Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 9 maja 2024, o 19:59



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Stuki w tłoku 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Cholera wie. Sporo zależy od jakości takiej naprawy, bo jednak nieco inna precyzja jest w japońskim silniku niż w poloniezie. A wielu jest specjalistów, dla których czas się niestety zatrzymał... ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 lip 2010, o 12:20
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Stuki w tłoku
Jeżeli wał ma nieduże zużycie (ekspalatycje) to wystarczy zrobić szlif, dorobić panewki. Przydało by się też wyważyć wał korbowy choć w SV nie wydaje mi się żeby to było konieczne. Co innego jeśli nam się zatar silnik na wale, uszkodzenia będą wtedy bardzo głębokie. A jak nam się obróci panewka to już całkowicie porażka (uszkodzone łoże panewki). Znam przypadek gdzie naprawa po zatarciu się udała ale oprócz wyważania wału chop był też azotowany.

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


29 lip 2010, o 12:47
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Witam, mam 2 silniki: 1 (2004r 54tys przebiegu) mi zaczął stukać na panewce, 2 (2007r 4tys przebiegu) zaś ma pęknięty karter przy cylindrze. Czy może złożyć z 2silnikow 1??


29 lip 2010, o 15:12
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Stuki w tłoku
2004
2007
Wszystkie części mają te same numery, Jeśli to tylko wymiana wału, powinno być ok.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


29 lip 2010, o 15:34
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Jest możliwość, że przy wypadku mógł skrzywić się wał??


29 lip 2010, o 21:02
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Stuki w tłoku
Nie wiem co to wypatek, ale nie widzę możliwości żeby jakiekolwiek zdarzenie "z zewnątrz" mogło wał uszkodzić.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


29 lip 2010, o 21:17
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Chyba, że na tyle mocno przywali się bocznym deklem o asfalt, że dekiel pójdzie w pył, koło magnesowe się skrzywi i przy okazji uszkodzi czop wału korbowego. O ile silnik nie jest mechanicznie uszkodzony z zewnątrz, to wewnętrzne elementy też powinny być całe.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


29 lip 2010, o 21:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 19:32
Posty: 595
Lokalizacja: WPI
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S K6
Post Re: Stuki w tłoku
kacperski napisał(a):
Nie wiem co to wypatek, ale nie widzę możliwości żeby jakiekolwiek zdarzenie "z zewnątrz" mogło wał uszkodzić.

A ja widziałem, u brata wał wylazł bokiem ja go traktor zaatakował na GSX_R :D :obity:

_________________
SV 650S K6
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".


29 lip 2010, o 21:25
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Dziś kupiłem silnik 2007r 4tys przebiegu. Okazało się, że jest cały niby miał być pęknięty a był tylko dekiel. Od środy zaczynam składać - zobaczymy co z tym będzie, jak coś mam ramę i wszystkie części elektryki i osprzętu silnika na sprzedaż oraz stary silnik na chodzie, ale coś w nim stuka :D


31 lip 2010, o 21:33
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
Po długiej walce ze śrubkami :mlotek: i po długim czasie myślenia :mur: rozkręciłem silnik no i sprawa ma się tak że panewka poszła. Pojechałem do magików i powiedzieli mi (a poza tym sam widziałem) że jest wytarty wał. Teraz pytanie co dalej. Oni mi powiedzieli, że wału w motocyklu się nie szlifuje bo jest utwardzany chemicznie czy coś takiego. Że najlepiej jak kupie używany wał z korbowodami od razu albo silnik. A widzę, że szanowni koledzy mówią o szlifach więc jak to z tym jest. Ma ktoś może do sprzedania taki wałek do rocznika 99r?


4 sie 2010, o 20:50
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Stuki w tłoku
Rozglądałbym się za silnikiem. Chyba że znajdziesz dobry warsztat który da ci gwarancję że wał nie rozsypie się po 1000 km.

_________________
SV liter z owiewkom:)


5 sie 2010, o 11:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Stuki w tłoku
slayer napisał(a):
Rozglądałbym się za silnikiem. Chyba że znajdziesz dobry warsztat który da ci gwarancję że wał nie rozsypie się po 1000 km.



Tylko za naprawę dać ze 300-400 zł jak można kupić silnik od nowszego modelu za około 1000 zł i mieć spokój z panewkami i się nie stresować.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


5 sie 2010, o 13:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Bartosz napisał(a):
slayer napisał(a):
Rozglądałbym się za silnikiem. Chyba że znajdziesz dobry warsztat który da ci gwarancję że wał nie rozsypie się po 1000 km.



Tylko za naprawę dać ze 300-400 zł jak można kupić silnik od nowszego modelu za około 1000 zł i mieć spokój z panewkami i się nie stresować.


Znajdź jeszcze mechanika, który to naprawi za 300-400zł :hahaha: Jak się podliczy koszty niezbędnych części oraz do tego robociznę, to na pewno taniej wyjdzie zakup i przekładka nowego silnika.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


5 sie 2010, o 14:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: Stuki w tłoku
lasooch napisał(a):
Bartosz napisał(a):
slayer napisał(a):
Rozglądałbym się za silnikiem. Chyba że znajdziesz dobry warsztat który da ci gwarancję że wał nie rozsypie się po 1000 km.



Tylko za naprawę dać ze 300-400 zł jak można kupić silnik od nowszego modelu za około 1000 zł i mieć spokój z panewkami i się nie stresować.


Znajdź jeszcze mechanika, który to naprawi za 300-400zł :hahaha: Jak się podliczy koszty niezbędnych części oraz do tego robociznę, to na pewno taniej wyjdzie zakup i przekładka nowego silnika.



Brałem pod uwagę same części, a usługa we własnym zakresie, tak samo jak przekładkę ;) ;P

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


5 sie 2010, o 14:06
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Ja się nawet nie bawiłem w rozkręcanie silnika :) Od razu wiedziałem, że panewki. Znalazłem silnik 2007r 4tys przebiegu, był z moto po wypadku zgięte lagi i wrypane w dekiel górny ten nad rozrządem. Silnik dostałem w ramie wraz ze wszystkim co morze być: elektryka, puszki na bezpieczniki, moduły, wtryski, airbox - komplecik, tylko ściągnięty tylny stelaż i zbiornik :) Cena 800zł z Gwarancją rozruchową. Niestety cena bez takiego bonusa musiał bym dać za sam goły silnik 1500zl (30tys przebiegu), a ja mam udokumentowane 4tys :) Ale teraz mam problem ponieważ wtryski 2007rok są inne i maja inne wtyczki i 2dodatkowe i nie wiem co robić :/


6 sie 2010, o 12:56
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06
Posty: 673
Lokalizacja: Kraków/Kęty
Post Re: Stuki w tłoku
Przełóż wtryski ze starego silnika.

Tak jak robią z gaźnikami. Dół zostaje a góra do przekładki.

_________________
Suzuki SV 650 99' - niebieska


6 sie 2010, o 15:16
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
A jak dam stary wtrysk to muszę dać stary moduł?? Bo on chyba steruje mieszanką. Czy dać stary wtrysk + nowy moduł?


6 sie 2010, o 15:46
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Skoro kupiłeś pół motocykla w częściach, to nie byłoby najłatwiej przełożyć nowy silnik, nowy moduł, nowe wtryski i całą wiązkę nową?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 sie 2010, o 15:48
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Przekładanie wiązki to kopalnia roboty - trzeba rozebrać moto w mak :wtf: Wolę nie ryzykować.


6 sie 2010, o 17:39
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
A wiecie może gdzie dostanę tanio silnik? Bo piszecie cenę do 1000zł a ja od 2 miesięcy poluje na allegro i ebay-u a tańszego niż 1600zl nie widziałem i jeszcze wyglądał podejrzanie bez gwarancji rozruchowej.


8 paź 2010, o 13:13
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL