Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 17:18



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
nie pali 
Autor Wiadomość
motocyklista

Dołączył(a): 10 wrz 2010, o 22:59
Posty: 168
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki SV 650S 2004r
Post nie pali
Nie wiem co się dzieje - ostatnio jeździłem troszkę w deszczu (w zeszły weekend) a nie mam jeszcze przedłużki błotnika. Motor oczywiście zaczął chodzić na 1 cylinder, ale że miałem tak nie raz to się nie przejmowałem i jako dojechałem do domu to go zostawiłem przed domem i poszedłem spać bo zawsze następnego dnia po chwili chodzenia na ssaniu zaczynał chodzić znowu na 2. Stał mi tak kilka dni na polu bo była kijowa pogoda i nie jeździłem (oczywiście przykryty). Wczoraj chciałem pojechać do mnikowa i odpalił mi i wiadomo miał problemy z "oddychaniem" (dusiło go troszkę) i zgasł. Próbowałem go palić potem dalej ale mi już nie chwycił i rozładował mi się aku (bo mam regulator napięcia do wymiany w najbliższym czasie). Więc podłączyłem go do prostownika i czekałem aż się załaduje. Znów próbowałem odpalić ale nici. Dziś próbowałem robić to samo po kilku godzinach ładowania ale nie chwyta w ogóle. Rozrusznik kręci ale moto nie łapie. tzn ma przebłyski że burknie raz na minutę ale nie chwyta. Co to może być? Świece czy gaźniki może? ale 2 miechy temu był do regulacji i świece były wymienione... i dlatego nie mam pojęcia co to jest... proszę pomóżcie... :( a jeśli ktoś może to zapraszam na oględziny - mieszkam w krk.

_________________
Potrzebujesz opon do swojego motocykla? Nie wiesz które wybrać? Zapraszam do Moto-Tires! Doradzimy, poszukamy i na pewno się dogadamy!

https://www.facebook.com/MotoTiresOponyMotocyklowe/


3 paź 2010, o 12:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: nie pali
Zalałeś świece i tyle. Trzeba je wykręcić, osuszyć, przeczyścić szczotką drucianą, bo pewnie są całe okopcone, wkręcić i będzie znowu jeździć.

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 paź 2010, o 13:02
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 wrz 2010, o 22:59
Posty: 168
Płeć: mężczyzna
Moto: Suzuki SV 650S 2004r
Post Re: nie pali
Tak właśnie myślałem ale wolałem się upewnić ;) dzięki za pomoc lasooch ;)

_________________
Potrzebujesz opon do swojego motocykla? Nie wiesz które wybrać? Zapraszam do Moto-Tires! Doradzimy, poszukamy i na pewno się dogadamy!

https://www.facebook.com/MotoTiresOponyMotocyklowe/


3 paź 2010, o 14:15
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: nie pali
Na dobrą sprawę aby uniknąć wykręcania świec możesz zostawić moto na jakiś czas i próbować odpalić (bez ssania). Na zamkniętej tudzież na otwartej przepustnicy. Być może załapie, a jak już zagada to porządnie go przegoń, coby świece się oczyściły ;)


3 paź 2010, o 14:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: nie pali
Dokładnie taki objaw potrafi też wystąpić jeżeli odpali się zimną SV i zgasi po kilku sekundach, zanim silnik się rozgrzeje. Przy kolejnym odpaleniu może już załapać tylko 1 cylinder, a jeśli znowu ją zgasimy, to może być już kaplica. Wtedy albo odczekać z godzinę i próbować znowu, albo wykręcić chociaż tylną świecę (jest lepszy dostęp), wyczyścić i odpalić, powinien już pracować normalnie :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 paź 2010, o 14:42
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: nie pali
Tak czy inaczej, z przodu czy z tyłu, w SV dostęp do świec jest ujowy :(

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


3 paź 2010, o 19:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: nie pali
Odkręcasz 4 śruby i zdejmujesz siedzenie. Odkręcasz 2 kolejne i podnosisz bak. I już masz tylną świecę na wierzchu, 10 minut i gotowe :) Dla mnie to bardzo dobry dostęp, bez porównania z większością rzędówek, gdzie bak nie jest nawet na zawiasie i trzeba odpinać przewody paliwowe ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


3 paź 2010, o 20:01
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 5 lis 2010, o 12:34
Posty: 69
Płeć: mężczyzna
Post Re: nie pali
Odradzał bym czyszczenia świec szczotką drucianą. Możesz je uszkodzić i dostaną przebicia. Lepszym sposobem jest wyczyszczenie elektrod pilniczkiem. A po zalaniu świec najlepiej je podgrzać na kuchence gazowej ale bez przesady.

_________________
Niech moc będzie z Wami

Suzuki SV650S 2000


6 lis 2010, o 13:21
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:59
Posty: 1840
Lokalizacja: skądinąd
Płeć: mężczyzna
Moto: PW50, CBR600, CR125
Post Re: nie pali
lasooch napisał(a):
Odkręcasz 4 śruby i zdejmujesz siedzenie. Odkręcasz 2 kolejne i podnosisz bak. I już masz tylną świecę na wierzchu, 10 minut i gotowe :) Dla mnie to bardzo dobry dostęp, bez porównania z większością rzędówek, gdzie bak nie jest nawet na zawiasie i trzeba odpinać przewody paliwowe ;)

XJ 600 z 1993 - tam po prostu wsuwałem łapę pod zbiornik i już miałem fajkę :) Cylindry 1 i 4 to oczywiście pikuś, ale i 2 i 3 jakoś dawało radę :)

_________________
Lepiej mieć kamyk w bucie niż ziarnko piasku w prezerwatywie ;P


6 lis 2010, o 14:01
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:59
Posty: 3102
Lokalizacja: Warta, łódzkie
Płeć: mężczyzna
Moto: różne
Post Re: nie pali
Kris napisał(a):
Odradzał bym czyszczenia świec szczotką drucianą. Możesz je uszkodzić i dostaną przebicia. Lepszym sposobem jest wyczyszczenie elektrod pilniczkiem. A po zalaniu świec najlepiej je podgrzać na kuchence gazowej ale bez przesady.


Od dziecka czyściłem świece szczotką drucianą, czasem potem wypalałem palnikiem i nigdy nie było problemów. Mit, puszczony zapewne przez producentów świec, ażeby wymieniać zamiast czyścić. Oczywiście w 2T trzeba czyścić co jakiś czas, w 4T po prostu wymieniać co określony przebieg i ze świecami problemów być nie powinno. Po wyczyszczeniu elektrod pilniczkiem należało by skorygować przerwę. Jeśli się nie mylę, to serwisówka zaleca co 6 tys. czyszczenie świec czy tam sprawdzenie tylko. Wymiana co 12 tys. km.


6 lis 2010, o 22:42
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL