| Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
    
    
    
    
    
	
			
	
	supersport 600 po sv-ce ? 
        
        
            | Autor | Wiadomość |  
			| monteki motocyklista 
					Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
 Posty: 125
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
   |   supersport 600 po sv-ce ?Pytanie, ilu  Was forumowicze po sv-ce przesiadło sięna supersporty??
 Nie myślałem że będę chciał sprzedać swoje moto, ale kolega chce puścić swojego ss i coraz bardziej mnie kusi. Napiszcie proszę jakie są Wasze wrażenia po przesiadce się na supersporta.
 _________________
 "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
 
 Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
  
 ..power is nothing without control..
 
 http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
 
 
 |  
			| 30 lis 2010, o 23:22 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Dono SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
 Posty: 3102
 Lokalizacja: Warta, łódzkie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: różne
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Trochę Kawą 600 jeździłem, w porównaniu do SV nie chciało to jechać poniżej 10 tys. rpm, ale przy kręceniu do czerwonego pola 260 km/h jakoś tak szybko się pojawiło. Poza tym była zwrotniejsza. Rzędowej 600 raczej bym nie chciał, za mało elastyczna, nie lubię w trasie wachlować biegami. Więcej nie powiem, za mało jeździłem. 
 
 |  
			| 30 lis 2010, o 23:44 | 
					
					     |  
		|  |  
			| monteki motocyklista 
					Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
 Posty: 125
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Ale różnica w osiągach powala, ciężko to ogarnąć .. hmm problem jest taki że kumpel ma na sprzedaż 900 i nie wiem czy to nie za dużo dla mnie. _________________
 "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
 
 Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
  
 ..power is nothing without control..
 
 http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 00:01 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Jamez SV Rider 
					Dołączył(a): 16 maja 2010, o 16:37
 Posty: 1240
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Z800
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Szybki jesteś    Przeleć się po torze i sam ocenisz!_________________
 GS500 -> SV650S K3 -> Z800 Batmobile
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 00:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| monteki motocyklista 
					Dołączył(a): 29 lip 2010, o 22:24
 Posty: 125
 Lokalizacja: Poznań
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Jeśli zauważyłeś pogodę za oknem to domyślasz się że nie bardzo mogę   ![happy :]](./images/smilies/krzywy.gif)  A krótka przejażdżka z małą prędkością nie odda tego w co się pakuje, dlatego pytam Was o zdanie._________________
 "Easy Rider- przeszło mi przez głowe , Easy Rider - głupiec jednym słowem.."
 
 Suzuki SV 650s K5 Candy Grand Blue ( było)... i wiele innych
  
 ..power is nothing without control..
 
 http://krzyska.webd.pl/yaszczi/sv650s/
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 00:10 | 
					
					   |  
		|  |  
			| soldyy motocyklista 
					Dołączył(a): 24 kwi 2010, o 20:18
 Posty: 289
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Rzędowe 600tki jadą tysiąc razy lepiej niż mała SVka. Może troche słabszy dół obrotów, ale przynajmniej potem czuć, że się jedzie, a nie toczy. Oczywiście w porównaniu z litrową SV nie jadą prawie wcale    Żadną 900tką nie jeździłem, więc i porównania nie mam._________________
 SV1000S K3
 Za motórem panny sznurem
   
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 00:43 | 
					
					   |  
		|  |  
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Nie oszukujmy się... 900ccm w rzędowym sportowym motocyklu to np. cbr 954 czyli jakieś 160KM? Z dowolnych obrotów i na dowolnym biegu elastycznością i wypierdem zostawia małą SVkę daleko w tyle, nie bardzo jest tu co porównywać   600ccm, np. taka ZX-6R, którą miałem okazję dosiąść, z dolnych obrotów kiepsko się zbierają (o wiele gorzej od SV), ale po przekroczeniu magicznej granicy motocykl dostaje kopa i znów nie wiadomo kiedy leci się te dwieście ileś, jak to Dono napisał. Tylko niestety elastyczności brak, więc trzeba ciągle mieszać skrzynią, by utrzymać obroty powiedzmy powyżej 7tys._________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 02:14 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tomek SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
 Posty: 456
 Lokalizacja: SB
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Mam te same spostrzeżenia po przejechaniu się R6 07. Dodam tylko, że pozycja okrutnie męcząca._________________
 Pozdrawiam!
   
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 08:06 | 
					
					   |  
		|  |  
			| lasooch SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
 Posty: 7755
 Lokalizacja: WPR
 Płeć: mężczyzna
 Moto: TT1050
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Pozycja na kawie też faktycznie kiepska, ale np. GSX-R 600 (ta sztuka Dzikusa/Carrego) jest dla mnie wygodniejszy niż SV-S   _________________
 Triumph Tiger 1050 << bikepics
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 09:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| maćko Mister Menel 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:58
 Posty: 1762
 Lokalizacja: Opolskie
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Gix 750 k6
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?U mnie to wyglądało tak, że latałem różnymi 600ccm, i jakoś mnie nie powaliły na kolana. Litr za dużo, 600 za mało. Dlatego wybrałem 750ccm. _________________
 Chla ktoś coś
  ? 
 SV 650 S K5 ----> Gsx-R 750 K6
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 09:10 | 
					
					   |  
		|  |  
			| mirek SV Rider 
					Dołączył(a): 2 lip 2010, o 16:10
 Posty: 943
 Lokalizacja: Bydgoszcz
 Płeć: mężczyzna
 Moto: MT07
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Miałem RFę 900. Przy SV 650 to tajfun i ogień piekielny. SVką jedziesz jak chcesz, szybko lub wolno, na RFie "sieniedało", tam tylko się zap... O braku elastyczności to bzdety, ciągnęła od dołu z tym że z każdym k na obrotomierzu było coraz weselej. Pominę pierdoły co do dźwięków i wyglądu poszczególnych modeli bo nie w tym rzecz. Przesiadka na taki sprzęt to będzie ogromna różnica i pozostaje tylko kwestia czy potrzebujesz tych fajerwerków mocy. Ja akurat nie potrzebowałem i z niespełna 140 konnej RFy przesiadłem się na 38KM FMXa i 70KM SV. _________________
 
  ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, DR 350S 2014-..., MT-07 2015-..., DR-Z 400SM 2016-...
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 10:43 | 
					
					   |  
		|  |  
			| El Grande SV Rider 
					Dołączył(a): 25 kwi 2010, o 21:47
 Posty: 560
 Lokalizacja: WWL
 Płeć: mężczyzna
 Moto: lyter w owiewce
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?2 lata jeździłem Hornetką    Jeżeli sprzęt ma być głównie do miasta to 600 w zupełności wystarczy. Małe, wąskie, zwrotne i ekonomiczne. Do tego moc odpowiednia, żeby szybko pojechać ale krzywdy sobie nie zrobić. 900 to dużo i zastanów się czy pozycja na moto w codziennej jeździe nie będzie męcząca?_________________
 Nigdy nie jest tak źle, żeby nie mogło być gorzej
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 10:53 | 
					
					   |  
		|  |  
			| paras104 SV Rider 
					Dołączył(a): 25 lut 2010, o 10:23
 Posty: 717
 Lokalizacja: Radomsko/Katowice
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV650N 2007
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?I jak wypada Hornet przy SV? Przed zakupem SV'ki myślałem właśnie o Hornecie 600  
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 11:12 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Tomek SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
 Posty: 456
 Lokalizacja: SB
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Swego czasu dosiadłem w salonie Gixa 750 K9 - ku mojemu zaskoczeniu pozycja porównywalna z SV-S.   _________________
 Pozdrawiam!
   
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 12:30 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Słoniu SV Rider 
					Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
 Posty: 5353
 Lokalizacja: Legionowo
 Płeć: mężczyzna
 Moto: H2 / RSV4 Factory
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Dajcie spokój Panowie, wachlowanie biegami nikogo nie zbawi     Mi to bez różnicy.
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 17:23 | 
					
					   |  
		|  |  
			| R@F SV Rider 
					Dołączył(a): 24 lut 2010, o 23:49
 Posty: 500
 Lokalizacja: München
 Płeć: mężczyzna
 Moto: Morini
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Ja się przesiadłem na Gixxa 750 jak Maćko i Juri ale nie zdołałem nawet kilometra nakręcić.  Z tego co zauważyłem - pozycja jak na sv prawie bo na Gixxie wyżej, środek ciężkości niżej (sam skręca i moto wydaje sie byc lzejsze), silnik ma charakterystyczna chrypkę  
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 18:16 | 
					
					   |  
		|  |  
			| mr0zd SV Rider 
					Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
 Posty: 922
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Wystarczy że np. w kawie trzymam obroty w okolicy 8 klocka, na 5 biegu było to bodajże coś koło 160 i idzie prostując nadgarstki.  Co do wachlowania biegami... wtf? Jakiś w ogóle tutaj kompleks jest biegów    Co to komu przeszkadza zrobić dwa ruchy zajmujące łącznie no nie wiem, 3 sekundy?  W dodatku redukcja jest zajebista, szczególnie jak się w moment trafi, no i ten dźwięk. Ja chcę już wiosnę  _________________
 
  http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
 
 
 |  
			| 1 gru 2010, o 23:48 | 
					
					   |  
		|  |  
			| silver SV Rider 
					Dołączył(a): 22 lip 2010, o 22:42
 Posty: 908
 Lokalizacja: Września/Poznań -> PWR/PO
 Płeć: mężczyzna
 Moto: SV 1000S
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Fakt, schodzący z obrotów moto to najładniejsza melodia    najlepiej silnik V z jakimś przelotem hehe._________________
 SV 650S Y --> SV 1000S K4
 
 
 |  
			| 2 gru 2010, o 00:34 | 
					
					   |  
		|  |  
			| mr0zd SV Rider 
					Dołączył(a): 19 cze 2010, o 20:08
 Posty: 922
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?No akurat przy redukcji obroty rosną, ale spoko  _________________
 
  http://bikepics.com/members/mr0zd/03zx6r/ <-Zielony
 
 
 |  
			| 2 gru 2010, o 00:45 | 
					
					   |  
		|  |  
			| toro rowerzysta 
					Dołączył(a): 27 wrz 2010, o 18:08
 Posty: 43
 Lokalizacja: Toruń
 Płeć: mężczyzna
   |   Re: supersport 600 po sv-ce ?Z tego co znalazłem kiedyś na forum.svrider.com w usa można nabyć kit powiększający do 720 czy jakoś tak ,nie pamiętam ceny ale oscylowała koło 3 tys $.  I tu pojawia się moje gdybanie: dlaczego Japończycy nie wprowadzą V-ek 750-800? Wiem że honda ma vfr, ale to jest już gabarytowy sprzęt bardziej turystyk. Marzenie ściętej głowy suzuki sv 750  _________________
 Sv 650 99' N
 
 
 |  
			| 2 gru 2010, o 15:20 | 
					
					   |  
		|  |  
	
		| Kto przegląda forum |  
		| Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |  
	|  | Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach
 Nie możesz edytować swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 
 |  |