| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Nic trudnego w tym nie ma    Serwisówka opisuje wszystko krok po kroku, jeżeli tylko ktoś nie ma 2 lewych rąk, to bez problemu może samemu to zrobić.  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 16:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 pm2z 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: PW50, CBR600, CR125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Z narzędzi niestandardowych potrzebujesz jedynie b-dokładnego szczelinomierza, a co do reszty, to standardowe klucze w zupełności wystarczą. Nawet dynamometryczny nie jest potrzebny wbrew temu, co jest w serwisówce (tam wszystkie śruby mają podany moment dokręcania) i wbrew temu, co pewnie zaraz parę osób tu napisze. Nawet w warsztacie, gdzie jest dynamometr. mechanior robi to z ręki   Rzecz prosta i przyjemna. Jakby co, to wal z pytaniami, jak tylko wytrzeźwieję - mogę błysnąć wiedzą od czasu do czasu    
					
						 _________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie  
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 20:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Od poniedziałku mam urlop a, że nigdzie nie wyjeżdżamy to pewnie będę grzebał   Pytanie pierwsze - czy mam kupować z tej okazji nowe uszczelki pod pokrywę zaworów? Chłodnice to na pewno będę musiał odkręcić - a z tyłu jest dojście?  
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 21:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Z tyłu jest lepsze dojście - wystarczy całkiem zdjąć bak i już masz głowicę na wierzchu   Ja jednak będę podtrzymywał wersję, że klucz dynamometryczny jest potrzebny, ale może się nie znam    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 21:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Pewnie tak          
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 21:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Akurat mam taki klucz więc spoko    To są tam jakieś uszczelki?  
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 3 sie 2010, o 21:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 pm2z 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: PW50, CBR600, CR125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Uszczelka pod pokrywą zaworów jest, ale (znów chyba wbrew serwisówce) nie ma sensu jej wymieniać. W większości przypadków (nie spotkałem innego) jest ona w idealnym stanie. Tylko nie traktuj jej na chama i będzie OK    
					
						 _________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie  
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 10:16 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Odtłuść uszczelkę i powierzchnie aluminiowe, z którymi się styka, daj cieniutką warstwę silikonu wysokotemperaturowego (nie tak, żeby wypływał na boki   ) i będzie git    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 12:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Ja mam tak, że strzela mi czasami w gaźnik, a po dzisiejszej jeździe moto jakby nie miało pełnej mocy. Z odpalaniem też jest lipa, bo zawsze na ssaniu. No i wydaje mi się, że kiepawo zbiera się z dolnych obrotów. 
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 19:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 mat336 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 20:39 Posty: 232 Lokalizacja: Tarnów/Jasło
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						To i ja się dołączę   W sobotę siadłem na moto i w trasę i po przejechaniu 10 km zaczął silnik nie równo pracować na wolnych obrotach. Troszkę się wystraszyłem ale zrobiłem prawie 100 km i cały czas tak samo było a na wysokich obrotach chodził normalnie. Wstawiłem go do garażu i postanowiłem w poniedziałek pogrzebać, ale w niedziele zaskoczenie pojechałem się przejechać i wszytko chodziło w porządku aż do wtorku. Pojechałem do roboty 5 km i mi zgasł na parkingu na wolnych zapaliłem i znowu to samo troszkę mnie to zaniepokoiło. Jak wracałem to tez wydawało mi się, że nie równo chodzi. Macie jakiś pomysł jaka może być przyczyna tych objawów??  
					
						 _________________ Sv 650  Nka'00
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 20:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Zapomniałem dodać do listy objawów - często włączający się wiatrak na chłodnicy co może świadczyć o zbyt bogatej mieszance przez co bardziej się grzeje - może tak być? 
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 4 sie 2010, o 23:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Suzi Mua 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 24 cze 2010, o 01:58 Posty: 683 Lokalizacja: Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S'02/'04
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Regulacja gaźników  
					
						Może temat stary ale przez to jary     Serwisówka karze wszystkie uszczelki wymieniać, bo to jest serwisówka. Jak se już motocykl robisz sam człowieku, to chociaż uszczelki kup - tak to chyba działa    Także uszczelki wymieniałbym tylko jak są ewidentnie dead.  
					
						 _________________ Slow down, Be aware, Take care, Survive
    
 
  
  !!! SUZUKI SV650 & SV650S '99 to '08 - HAYNES SERVICE & REPAIR MANUAL - Download !!!
					
  
			 | 
		
		
			| 28 cze 2011, o 21:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |