |
Autor: | Janek87 [ 4 kwi 2015, o 11:46 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Nie wiem czy to Ci wiele pomoże ale ja mam tą http://allegro.pl/kierownica-trw-lucas- ... 95830.html i nie obija o bak ale za to seryjne przewody hamulcowe od N'ki są za krótkie do tego. Nie jestem pewien ale linki i wiązki elektryczne chyba też są w S'ce krótsze |
Autor: | Strong86 [ 4 kwi 2015, o 13:19 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Przewody będę wymieniał na stalowy oplot,ale jak u ciebie przewody są ok to u mnie pewnie będzie słabo bo też obiło mi się o uszy ze S -ka ma krótsze.Czyli pierwsza kierownica odpada bo jest za długa i po środku ma aż 22mm ;/ druga jest prawie takiej samej wysokości tylko o 2cm bardziej do tył wygięta może będzie ok.A ile Janek ci brakuje żeby kier. dobiła do baku? I jeszcze chce zamówić ciężarki tylko zastanawiam się czy czarne będą ok chyba będzie za dużo czarnego?(półka,kier. i ciężarki) |
Autor: | Dziaku [ 4 kwi 2015, o 13:41 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
No to jak wymieniasz na stalowy oplot to weź odpowiednio dłuższe przewody. Linki gazu wystarczy inaczej poprowadzić i pasują. |
Autor: | Janek87 [ 4 kwi 2015, o 15:20 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Najbliżej baku przy skręcie są kostki przełączników, które są przed manetkami. Między nimi a bakiem jest niecałe 2 cm w maksymalnym skręcie. Ja u siebie inaczej kładłem wiązki elektryczne od kostek pod bakiem aż po kierownicę żeby były w miarę luźno i dobrze ułożone. |
Autor: | Sebaa [ 13 kwi 2015, o 16:36 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Siema, montował ktoś z was takie clip-ony http://www.bikersdiscountstore.co.uk/ha ... -129.php??? Chce dać wyżej kierownice i analizuje możliwości |
Autor: | Dziaku [ 13 kwi 2015, o 20:29 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. | |||||||||
Goccolo |
Autor: | Sebaa [ 16 kwi 2015, o 18:18 ] |
Tytuł: | Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. |
Dzięki |
Strona 9 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |