Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

co może być powodem falowania obrotów
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=22090
Strona 1 z 1

Autor:  adik123 [ 3 wrz 2018, o 20:01 ]
Tytuł:  co może być powodem falowania obrotów

Witam, zamierzam kupić svke i znalazłem takie ogłoszenie:
https://m.olx.pl/oferta/sv-650-na-a2-CID5-IDvg9fk.html
W ogłoszeniu jest napisane, że moto faluje na wolnych obrotach i chciałem zapytać jakie są możliwe przyczyny
i które są najbardziej kosztowne, pytałem gościa czy był
z tym u mechanika to mowił, że był ale powiedział mu, że
musi jechać do serwisu żeby podłączyli pod komputer bo on nic nie zrobi.

Autor:  acinr_PL [ 4 wrz 2018, o 21:20 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Motocykl to k3 pomalowany.
Zastanów się nad nim czy warto, przednie tarcze wymienione, brak osłonek na przednich lagach, brak dystansów gumowych pod bakiem, dzwignia hamulca nożnego wygięta, dzwignia biegów reperowana, stopka boczna pochodzi z nowszych wersji sv.

Co do falowania na wolnych obrotach to myślę, że jest spokojnie do ogarnięcia warto zrobić synchronizację wtrysków i przy okazji pomierzyć wartości czujników stp, tp, regulacja fast idle,

Autor:  adik123 [ 4 wrz 2018, o 21:56 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

No właśnie dziś wyczytałem o tym, że czarna rama byla od 2005r, a czarne lagi od 09 bodajże, pytałem o ta rame to mowił, że rama była malowana. A k3 nie miały czasem innego znaczka na baku? Nie jest to k4 z powymienianymi niektorymi czesciami od k3?
Cena jest niska ale czy warto to jechac ogladac bo mam kawalek, prawie 100 km. :|

Autor:  acinr_PL [ 4 wrz 2018, o 22:08 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

ja tam nic nie widzę z k4 poza stopką boczną. Silnik, stelaż tylni, sety, siedzenie kierowcy oraz wypełnienia plastikowe pod siedzeniem są z modelu k3.

Reszta cała malowana łącznie z bakiem, czachą, ogonem, ramą, stelażem i goleniami.

W papierach ma może 2004r bo często tak podawano co akurat do roku produkcji nie jest prawdą gdyż moto mogło przeleżeć w salonie rok czasu i być zarejestrowane za granicą w 2004r i wówczas datę 1szej rejestracji przyjmuje się często za datę produkcji.

Autor:  adik123 [ 4 wrz 2018, o 22:24 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Aa no to chyba, ze tak, ja sie zbytnio nie znam na tych svkach tylko tyle co wyczytałem dzis w necie, wielkie dzieki za odpowiedź raczej odpuszcze sobie ogladanie tego moto w takim wypadku, ogolnie to szukam starszych sv tych na gaznikach bo zdaje sobie sprawe, ze w tej cenie raczej nie kupie nic sensownego ale zaciekawilo mnie to ogloszenie. Jeszcze raz dzieki za pomoc i czekam dalej az pojawi sie jakas ciekawa svka, może wrzuce jeszcze linka jak znajde cos co mnie zaciekawi bo widze, że można sie tu wiele dowiedzieć :D

Autor:  acinr_PL [ 4 wrz 2018, o 22:30 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

w dziale "ciekawostki z allegro" ktoś dziś wrzucił do opinii z tych tańszych taką sv:
https://www.olx.pl/oferta/suzuki-sv650s ... vwlL8.html

pewniejsze moto niż to co ty tu podałeś

Autor:  adik123 [ 4 wrz 2018, o 22:50 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Widziałem właśnie, cena fajna, starczyło by jeszcze na zblokowanie do A2 bo niestety jestem zmuszony, tylko niestety mam grubo ponad 500km do niej :/

Autor:  artr93 [ 8 wrz 2018, o 22:50 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Jestem niemal pewien, że tego motocykla nie da się ustawić, żeby nie falował obrotami. Atrapovic jest założony i kolektor spawany z kolanek. Tragedia.

Jeśli to nie wina kolektora to trzeba ustawić wtryski, jak to nie pomoże to wymienić je na jakieś używane sprawne, a dużo nie kosztują.
SV nie ma tego układu jakoś mega skomplikowanego więc nie powinno być problemu.

Jeszcze jedno. Ta biała ma lampę z anglika.

Autor:  Mordkaaa [ 9 wrz 2018, o 18:21 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Zastanów się czy nie lepiej zrobić PJ. Nie wiem jak u Ciebie w WK, ale jak pytałem u siebie to całkowity koszt rejestracji z zablokowaną mocą wyniósłby mnie 1000pln (blokada z homologacją (?), Hamownia, rzeczoznawca, przegląd, wydanie tablic i dowodu) A PJ 1300zl

Autor:  adik123 [ 10 wrz 2018, o 00:40 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

No niestety narazie jestem skazany na A2 bo na A musiałbym czekać jeszcze ponad 3 lata :/
A co powiedzielibyście na to moto, opłacałoby się bawić w wymiane tego silnika, myślę ze z wymiana bym sobie poradził sam bez problemu:https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-sv-650-s-dodatki-2006-oryginal-bezwypadkowa-sv650-s-sv650s-hornet-ID6z5KtF.html#0fd317c19e
Wiem, że jest od tego osobny dział ale jak już zacząłem tutaj to nie szkoda zakładać nowy temat.

Autor:  Mordkaaa [ 10 wrz 2018, o 06:37 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Jeśli masz A2 minimum 2 lata to możesz robić już pełne A i nie musisz czekać do 24 roku zycia.

Co do motocykla: widzę że szukasz w tych okolicach co ja. Widziałem na żywo ten motocykl i nie jest tak kolorowo jak pisze właściciel. Który de facto jest chyba handlarzem. Zaczepy owiewek niektóre są pourywane, widać pod siedzeniem (od środka) ślady spawania plastików. I silnik faktycznie stuka jak sieczkarnia, na każdym zakresie obrotów. A z kupnem silnika bywa różnie, nie wiadomo nigdy do końca co kupujesz

Autor:  adik123 [ 10 wrz 2018, o 12:22 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

A2 jeszcze niemam dopiero robie, ale szukam moto już zeby przez zime sobie doprowadzić do dobrego stanu

Autor:  Mordkaaa [ 10 wrz 2018, o 16:54 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

Okey rozumiem, powodzenia w zakupie

Autor:  adik123 [ 10 wrz 2018, o 20:57 ]
Tytuł:  Re: co może być powodem falowania obrotów

A dzięki, ale widzę że ciężko coś fajnego dorwac

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/