Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://svforum.pl/ |
|
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612 |
Strona 7 z 714 |
Autor: | pm2z [ 1 maja 2010, o 20:57 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Cena odpowiednia |
Autor: | Bartosz [ 2 maja 2010, o 08:46 ] | ||||||||||||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | ||||||||||||||||||
Używałem produktów Wurth'a do smarowanie łańcucha i powiem wam, że produkty są na prawdę godne polecenia. |
Autor: | svzuka [ 2 maja 2010, o 13:00 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Wczoraj, 2 razy mi wywaliło bieg na "luz" w czasie jazdy, za 1 razem myślałem ze to się rozleciał mój łańcuch który sam zakuwałem Za 2 razem wyjeżdżałem ze stacji 1 spokojnie, 2 i 3 ogień, i nagle luz się wbij, to była szybka zmiana biegów, i się teraz zastanawiam, czego to wina? Dodam ze trzymam stopę non stop miedzy podnóżkiem a dźwignia, tylko jak mogłem wbić przypadkiem tak luz z 3 na N??? Trzymając stopę pod dźwignią? Troszkę mnie to niepokoi, nigdy tego nie miałem... |
Autor: | sirmariano [ 2 maja 2010, o 13:56 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pewnie był to luz miedzy biegami - jak za szybko chcesz zmienić bieg i nie dociągniesz dźwigni do góry to trafisz na luz pomiędzy - tez mi się tak parę razy zdarzyło. Wystarczy poprawić technikę zmiany biegów i robić to dokładniej. |
Autor: | svzuka [ 2 maja 2010, o 13:58 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
To tez pewnie wina butów, bo jakos w nich nie mam takiego wyczucia w zmianie biegów, juz wiem ze SV tak pałować nie można |
Autor: | sirmariano [ 2 maja 2010, o 14:08 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pewnie można palować ale wtedy trzeba pamiętać by mocniej dociskać dźwignię. Swoją droga napewno może pomóc regulacja wysokości bo każda stopa jest inna i może musisz mieć niżej dźwignie. |
Autor: | svzuka [ 2 maja 2010, o 14:41 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Raczej wyżej, bo teraz ledwo stopę wciskam miedzy podnóżek i dźwignie, w normalnych butach jest ok |
Autor: | Bartosz [ 2 maja 2010, o 17:27 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Oczywiście, że można pałować Sv. Wina tkwi w rozregulowanym sprzęgle lub nieumiejętnej zmianie biegów |
Autor: | svzuka [ 2 maja 2010, o 20:55 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
To jednak te sprzęgło Bo przy wymianie napędu mi się rozregulowało... I musiałem na nowo je ustawić, i chyba nie tak to zrobiłem... a jak poznać jeszcze ze sprzęgło jest źle ustawione??? |
Autor: | slayer [ 3 maja 2010, o 14:23 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
W FAQ-u jest instrukcja regulacji sprzęgła. |
Autor: | kacperski [ 3 maja 2010, o 22:53 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Dziwna sprawa, po czym poznać że zaraz mi pierdyknie linka sprzęgła? Ostatnio gada naciągałem i znowu klamka ma luzy. Przy którejś zmianie biegu poczułem coś jakby pękającą (wyrywaną z mocowania?) jedną z żył. Przy klamce wszystko wygląda ok, przy sprzęgle nie sprawdzałem, wróciłem zdechły z podróży. Gdzieś poza końcami powinienym szukać problemu? PS. Tak, wymaga smarowania, chodzi odrobinę ciężko. |
Autor: | Dono [ 3 maja 2010, o 23:11 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
A nie poluźniła Ci się nakrętka kontrująca regulację? Ja zawsze dociągam kombinerkami, bo inaczej luzuje się po czasie. |
Autor: | kacperski [ 4 maja 2010, o 00:17 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Luźno jest jeszcze ta wygięta prowadnica przy klamce, podejrzewam że może to przeskakuje. Z drugiej strony wolę to rogrzebać bez potrzeby niż stanąć gdzieś w połowie drogi. |
Autor: | Dono [ 4 maja 2010, o 12:33 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pewnie kontre masz za słabo dokręconą, luzuje się od drgań. Ustaw odpowiedni luz i skręć to porządnie powinno być dobrze. |
Autor: | kacperski [ 4 maja 2010, o 14:09 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Poluzowało się przy klamce. Tak czy siak muszę linkę zdjąć i przesmarować więc dokładnie gada obejrzę. |
Autor: | slayer [ 4 maja 2010, o 15:24 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Kiedyś zdejmowałem i smarowałem u siebie. Zrezerwuj sobie godzinkę na całą operację. |
Autor: | Słoniu [ 4 maja 2010, o 18:49 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Przy pałowaniu lepiej jest przytrzymać tą dźwignie po wrzuceniu wyższego biegu tak, ze jak odwijasz manetkę to jeszcze z pół sekundy-sekundę dociskasz dźwignię... albo po prostu wrzucać zdecydowanie mocno. Też tak miałem, ze wrzuciłem chyba trójkę bardzo delikatnie, daję gazu, moto jedzie dalej i nagle obroty strzelają to góry a moto zwalnia, bo bieg wyskoczył. |
Autor: | kacperski [ 4 maja 2010, o 19:09 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
O niechlujnym wrzucaniu biegów tym razem nie było mowy (tym bardziej o pałowaniu), ten "przeskok" był wyraźnie na lince. Jutro gada obadam. Dzięki za radę, może innym pomoże |
Autor: | TastPiotr [ 4 maja 2010, o 20:36 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pytania: 1. Czy naciąg łańcucha można ustawiać na podstawie ilości wystającego gwintu śrubek regulacyjnych przy krańcach wahacza? To znaczy mierzyć suwmiarką ilość wystającego gwintu w jednej i drugiej śrubce i ustawić w obu taką samą wartośc? 2. Jeśli tak, to czy możliwa jest rozbieżność między tym wskaźnikiem regulacji a kreskami na wahaczu? Obie śrubki mają idealnie taką samą długość wystajacego gwintu a według kresek na wahaczu z prawej strony jest o 1/2 kreski dalej.. |
Autor: | Owca007 [ 4 maja 2010, o 20:41 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Wykręć te śruby i sprawdź czy mają tą samą długość jak tak to można tak mierzyć. Ale na wahaczu po to są te kreski żeby według nich ustawiać. |
Strona 7 z 714 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |