Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 24 kwi 2024, o 03:41



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ? 
Autor Wiadomość
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38
Posty: 42
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
zvierzak napisał(a):
Od 04 da się do starszej, forumowicz covboy coś takiego poczynił i śmiga na tym, ale bez problemów sie nie obyło przy montażu


http://www.sv650.fora.pl/silnik-silnik- ... 0,143.html
tutaj jest cala operacja wykonana przez KUBO przekladki k5 do starej budy wiec k4 tez bez problemu wejdzi tylko prosze o potwierdzene czy lepszy nowszy silnik z wieksyzm przebiegiem czy starszy z mniejszym :)
PS. a covboy wkladal silnik z SV ale litra a nie 650-tki ;)


25 lut 2010, o 14:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:40
Posty: 997
Lokalizacja: Nadarzyn
Płeć: mężczyzna
Moto: średnia DRka
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
zvierzak napisał(a):
Od 04 da się do starszej, forumowicz covboy coś takiego poczynił i śmiga na tym, ale bez problemów sie nie obyło przy montażu

Covboy chyba lytra przeszczepił 8-)

_________________
kolecik
...czarna eNka z 1999 roku => DR 350
http://www.bikepics.com/members/kolecik/


25 lut 2010, o 14:51
Zobacz profil
przewrotowiec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43
Posty: 832
Lokalizacja: Świdnik
Płeć: mężczyzna
Moto: 1100xx
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
driver_89 napisał(a):
zvierzak napisał(a):
Od 04 da się do starszej, forumowicz covboy coś takiego poczynił i śmiga na tym, ale bez problemów sie nie obyło przy montażu


http://www.sv650.fora.pl/silnik-silnik- ... 0,143.html
tutaj jest cala operacja wykonana przez KUBO przekladki k5 do starej budy wiec k4 tez bez problemu wejdzi tylko prosze o potwierdzene czy lepszy nowszy silnik z wieksyzm przebiegiem czy starszy z mniejszym :)
PS. a covboy wkladal silnik z SV ale litra a nie 650-tki ;)


Na tamto forum juz dostępu nie mam. Jak brać to nowszy na pewno, jeżeli dasz rade przeszczepić to jestem za nowszym

_________________
SV 650S K5 CBR 1100xx Obrazek
http://motocyklem.eu


25 lut 2010, o 14:54
Zobacz profil WWW
erotoman-gawędziarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:34
Posty: 3871
Lokalizacja: Otwock
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000N 2004
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
zvierzak napisał(a):
Od 04 da się do starszej, forumowicz covboy coś takiego poczynił i śmiga na tym, ale bez problemów sie nie obyło przy montażu

On włożył silnik od lytra do gaźnikowej SV, z tym, że wymieniał z tyłu wahacz i amortyzator na ten lytrowy. Poza tym męczył się długo z dorabianiem odpowiednich podkładek i mocowań tego silnika :)

_________________
SVNERWUS


25 lut 2010, o 20:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
Ten temat dotyczy różnic między silnikami SV i DL. Posty, które nie dotyczą spraw mechanicznych zostały przeniesione do kosza. Wszelkie prywatne animozje proszę załatwiać na PW!

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


28 lut 2010, o 11:48
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38
Posty: 42
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
No wiec silnik już w garażu :D i jest pierwszy problemik - spod jednej pokrywy zaworowej wydobywa się olej bo jest odkształcona od ciepła ( motor w którym był silnik się spalił) idąc dalej nowszy silnik ma w pokrywie zaworowej odmę i tu moje pytanie do czego ona służy? bo wyczytałem ze w samochodach do odpowietrzania skrzyni korbowej ;? KUBO w swojej wymianie silnika obracał odmy i kombinował z bakiem a ja mając jedna pokrywę do wymiany chce wymienić pokrywy zaworowe obie na te ze starego silnika... co się stanie wtedy z tymi odmami?


2 mar 2010, o 07:48
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
W gaźnikowym też masz odmy, tylko nieco inaczej ukształtowane. A służą do tego samego co w samochodzie czy każdym innym motocyklu. Jeżeli między tłokiem a cylindrem pojawia się jakaś nieszczelność, to efektem są przedmuchy z komory spalania do skrzyni korbowej. A dzięki odmie podłączonej do airboxa, ciśnienie jest utrzymywane na stałym poziomie. Stąd też w wielu motocyklach ślady oleju wewnątrz airboxa ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


2 mar 2010, o 08:27
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38
Posty: 42
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
Aha czyli te z góry są dodatkowe i oprócz nich są jeszcze inne, a te z góry mogę zatkać i założyć pokrywy od starego silnika, tak?


2 mar 2010, o 09:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
Nie mam bladego pojęcia o czym piszesz :mrgreen:
Fotki powinny pomóc ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


2 mar 2010, o 18:24
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 20:38
Posty: 42
Post Re: SILNIK SV 650 a DL 650 - jakie różnice ?
Hehe już nie aktualne... będę wsadzał silnik ze starego modelu jednak... ;]


2 mar 2010, o 20:23
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL