Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=10&t=575
Strona 2 z 12

Autor:  quiki [ 4 kwi 2010, o 21:21 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Kiere mam od bandita, wszystkie otwory pasowały. Szerokość też ok. Także na bank banditowska pasuje podejrzewam że od innych golasów suzuki też by pasowała. Udało mi się wytargać chyba za 30PLN.

Autor:  lcddisplay [ 4 kwi 2010, o 22:17 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ok, dzięki! Już piszę do ziomków z Allegro...

Autor:  svzuka [ 5 kwi 2010, o 11:10 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Jak dla mnie to Ska z prostą kiera jest dużo mniej sportowa ;P Nowa S pewnie troszkę już lepiej, bo jakoś mniej sportowo się na niej siedzi B) ;) I bardziej to pasuje.

Autor:  lcddisplay [ 5 kwi 2010, o 11:26 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

A mnie się ostatnio podobają takie hybrydy :D.

Autor:  quiki [ 5 kwi 2010, o 16:15 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ja również na początku byłem na nie, ale pozycja na sv nie należy do najwygodniejszych zwłaszcza przy prędkościach 90-130. Po zmianie kierownicy dużo lepiej mi się jeździ. Wygląd w tym momencie to sprawa drugorzędna. Ważne że jest praktyczna. Także dla tych którzy jeżdżą dużo, turystycznie naprawdę warto.

Autor:  lcddisplay [ 5 kwi 2010, o 18:52 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Quiki, a powiedz mnie jeszcze, z którego roku był ten GSX 1400, od którego masz te mostki?

Autor:  quiki [ 5 kwi 2010, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Niestety nie mam pojęcia, ale tu masz aukcję z takimi riserami i nawet kierownica jest: http://moto.allegro.pl/item982635162_su ... _inne.html

Autor:  Opal [ 5 kwi 2010, o 23:26 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ja się bryknąłem kiedyś SV 1000 S z takim przeczczepem. Kolega miał akurat kompletny zestaw LSL. Na mój gust moto dużo z urody nie traci, a wygoda na 5+.

Autor:  lcddisplay [ 8 kwi 2010, o 21:11 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Kupiłem mocowania od bandziora za 80 zł komplet :D

Nakręci mi ktoś jakąś dobrą kierę od bandziska?

Kolego Quiki, a mógłby mi kolega podesłać fotkę jak u Ciebie wyglądają te zainstalowane na półce risery?

Dzięki wielkie.

Autor:  karol [ 8 kwi 2010, o 23:06 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ja mam taką
http://sklepy.allegro.pl/item989436075_ ... chrom.html
nie jest taka wysoka i nie wygląda svka przez to kosmicznie ale jest diabelnie szeroka, za szeroka a nie idzie jej skrócić ( a miałem taki chytry plan) ponieważ zagięcia są dość daleko od środka. Oryginalna od Bandziora jest za wąska :-/ moim zdaniem.

Autor:  lcddisplay [ 14 kwi 2010, o 17:45 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Odebrałem dziś swoje mocowania (Bandzior 600 2004):
Obrazek
W przyszłym miesiącu kupię kierę i przewody hamulcowe, nie wiem tylko czy linka sprzęgła wystarczy, bo podobno nie, a linka gazu jest ok - pod warunkiem poprowadzenia jej inaczej.

Autor:  quiki [ 14 kwi 2010, o 18:28 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ja u siebie wymieniłem tylko przewody hamulcowe natomiast linka sprzęgła i gazu została oryginalna. Linke gazu prowadzimy z drugiej strony ramy. Oczywiście pod warunkiem kierownicy banditowej jak będzie szersza to mogą nie dać rady.

Autor:  buzonetti [ 18 kwi 2010, o 15:55 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Mam pytanie odnośnie ciężarków kierownicy (elementy przykręcane na jej końcach). W kierownicy od eSki są one przykręcane dosyć długą śrubą do gwintowanego elementu umieszczonego wewnątrz kierownicy. Czy motocyklowe kierownice gięte posiadają standardowo takie elementy wewnątrz? Czy kierownica od eNki lub pokrewnego Bandita takowe posiada? Jeśli nie, to w sumie pół biedy, bo da się kupić takie ciężarki uniwersalne z elementem mocującym w postaci gumy rozpierającej. Jednak chciałbym wiedzieć, czy od razu nastawić się na ich kupienie, czy po prostu będę mógł przemontować stare ciężarki.

Autor:  kacperski [ 18 kwi 2010, o 16:06 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

na 90% będziesz musiał kupić. Chyba tylko clipony takowe gwinty posiadają.

Autor:  Owca007 [ 18 kwi 2010, o 17:48 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Kierownicy w Nakedach Suzuki nie posiadają takiego czegoś jak masz w clip onach do przykręcania ciężarków więc już możesz się zaopatrzyć w gumki rozpierające lub w nowe ciężarki z końcówką rozciskaną.

Autor:  buzonetti [ 5 maja 2010, o 22:23 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Witam.

No więc na moim przecudnym sprzęcie właśnie dokonała się konwersja ze sportowca na turystę. Poprzekładałem wszystko na nową kierę, hample odpowietrzone, wszystko ładnie składnie, kontrolki i światła wszystkie świecą, pompa paliwa się załącza. Natomiast pojawił się taki problem, że motocykl nie chce odpalić. Nic się nie dzieje po wciśnięciu przycisku startera. Nie ma wrzuconego biegu, stopka złożona, więc problem nie w tym. Wygląda, jakby nie szło napięcie do rozrusznika. Rozebrałem przycisk, ale najwidoczniej napięcie nie dochodzi do niego w ogóle. Co do diaska może to być? Czy podczas gestykulowania kablami wyciągnąłem ten zwój kabli z jakiejś wtyczki pod bakiem i pod filtrem powietrza?

Mam też drugi problem. Linka sprzęgła została poprowadzona inaczej niż pierwotnie przy clip-onach i wydaje mi się, że zmniejszyło się przez to jej napięcie, gdyż wciśnięcie dźwigni na maksa nie wysprzęgla do końca biegów. Jest tam przy dźwigni jakaś regulacja, ale szczerze powiedziawszy to ch*ja to mi dało (zero zauważalnej różnicy napięcia linki). Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? Ewentualnie jakieś przykłady, którędy poprowadziliście swoje linki?

Edit:

Z tym sprzęgłem to może być kuchnia mać problem z ustawieniem dźwigni. Uchwyt dźwigni zamocowany jest delikatnie na gięciu kierownicy, co powoduje, że dźwignia może być wciskana nie do końca (opiera się na chwycie kierownicy). Niemniej jednak chyba zwiększenie napięcia linki powinno rozwiązać mój problem? Tylko jak to uczynić?

Autor:  lasooch [ 6 maja 2010, o 06:59 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

buzonetti - wszystko o regulacji sprzęgła jest w FAQ i chyba już nic ponad to nie da się w temacie napisać :P

A co do braku prądu na przycisku rozrusznika, to może np. spadły Ci kable z czujnika na klamce sprzęgła?

Autor:  sebosamuraj [ 6 maja 2010, o 12:27 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ja miałem przy swojej s-ce kierownice od n-ki ale źle to wygląda i obijałem kierownicą bak, zmieniłem na oryginalną.

Autor:  Ambasador [ 7 maja 2010, o 12:28 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

A nikt z Was nie myślał o akcesoryjnych podwyższanych cliponach? Ja mam takie u siebie i jest miodzio, sportowa kiera i wygodna pozycja :D
Mogę zrobić jakieś foty t pokażę jak to wygląda :)

Autor:  sad [ 7 maja 2010, o 13:04 ]
Tytuł:  Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.

Ambasador napisał(a):
A nikt z Was nie myślał o akcesoryjnych podwyższanych cliponach? Ja mam takie u siebie i jest miodzio, sportowa kiera i wygodna pozycja :D
Mogę zrobić jakieś foty t pokażę jak to wygląda :)


Czekam na foty ;)

Kupiłeś moto z nimi czy sam dokonałeś zmian? Gdzie to zanabyć?

Strona 2 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/