Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 16 kwi 2024, o 19:36



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona
Dławienie motocykla na A2 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 27 sty 2013, o 14:38
Posty: 1183
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Inkling napisał(a):
Dread :spoko:

Nieprawda.Ustawodawca sam nie wie co z tym zrobić i dlatego zostawia mnóstwo furtek!

_________________
CH owam
W szystko
D o
P lecaka


14 gru 2013, o 19:54
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Ja mam troszkę inne pytanie, jeśli nie znajdę żadnej fajnej SVki zarejestrowanej na A2 gdzieś w okolicy to sam się za to zabiorę, ale zastanawiam się jakby tu wydać najmniej. Sytuacja jest taka, kupuje moto, mam umowę i dowód rej. na poprzedniego właściciela. Mam 30 dni (czy tam 2 tygodnie) na rejestracje i zakup OC. I teraz pytanie muszę najpierw przerejestrować moto i dopiero potem przechodzić przez całą procedurę dławienia (czyli de facto rejestrować dwa razy [pełną moc, a potem zmiana parametrów na zdławioną]) czy może mogę od razu zdławić, zrobić hamownie i przegląd i mi przy wydawaniu mojego dowodu zmienią moc? Zawsze jest to te parę zł do przodu. Sorki że tak chaotycznie napisane, ale nie umiałem ubrać myśli w słowa ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


22 gru 2013, o 22:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2013, o 15:05
Posty: 387
Lokalizacja: Krakuf
Płeć: mężczyzna
Moto: DR-Z400S
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Dziaku napisał(a):
Ja mam troszkę inne pytanie, jeśli nie znajdę żadnej fajnej SVki zarejestrowanej na A2 gdzieś w okolicy to sam się za to zabiorę, ale zastanawiam się jakby tu wydać najmniej. Sytuacja jest taka, kupuje moto, mam umowę i dowód rej. na poprzedniego właściciela. Mam 30 dni (czy tam 2 tygodnie) na rejestracje i zakup OC. I teraz pytanie muszę najpierw przerejestrować moto i dopiero potem przechodzić przez całą procedurę dławienia (czyli de facto rejestrować dwa razy [pełną moc, a potem zmiana parametrów na zdławioną]) czy może mogę od razu zdławić, zrobić hamownie i przegląd i mi przy wydawaniu mojego dowodu zmienią moc? Zawsze jest to te parę zł do przodu. Sorki że tak chaotycznie napisane, ale nie umiałem ubrać myśli w słowa ;)

Od momentu zakupu masz 2 tygodnie na zapłacenie podatku w US i lepiej to zrobić terminowo, bo można dostać nieciekawą karę.
Miesiąc masz na przerejestrowanie motocykla. Tutaj za spóźnienie sankcji żadnych nie ma.
Ubezpieczenie przechodzi z poprzedniego właściciela na Ciebie. Sprzedający musi zapewnić kupującemu OC na co najmniej miesiąc od zakupu motocykla.


22 gru 2013, o 23:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
polly napisał(a):
Dziaku napisał(a):
Ja mam troszkę inne pytanie, jeśli nie znajdę żadnej fajnej SVki zarejestrowanej na A2 gdzieś w okolicy to sam się za to zabiorę, ale zastanawiam się jakby tu wydać najmniej. Sytuacja jest taka, kupuje moto, mam umowę i dowód rej. na poprzedniego właściciela. Mam 30 dni (czy tam 2 tygodnie) na rejestracje i zakup OC. I teraz pytanie muszę najpierw przerejestrować moto i dopiero potem przechodzić przez całą procedurę dławienia (czyli de facto rejestrować dwa razy [pełną moc, a potem zmiana parametrów na zdławioną]) czy może mogę od razu zdławić, zrobić hamownie i przegląd i mi przy wydawaniu mojego dowodu zmienią moc? Zawsze jest to te parę zł do przodu. Sorki że tak chaotycznie napisane, ale nie umiałem ubrać myśli w słowa ;)

Od momentu zakupu masz 2 tygodnie na zapłacenie podatku w US i lepiej to zrobić terminowo, bo można dostać nieciekawą karę.
Miesiąc masz na przerejestrowanie motocykla. Tutaj za spóźnienie sankcji żadnych nie ma.
Ubezpieczenie przechodzi z poprzedniego właściciela na Ciebie. Sprzedający musi zapewnić kupującemu OC na co najmniej miesiąc od zakupu motocykla.


No to wiem, bo już przez to przechodziłem przy poprzednim moto (CBR125 - z tym że byłem zwolniony z płacenia podatku - dlatego nie pamietam czy 30 czy 14 dni ;) ), chodzi mi o to czy muszę najpierw przerejestrować na siebie a potem dławić i płacić za zmianę mocy w dowodzie czy mogę wszystko za jednym zamachem załatwić(przerejestrowanie na mnie + zmiana mocy jednoczesnie)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


23 gru 2013, o 00:34
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 11 lis 2012, o 19:33
Posty: 126
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Najważniejsze to podatek w terminie 14 dni od daty która jest na umowie. Potem załatwiasz sobie wszystkie formalności związane ze zmianą parametrów technicznych i idziesz przerejestrować. Tylko przy rejestracji musisz złożyć odpowiednio wniosek o zmianę parametrów technicznych pojazdu - wypełnisz na miejscu. Teoretycznie powinno to być w 30 dni, ale jak pójdziesz za rok to tez nikt tam awantury robić nie będzie.


25 gru 2013, o 16:18
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
fincher napisał(a):
Najważniejsze to podatek w terminie 14 dni od daty która jest na umowie. Potem załatwiasz sobie wszystkie formalności związane ze zmianą parametrów technicznych i idziesz przerejestrować. Tylko przy rejestracji musisz złożyć odpowiednio wniosek o zmianę parametrów technicznych pojazdu - wypełnisz na miejscu. Teoretycznie powinno to być w 30 dni, ale jak pójdziesz za rok to tez nikt tam awantury robić nie będzie.

Okej dzięki ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


25 gru 2013, o 17:17
Zobacz profil WWW
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2011, o 00:17
Posty: 97
Lokalizacja: warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s
Post Re: Dławienie motocykla na A2
witam
jak kupiłem swoja sv była właśnie zdławiona wszystkie dokuęty mam na wsi jak będe teraz to sprawdzę ile jest kw w dowodzie. motocykl jest na sprzedanie wiec jeśli ktoś będzie chciał proze o kontakt napewo się dogadamy


28 sty 2014, o 17:43
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 2 sty 2014, o 19:58
Posty: 77
Lokalizacja: Wodzisław Śląski
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K3
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Odkopię trochę temat.

Powiedzcie mi ile powinna lecieć zdławiona SV 650? Zakupiłem niby blokowany moduł 35 kw i go podłączyłem. Do tego pociągnąłem pin 25 do masy, bo wydawało mi się, że jak podepnę sam zblokowany moduł, to mi nic nie da bo motocykl będzie czytał mapę odblokowaną, a po pomiarach miernikiem, wyszło że pin 25 nie jest do masy podpięty ( skoro dopiero po rozcięciu kabla 25 teoretycznie motocykl się odblokowuje, to znaczy że dopiero jak się mu odetnie dopływ prądu - czyli np. masę - dopiero wtedy przełącza się z mapy zablokowanej na odblokowaną ?). Byłem dzisiaj sprawdzić na autostradzie osiągi ale SVka pociągnęła 190 km/h mając jeszcze zapas gazu ( gdzieś 20% manetki) - na więcej się nie odważyłem. Co to znaczy? Blokada nie działa, czy to jest taka prędkość że można wciąż na zblokowanym silniku tyle wyciągnąć? Dodam że cięzko mi stwierdzić po tym jak przy normalnym trybie jazdy do 100 km/h motocykl się zbiera czy jest zablokowany. Niby mam wrażenie że jest troszkę słabszy niż poprzednio, ale to może być kwestia przyzwyczajenia do mocy... Jak myślicie, mogę się tym wnioskować że motocykl jest zablokowany i jechać na hamownię, czy może mam coś jeszcze pokombinować?


PS. Słyszałem też coś takiego że K3 nie da się jeszcze zblokować modułem, to prawda?


13 mar 2014, o 19:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Trochę się spóźniłem, ale dla potomnych będzie :

Obrazek

44KM czyli gdzieś około 32kW, Vmax na hamowni 168kmph.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


16 mar 2014, o 14:10
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2014, o 19:14
Posty: 28
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: mężczyzna
Moto: S K5&DL1000K7
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Witam. Jaką blokadę zastosowałeś? Proszę też o informacje odnośnie blokady TheWujkka i Finchera(zdjęcie przedmiotu)

_________________
Obrazek


17 mar 2014, o 19:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 20:06
Posty: 336
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: 900RR '99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Moja blokada, niestety zdjęcia Ci nie zrobię, bo miałem jedno, które zabrała pani z WK(Nie wiem po co jej to, ale niech ma kobiecina), a obecnie leży pewnie gdzieś na wysypisku, albo została już przetopiona. Ale nie o tym. Otóż w moim przypadku to była blaszka zamontowana na przepustnicy powietrza, tak, aby nie mogła ona się w pełni otworzyć. Jak rozkręcisz nieco moto na pewno domyślisz się w jakim kształcie. Ja dokładnie nie pamiętam, więc rysunków pamięciowych nie chce robić, aby nie wprowadzić Cię w błąd. Sprawa prosta, lecz z ustawieniami aby moc była prawidłowa, to była makabra. Spędziłem na hamowni z dwie godziny. Jeśli Cię to interesuje, podaje wynik z hamowni:
Max moc [KM/kW] 37,2KM/27,3kW przy 7276 obr./min.
Max moment [Nm] 42 nm przy 4193 obr./min
Max prędkość [KM/H] 122

Reszty nie podaję, gdyż są zbędne. Ja zastosowałem taką blokadę, ale jest kilka sposobów, od blokowanych modułów, których pewnie jest już od groma, po zremapowane ECU czy blokadę manetki. Ja załatwiłem sobie do tej hamowni też fakturkę, na ową blokadę w nazwie usługi: NAPRAWA MECHANICZNA: Modyfikacja zmniejszenia mocy motocykla Suzuki SV650 NR Ramy. W motocyklu została zmniejszona moc poprzez zmniejszenie dopływu powietrza przez zablokowanie całkowitego otwarcia przepustnicy. Akurat tego nie potrzebowałem, ani w WK, ani u diagnosty, który był znajomy, chciał tyko papier z hamowni, ale też tak od lipy, żeby mieć podkładkę. Ale uważaj, diagnosta może zechcieć opinii rzeczoznawcy, w sumie bezpodstawnie, ale jak się uprze ciemniak to nic nie zrobisz. W świetle prawa wystarczy papier z hamowni. Pisałem po ludziach zajmujących się tymi blokadami, odpisywali, że to mechaniczna blokada manetki, wołali kupę kasy. Z zremapowanym ECU spotkałem się też, ale wołali grubo ponad tysiaka. Ogólnie to zależy od WK też sporo, u mnie akurat jest tak, że wszystko idzie bezproblemowo :D

_________________
Obrazek


17 mar 2014, o 22:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Ja miałem/mam (jeszcze nie zdjęta czekam na opinie rzeczoznawcy :D]) blokadę manetki. Opisałem ją w temacie mojej SVki

Cytuj:
Wkleiłem nakrętkę do tej obudowy rollgazu na poxipolu, potem wkręciłem tam śrubę na kontrze. Nic nie wiercone. Potem jak już było ustawione na te 44KM, śruba została ścięta i zamalowana na czarno.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


18 mar 2014, o 19:18
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2014, o 19:14
Posty: 28
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: mężczyzna
Moto: S K5&DL1000K7
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Dziaku napisał(a):
Ja miałem/mam (jeszcze nie zdjęta czekam na opinie rzeczoznawcy :D]) blokadę manetki. Opisałem ją w temacie mojej SVki

Cytuj:
Wkleiłem nakrętkę do tej obudowy rollgazu na poxipolu, potem wkręciłem tam śrubę na kontrze. Nic nie wiercone. Potem jak już było ustawione na te 44KM, śruba została ścięta i zamalowana na czarno.

Mógłbyś zrobić dla mnie zdjęcie jak wygląda rolgaz po tej modernizacji?

_________________
Obrazek


19 mar 2014, o 21:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Cysiu napisał(a):
Dziaku napisał(a):
Ja miałem/mam (jeszcze nie zdjęta czekam na opinie rzeczoznawcy :D]) blokadę manetki. Opisałem ją w temacie mojej SVki

Cytuj:
Wkleiłem nakrętkę do tej obudowy rollgazu na poxipolu, potem wkręciłem tam śrubę na kontrze. Nic nie wiercone. Potem jak już było ustawione na te 44KM, śruba została ścięta i zamalowana na czarno.

Mógłbyś zrobić dla mnie zdjęcie jak wygląda rolgaz po tej modernizacji?

Jutro jak moto wróci z serwisu to porobię fotki ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


21 mar 2014, o 16:12
Zobacz profil WWW
motocyklista

Dołączył(a): 11 lis 2012, o 19:33
Posty: 126
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650s
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Moja blokada Obrazek
"zestrojona" pod mojego fazera. Wyniki pomiarów już przedstawiałem w tym temacie. Blokadę umieszcza się przy rollgazie. Przy nazwijmy to mocowaniu linek gazu do manetki.
Co do opini rzeczoznawcy to fakt nie jest ona wymagana ale jak się diagnosta uprze to nic nie zrobisz. Bo jak facet jej nie dostanie to nie wystawi papierka i wtedy cytując klasyka "cały misterny plan w pizdu"


22 mar 2014, o 11:55
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2014, o 19:14
Posty: 28
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: mężczyzna
Moto: S K5&DL1000K7
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Dzięki Fincher
Dziaku jak możesz to zrób fotkę jak i w którym miejscu dokładnie jest założona Twoja blokada.

_________________
Obrazek


23 mar 2014, o 17:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
W środku jest "dalszy ciąg" śruby tu zaznaczonej, no i tak jak pisałem wklejona nakrętka jeszcze tam jest. Z tym że to raczej tymczasowe (bardzo) rozwiązanie (tylko na hamownie nic więcej) bo manetka z takim bajerem ma tendencje do blokowania się ... " L'art pour l'art" :D
Obrazek

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


24 mar 2014, o 17:07
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2014, o 19:14
Posty: 28
Lokalizacja: Sochaczew
Płeć: mężczyzna
Moto: S K5&DL1000K7
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Kurcze nie mogę sobie wyobrazić jak to wygląda w środku. W weekend chyba rozbiorę cały rollgaz i zobaczę. Jeśli będziesz zdejmował tą blokadę to proszę, zrób zdjęcie w którym miejscu dokładnie ulokowałeś nakrętkę. Dużo prób robiłeś żeby wyszło mniej niż 48km? Dzięki za fotkę.

_________________
Obrazek


25 mar 2014, o 17:28
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Dławienie motocykla na A2
Cysiu napisał(a):
Kurcze nie mogę sobie wyobrazić jak to wygląda w środku. W weekend chyba rozbiorę cały rollgaz i zobaczę. Jeśli będziesz zdejmował tą blokadę to proszę, zrób zdjęcie w którym miejscu dokładnie ulokowałeś nakrętkę. Dużo prób robiłeś żeby wyszło mniej niż 48km? Dzięki za fotkę.

Żeby wyszło mniej niż 35kW to pół biedy, ale żeby było idealnie zgodnie z przepisami to jeszcze by musiało być więcej niż 26,5 kW. Ogólnie 3 próby, blokada kurde jest już zdjęta, tylko nie pamiętam czy ta nakrętka w środku została. Potem rzucę na to okiem.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


25 mar 2014, o 20:33
Zobacz profil WWW
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 kwi 2014, o 11:29
Posty: 20
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650s 2005
Post Blokowanie sv650
Witam.
Potrzebuję zablokować sv650s 2005 r na kategorię A2. Mam pewien pomysł jak ją zablokować, aczkolwiek chciałbym zapytać tutaj czy ktoś ma jakieś łatwe sposoby na ograniczenie mocy. Słyszałem o jakiejś tulejce na gaz ale nic konkretnego nie znalazłem.


6 kwi 2014, o 11:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 252 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL