Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 13:29



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona
Dławienie motocykla na A2 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Vieha napisał(a):
Ja bym popytał o jakiegoś dogadanego rzeczoznawcę bo przecież papier wszystko przyjmie, a już wiesz co musi na nim być
edit: qrde ale gafe walnąłem, dopiero pózniej przeczytałem dywagacje na temat Polaka kombinatora,


Ciekawe na kogo potem by spadła odpowiedzialność w razie wypadku :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


29 sty 2015, o 23:25
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2015, o 20:36
Posty: 97
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S/N 07'
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Na właściciela, no chyba ze byłby jakimś nie powaznym siuśkiem i wyznalby wszystko jak na spowiedzi, rzeczoznawca wystawił papier bo motor był zblokowany a co kto robił po ogledzinach to już inna sprawa. Ciekaw jestem ilu przeciwników kombinacji ma przeloty bez db i przeglądy podbija po znajomosci lub za tzw flaszkę, dla mnie sytuacja analogiczna


3 lut 2015, o 22:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Ja mam takie pytanko z ciekawości co prawda nie o A2 ale też o dławienie.

Czy da się jakoś w miarę ludzko i prosto przykastrować duży motocykl? Załóżmy że mamy 150KM ale chcemy na początek nim pojeździć tak ze 100/120KM. Da się to jakoś zrobić?
Pytam bo jestem ciekaw czy dałoby rade przydławić litra tak żeby nie męczył zbytnio swoją narowistością w jeździe po małym torze pokroju Radom/Lublin.

Może się to wydać głupim pytaniem :P

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


8 lut 2015, o 18:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Poczekaj na Carrego
Choć gdzieś wyczytałem, że ciężko dobrze wystroić mapy przepustnic, wtrysków zapłonu.
A masz na myśli coś jak zmienne mapy np. w gsxr1000?


8 lut 2015, o 22:51
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2014, o 16:34
Posty: 474
Lokalizacja: Krakuff
Płeć: mężczyzna
Moto: GSX-R750 K5
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Coś w ten deseń, chodzi o to że fajnie by było kupić sportowe moto w Vce, ale takie fajne zaczynają się od litra :/
(np. RSV1000 którym się strasznie jaram, jakby była jeszcze wersja 750 :( ). Tak to albo dziwne i podejrzane jakościowo Ducati typu SS, albo kosmicznie drogie zabawki pokroju 748. SV sportem nie jest a przerabianie jej na sporta jest nieco pozbawione sensu kiedy niewiele dokładając można mieć litra z kozackim wyposażeniem. Problem w tym że litr w Vce i to jeszcze sportowej to dość narwana maszyna, a ja lubię sobie pojechać na jakiś Radom czasem.
Nie widzę tam RSV ze swoją charakterystyką, fajnie by było móc wcisnąć guzik i mieć 50KM mniej...

Ale pytanie bardziej "krajoznawcze", bo z SV nie zamierzam się rozstawać jeszcze przynajmniej rok, a i tak pewnie w końcu kupię standardową sportową 600... :(

_________________
Była SV - taka ładna, chabrowa, gaźnikowa...


9 lut 2015, o 14:08
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 mar 2014, o 19:34
Posty: 66
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Jeśli ktoś jest zainteresowany dławieniem na a2 sv 650 gaznika to posiadam oryginalne dławiki od suzuki dławionej w niemczech i zarejestrowanej na A2 . Tanio sprzedam:) Wkładasz tylko miedzy gaznik a silnik w krociec i masz zablokowana max 140:) 34 kw. Wiecej info na priv.


15 lut 2015, o 22:53
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 18 sty 2015, o 13:52
Posty: 4
Płeć: mężczyzna
Moto: szukam :(
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Czesc.

chciałem na pierwsze moto SV... :P sorry

-- wstępem --
Tak wiem, nie nadaje sie, na pewno jak będzie okazja, szeroko, pusto z duuużym i równym poboczem - będę odkręcał. Też zdaje sobie sprawę, że jak tu mawiają, jak masz poukładane to ogarniesz, ale z drugiej strony jak ktoś ma poukładane ten nie kupi SVki :D

Stad zdecydowałem: nie SV i kropka, padło CBpincet (lub cbf) i szukam szukam tej wymarzonej... ale nie wiem dlaczego wciąż mi to SV chodzi po głowie.
(lepszy zawias, heble, zwinniejszy a 90% bede miasto robił, ale no wygląd mi baaardzo pasuje N i dzwiek Vki )

I tak sobie pomyślałem (mam pełne Kat A juz na nowych zasadach, gladiusem robie placyk za pierwszym razem :) ) co gdybym wpadł na idiotyczny pomysł i jednak kupił SV (już na wtrysku raczej) i ją zdławił do powiedzmy 50KM.. hmm, czy ktoś ma doświadczenie, lub słyszał o takiej możliwości?
Ostatecznie te A2, ale zdecydowanie nie, mało.

Pytania:
- jak zmienia sie charakterystyka moto?
- czy to tak naprawde ograniczenie max obrotów, czy to ma sens?
- czy w przyp. wtrysku robi sie to przez wgranie mapy czy mechanicznie?
- chciałbym to oczywiście odblokować z czasem
- czy jest możliwe do wykonania samodzielnie

Bardzo dziękuje z góry za odpowiedź.
Ewentualnie przyjmę z pokorą prostą acz jednoznaczna : "NIE, kup se cb"


3 mar 2015, o 01:23
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 cze 2010, o 14:19
Posty: 198
Lokalizacja: Piła/Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K9
Post Re: Dławienie motocykla na A2
przyjmij z pokorą jednoznaczną odpowiedź: "kup, se odblokowaną SV i nie marudź, nie jest tak strasznie jak Ci się wydaje"

_________________
SV650S K9


3 mar 2015, o 01:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Przepraszam jeżeli nie doczytalem, burza mózgów na temat słuszności kastracji, cwaniakowania itd, wyrzuciła mnie na ostatnią kartę :-) Zapytam ze względów czysto ekonomicznych, bo sprzedaję swoją SVkę i chciałbym wbić jej wymogi na A2. Była kastrowana, ale ją odblokowałem. W dowodzie mam wbite te 72 kuce, da się sprawę załatwić w jakiś rozsądnych kosztach i warunkach?

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 mar 2015, o 03:16
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38
Posty: 144
Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Lober napisał(a):
Przepraszam jeżeli nie doczytalem, burza mózgów na temat słuszności kastracji, cwaniakowania itd, wyrzuciła mnie na ostatnią kartę :-) Zapytam ze względów czysto ekonomicznych, bo sprzedaję swoją SVkę i chciałbym wbić jej wymogi na A2. Była kastrowana, ale ją odblokowałem. W dowodzie mam wbite te 72 kuce, da się sprawę załatwić w jakiś rozsądnych kosztach i warunkach?


Blokujesz ją ( zapewne masz odcięty ten kabelek) lub tulejka na rolgaz, następnie udajesz się na hamownie - dostajesz kwit z wykazem mocy, potem jedziesz zrobic przegląd z odnotowaniem zmiany mocy i na końcu do swojego WK, aby zmienić informacje w dowodzie rejestracyjnym.

_________________
Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600


3 mar 2015, o 09:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Dławienie motocykla na A2
dzięki za info!

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 mar 2015, o 13:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Jeśli chodzi o koszta powinieneś się zamknąć w MAX 500-600zł (ja miałem 600 ale to z blachami nowymi, za sam dowód jest mnie + można pominąć rzeczoznawce)
U mnie to wyglądało tak :
- faktura z warsztatu na 50zł (założenie ogranicznika rolgazu)
- hamownia 123zł
- rzeczoznawca 246 zł (opcjonalnie, u mnie w WK pani nie chciała, wręcz wcisnąłem jej opinie na chama :obity:)
- przegląd rozszerzony czy tam dodatkowy 144 zł
- rejestracja 121,5 zł, ale tak jak mówiłem to z blachami, bez jest chyba jakieś 50zł (?)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


3 mar 2015, o 14:51
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2011, o 11:29
Posty: 937
Lokalizacja: W-wa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N SPRINT ST1050
Post Re: Dławienie motocykla na A2
czyli w granicach 300 zł.. no zobaczę, trochę zapieprzania przy tym jest.

_________________
YAMAHA XT600 TENERE -->> SUZUKI SV650 N YDV -->> TRIUMPH SPRINT ST 1050 ABS


3 mar 2015, o 16:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35
Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Ja mam już za sobą:
-hamownie - 100zł
-faktura za montaż oryginalnego modułu blokującego na 100zł - koszt Vatu
-przegląd z odnotowaniem zmiany mocy - 82zł
Jutro idę z papierami do urzędu. Mam nadzieję, że uda się.

Zuzia była zblokowana nie przez montaż modułu, a ogranicznik rollgazu. Gość na hamowni sceptycznie do tego podszedł opowiadając jak kiedyś miał jakąś Kawę z zblokowaną manetką. Moto nierówno wchodziło na obroty - ogólnie źle się prezentowało od strony mechanicznej. Zuzia trochę zmieniła jego zdanie na temat tej metody. Przy blokowaniu korzystałem z metody przedstawionej na forum. Blaszka ameliniowa do manetki. Jednak zamiast 15mm długości dałem 17mm dla spokojności. Na wykresie wyszło 44,3 KM


25 mar 2015, o 23:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38
Posty: 144
Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Vivek napisał(a):
Ja mam już za sobą:
-hamownie - 100zł
-faktura za montaż oryginalnego modułu blokującego na 100zł - koszt Vatu
-przegląd z odnotowaniem zmiany mocy - 82zł
Jutro idę z papierami do urzędu. Mam nadzieję, że uda się.

Zuzia była zblokowana nie przez montaż modułu, a ogranicznik rollgazu. Gość na hamowni sceptycznie do tego podszedł opowiadając jak kiedyś miał jakąś Kawę z zblokowaną manetką. Moto nierówno wchodziło na obroty - ogólnie źle się prezentowało od strony mechanicznej. Zuzia trochę zmieniła jego zdanie na temat tej metody. Przy blokowaniu korzystałem z metody przedstawionej na forum. Blaszka ameliniowa do manetki. Jednak zamiast 15mm długości dałem 17mm dla spokojności. Na wykresie wyszło 44,3 KM


Daj znać jak wyszło i fajnie by było wrzucić jakieś zdjęcia tej blokady, jak to zrobić i zamontować. ;)

_________________
Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600


26 mar 2015, o 15:31
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35
Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Sposób blokowania znalazłem na forum w którymś z tematów o blokowaniu. Wymiary też tam były, ale lepiej dać trochę dłuższą blaszkę, bo nigdy nie wiadomo ile aktualnie masz koni. Jak nie znajdziesz to napisz, jutro będę miał więcej czasu to poszukam.

W urzędzie pani w okienku patrząc na dokumenty powiedziała "Nie znam się tym, muszę skonsultować się z kierowniczką". Kierowniczka stwierdziła, że nie ma ustawy, która pozwala na blokowanie motocykli. Patrząc na papier od diagnosty wyśmiała motocykl, który ma 44 koni i spytała się czemu nie mogę sobie zrobić kategorii A... Po ostrzejszej wymianie zdań powiedziała, żebym skierował papiery do kancelarii i poczekał 30dni na decyzję w mojej sprawie. Oni skonsultują się z producentem czy można blokować motocykle... Nie wiem co mam robić :flaga:


26 mar 2015, o 17:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Nie ma też ustawy która zabrania blokować moc... Walcz dalej, poskładaj jakieś skargi gdzie się da, albo chociaż postrasz. Co za kraj ...

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


26 mar 2015, o 18:21
Zobacz profil WWW
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35
Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Z definicji kat. A2 wynika, że można blokować motocykle. Jutro złoże papiery do kancelarii i będę czekał(30 dni...) na decyzję.


26 mar 2015, o 18:36
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 sie 2014, o 12:35
Posty: 223
Płeć: mężczyzna
Moto: Street Triple 675 R
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Poszedłem dzisiaj do urzędu jednak nie mówiłem nic o kat. A2. Powiedziałem, że diagnosta nie chce podbić mi przeglądu, bo inną moc mam na tabliczce znamionowej, a inną w papierach. Kazał zrobić mi hamownie i wrócić do niego z wykresem. Gdy zobaczył, że moce faktycznie się różnią kazał mi to wyprostować w papierach.

Urzędnik wyglądał na w miarę ogarniętego. Krótko po tym jak wytłumaczyłem mu, że KM =/= kW zadzwonił po dokumenty mojej Zuzi. Myślałem, że wystawi mi już dowód tymczasowy albo podbije zmianę, ale obok przechodziła kierowniczka... Zawołał ją, a ta kazała złożyć papiery i poczekać, aż Suzuki odpowie im czy można blokować motocykle. Powiedziałem, że Zuzia była blokowana przy pierwszej rejestracji w Niemczech.

Jak myślicie co może odpowiedzieć producent?


3 kwi 2015, o 10:22
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sty 2015, o 00:38
Posty: 144
Lokalizacja: Jarosław - Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki GSR 600 k9
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Vivek napisał(a):
Poszedłem dzisiaj do urzędu jednak nie mówiłem nic o kat. A2. Powiedziałem, że diagnosta nie chce podbić mi przeglądu, bo inną moc mam na tabliczce znamionowej, a inną w papierach. Kazał zrobić mi hamownie i wrócić do niego z wykresem. Gdy zobaczył, że moce faktycznie się różnią kazał mi to wyprostować w papierach.

Urzędnik wyglądał na w miarę ogarniętego. Krótko po tym jak wytłumaczyłem mu, że KM =/= kW zadzwonił po dokumenty mojej Zuzi. Myślałem, że wystawi mi już dowód tymczasowy albo podbije zmianę, ale obok przechodziła kierowniczka... Zawołał ją, a ta kazała złożyć papiery i poczekać, aż Suzuki odpowie im czy można blokować motocykle. Powiedziałem, że Zuzia była blokowana przy pierwszej rejestracji w Niemczech.

Jak myślicie co może odpowiedzieć producent?


Z ciekawości zadzwoniłem do swojego wydziału komunikacji i urzędnik powiedział, że jemu jest tylko potrzebne badanie techniczne z oddnotowaniem zmiany mocy, diagnosta ma napisać adnotacje w jakimś "opisie zmian" o zmianie mocy i wtedy przejdzie. Także - jeden kraj, ale wszędzie inaczej. :wtf:

_________________
Honda CBF 125 -- > Suzuki Bandit 650 -- > Suzuki GSR 600


13 kwi 2015, o 10:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL