| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 satora 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 5 sie 2010, o 20:24 Posty: 3
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Problem ze sprzegłem  
					
						Witam, zachciało mi się palenia gumy     no i teraz nie wiem co się stało. Jak dodaje gazu to motor wchodzi na obroty ale nie chce przyśpieszać na biegach od 3jki w górę, popuściłem linkę sprzęgła to jest trochę lepiej ale nie tak jak wcześniej. co poleciało, ile kosztuje i gdzie to kupić. Motorek to sv 650 s z 2004 roku. Dzięki z góry. Pozdrawiam  
					
  
			 | 
		
		
			| 5 sie 2010, o 20:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Sprzęgło się ślizga. Tarcze sprzęgła do wymiany. 
					
  
			 | 
		
		
			| 5 sie 2010, o 21:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 jaco1509 
				chef master 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:59 Posty: 1008 Lokalizacja: Pruszków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: ntv650
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Od jednego palenia gumy to się nie stało, chyba że na półsprzęgle paliłeś   (gumę i sprzęgło). Sprzęgło bardziej od stawiania na gumę np., dostaje po dupie.  
					
						 _________________ GG:6047566 SV650K2----> CBR 929 Y
					
  
			 | 
		
		
			| 5 sie 2010, o 22:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Dono 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59 Posty: 3102 Lokalizacja: Warta, łódzkie
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: różne
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Spaliłeś sprzęgło zamiast gumy     Tarcze to koszt chyba coś ok. 150zł  
					
  
			 | 
		
		
			| 5 sie 2010, o 23:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Domel 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 14 maja 2010, o 21:16 Posty: 297 Lokalizacja: Poznań/Nowy Tomyśl
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Za 150 to chyba będą te NHC a nie wiem jak z jakością, EBC czy Lukasy to już raczej 250zł wzwyż. 
					
						 _________________ Komar->WSK125->MZ ETZ 251->Yamaha XJ 600S Diversion->Suzuki GSXF750->Suzuki SV1000S
					
  
			 | 
		
		
			| 5 sie 2010, o 23:53 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 MiszCZ 
				motocyklista 
				
					 Dołączył(a): 26 lut 2010, o 07:21 Posty: 187 Lokalizacja: Kielce
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: rsv 1000r tuono
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Ja za ebc w larssonie zapłaciłem 320 za tarcze + 52 sprężynki (sv 650), ale to było w tamtym roku, więc może trochę taniej będzie      
					
						 _________________ SV 650 n '00 -> SV 1000 s '03 -> RSV 1000R Tuono '06
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 06:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Jak nie masz nawiniętego dużego przebiegu, to raczej same tarcze do wymiany. Ale przy okazji rozbiórki zmierz sobie długość sprężyn. Kosztują coś koło 50-60zł, a wiele osób kompletnie o nich zapomina i potem sprzęgło jest do dupy, mimo że tarcze nowe    W gaźnikowym to jeszcze jest w miarę dobry dostęp do sprzęgła, ale we wtryskowej SV trzeba zwalać cały dekiel, więc warto za jednym zamachem zrobić wszystkie niezbędne wymiany.  
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 09:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Mój pech ostatnich dni podpowiada mi, że to całej zabawy z regulacją zaworów, gaźników i uszczelniaczy przednich dojdzie mi sprzęgło - jakoś nie potrafię go wyregulować - robiłem to z 10 razy i ciągle albo ciągnie albo się ślizga a zazwyczaj łapie na samym końcu - do tego wiecznie hałasuje przy zmianie biegów (może po prostu nie umiem   ) Tak sobie patrze na allegro i wychodzi, że w razie W wymieniam sprężynki - 60zł tarcze - z 200 - czy coś jeszcze? No pewnie uszczelka pod dekiel, olej?  
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 11:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Da się sprzęgło wyjąć bez wylewania oleju, jeżeli moto stoi na bocznej stopce i odkręcisz tylko tą małą pokrywę z prawej strony, to nic nie wyleci    Uszczelka jest trochę problematyczna, bo to O-ring grubości może 2mm i średnicy koło 140mm. Starą ciężko będzie upchnąć z powrotem, a nową ciężko kupić    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 13:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 zbsz 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 28 kwi 2010, o 14:54 Posty: 43 Lokalizacja: warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						To ja się podepnę pod temat z pytaniem. Kończy mi się zakres regulacji linki sprzęgła, powody oczywiście są dwa: zużyte sprzęgło i/lub rozciągnięta linka. Sprzęgło jeszcze działa więc nie będę go wymieniał, chcę tylko zmienić linkę. I tu jest pytanie: czy wystarczy wrzucić nową oryginalną linkę czy lepiej dorobić troszkę krótsza? Jeśli głównym powodem jest zużyte sprzęgło to oryginalna linka nie pomoże, a jeśli po prostu linka jest rozciągnięta to prosta wymiana powinna załatwić sprawę. Co wy na to? Wystarczy wrzucić nową linkę czy trzeba się bawić w dorabianie krótszej? 
					
						 _________________ SV 650 S K5 (FKR ...)
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 15:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Tzn. wykorzystałeś już zakres regulacji i przy klamce i przy pokrywie zębatki? Długość linki nie do końca przekłada się na zużycie tarcz sprzęgła. Przy wysprzęgliku jest śruba regulacyjna, dzięki której ustawiasz kąt między linką i ramieniem, za które linka ciągnie. Tą śrubą można trochę skompensować cienkie tarcze, ale linką nie. Ja bym wstawił linkę normalnej długości, wyregulował sprzęgło tak jak należy i jeździł dalej    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 sie 2010, o 15:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 satora 
				pieszy 
				
					 Dołączył(a): 5 sie 2010, o 20:24 Posty: 3
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Dzięki za pomoc chłopaki. Wymienię całe sprzęgło, nie będę później znowu grzebał. 
					
  
			 | 
		
		
			| 8 sie 2010, o 10:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 corbeau7 
				rowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:17 Posty: 36 Lokalizacja: Drogomyśl - SCI
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Mam pytanie odnośnie linki sprzęgła. Czy warto kupić zamiennik, w cenie do 50zł na allegro? Czy lepiej kupić drogi oryginał? 
					
  
			 | 
		
		
			| 5 lut 2011, o 22:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 pm2z 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59 Posty: 1840 Lokalizacja: skądinąd
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: PW50, CBR600, CR125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Linka to linka, moim zdanie warto brać    
					
						 _________________ Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie  
					
  
			 | 
		
		
			| 5 lut 2011, o 22:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sad 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:26 Posty: 683 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						Kiedyś kupiłem tani zamiennik i po 100km rozciągnął się tak, że skończyła się regulacja     Ale może trafiła mi się kiepska sztuka    
					
						 _________________ Alembic Essence 5, SV 650S K6 ----> Yamaha FZ1 2006r.
					
  
			 | 
		
		
			| 6 lut 2011, o 10:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						A myślałem, że to tylko ja trafiłem kiedyś jedną felerną sztukę... Od tej pory tylko oryginały, taniej wychodzą    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 lut 2011, o 10:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Opal 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:58 Posty: 475 Lokalizacja: Skierniewice
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: ...
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Problem ze sprzegłem  
					
						A ja cały sezon ujeżdzam linkę sprzęgła od Junaka. Minimalna przeróbka przy mocowaniu, odrobinę spiłowany grzybek wchodzący w klamkę, bo oryginał jest troszkę cieńszy i śmiga aż miło. Koszt 10 zł w sklepie. Polecam. 
					
						 _________________ One love, one passion - only motorcycles!
					
  
			 | 
		
		
			| 7 lut 2011, o 22:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |