Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=5916
Strona 11 z 57

Autor:  lpt [ 28 cze 2012, o 16:07 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dupa. Larsson ma wszystko, cała reszta to podwykonawcy zamawiający u larssona w nadziei że potencjalny nabywca nie wie gdzie to dostać... ;/ Wałki wymienione ( ciekawe czy silnik działa :D ), ale bez dysz to jeszcze nie ten efekt...

Autor:  Słoniu [ 28 cze 2012, o 19:44 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Dobra, teraz powkurfiam właścicieli stockowych SV650.
Pierwsza SV to moja z wiadomymi modami, tylko podczas kręcenia siedziały dysze 157,5 więc jest trochę mniej niż te 83,6 KM.
Druga SV to znaleziona na YT, z modów to ma kompletny układ wydechowy LeoVince i osiąga moc 75,5 KM, tylko nie wiem czy to na skrzyni czy na wale korbowym.


Autor:  Slawuch [ 29 cze 2012, o 08:07 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Słoniu mogłeś pokusić się o zrzucenie obu filmików obok siebie i dodanie osi czasu :)

Autor:  Owca007 [ 29 cze 2012, o 09:15 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Idą tak samo :P.

Autor:  Słoniu [ 29 cze 2012, o 10:41 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Slawuch napisał(a):
Słoniu mogłeś pokusić się o zrzucenie obu filmików obok siebie i dodanie osi czasu :)


Nie mam takiego programu :wstyd:

Owca007 napisał(a):
Idą tak samo :P.


Nie.

Autor:  lasooch [ 29 cze 2012, o 11:08 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

http://www.youtubedoubler.com/

Tak też można puścić dwa obok siebie ;)

Autor:  Słoniu [ 30 cze 2012, o 19:16 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

http://www.reocities.com/catpoopman/sv6 ... ehole.html

Ktoś już to robił?

Autor:  lasooch [ 30 cze 2012, o 21:13 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Chyba nie pokazali tej modyfikacji w całości :P Numer stary jak świat, rozwiercasz dziurki i skracasz sprężynkę o dwa zwoje. Tak samo robiło się w gaźniku DR650 czy u mnie w KTMie, pewnie z resztą w każdym motocyklu z gaźnikiem mikuni ;) W DR była odczuwalna poprawa, silnik dużo lepiej się wkręcał na obroty. Znowu w przypadku KTM'a już opinie są podzielone, jedni piszą, że super hiper i warto, inni że poprawia się góra obrotów, ale cierpi dół. W SV nigdy tego nie próbowałem.

Autor:  lpt [ 30 cze 2012, o 22:55 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

A ja gdzies czytalem ze john zajebał ten silnik na amen bo z gówna bicza nie ukręcisz.

Autor:  Slawuch [ 1 lip 2012, o 02:12 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

u mnie w gaźniku dr 800 zrobiłem podobny myk, ale bez rozwiercania, było warto
http://suzukidr.pl/forum/index.php?acti ... opic=15040
nie wiem czy takie korki są w SV

Autor:  lasooch [ 1 lip 2012, o 07:57 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Nie pamiętam takich rzeczy w pokrywce gaźnika SV.

The BST-40 Bible - Tu jest piękny tutorial jak rozbierać gaźnik Mikuni, jak czyścić, co świadczy o zużyciu, a na koniec wisienka, czyli pięknie opisany "tjunink", dokładnie ten mod z wierceniem i skracaniem sprężyny :) Jest to na przykładzie gaźnika BST-40, ale budowa jest bardzo zbliżona do SVkowego, więc myślę, że warto rzucić okiem ;)

Autor:  brzoza [ 8 lip 2012, o 12:31 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania .
Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ?
Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ?
Pozdrawiam
edit :
Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
Obrazek
Obrazek
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika

Autor:  lpt [ 8 lip 2012, o 14:23 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

brzoza napisał(a):
Trochę odkopuję temat bo Ciekawy i mam pytania .
Miesiąc temu zapałowałem na amen silnik w swojej sv650 na gazniku , w poniedziałek będe juz miał silnik od wersji wtryskowej tylko zakładam do niej gaźniki bo nie chce mi sie przekładac instalacji . W moim przypadku wystarczy wiec za darmo przełożyć wałki ssace ze starego silnika w miejsce wydechowych w nowym ? jak to się ma do znaków do ustawiania rozrządu ? Sa takie same w starym jak i nowym ? Są jakieś róznice w mocy miedzy starym a nowym ?
Mam pełen przelot microna i pewnie dokupie filtr bmc race i dysze , zastować również podniesienie baku ?
Pozdrawiam
edit :
Tak powinien wygladac ustwiony rozrząd po zmianie wałków ?
Obrazek
Obrazek
jesli nie to prosze o poprawkę , bo słabo rozumiem jak mam ustawic wałki u siebie zmieniajac tylko wydechowe na ssace od starego silnika

Wydechowe od ssących mają inne cechy - powinieneś to policzyć za pomocą wychyleń kątowych krzywinek od cech danego wałka, a prościej mówiąc - znajdź opracowanie wymiany tych wałków dla silników wtryskowych - było coś takiego, i jest to jeszcze łatwiejsze :) Różnice w mocy mogą być, ale korekcje gaźników masz pewną.

Autor:  Słoniu [ 8 lip 2012, o 19:32 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

http://www.bayarearidersforum.com/forum ... p?t=154847

Ciekaw jestem jak na przyrost mocy wpłyną lżejsze korbowody wtryskowego silnika...

Autor:  brzoza [ 8 lip 2012, o 23:42 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

albo mi sie wydaje albo w tym linku co podałeś są wymieniane własnie we wtrysku same wałki wydechowe na ssace od starszej wersji tak ? i to czerwone to tak jak powinno byc ustawiony rozrząd strzałka czerwoną do góry tak ? a czy będzie róznica to powiem :) a potem jeszcze zobacze czy bd róznica po zrobieniu TRE

edit:
chociaz u góry tego linka jest napisane "How-To: 2003+ Intake Cam > 2002- SV650" czyli na mój rozum jak wpacować wałki ssace z 2003+ do starej sv

Autor:  Słoniu [ 8 lip 2012, o 23:50 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Ale zasada jest ta sama, bez znaczenia który model SV650: znaki z ssących zostają bez zmian, jak pakujesz wałki ssące w miejsce wydechowych to musisz narysować sobie markerem nowe znaczki.

W podanym linku gość w gaźnikowcu montuje wałki ssące od wtryskowej, w miejsce wydechowych wsadza wałki ssące ze swojej gaźnikowej.

Autor:  brzoza [ 9 lip 2012, o 00:00 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?

Autor:  Słoniu [ 9 lip 2012, o 00:21 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

brzoza napisał(a):
no ok tylko tam podał oznaczenia dla 2 wałków ssacych , a jakie powinny być znaki dla podmienionych wydechowych?


No bo na nowo oznaczasz wałki ssące (gaźnikowe), które idą w porty wałków wydechowych, a wałki wydechowe idą przysłowiowo do kosza.

W tej modyfikacji zastosowanie mają 4 wałki ssące.

Autor:  brzoza [ 9 lip 2012, o 00:35 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

czyli wałki w przednim i tylnym cylindrze musze odpowiednio na nowo oznaczyć wałki te które były i te które dokładam, tylko z tym ze znaki na przedni cylinder są inne znaki taki same na oba wałki a na tylny tez sa inne na 2 wałki ? czy tylko zmieniam znaki w tych dokładanych ?

Autor:  Słoniu [ 9 lip 2012, o 01:45 ]
Tytuł:  Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze

Jak będziesz wstawiał silnik od wtryskowej to robisz tak:
1. wywalasz wałki wydechowe z nowego silnika
2. wyciągasz wałki ssące ze starego silnika (gaźnikowca) i oznaczasz je nowymi znakami jak w instrukcji z linka
3. montujesz oznaczone wałki do nowego silnika w miejsce wydechowych: wałek ze znaczkiem A idzie do przedniego cylindra, ze znaczkiem C idzie do tylnego cylindra
4. ustawiasz wg nowych znaków

Strona 11 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/