Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 29 wrz 2024, o 01:00



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Najzwyklejszą stację diagnostyczną robiącą przeglądy?
Ktoś tu pisał, że katalizator zaburza wynik, a ponoć już w gaźnikowcach jest...


25 wrz 2013, o 22:24
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Jak sobie wstawisz to będzie.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 wrz 2013, o 22:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No właśnie też tak uważam, nawet na haynesie o kacie piszą dopiero od k3. Potrafisz, Kacper, potwierdzić, że <k3 nie ma kata?


25 wrz 2013, o 22:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling napisał(a):
Słoniu, a też u Ciebie występuje duża różnica w pracy silnika przed nabraniem właściwej temperatury i po nagrzaniu?


Tak, jest różnica, ale nie ma to żadnego znaczenia bo motocykl rozgrzewa się prawidłowo pod obciążeniem.


25 wrz 2013, o 22:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No to mnie uspokoiłeś :)


25 wrz 2013, o 22:28
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Inkling napisał(a):
No właśnie też tak uważam, nawet na haynesie o kacie piszą dopiero od k3. Potrafisz, Kacper, potwierdzić, że <k3 nie ma kata?
Haynes mówi, że nie ma kata, internet mówi że nie ma kata, Edzio u mnie nie znalazł kata. Kurcze, czyżby nie było kata?

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


25 wrz 2013, o 22:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2539
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
No i widzisz: dzięki Tobie zatoczyłem koło, powracając do pierwotnej mej wiary ;) Mam nadzieję, że inne niedowiarki nawrócą się ;)


25 wrz 2013, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Może ktoś z tego artykułu coś znajdzie dla siebie.

http://speedbike.pl/Tuning-motocykli/

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


27 paź 2013, o 08:37
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Tak sobie oglądałem pompę oleju z 650, na pierwszy rzut oka jest niemal identyczna z zewnątrz jak ta w TL czy SV1000.
Numery części są inne, czyli pewnie od 1000ca jest wydajniejsza. Chcę poprawić smarowanie, a zmiana koła zębatego pompy odpada. Pozostaje podmianka z innego moto. Jakie jest wasze zdanie?


30 paź 2013, o 00:08
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Czemu dorobienie koła zębatego na takie o mniejszej ilości zębów odpada?

edit:

Ok, przemyślałem to i chyba wiem dlaczego.

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


30 paź 2013, o 00:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie mogę sobie za cholerę przypomnieć które metalowe koło zębate kosza sprzęgłowego napędza plastikowe koło pompy. Manual nie pokazuje tego wprost, ale wygląda na to, że małe, zdejmowane koło z kosza odpowiada za napęd pompy. Czyli jak coś to trzeba dorobić większe koło zębate na kosz sprzęgłowy i mniejsze koło na pompę. Tylko w jakich proporcjach? Bo można i przedobrzyć z tym ciśnieniem oleju...


30 paź 2013, o 01:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2012, o 18:46
Posty: 1729
Lokalizacja: 3-miasto
Płeć: mężczyzna
Moto: Versys; SV650N
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Chciałem zejść do garażu i sprawdzić, bo mam zdjęte pokrywy, ale w ostatniej chwili przypomniało mi się, że przecież przyjechałem do rodziców na kilka dni :obity:

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?p=3197777

Myślę, że zdjęcia z tego tematu rozwieją Twoje wątpliwości. Wygląda na to, że te mniejsze koło zębate napędza pompę :)

_________________
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia.


30 paź 2013, o 01:18
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
W serwisowce podaja cisnienie oleju jakie ma byc i gdzie sie go z zewnatrz mierzy.
Nie pamietam jakie tam sa wartosci ale mozna jej predkosc zwiekszyc 10 procent i o ile kanalow nie rozwiercisz to cisnienie wzrosnie i nie wiadomo czy skutkow negatywnych nie bedzie. Przydalo by sie te kanaly rozwiercic bo zwiekszajac wydajnosc pompy wzrosnie i tylko cisnienie no moze smarowanko tez bedzie lepsze ciezko powiedziec ...:)

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


30 paź 2013, o 23:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Rozwiercić kanałów nie da rady wszystkich, w ogóle ryzykowny zabieg.
Myślałem nad dorobieniem innych zębatek żeby zwiększyć ciśnienie, ale właśnie o ile? 10% to sprawdzona metoda? Czy można więcej? Ogólnie chcę zadbać o panewki, żeby szlag ich nie trafił...


30 paź 2013, o 23:59
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Ciezko powiedziec ja bym do tego podszedl tak ze zmierzyl bym liczbe zebow na jednym m i drugim kole policzyl przelozenie... potem w serwisowce zobaczyl bym jakie jest cisnienie oleju znamionowe trzeba by sprawdzic czy twoja tez tyle ma bo mogla sie zuzyc. No i jak jest wszystko ok to policzyl bym na nowo przelozenie dodajac ok 10 % powinno byc tak ze o 10% wzrosnie cisnienie ale tak nie bedzie bo pompy hydrauliczne maja swoja sprawnosc i podejzewam ze niejest liniowa wiec jak obroty zwiekszymy o 10 % to zaluzmy ze cisnienie wzrosnie kolo 9%. No i oszacowac czy te cisnienie tu duza roznica od nominalu czy nie :) no zawsze bedzie na plus... trzeba pamietac tez ze wzraz z dawaniem w palnik obroty pompy rosna i cisnienie tez wiec nie mozna przesadzic zeby sie nie okazalo ze przy 10000 tys/obr ci zacznie lac po silniku chociaz watpie ze cos takiego moglo by sie stac predzej opor na pompie bedzie na tylee duzy ze plastikowe zeby sie zerwa pompa przestanie dzialac no i dalej sobie dopowiedz... :) $$$$

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 paź 2013, o 00:27
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Raz w pracy jak sie w zasilaczu hydraulicznym zepsul zawor przelewowy to cisnienie na tyle wzroslo ze ukrecilo wal z pompy ... tu i tu olej wiec wydaje mi sie ze jak przesadzisz to taki moze byc final..

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 paź 2013, o 00:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Raczej się nic nie urwie, bo koło plastikowe zastąpi metalowe :)
Początkowo myślałem żeby zwiększyć ciśnienie ze 20% (strzał w ciemno), brałem pod uwagę to, że będzie lany rzadki olej syntetyczny. A i jeszcze dorzucam chłodnicę oleju, tylko raczej większą niż w silnikach wtryskowych.

Co do obciążania panewek to stopień sprężania chcę zostawić na 11,5:1 lub nawet zejść do 10,5:1.


31 paź 2013, o 01:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
A nie myślałeś o przeróbce/wymianie regulatora ciśnienia oleju? Bo pompa może mieć większą wydajność, ale co z tego, jak cały ten olej od razu wróci do miski? :P

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


31 paź 2013, o 08:36
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:09
Posty: 1396
Lokalizacja: Pyskowice
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s '00
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie wiem jak w motorze jest czy dziala tak jak w ukl hydraulicznych ze przy jakims tam cisnieniu max otwiera sie i leci nadmiar na przelew.... jak dziala tak samo to lipa bo tylko zwiekszymy mu cisnienie przy wysokich predkosciach obrotow a do tego czasu cisnienie pozostanie to samo zgodnie ze sprawnoscia pompy... chyba ze uklad jest tak zbudowany ze ma stale cisnienie od predkosci obrotowej jalowej wtedy ma to jak najbardziej sens...

_________________
Sprzedam czesci sv99-03, polka gorna, dolna, clipony - kierownice, przedni blotnik , tylna felga, zaciski hamulcowe przednie w razie czego prv...
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=1193766


31 paź 2013, o 14:33
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Oczywiście że zwiększanie wydajności pompy bez przeróbki zaworu przelewowego mija się z celem. Ciśnienie oleju powyżej progu otwarcia przelewu praktycznie nie wzrośnie. Wzrośnie jedynie przy bardzo małych obrotach ale to akurat bez znaczenia bo i tak w tym zakresie silnika się nie obciąża.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


31 paź 2013, o 21:35
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL