Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 17:15



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Stuki w tłoku 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Stuki w tłoku
Pomocy! Ludzie wracałem dzisiaj z pracy i wszystko było ok, ale zwalniając usłyszałem stukot w tylnym cylindrze po chwili się nasilił. Na wolnych obrotach chodzi ok, ale jak dodam troszkę gazu to już tak wali że szok. Jak możecie to podpowiedzcie jaka może być przyczyna?


22 lip 2010, o 18:02
Zobacz profil
Mister Apollo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:16
Posty: 5365
Lokalizacja: WGM
Płeć: mężczyzna
Moto: Z1000
Post Re: Stuki w tłoku
Aua, panewka albo coś podobnego? Zabierz go do mechanika bo nie brzmi to zbyt optymistycznie.

_________________
SV 650S - Błękitny Ogórek -> Z1000 - Ognista pomarańcza


22 lip 2010, o 18:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: Stuki w tłoku
Posłuchaj dokładnie czy to stuka u góry na tłoku czy na dole na panewce. Jaki to jest mniej więcej stukot?


22 lip 2010, o 21:19
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11
Posty: 1192
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: Retro 7 125
Post Re: Stuki w tłoku
Jak mocno coś stuka i wiadomo że w silniku to ja bym nie kombinował tylko zawiózł moto na przyczepce do mechanika.
Im dłużej będziesz słuchał, sprawdzał itp. tym uszkodzenia mogą okazać się większe. Jaki masz przebieg ?

_________________
SV650S K6 YDV -> WR 450F
http://bikepics.com/members/tomkdgun


22 lip 2010, o 21:56
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
Stuki raczej w górnej części silnika i to taki naprzemienny z wydalaniem spalin i razem z pojawieniem się dźwięku motorek zrobił się słabszy. Czyli pewnie zawory :( a orientuje się ktoś jakie to są koszty?


23 lip 2010, o 07:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59
Posty: 456
Lokalizacja: SB
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
Podjedź do V-motor, znajdą usterkę i wycenią.

_________________
Pozdrawiam! :tomekk:


23 lip 2010, o 08:11
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Stuki w tłoku
wik1717 napisał(a):
Czyli pewnie zawory :( a orientuje się ktoś jakie to są koszty?


Nikt tu nie jest wróżką...

_________________
SV liter z owiewkom:)


23 lip 2010, o 09:36
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: Stuki w tłoku
Jak panewka się zaciera lub ma luzy koń też jest słabszy.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


23 lip 2010, o 11:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: Stuki w tłoku
slayer napisał(a):
wik1717 napisał(a):
Czyli pewnie zawory :( a orientuje się ktoś jakie to są koszty?
Nikt tu nie jest wróżką...
A ja mogę powróżyć :)
A na poważnie --> koszt regulacji zaworów to rzecz prosta, często na stronie serwisów jest cena takiej usługi, może się różnić zależnie od tego ile zaworów masz do ustawienia i czy będzie dużo płytek do wymiany.
Tylko że u ciebie to chyba nie chodzi jednak o okresową regulację. Pędź czym prędzej do serwisu, jak masz daleko to tak jak Tomek radził - na przyczepce bierz motor. Lepiej dmuchać na zimne, a tu wygląda mi na poważniejszą rzecz :(

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


23 lip 2010, o 12:25
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
Opisz jak sprawa się skończyła bo u mnie jest podobnie. Stukało coś na wysokich obrotach miedzy 5, na niskich obrotach cisza.


24 lip 2010, o 12:25
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
Byłem wczoraj u magików i jak narazie odbiłem się od klamki. Chłopaki nie zdiagnozowali usterki. Określili to jako bardzo nietypową rzecz, a że na chwile obecną nie mają miejsca to wróciłem do domu. Więc spróbuje sam poszukać. Mam do was pytanko czy istnieje książka w stylu "Naprawa Suzuki SV" po polsku bo znalazłem ale same angielskie.


27 lip 2010, o 09:22
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:40
Posty: 997
Lokalizacja: Nadarzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: średnia DRka
Post Re: Stuki w tłoku
Z tego co wiem to nie ma takiej książki...

_________________
kolecik
...czarna eNka z 1999 roku => DR 350
http://www.bikepics.com/members/kolecik/


27 lip 2010, o 09:37
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Stuki w tłoku
Potwierdzam. Są jeszcze po niemiecku.

_________________
SV liter z owiewkom:)


27 lip 2010, o 10:08
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 27 lip 2010, o 22:39
Posty: 2
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w silniku
Witam. Ja mam takie stuki ale jedynie jak się silnik zagrzeje i tylko na wolnych obrotach, jak dodam gazu to stuki zanikają. Moto nie stracił mocy, dźwiga się tak samo na koło jak przed tym problemem. Co może być tego powodem? Mam się czym martwić? Co mam zrobić?


27 lip 2010, o 22:48
Zobacz profil
Post Re: Stuki w tłoku
na twoim miejscu juz bym sie martwil i pojechal do mechanika ale zalezy skad ten stuk dochodzi jesli latales na gumie to moze to byc panewka zobacz przy wymianie oleju czy nie masz wiurek opilkow metalu


27 lip 2010, o 23:43
rowerzysta

Dołączył(a): 1 lip 2010, o 20:39
Posty: 17
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Płeć: mężczyzna
Post Re: Stuki w tłoku
Wszędzie piszą, że jak panewki w motorze to się nie opłaca robić. A moje pytanie brzmi "dlaczego?". Rozkręcam swój silnik i teraz nie wiem czy bawić się dalej czy nie.


28 lip 2010, o 06:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Dlatego, że koszt rozbiórki silnika, wymiany panewek, szlifowania wału i ponownego złożenia, przekracza często koszt całego silnika na allegro. A jak robisz sam, to jasne, że taniej Ci wyjdzie remontować stary silnik :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 lip 2010, o 11:52
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Stuki w tłoku
Lasooch, serio piszesz z tym szlifowaniem wału? Z tego co pamiętam takie operacje w wysokoobrotowych silnikach japońskich kończyły się ponowną awarią już po 1000-2000 km. Oczywiście przy spokojnym docieraniu po remoncie. Znasz motocykle co pojeździły dłużej po takiej naprawie?

_________________
SV liter z owiewkom:)


28 lip 2010, o 13:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: Stuki w tłoku
Jeżeli panewka się obróciła, to czop wału również może być draśnięty, więc wtedy szlifowanie raczej jest niezbędne. W Warszawie jest przynajmniej 1 punkt, gdzie facet szlifuje wały i dorabia panewki na wymiar do tych wałów. Co do przebiegów po naprawie, to któryś z moich znajomych zrobił 20tys. po szlifie i potem sprzedał moto więc nie wiadomo ile jeszcze naprawa wytrzymała.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 lip 2010, o 14:06
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: Stuki w tłoku
To ciekawe co piszesz. Ja jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem by wał wytrzymał aż tak długo. Może źle były przeszlifowane te wały?...

_________________
SV liter z owiewkom:)


29 lip 2010, o 09:50
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL