Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 7 z 714

Autor:  pm2z [ 1 maja 2010, o 20:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

gonzo911 napisał(a):
Jest też fajny smar, którego niekiedy używałem do łańcucha jak i niektórzy moi znajomi smarują nim łańcuchy.
Nie tworzy gluta na łańcuchu i nie syfi felg i:) Wurth SUCHY SMAR DO ŁAŃCUCHÓW HHS DRYLUBE

Cena odpowiednia :(

Autor:  Bartosz [ 2 maja 2010, o 08:46 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

pm2z napisał(a):
gonzo911 napisał(a):
Jest też fajny smar, którego niekiedy używałem do łańcucha jak i niektórzy moi znajomi smarują nim łańcuchy.
Nie tworzy gluta na łańcuchu i nie syfi felg i:) Wurth SUCHY SMAR DO ŁAŃCUCHÓW HHS DRYLUBE

Cena odpowiednia :(



Używałem produktów Wurth'a do smarowanie łańcucha i powiem wam, że produkty są na prawdę godne polecenia.

Autor:  svzuka [ 2 maja 2010, o 13:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Wczoraj, 2 razy mi wywaliło bieg na "luz" w czasie jazdy, za 1 razem myślałem ze to się rozleciał mój łańcuch który sam zakuwałem :razz2: Za 2 razem wyjeżdżałem ze stacji 1 spokojnie, 2 i 3 ogień, i nagle luz się wbij, to była szybka zmiana biegów, i się teraz zastanawiam, czego to wina? Dodam ze trzymam stopę non stop miedzy podnóżkiem a dźwignia, tylko jak mogłem wbić przypadkiem tak luz z 3 na N??? Trzymając stopę pod dźwignią? Troszkę mnie to niepokoi, nigdy tego nie miałem... :mur: :hmm:

Autor:  sirmariano [ 2 maja 2010, o 13:56 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pewnie był to luz miedzy biegami - jak za szybko chcesz zmienić bieg i nie dociągniesz dźwigni do góry to trafisz na luz pomiędzy - tez mi się tak parę razy zdarzyło. Wystarczy poprawić technikę zmiany biegów i robić to dokładniej.

Autor:  svzuka [ 2 maja 2010, o 13:58 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

To tez pewnie wina butów, bo jakos w nich nie mam takiego wyczucia w zmianie biegów, juz wiem ze SV tak pałować nie można :D

Autor:  sirmariano [ 2 maja 2010, o 14:08 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pewnie można palować ale wtedy trzeba pamiętać by mocniej dociskać dźwignię. Swoją droga napewno może pomóc regulacja wysokości bo każda stopa jest inna i może musisz mieć niżej dźwignie.

Autor:  svzuka [ 2 maja 2010, o 14:41 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Raczej wyżej, bo teraz ledwo stopę wciskam miedzy podnóżek i dźwignie, w normalnych butach jest ok ;P

Autor:  Bartosz [ 2 maja 2010, o 17:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

svzuka napisał(a):
To tez pewnie wina butów, bo jakoś w nich nie mam takiego wyczucia w zmianie biegów, już wiem ze SV tak pałować nie można :D


Oczywiście, że można pałować Sv. Wina tkwi w rozregulowanym sprzęgle lub nieumiejętnej zmianie biegów :)

Autor:  svzuka [ 2 maja 2010, o 20:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

To jednak te sprzęgło :/ Bo przy wymianie napędu mi się rozregulowało... :hmm: I musiałem na nowo je ustawić, i chyba nie tak to zrobiłem... a jak poznać jeszcze ze sprzęgło jest źle ustawione???

Autor:  slayer [ 3 maja 2010, o 14:23 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

svzuka napisał(a):
To jednak te sprzęgło :/ Bo przy wymianie napędu mi się rozregulowało... :hmm: I musiałem na nowo je ustawić, i chyba nie tak to zrobiłem... a jak poznać jeszcze ze sprzęgło jest źle ustawione???

W FAQ-u jest instrukcja regulacji sprzęgła.

Autor:  kacperski [ 3 maja 2010, o 22:53 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziwna sprawa, po czym poznać że zaraz mi pierdyknie linka sprzęgła? :mrgreen:
Ostatnio gada naciągałem i znowu klamka ma luzy. Przy którejś zmianie biegu poczułem coś jakby pękającą (wyrywaną z mocowania?) jedną z żył. Przy klamce wszystko wygląda ok, przy sprzęgle nie sprawdzałem, wróciłem zdechły z podróży.
Gdzieś poza końcami powinienym szukać problemu?

PS. Tak, wymaga smarowania, chodzi odrobinę ciężko.

Autor:  Dono [ 3 maja 2010, o 23:11 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

kacperski napisał(a):
Dziwna sprawa, po czym poznać że zaraz mi pierdyknie linka sprzęgła? :mrgreen:
Ostatnio gada naciągałem i znowu klamka ma luzy. Przy którejś zmianie biegu poczułem coś jakby pękającą (wyrywaną z mocowania?) jedną z żył. Przy klamce wszystko wygląda ok, przy sprzęgle nie sprawdzałem, wróciłem zdechły z podróży.
Gdzieś poza końcami powinienym szukać problemu?

PS. Tak, wymaga smarowania, chodzi odrobinę ciężko.


A nie poluźniła Ci się nakrętka kontrująca regulację? Ja zawsze dociągam kombinerkami, bo inaczej luzuje się po czasie.

Autor:  kacperski [ 4 maja 2010, o 00:17 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Luźno jest jeszcze ta wygięta prowadnica przy klamce, podejrzewam że może to przeskakuje. Z drugiej strony wolę to rogrzebać bez potrzeby niż stanąć gdzieś w połowie drogi.

Autor:  Dono [ 4 maja 2010, o 12:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pewnie kontre masz za słabo dokręconą, luzuje się od drgań. Ustaw odpowiedni luz i skręć to porządnie powinno być dobrze.

Autor:  kacperski [ 4 maja 2010, o 14:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Poluzowało się przy klamce. Tak czy siak muszę linkę zdjąć i przesmarować więc dokładnie gada obejrzę.

Autor:  slayer [ 4 maja 2010, o 15:24 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

kacperski napisał(a):
Poluzowało się przy klamce. Tak czy siak muszę linkę zdjąć i przesmarować więc dokładnie gada obejrzę.

Kiedyś zdejmowałem i smarowałem u siebie. Zrezerwuj sobie godzinkę na całą operację.

Autor:  Słoniu [ 4 maja 2010, o 18:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Przy pałowaniu lepiej jest przytrzymać tą dźwignie po wrzuceniu wyższego biegu tak, ze jak odwijasz manetkę to jeszcze z pół sekundy-sekundę dociskasz dźwignię... albo po prostu wrzucać zdecydowanie mocno. Też tak miałem, ze wrzuciłem chyba trójkę bardzo delikatnie, daję gazu, moto jedzie dalej i nagle obroty strzelają to góry a moto zwalnia, bo bieg wyskoczył.

Autor:  kacperski [ 4 maja 2010, o 19:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

O niechlujnym wrzucaniu biegów tym razem nie było mowy (tym bardziej o pałowaniu), ten "przeskok" był wyraźnie na lince. Jutro gada obadam.

Dzięki za radę, może innym pomoże :spoko:

Autor:  TastPiotr [ 4 maja 2010, o 20:36 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pytania:
1. Czy naciąg łańcucha można ustawiać na podstawie ilości wystającego gwintu śrubek regulacyjnych przy krańcach wahacza? To znaczy mierzyć suwmiarką ilość wystającego gwintu w jednej i drugiej śrubce i ustawić w obu taką samą wartośc?
2. Jeśli tak, to czy możliwa jest rozbieżność między tym wskaźnikiem regulacji a kreskami na wahaczu? Obie śrubki mają idealnie taką samą długość wystajacego gwintu a według kresek na wahaczu z prawej strony jest o 1/2 kreski dalej..

Autor:  Owca007 [ 4 maja 2010, o 20:41 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Wykręć te śruby i sprawdź czy mają tą samą długość jak tak to można tak mierzyć. Ale na wahaczu po to są te kreski żeby według nich ustawiać.

Strona 7 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/