| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Zestaw zamontowany    , motocykl zachowuje sie wyjatkowo       , jak to okreslic... to juz nie Sv! Zmiana jest radykalna, przednie lagi utwardzilem i balem sie ze za bardzo ale zestrojenie jest na tip top       Juz wiem dlaczego tyle kosztuje taki zestaw, to najlepiej zainwestowane pieniadze w motocykl    .  
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 11:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Mściwy Kurp 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 20 lip 2016, o 13:53 Posty: 197 Lokalizacja: warszawa / poznań
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650n'00
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Fajny komplecik.  Passionesuzuki Ty w Rzymie mieszkasz? 
					
						 _________________ viewtopic.php?f=9&t=19266
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 12:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Taaaa    jak wyjechalem na probe bylo 15,5°C... Kaban widzial zdjecie...  
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 12:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Mściwy Kurp 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 20 lip 2016, o 13:53 Posty: 197 Lokalizacja: warszawa / poznań
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650n'00
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Będę się do Ciebie w lato uśmiechał w pewnej sprawie    
					
						 _________________ viewtopic.php?f=9&t=19266
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 12:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 JustJulek 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 28 lip 2016, o 00:59 Posty: 269 Lokalizacja: Białystok
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650N K3
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Pozazdrościć pogody i oczywiście Ohlins'a   . U mnie -15 i zamieć śnieżna     
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 12:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Niepozorny 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08 Posty: 461 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						
					
						 _________________ Dawniej Pierwsze kilometry.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 16:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Janek87 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58 Posty: 3738 Lokalizacja: Petrisvilla
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: X11
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Choćby zalewając gęstszym olejem.  
					
						 _________________ SV650 => X11  
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 17:03 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Ja dalem stalowe tulejki nad sprezyne z dziurka 4mm z jednej strony wysokie na 2,5cm. Mozna zrobic z grubego plastiku (Teflon) i tez sa Ok. http://www.youtube.com/watch?v=eGWazJH_sPoNa tym filmiku tez w min 5,19 pokazana jest tulejka, jest teflonowa i bez dziurki ale to o takie rozwiazanie chodzi.  Bardzo wazne przy tej operacji jest dokladne wymycie wszystkich czesci, mozna uzyc benzyne. Olej ktorym zalewam lagi po utwardzeniu to 10w, nie uzywam 15w. Nie moglem Wam zrobic filmiku "krok po kroku" bo bylem sam! Teraz macie watek "Transport motocykla Polska-Italia" jak bedziecie tu pojezdzic to Wam zregeneruje za friko, wezcie tylko uszczelniacze!    P.S. 490ml do kazdej lagi jezeli chodzi o wtryskowa 650.  
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 17:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Niepozorny 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 22 lip 2015, o 18:08 Posty: 461 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K4
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Obaj jesteście w dużym błędzie i aż szkoda Ohlinsa. Dodając te tuleje nie utwardzasz sprężyn, a zwiększasz ich napięcie wstępne. 
					
						 _________________ Dawniej Pierwsze kilometry.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 19:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Bedziesz jezdzil we dwojke to zobaczysz ze jest to potrzebne... 
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 8 lut 2017, o 20:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Wszystko ladnie, pieknie i oczywiscie "Niepozorny" wykrakal... poszalalem troszke i wyszlo ze przedni zawias jest ciut za twardy, niby wszystko Ok lecz przy calkowitym zlozeniu, na wyjsciu z zakretu zaczynal za bardzo pracowac amor. Dzisiaj sprawdzilem napiecie wstepne i tyl rzeczywiscie bardziej siadal, wyrzucilem podkladki i wszystko jest perfekcyjnie zsynchronizowane. Do oryginalnych sprezyn dodac tulejki to swietny myk, niestety chlopaki z Ohlins znaja sie na rzeczy i nie ma co po nich poprawiac.    
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 17 lut 2017, o 23:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Jaboolo 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 22 lut 2015, o 11:55 Posty: 163
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: sv650s
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Nie wykrakał tylko niepotrzebnie chciałeś poprawić lepsze sprężyny. Z tego co widzę ze zdjęć to założyłeś sprężyny liniowe (wszystkie zwoje równe), te się dobiera pod masę kierownika. Opcja z tulejkami jest dobra jak masz sprężyny progresywne (ciaśniejsze zwoje u góry i luźniejsze na dole), bo taką sprężynę im bardziej "ugnieciesz" tym staje się twardsza (dlatego sv-ka po 2004 ma regulowane napięcie wstępne bo ma sprężyny progresywne seryjnie). Jak będziesz wyjmował tulejki to ustaw tak korki, żeby sprężyna nie miała luzu ale żeby nie była za bardzo "zgnieciona".
  A co do tylnego amorka to czy on ma regulacje odbicia i dobicia? 
					
  
			 | 
		
		
			| 18 lut 2017, o 11:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Passionesuzuki 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Sv 650 K8 Traveller
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Kit basic Ohlins  
					
						Niestety ten monoamortyzator nie ma, to jest kit Basic. Nie chcialem wydawac 1200euro na tylni amorek z wyzszej polki bo po pierwsze byloby to za drogie, po drugie wiecej walki z regulacja. W tym przypadku firma dobrala mi sprezyne od amorka twardsza bo taka sobie zazyczylem i przyznaje ze w tak podszykowanej Sv naprawde zaczyna brakowac mocy. Motocykl jest stabilniejszy niz nie jedna Cbr, reakcje na zmiany pochylenia sa niesamowicie szybkie i Sv mozna nawet prowadzic nerwowo bo i tak jak zejdziesz na kolano motocykl trzyma sie bez zawachan. Rozumiem przeszczepy z innych motockli ale potem glowkowac by to ladnie pracowalo mozna kilka miesiecy, tutaj zakladasz i masz rewelacje bez kombinowania.    Jal to sie mowi, jeśli udoskonalasz coś dostatecznie długo – na pewno to zepsujesz, spojrz na przekombinowane Sv-ki. P.S. Co do przednich to mam watpliwosci ze moga dobrac pod wage kierowcy ale sprzedawca gwarantuje ze wysyla specyficznie dobrana.  
					
						 _________________ Nec temere,  nec timide.
					
  
			 | 
		
		
			| 18 lut 2017, o 12:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |