Czyli katalizator(a dokładniej resztki niedopalonego paliwa w nim) się nie dopala? To po co w takim razie jest system PAIR? Co do pierścieni, szczelina zamka pierścienia zmniejsza się wraz z zwiększaniem temperatury silnika, tu jest zwykłe prawo fizyki o rozszerzalności cieplnej ciał
To są głupoty?
27 kwi 2019, o 20:26
Passionesuzuki
SV Rider
Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05 Posty: 1242 Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Re: Sv 650s temperatura robocza silnika
Nie masz pojecia i piszesz glupoty. Myslisz ze temperatura plynu chlodniczego wplywa konkretnie na temperature katalizatora? Wyczuwasz wzrost sprezania na cylindrach? Co to ma byc?
System PAIR ma na celu dopalanie części spalin w celu mniejszej emisji (lub rozcieńczenie?) . Dodaje dodatkowe powietrze do kanału wydechowego. Euro normy. Rozszerzalność cieplna dotyka też tuleję (cylinder)... W innym przypadku tłok 'stanąłby dęba'.