| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 spyra78 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: litr s k5---->
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Co myślicie o takim czymś?  Co to daje?  Uploaded with  ImageShack.us 
					
						 _________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
  
  ---==Facebook==---
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 12:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 na7 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 5 paź 2010, o 13:30 Posty: 80 Lokalizacja: Olsztyn
						 Płeć: mężczyzna
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Na moje amatorskie oko, wygląda to raczej na napinacz łaćucha. 
					
						 _________________ SV 1000S K3
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 12:59 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Słoniu 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30 Posty: 5353 Lokalizacja: Legionowo
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: H2 / RSV4 Factory
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						To jest Buell, standardowo jest w nim pas zębaty i napinacz z kołem, tu jest wszysto zamienione na zębatki i łańcuch. Mnie zaskoczył hamulec tylni    
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 13:27 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 spyra78 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: litr s k5---->
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Ano Buell - tak właśnie sobie myslałem, że to napinacz ale czy warto zastosować coś takiego w literku moim się zastanawiam   .. czy taki napinacz pomaga dłużej zachować łańcuch w dobrej kondycji? I o hamulcu myślałem ale nie mam zaplecza żeby coś takiego zrobić   .  Fajny bajer.  
					
						 _________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
  
  ---==Facebook==---
					
							
  
							
    							Ostatnio edytowano 6 cze 2011, o 14:00 przez spyra78, łącznie edytowano 1 raz 
    						 
						
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 13:46 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 barteq 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42 Posty: 306 Lokalizacja: ok. Oświęcimia
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: XT 600
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Tutaj jest dany napinacz bo nie ma (albo ja nie widze) regulacji napięcia łańcucha. 
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 13:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Bartosz 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55 Posty: 2755
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Wątpię czy oszczędzisz w taki sposób. Napinacz trzeba zrobić lub kupić, bo nikt ci za darmo nie da. Zębatkę na napinaczu będziesz musiał wymieniać razem z łańcuchem i oryginalnymi zębatkami. Moim zdaniem nie opłaca się to.  
					
						 _________________  Sv 650N K7 Phantom Gray
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 14:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Pedros 
				Łowca 
				
					 Dołączył(a): 22 wrz 2010, o 16:10 Posty: 2859 Lokalizacja: WWL
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Perła - Smerf
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Ale pomysł z tarczą nieźle kontrowersyjny    ja bym się bał że mi nogę poharata.  
					
						 _________________ JEŚLI KIEDYKOLWIEK BĘDZIE CI ŹLE, BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEM, BĘDZIESZ POTRZEBOWAĆ MOJEJ POMOCY, TO PAMIĘTAJ NIE DZWOŃ DO MNIE  
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 15:24 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 spyra78 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 8 sie 2010, o 17:34 Posty: 1327 Lokalizacja: Kielce
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: litr s k5---->
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Mnie się taki pomysł podoba. Napinacz sam bym sobie zrobił, a koszt dodatkowej zębatki to drobne przecież.  Co do hamulca to zamontowany w ten sposób daje dodatkowe obciążenia na łańcuch - to tak jakby hamować zawsze tylko silnikiem. Chyba większe wtedy są siły na łańcuchu niż przy standardowym hamulcu. 
					
						 _________________ SV 1000s - Galeryja operacja upside down Cyklop
  
  ---==Facebook==---
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 18:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 TomK 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:11 Posty: 1192 Lokalizacja: Kraków
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: Retro 7 125
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Trzeba by dobrać też odpowiednią siłę sprężyny do takiego napinacza. Odgłosy z napędu też są wyciszone. Chyba seryjnie takiego hamulca nie zakładają ? 
					
						 _________________ SV650S K6 YDV -> WR 450F http://bikepics.com/members/tomkdgun
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 20:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 slayer 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32 Posty: 1462 Lokalizacja: Warszawa
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV 1000S
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Fajny bajer. Regulacja mimośrodowa. 
					
						 _________________ SV liter z owiewkom:)
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 20:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: dodatkowa zębatka- podparcie łąńcucha.  
					
						Pomysł z hamulcem to szczyt debilizmu - zerwiesz łańcuch i nie masz hamulca. Parę lat temu jakaś polska firma zrobiła coś podobnego w wózkach inwalidzkich - między hamulcem i kołem była plastikowa przekładnia zębata. Ząbki się połamały, wózek rozpędził, emeryt wjechał na ulicę i zginął. A co do napinacza, to u nas jest przy tylnym kole, nie ma sensu robić dodatkowego. Poza tym napięcie łańcucha zmienia się w zależności od ugięcia tylnego amortyzatora. W Buellu jeśli dobrze pamiętam wahacz jest łożyskowany w osi zębatki zdawczej, więc napięcie jest stałe. Tylne koło też nie jest regulowane w wahaczu, więc napinacz jest jaki jest - typowe rozwiązanie dla paska, przerobione pod łańcuch    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 6 cze 2011, o 23:56 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |