Prawdopodobnie najlepsze na świecie forum Suzuki SV 650 / SV 1000 ;)
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Ian Moore
rowerzysta
Dołączył(a): 24 lut 2016, o 18:15 Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000
|
Opony torowe
Cześć Mam pytanie, gdzie mogę dostać dobre opony potorowe, bo na allegro jest tego trochę ale nie chce się naciąć na sprzedawców którzy potrafią wcisnąć wszystko. Jestem zainteresowany kupnem głównie D211 lub supercorsy. Wiadomo najlepiej było by kupić nowe lecz niestety trochę kosztują, a mi się nie przelewa . Jeżdżę od niedawna dlatego bardzo liczę na Waszą pomoc w tym temacie.
|
3 lut 2017, o 22:04 |
|
|
grisha
rowerzysta
Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35 Posty: 30 Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
|
Re: Opony torowe
Z tego co pamiętam to temat używanych opon był już kiedyś poruszany. Uważam, że jest to glupi pomysł Przede wszystkim opona jest jedną rzeczą która łączy pojazd z nawierzchnią, więc decyduje o Twoim bezpieczeństwie. No ale wracając do Twojego pytania. Używana opona sama w sobie nie jest dobrym pomysłem. Przede wszystkim nic o niej nie wiesz. To co widziałem na allegro to duża cześć opon o których napisałeś nadaje sie na smietnik. Np, mają zjechany bieżnik. Inne sprzedawane jako prwwie nowe. Czemu ktoś sprzedaje prawie nową oponę? Moze pochodzić np z rozbitego motocykla. Jeżeli byla uderzona może byc uszkodzony karkas co spowoduje drgania przedniego zawieszenia. Może tez byc odksztalcona, czego nie widac, ale przy jeździe bedzie znosic motocykl(kupilem motocykl z takimi oponami, musial dlugo stac i znosilo na jedna stronę) Innym zagadnieniem jest to, do czego Ci takie opony? Bo jezeli do jazdy po torze to spoko. Ale jesli planujesz glownienjezdzic po ulicach a jedynie raz na jakis czas zrobic wypad na tor to kup opony sportowo-turystyczne(np pirelli angel ST, połowa forum na nich jeździ i chwali) Opona torowa, na ulicy bedzie notorycznie niedogrzana i mimo miekiej mieszanki bedzie trzymac gorzej. Nie mowiac juz o sytuacji gdy spadnie odrpbine deszczu i motocykl zacznie plywac. Nie mowiac juz o trwalosci takich opon. Opona torowa niknie w oczach. Wiec wydasz 800 na komplet uzywanych z polowa bieznika lub mniej i za pol roku bedziesz musial kupic kolejne.
|
4 lut 2017, o 16:37 |
|
|
Ian Moore
rowerzysta
Dołączył(a): 24 lut 2016, o 18:15 Posty: 17
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 1000
|
Re: Opony torowe
W tym sezonie nastawiam się głównie na jazdę torową i winkle. Jeździłem już 2 sezony turystycznie i teraz chciałbym spróbować czegoś innego. Obecnie jeżdżę na pilot powerach 2CT, ale w porównaniu z moto na gumach które wymieniłem wcześniej do nie mam żadnych szans. Z resztą rozmawiałem z osobami, które zmieniły gumy z "turystycznych" na sporty czy torowe i różnica jest bardzo duża. Wiadomo, że opona ginie w oczach, ale coś za coś.
|
4 lut 2017, o 18:11 |
|
|
Baranek
SV Rider
Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41 Posty: 857 Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
|
Re: Opony torowe
Jak kolega wapomnial wczesniej. Kupujesz nowe opony bo nie wiesz co kupisz za uzywke a skutki moga byc tragiczne. Torowanie nigdy nie bylo tanie niestety.
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
|
4 lut 2017, o 18:49 |
|
|
koroviov
SV Rider
Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42 Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
|
Re: Opony torowe
Najpierw koce. Bez tego szkoda pieniędzy na sliki
_________________ Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.
|
4 lut 2017, o 22:56 |
|
|
Dziaku
SV Rider
Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50 Posty: 1975 Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
|
Re: Opony torowe
Ja bym poszedł dalej i powiedział jeszcze: Najpierw szybkie tempo potem slicki. Wg. mnie Pilot Powery 2Ct na Sv spokojnie dadzą rade, tym bardziej że sam mówisz, że wcześniej jeździłeś turystycznie. Slicki wymagają bardzo szybkiej jazdy, czyli wysokiej temperatury pracy, bez tego będą zachowywać sie fatalnie. Pilot Power 2Ct jest zaliczany do grupy opon sportowych z homologacją drogową, na pewno nie jest to "turystyczna" opona.
_________________ CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99
|
15 lut 2017, o 10:30 |
|
|
gonzo911
SV Rider
Dołączył(a): 28 lut 2010, o 11:35 Posty: 512 Lokalizacja: Kalisz Pom
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s'00
|
Re: Opony torowe
Jak Pilot Power to tylko zwykły ale to już stare gumy.
_________________ Oddam za PLN-y https://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=27&t=22945
|
16 lut 2017, o 13:49 |
|
|
Dread
SV Rider
Dołączył(a): 13 wrz 2010, o 09:57 Posty: 1957
Płeć: mężczyzna
Moto: 2x 650s K9 ..... 675
|
Re: Opony torowe
A taki ciekawy temat mnie ominął odgrzeję kotleta bo sezon się zbliza. Oczywiście używki na tor jak najbardziej polecam nie słuchaj tych co mówią, że używki to ble, bo ktoś już ich nie chce. To prawda, że nie chce, ale jak pojedziesz na tor to zobaczysz ile ludzie mają pieniędzy. Zakładają gumy, pojeżdżą chwile, kupują nowe. Stare są w całkiem dobrym stanie. Zwłaszcza na amatorskie latanie. Jak nie ma kocy, nie ma slickow. Natomiast np supercorsy, metzelery RR nie wymagają kocy no i możesz latać na nich po drogach, do tego kręcić dobre czasy na torze. Ze swojego doświadczenia polecam RR K3, o wiele bardziej wytrzymała guma niż corsy. Sam po paru latach amatorszczyzny na torach, dopiero zdecydowałem się na slicki. Wcześniej takie opony są zupełnie zbędne. P.s. nie znam nikogo kto powiedział dobre słowo o Angelach na torze
_________________ 675
|
7 mar 2018, o 12:20 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|
|