Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 17 cze 2019, o 02:57



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzeczne 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1952
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzec
Nie pisz bzdur. Fabryczne nity są stalowe.

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


21 paź 2018, o 12:20
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 30 mar 2017, o 20:57
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzec
Oczywiście masz rację, zwracam honor. Fabryczne nity wykonane są z bardzo plastycznej stali, wiór z rozwiercania do złudzenia przypomina aluminium.


30 gru 2018, o 16:45
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5225
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650SY 796 cm3
Post Re: tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzec
pawelsv napisał(a):
Płytka osadcza według mnie nie jest najtrafniejszym rozwiązaniem do tego typu aplikacji.


Tarcze NG są składane na płytkach osadczych i nic się nie dzieje.

https://www.ngbrakedisc.com/en/

_________________
Obrazek
http://bikepics.com/members/hazard91/00sv650s/

Sprzedam odchudzone koło zamachowe: viewtopic.php?f=28&t=18769&view=unread#unread


4 sty 2019, o 23:27
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 199
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzec
Faktycznie, na osadczych.Widzę, że nie ma się co stresować tylko robić na segerach i będzie pewne.

Jest sens dawać inny materiał niż 0H18N9?


5 sty 2019, o 00:05
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 30 mar 2017, o 20:57
Posty: 12
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2003
Post Re: tarcze hamulcowe sv650s k4 - stukanie, duże luzy poprzec
Słoniu napisał(a):
pawelsv napisał(a):
Płytka osadcza według mnie nie jest najtrafniejszym rozwiązaniem do tego typu aplikacji.


Tarcze NG są składane na płytkach osadczych i nic się nie dzieje.

https://www.ngbrakedisc.com/en/

Weź pod uwagę to że nity omawiane w temacie są przeznaczone do "samodzielnego" wykonania. Jakakolwiek niedokładność wykonania/montażu może skutkować zamianą płytki w pocisk. Tarcze produkowane seryjnie są sprawdzane jeszcze na linii produkcyjnej, a nie na naszej maszynie. Przy 200km/h na płytkę działa siła odśrodkowa dochodząca do nawet 2kg. Takie rozwiązanie trochę rozbiega się z ideą zwielokratniania współczynnika bezpieczeństwa przy projektowaniu elementów ukladu hamulcowego.


5 sty 2019, o 14:09
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL