| 
	
	
      Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;) 
	
    
    
    
    
    
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Przebieg od ostatniego serwisu i co było robione? Dziwna sprawa, nie wiem co może być przyczyną, więc zacząłbym od wymiany świec, jeśli nie pomoże to zajrzał do rozrządu. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 31 sty 2011, o 01:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ROMEL 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 26 lut 2010, o 08:59 Posty: 54
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Hmm...
  Ja na pierwsze wrażenia z nagrania... to... Nie jest to żadne uszkodzenie mechaniczne, dla mnie to tak wygląda jakbyś miał jakieś przebicie na kablach albo uszkodzoną świece, chyba, że w jakiś inny cudowny sposób iskra jest podawana dużo dużo za wcześnie - wybuch mieszanki występuje za wcześnie w stosunku do pozycji tłoka... stuk/dźwięk to sprężana przez tłok eksplodująca mieszanka - jak jest już za grubo za którymś razem zdusza silnik do zera... 
  Ja bym szperał w układzie zapłonowym... posprawdzać co się da...
  Lasooch co sądzisz o tym nagraniu ??
  PZDR 
					
						 _________________ CHCIEĆ TO MÓC... SUZUKI SV650S K6
					
  
			 | 
		 
		
			| 31 sty 2011, o 01:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 acinr_PL 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: B*R*A*K
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Przebieg 24kk Zakupiony rok temu miał 21kk od razu zalałem go świeżym olejem motul 5100 + filtr + filtr powietrza. Świec nie wymieniałem, odkręciłem kiedyś z ciekawości i zmierzyłem przerwę i było ok.
  Pod koniec sezonu regulowałem wtryski za pomocą u-rurki i tu była spora różnica podciśnień - ok 15 długości rurki, ciecz jaką wykorzystałem to woda zapewne przy gęściejszej cieczy np. oleju ta wartość byłaby mniejsza.
  Po synchronizacji zauważyłem jedną różnice - zaczął mi strzelać za każdym razem jak silnik schodził z obrotów, przedtem strzelał sporadycznie.
  Potem moto już tylko stało tak jak wspomniałem, zwaliłem dekle + pompę wody do malowania i teraz wszystko poskładałem i silnik dziwnie chodzi przy tych 1200 obr. 
					
						 _________________
  
  SV650S k3 bikepics.com
					
  
			 | 
		 
		
			| 31 sty 2011, o 01:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Wymień świece na dobry początek. Z racji przebiegu warto też zajrzeć do rozrządu, choć jeśli przebieg jest prawdziwy wszystko powinno być w normie. 
					
  
			 | 
		 
		
			| 31 sty 2011, o 01:28 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Świece przy tym przebiegu na pewno do zmiany, co do synchronizacji, jaką wykonałeś, to obawiam się, że mogłeś coś sknocić. Jeżeli przed robotą motocykl sporadycznie strzelał z tłumika, a po zabiegu robi to częściej, to jest źle   Co do filmiku, to ja podtrzymuję to, co pisałem wcześniej - moim zdaniem wypadają Ci co jakiś czas zapłony i pewnie zmiana świec sprawę rozwiąże. Do tego zrób jeszcze porządną synchronizację, w warsztacie nie powinieneś zapłacić więcej jak 50zł, a będziesz miał pewność, że jest ok.  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		 
		
			| 31 sty 2011, o 13:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 acinr_PL 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28 Posty: 1963 Lokalizacja: Piła / Szczecin
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: B*R*A*K
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Wymieniłem świece na nowe i nic to nie dało! Dalej silnik chodzi tak samo czyli jak się nagrzeje to coś w nim stuka na wolnych obrotach. Na wiosnę zrobię jeszcze synchronizacje i zobaczymy czy coś pomoże. 
					
						 _________________
  
  SV650S k3 bikepics.com
					
  
			 | 
		 
		
			| 8 lut 2011, o 21:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Stuki w tłoku  
					
						Dziwna sprawa, tak jakby się gdzieś dławił co jakiś czas. To mało prawdopodobne, ale może paliwo jakieś słabe albo skropliło się w nim dużo wody przez te 2 miesiące? Zalej zbiornik świeżym paliwem, i tak kiedyś będziesz musiał to kiedyś zrobić    
					
  
			 | 
		 
		
			| 9 lut 2011, o 00:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość  | 
	 
	 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
  | 
 
 
     
	 |