Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 21 mar 2019, o 16:17



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
KX250F 2008 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 443
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post KX250F 2008
Skończył mi się już cylinder w crossie i zastanawiam się co dalej. Znalazłem kilka opcji na olx:

https://www.olx.pl/oferta/kawasaki-kxf-250-2004r-tlok-cylinder-CID5-IDjpRqO.html#59349585e7
https://www.olx.pl/oferta/cylinder-z-tlokiem-kawasaki-kxf-suzuki-rmz-250p-okazja-CID5-IDlb7C0.html#59349585e7

Pierszy używany po tulei, tłok selekcja A + sworzeń o pierścienie
Drugi to tłok prawie nowy selekcja B.
Doradzicie coś? Najbardziej chyba jestem za pierwszą opcją. Tylko nie mam pewności bo mam moto z 2008r a to zestaw z 2004.

Była jeszcze opcja cylindra z nową tuleją ale ogłoszenie zniknęło.


Ostatnio edytowano 17 kwi 2017, o 10:29 przez Tedi, łącznie edytowano 2 razy



15 kwi 2017, o 21:57
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1927
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: KX250F 2008
Linki popraw bo nie działają.

_________________
Moje BikePics :mylove:
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


16 kwi 2017, o 12:10
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 443
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: KX250F 2008
Już działają.


17 kwi 2017, o 10:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: KX250F 2008
Pierwszy tłok to już ze zdjęcia widać, że był przytarty... Do tego cylinder mocno porysowany, szczególnie po przeciwnej stronie od łańcucha rozrządu. Ktoś to ładnie wymył, ale moim zdaniem, to tłok nadaje się na popielniczkę ;) Napisałeś "po tulei"... Jak mnie pamięć nie myli, to fabrycznie tam powinien być nicasil? Przy wysokoobrotowym, wyżyłowanym silniku, wstawianie tulei moim zdaniem kompletnie nie ma sensu. Masz gorsze chłodzenie, większe tarcie tłoka o ścianki cylindra, trzeba spasować to z większym luzem... Generalnie mniejsza trwałość, gorsze osiągi i tendencje do zatarcia...
W drugim na zdjęciach też niewiele widać.
A skąd w ogóle idea wstawiania do wyczynowego sprzęta używanych części z rozbiórki? Zakładam, że robisz remont, bo silnik żre olej albo ew. coś się urwało i była demolka. Narobisz się przy wymianie, wsadzisz niepewne graty i dalej będzie żarł olej/nie będzie kompresji/coś się urwie ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


17 kwi 2017, o 18:24
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1927
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: KX250F 2008
No dokładnie tak jak Lasooch pisze, wg mnie lepiej kupić jakiś zestaw Atheny czy czegoś w tym stylu za te 1500zł i mieć spokój i gwarancje że Ci sie to nie rozleci po 10 bakach paliwa.

_________________
Moje BikePics :mylove:
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


17 kwi 2017, o 22:35
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2013, o 12:42
Posty: 443
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: KX250F 2008
Nie żre oleju, ani nie było demolki. Po prostu kompresja już była słaba i słyszałem stukanie. Po rozebraniu okazało się, że korbowód ma lekki luz. Ale to pikuś - nowa korba, przebicie i będzie dobrze. Gorzej, że zylinder ma nadwymiar :/


17 kwi 2017, o 22:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL