Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 kwi 2019, o 14:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona
Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki. 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23
Posty: 717
Lokalizacja: Radomsko/Katowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2007
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
I wszystko jasne :) Dzięki.


19 paź 2010, o 13:53
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 19:43
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
W sumie ja też się nad czymś takim zastanawiam. Takie rozwiązanie powinno nie tylko pomóc odpocząć nadgarstkom ale chyba również pozwoli dłużej wysiedzieć na tym niezbyt miękkim siedzeniu z czym mam czasem problemy przy trasach ponad 100km.

Tutaj jest jakieś porównanie podobnych modeli z oryginalnymi:
http://forums.sv650.org/showthread.php?t=102227

W sumie jakby sprzedać oryginalne to parę złotówek by się zwróciło.

_________________
SV650S K4


25 paź 2010, o 23:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
_Wilq_ napisał(a):
...chyba również pozwoli dłużej wysiedzieć na tym niezbyt miękkim siedzeniu z czym mam czasem problemy przy trasach ponad 100km.


Oj tak, na oryginalnych po 150km miałem dość. Z podwyższonymi cliponami 400km na luzie, a krótkiej przerwie mógłbym jechać daaaalej ;)

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


25 paź 2010, o 23:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Ja mam prosta kierownice (taka jak od N-ki) i ręce w ogóle nie bolą, czy to 100 czy 300km :) nadgarstki sprawne. Także rzeczywiście potwierdzam i polecam dla turystów :)

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


26 paź 2010, o 00:24
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 19:43
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Z Waszych wypowiedzi wynika że nie ma się co zastanawiać tylko kupować i pewnie tak będzie trzeba zrobić :)

_________________
SV650S K4


27 paź 2010, o 00:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
No to ja myślę, ze temat jest otwarty. Ja na pewno zamawiam takie kierownice podwyższone do swojej SVki + monorack i płytę givi + komplet do jednej litrówki. Już przy takim zamówieniu nie powinno być żadnych kosztów przesyłki do Polski (flaszka dla znajomego). Z czasem mi się nie śpieszy bo już zima prawie. Jak ktoś jeszcze chętny to niech pisze posta. Zorganizujemy się na spokojnie i zamówimy z jebaja. Koszt ok 100€.
P.S. W moim przypadku podczas jazdy dłuższej niż 30minut bardzo drętwieje mi prawa dłoń na standardowej kierownicy i jeżeli nie ma świateł lub ostro z górki, to w żaden sposób nie mogę odprężyć dłoni (zdjąć z manetki). Efekt jest taki, że zupełnie nie czuję hamulca...a tak się nie da nigdzie jechać. Plecy też szybko zaczynają boleć... Myślę, że na wyższej kierownicy problem zniknie. A jak będę chciał pojeździć w bardziej sportowej pozycji, to zawsze będzie można zsunąć kierownicę niżej na lagach.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


2 lis 2010, o 14:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Tak sobie poczytałem i się zastanawiam jak to możliwe, że mnie nie bolą nadgarstki ani ręce nawet po tysiącu km, a wszystkich już po przysłowiowych kilku kilometrach...
eSka jest przewygodna w dalsze trasy przecież... gdybym nie musiał się \zatrzymywać po benzynę to mógłbym bez zsiadania 500 machnąć ( gdyby siedzenie było wygodniejsze to i więcej).
pozdro!

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


3 lis 2010, o 17:44
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Wiesz, to wszystko zależy... od wzrostu, twojej wagi i ile masz pary w łapach, tzn. czy kiedyś coś ćwiczyłeś i masz w miarę silne ręce ;)
Im masz więcej wzrostu i więcej ważysz, tym większą siłę oddziałujesz na nadgarstki które są pod bardziej "pod tobą", niż jakbyś był niższy a kierownica byłaby bardziej "przed tobą" i byś musiał się rozkładać na baku.

Albo po prostu znalazłeś odpowiednie ustawienie clipon'ów i nauczyłeś się odpowiednio układać 4 litery na siedzeniu tak, że nie odczuwasz bólu tych nadgarstków ;)

_________________
SVNERWUS


3 lis 2010, o 21:31
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 19:43
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Jak dla mnie to przy moich obecnych dystansach z nadgarstkami zbyt wielu problemów nie mam (pewnie dlatego że za duży nie urosłem), już bardziej mnie łapa boli od naciskania sprzęgła. Jednak wyższa kierownica powinna pozwolić na poprawienie całej sylwetki a dodatkowo przy jeździe z osoba towarzyszącą też powinno się zauważyć poprawę.
Faktem jest że siedzenie też nie jest super wygodne i mógłbym powiedzieć że to nawet bardziej mnie męczy jednak jeśli cała postawa będzie poprawiona dzięki wyższej kierownicy to i cztery litery powinny mniej dokuczać. Dodatkowo można też pomyśleć o żelowym siedzeniu bo niektórzy je chwalą.

_________________
SV650S K4


3 lis 2010, o 22:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Co do siły ścisku to fakt, jedyna uciążliwość u mnie po długiej jeździe, to boląca łapa od ściskania sprzęgła :D

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


3 lis 2010, o 23:14
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34
Posty: 1327
Lokalizacja: Kielce
Płeć: mężczyzna
Moto: litr s k5---->
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Razor napisał(a):
Wiesz, to wszystko zależy... od wzrostu, twojej wagi i ile masz pary w łapach, tzn. czy kiedyś coś ćwiczyłeś i masz w miarę silne ręce ;)
Im masz więcej wzrostu i więcej ważysz, tym większą siłę oddziałujesz na nadgarstki które są pod bardziej "pod tobą", niż jakbyś był niższy a kierownica byłaby bardziej "przed tobą" i byś musiał się rozkładać na baku. [...]


Pewnie jest tak jak mówisz.
mam metr 80 i jakieś 86 kg więc ani mały ani duży nie jestem... zrobiłem kiedyś parę pompek :] ...
może po prostu trafiłem w Moje Moto :)
Ale i tak zawsze bardziej podobała mi się eNka i kiedyś będę ją miał :)
to tyle ot/

_________________
SV 1000s - Galeryja
operacja upside down
Cyklop
Obrazek

---==Facebook==---


4 lis 2010, o 00:20
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Jak dla mnie to kwestia anatomii - każdy jest trochę inny i tyle. Kiedyś miałem podobny problem z bolącymi nadgarstkami jak jeździłem rowerem. Zmieniłem kierownicę na bardziej giętą i problem zniknął a ja mogłem machać po 6h na rowerze bez żadnego bólu i drętwienia rąk.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


4 lis 2010, o 21:44
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2010, o 17:33
Posty: 79
Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650N K8
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Witam koledzy, mam pytanie dotyczące kierownicy, w ogłoszeniu jest Sv 1000S z fajną kierownicą i mam pytanie bo wydaje mi się że to jest z N i czy się nie mylę??, bo ja mam prosto i mi nie leży to zbytnio a ta co co jest na zdjęciu mi się podoba :) pozdrawiam.


http://otomoto.pl/suzuki-sv-sv-1000-tyl ... 13001.html


11 lis 2010, o 15:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
Posty: 908
Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Tak wygląda. U mnie jest mniej więcej tak samo i powiem, że takie coś akurat mi pasuje :) jak zamierzasz jeździć traski kilkaset km to jest to bardzo dobre rozwiązanie :)

_________________
SV 650S Y --> SV 1000S K4


11 lis 2010, o 20:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58
Posty: 475
Lokalizacja: Skierniewice
Płeć: mężczyzna
Moto: ...
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Bidi napisał(a):
Witam koledzy, mam pytanie dotyczące kierownicy, w ogłoszeniu jest Sv 1000S z fajną kierownicą i mam pytanie bo wydaje mi się że to jest z N i czy się nie mylę??, bo ja mam prosto i mi nie leży to zbytnio a ta co co jest na zdjęciu mi się podoba :) pozdrawiam.


http://otomoto.pl/suzuki-sv-sv-1000-tyl ... 13001.html

Zmieniona górna półka, mocowania kierownicy i kierownica jak w wersji N. Są firmy akcesoryjne, które oferują takie gotowe kity.

_________________
One love, one passion - only motorcycles!


22 lis 2010, o 21:36
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2010, o 19:43
Posty: 71
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Suzi Mua, zamawiałeś już dla siebie te clip-ony? Ja w sumie też bym sobie sprawił więc jak jeszcze ich nie masz to może jakoś skoordynowalibyśmy nasze poczynania w celu ich nabycia?

_________________
SV650S K4


15 gru 2010, o 23:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem na forum i milczałem w tym temacie (poza prywatnymi wiadomościami). Clip-onów, nie zamawiałem ze względu na brak pieniędzy... Teraz kryzys został zażegnany i przymierzam się do ich ściągnięcia z ebay-a z Włoch. W przyszłym tygodniu wybiorę się do koleżanki, która może przywieźć clip-ony do Polski.
Bardzo proszę wszystkich zainteresowanych o stworzenie listy chętnych (z dopisaniem rozmiaru: 41mm/46mm). Z tego co wiem, chętni byli:

1) carlos
2) _Wilq_
3) maxrafal
4) Suzi Mua

P.S. Od tego samego sprzedającego, będę chciał zakupić stelaż i płytę pod kufer do starszej SVki, więc to może też wejść w grę.

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


8 sty 2011, o 20:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 00:23
Posty: 570
Lokalizacja: Koszalin/Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: 650S gaźnior
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Suzi Mua, czy cena pozostaje taka sama? ok 400zł?

_________________
Michał, 600 295 016
Obrazek
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=922


8 sty 2011, o 20:59
Zobacz profil ICQ
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58
Posty: 683
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'02/'04
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Cena jest zależna od kursu euro oraz od cen z ebay.
W tej chwili to wygląda następująco:
Clip-on ok. 370zł;
Stelaż do starszej SVki ok. 180zł;
Płyta montażowa ALU ok. 150zł.
Koszty przesyłki na terenie Włoch 10€ lub za free jeżeli zamówienie jest powyżej 150€ (na terenie Włoch).

Pogadam z koleżanką o możliwości przywiezienia rzeczy do Polski, to Wam napiszę. Jeżeli nie będzie się dało to przesyłkę do Polski, podzielimy na ilość chętnych. Chociaż jak teraz sprawdzałem to mi wyświetliło przesyłkę do Polski za 100€ :hahaha:

_________________
Slow down, Be aware, Take care, Survive
ObrazekObrazekObrazek

Obrazek

!!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!


8 sty 2011, o 22:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26
Posty: 683
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Post Re: Konwersja kierownicy, instalacja prostej do S'ki.
Szkoda, że nie poczekacie do maja, pewnie bym się podłączył do zamówienia ;)

Wysyłka do PL to 35euro.

_________________
Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.


8 sty 2011, o 23:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL