Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 19 kwi 2024, o 11:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Cagiva Raptor 1000 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 25 lut 2014, o 22:45
Posty: 17
Płeć: kobieta
Moto: kobieta
Post Cagiva Raptor 1000
Witam,
powoli przymierzam się do zmiany SV650S 2001 na coś innego i może większego, zainteresowała mnie Cagiva Raptor 1000. Bo ceny bardzo interesujące, i wygląd motocykla wspaniały. Ale mam lęk, aby nie władować się na coś z czym mogę sobie nie poradzić bądź poradzenie sobie może wyjść bardzo drogo. Wiec do rzeczy, jeżeli ktoś ma, miał lub wie coś na ten temat to prosiłbym o porady, faktyczna awaryjność, apetyt na wszelakie części i płyny wraz z paliwem, ogólnie koszty utrzymania. Będę bardzo wdzięczny za wszelakie podpowiedzi, bo mam dylemat i muszę sobie to wybić z głowy, i szukać coś innego albo dobrać jakieś argumenty aby zacząć szukać i kupić. Pozdrawiam serdecznie.


19 mar 2017, o 21:28
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
Posty: 1242
Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Rama Mv Agusta, zawieszenie lepsze od Sv, motocykl super, niestety do tej perelki podobno zaczyna brakowac czesci zamiennych.

_________________
Nec temere, nec timide.


19 mar 2017, o 21:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
www.zielonapracownia.eu


19 mar 2017, o 21:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Cagiva Raptor 1000
jacaaaa napisał(a):
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Silnik to TL1000 ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


19 mar 2017, o 22:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Janek87 napisał(a):
jacaaaa napisał(a):
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Silnik to TL1000 ;)


No tak, ale silnik od SV 1000 to praktycznie to samo. Modyfikacje są niewielkie.

_________________
www.zielonapracownia.eu


19 mar 2017, o 23:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Cagiva Raptor 1000
jacaaaa napisał(a):
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Tyle, że motocykl to nie sam silnik. Co z resztą ?

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


20 mar 2017, o 01:02
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 16 mar 2015, o 23:16
Posty: 752
Lokalizacja: EPJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Yamaha R1 RN19 2008r
Post Re: Cagiva Raptor 1000
http://www.motorcycle-usa.com/2007/04/a ... ptor-1000/

Hm.. mam mały staż na SV1000, ale tę Cagivę próbowałbym - wydaje się być świetna ;)

Cytuj:
Galluzzi again: “The first Raptors had a wheelbase of 1390mm and a steering head angle of 23 degrees. The engine was just as it arrived from Suzuki and this meant that it was giving around 135 hp. We let six or eight Cagiva people, who ride very regularly, try the bike and they all came back terrified – the bike felt as if it was permanently out of control. It was fun!
(The Cagiva Raptor 1000 has a wide powerband and excellent roll-on acceleration that impressed even an old-schooler like Melling.
The handling of the prototype was a little sketchy, so Cagiva extended the wheelbase and increased the steering head angle by 2-degrees.)

“Then we started to work backwards to keep all that energy and excitement but make the bike more friendly and useable. Now, we have a steering head angle of 25 degrees and a wheelbase of 1440mm, which gives neutral handling but still has all the excitement of the original bike. “The engine is just as Suzuki designed it. It has the same compression ratio, the same cams and the same cylinder heads. But we have done a lot of work with the exhaust, air-box and especially the engine management unit, to make the power unique to the Raptor.”

In practical terms, this means that Cagiva’s variant of the TL1000 loses around 35 bhp when compared with the TL1000 but gains by having a huge amount of torque from tickover to 10,000 rpm. The Raptor takes the streetfighter/muscle bike genre in a new direction. It takes only a few miles to realize two things. First, the Raptor is a seriously quick machine in the realms of normal road riding. If you really want to go any quicker from a standing start to 100 mph you really ought to sign up for a drag-racing course and buy a nitro-burning Hayabusa. Second, the Raptor’s handling is so good that it will embarrass most sportbikes anywhere, except a track day at a super-fast circuit like Donington or Silverstone.

_________________
SV650N K8->SV1000S K6->Yamaha R1 RN19
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=16083&p=261516


20 mar 2017, o 01:32
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 2 cze 2016, o 22:32
Posty: 220
Płeć: mężczyzna
Moto: SV K7 Wiśnia
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Kolega gpiorzel ma małą cagivę 650 spytajcie się jego jak z częściami. Ja tylko się powtórzę ze motocykl super(650) ale licznik tragedia jak ze skutera chińskiego


20 mar 2017, o 08:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2012, o 13:14
Posty: 1101
Lokalizacja: Rawicz WLKP
Płeć: mężczyzna
Moto: DM620dark
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Dziaku napisał(a):
jacaaaa napisał(a):
Silnik to Suzuki Sv 1000 więc nie sądzę, że zabraknie części. Praktycznie same klasyczne i znane rozwiązania. Moim zdaniem nie ma się czego obawiać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Tyle, że motocykl to nie sam silnik. Co z resztą ?


No nie jest to sam silnik, ale on przeważnie może sprawić największe problemy. Elektryka do Ducati. Nie wiem co mogło by sprawić problem jeśli chodzi o części, chyba, że mówimy składaniu maszyny do kupy z puzzli. O części typu bak itp faktycznie jest trochę ciężej.

_________________
www.zielonapracownia.eu


20 mar 2017, o 11:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Cagiva Raptor 1000
jacaaaa napisał(a):
O części typu bak itp faktycznie jest trochę ciężej.

W tym właśnie problem. Wystarczy głupi szlif i jest problem.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


20 mar 2017, o 13:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Same sety np. u nas niedostępne, tylko import z Włoch a cena około 1300zl/szt.
Raczej nie ma obaw, podpytaj czy napęd dostępny (Do 650 no problem).
Mi po zimowych jazdach elektryka padła, najpierw prędkościomierz a teraz licznik :P
Ale latam po śniegu i minus 10 także ten :P
Napewno obadaj jakiegokolwiek raptora, nie ważne czy 650 czy 1000 w kwestii pozycji. Ta nie wszystkim pasuje.
Po za tym heble kosa, zawias nie idealny i bez regulacji ale dużo lepszy niż w SV.
W litrze spalanie będzie spore, nie liczyl bym na zchodzenie poniżej 7L.
Dużo Cagiv to skladaki, nigdy sam nie jedz oglądać.
Pozdro.


22 mar 2017, o 13:11
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Cagiva Raptor 1000
gpiorzel napisał(a):
Same sety np. u nas niedostępne, tylko import z Włoch a cena około 1300zl/szt.
Raczej nie ma obaw, podpytaj czy napęd dostępny (Do 650 no problem).
Mi po zimowych jazdach elektryka padła, najpierw prędkościomierz a teraz licznik :P
Ale latam po śniegu i minus 10 także ten :P
Napewno obadaj jakiegokolwiek raptora, nie ważne czy 650 czy 1000 w kwestii pozycji. Ta nie wszystkim pasuje.
Po za tym heble kosa, zawias nie idealny i bez regulacji ale dużo lepszy niż w SV.
W litrze spalanie będzie spore, nie liczyl bym na zchodzenie poniżej 7L.
Dużo Cagiv to skladaki, nigdy sam nie jedz oglądać.
Pozdro.
Jak to czytam to mi 1000 przeszedł ... :flaga: Bo przez chwilę rozważałem. Żeby nie było, nie tylko przez to co napisałeś. Po prostu w kwestii 1000 są ciekawsze rzeczy moim osobistym zdaniem.

_________________
SV650 => X11 :kerm:


22 mar 2017, o 13:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Też tak uważam, sam się drapie w głowę powoli nad lytrem, chodzi po głowie fz czy coś takiego.
Raptor to miejski urwis i w tej roli jest doskonały :)


22 mar 2017, o 13:37
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3738
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Cagiva Raptor 1000
gpiorzel napisał(a):
Też tak uważam, sam się drapie w głowę powoli nad lytrem, chodzi po głowie fz czy coś takiego.
Raptor to miejski urwis i w tej roli jest doskonały :)
FZ :obity: ale ciii bo to forum SV ;)

_________________
SV650 => X11 :kerm:


22 mar 2017, o 14:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Napisałem FZ?! Literówka! Miało byc SV, słowo!

A tak na serio nie widzę mocnego konkurenta w klasie nie sportów w kwocie 15-20k :(
Do 30 jest co przeglądać. Do 15 SV, cagiva to dobry wybór.


22 mar 2017, o 16:45
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 2 cze 2016, o 22:32
Posty: 220
Płeć: mężczyzna
Moto: SV K7 Wiśnia
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Kuba kupuj litra bo chcę dotknąć:D


22 mar 2017, o 16:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Cagiva Raptor 1000
Wszystko zależy jak z robota się ogarnę. Jak nedzny $ będzie to nie ma szans w tym roku :(
W sumie 1000 i 650 to nie jedyne pojemności, cały czas na przykład choruje na nude900 ale u nas to chyba strzał w kolano...


22 mar 2017, o 17:11
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 23 cze 2016, o 22:56
Posty: 13
Lokalizacja: Gda
Płeć: mężczyzna
Moto: raptor 650
Post Re: Cagiva Raptor 1000
gpiorzel napisał(a):
Wszystko zależy jak z robota się ogarnę. Jak nedzny $ będzie to nie ma szans w tym roku :(
W sumie 1000 i 650 to nie jedyne pojemności, cały czas na przykład choruje na nude900 ale u nas to chyba strzał w kolano...

Jako miłośnik wynalazków obczaj bieliznę speed triple'a :) Ja chętnie obok małego raptorka przygarnąłbym street tripla, miodny silniczek 3-cyl pięknie brzmi, fajna charakterystyka - ciągnie na dole, ale w przeciwieństwie do naszych V-ek nie dostaje zadyszki "u góry".


22 mar 2017, o 18:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2012, o 13:56
Posty: 900
Lokalizacja: Wa-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: KLE-kot
Post Re: Cagiva Raptor 1000
gpiorzel napisał(a):
A tak na serio nie widzę mocnego konkurenta w klasie nie sportów w kwocie 15-20k :(

No przynajmniej Street/Speed Triple...
A co jest nie tak z CB1000R, F800R czy Z1000? W nakedach można za tą kasę przebierać.

_________________
GSF600 N || SV650 S K4 || ZXR400 || CBR600RR || GSF1250 GT || Street Triple || SV650 S '99 || Versys 650


22 mar 2017, o 20:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Cagiva Raptor 1000
F800 to przeciętna oferta,Z1000 piękny sprzęt...
A triumph jest moim malym marzeniem ;)
Jak oceniasz markę jako pojazd użytkowy? Walory jezdne to kwestia oczywista ale dostęp i cena części już mniej :)


22 mar 2017, o 20:56
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL