Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:01



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 57  Następna strona
SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2011, o 14:52
Posty: 5631
Lokalizacja: Dęblin-Piaseczno
Płeć: mężczyzna
Moto: suzuki sv 650S 99r.
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
skwaro napisał(a):
Słoniu napisał(a):
Myślałem o tym wcześniej, bo po modzie tył mi szalał przy mocniejszym odkręceniu...ale to był marzec - nie za ciepło i asfalt jeszcze nie czyszczony :) Teraz z przyczepnością nie mam problemów.

Na szerszą oponę potrzebna szersza felga, do tego jeszcze "spacer kit" - zestaw tulei, które trzeba zamówić zza Atlantyku.
No i trzeba jeszcze dobrą felgę trafić na allegro :->


Coś mi sie nie chce wierzyć że potrzebujesz szerszej gumy. 10 lat temu motocykle mające nawet powyżej 100KM miały 160 z tyłu i jakoś problemów z trakcją nie było. :-)


Ja w poprzednim motocyklu, który miał 65KM wstawioną miałem wg serwisówki oponę o szerokości 110 i też problemów z trakcją nie było :) Też mi się wydaje, że szersza opona w małej Sv nic dobrego nie wnosi poza jedynie estetyką.

_________________
SV 650 S '99/GSX-R 750 K1

www.logo-ratio.pl


21 maja 2012, o 14:27
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 11:36
Posty: 334
Lokalizacja: Koszalin
Płeć: mężczyzna
Moto: Czorna SV650 K1
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Powierzchnia styku opony z asfaltem przy szerokościach 160 i 180 będzie identyczna, a co za tym idzie przyczepność(zakładając że ten sam rodzaj gumy, ciśnienie itd). To już w szkole podstawowej było albo w średniej. Jedyny plus to większa żywotność takiej szerszej opony.

_________________
Czorna SV650 K1


22 maja 2012, o 01:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Znalazłem prosty i skuteczny sposób, żeby prawidłowo wyskalować obrotomierz - między skrajnymi końcami kresek (od strony cyfr) jest odległość 9 mm, ale między 0, a 1 jest 7 mm, dlatego wskazówka po przekręceniu kluczyka powinna wskazywać 2 mm pod kreską zera, idealnie na środku otworu po bolcu, na którym wskazówka spoczywa.

Najniższe obroty jakie mogę uzyskać to ok 900.


22 maja 2012, o 15:46
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Witam :) Mam kilka pytań odnośnie tej modyfikacji :hmm: Przede wszystkim czy ktoś z osób będących już szczęśliwymi posiadaczami przerobionej sztuki :-> mógł by wrzucić na youtube filmik jak obrotomierz kręci się u niego ? Bo to co ja widzę na tym jednym filmiku to spowodowało że mi majtki spadły przez głowe :-> i oczom swym nie wierze :hmm: toż to istny potwór. Kolejne pytanie to czy można zmodyfikować wersje n bo taką akuratnie śmigam :jupi:
Wiem że one się troszke różnią, ale silnik chyba taki sam? A różnica w jeździe uzyskana przez ine przełożenia? Wyprowadźcie mnie z błedu jeśli się myle.


3 cze 2012, o 12:18
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Wyprowadzam za rączkę:
silnik masz ten sam, a to się liczy :) Kup klamoty potrzebne do tego, zakładaj i śmigaj.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


3 cze 2012, o 12:35
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
kadziunt napisał(a):
mógł by wrzucić na youtube filmik jak obrotomierz kręci się u niego ?


W przeciągu 2 tygodni postaram się wrzucić jakiś filmik z przyspieszenia 0-200.


3 cze 2012, o 14:27
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Był bym bardzo "dźwięczny" :) Przeglądam ten temat któryś raz i strasznie kusi :-> Jak byś mógł też przegazować sprzęta tak jak na tym wczesniejszym filmiku, żebym sobie zobaczył jak wchodzi i schodzi z obrotów :> Niby się waham i czekam a jednak juz alledrogo w poszukiwaniu wałków zwiedziłem :hmm:


3 cze 2012, o 14:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:42
Posty: 306
Lokalizacja: ok. Oświęcimia
Płeć: mężczyzna
Moto: XT 600
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Właśnie z tymi wałkami to juz nie jest tak rózowo. Sprzedawcy zaczeli je cenic jak zweszyli ze jest zbyt. Kiedys pytałem ale w koncu odpuscilem temat. Od 200 do 600zl za kpl. wołali.


3 cze 2012, o 18:33
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Czy zamontowanie w przednim gaźniku dyszy o rozmiar większej coś daje? Np tylny cylinder 157,5, przedni cylinder 160?
Zasłyszane na svrider i nie tylko tam...


3 cze 2012, o 21:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2772
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Możliwe, że coś daje. Bezwłasność napewno działa na układ dolotowy. W dodatku przedni jest bardziej chłodzony.
Jak możesz podrzuć linka.


3 cze 2012, o 22:10
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Na svrider teraz tego nie znajdę, ale tu jest wspomniane o tym, strona 9, na samym dole: https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... s6iCNMgxow

A i jeszcze jedno co do filtra powietrza. Mimo powiększonego otworu, papier trochę ogranicza przepływ powietrza.
Zastanawiam się nad BMC Race lub Pipercross, oba trzeba będzie przerobić jak seryjny.

Tylko, że Pipercross jest gąbkowym filtrem i zapewnia największą możliwą przepustowość powietrza... :->
Obrazek


3 cze 2012, o 22:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
Czy zamontowanie w przednim gaźniku dyszy o rozmiar większej coś daje? Np tylny cylinder 157,5, przedni cylinder 160?
Zasłyszane na svrider i nie tylko tam...

A czym motywowana jest taka przeróbka? Moim zdaniem to kompletnie bez sensu, bo cały pic ze strojeniem gaźników polega właśnie na tym, by w obu cylindrach uzyskać jednakowe warunki spalania. Wsadzając do któregoś większą dyszę, sami strzelamy sobie w kolano. Ale chętnie poczytam, czym kierują się ludzie, robiący taką modyfikację...

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 cze 2012, o 01:06
Zobacz profil
mundrek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 12:50
Posty: 1758
Lokalizacja: Rybnik
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1k/ 748SP
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Może inną komprechą w cylindrach, i wyrównują to na mieszance ?! kiedyś o takim pomyśle słyszałem na fm, ale nie wiem czy to mądre.

_________________
I wy, o których zapomniałem,
Lub pominąłem was przez litość,
Albo dlatego, że się bałem,
Albo, że taka was obfitość...


4 cze 2012, o 01:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Motyw ciekawy aczkolwiek głupi :)

W tym tygodniu ogarniam doładowanie dynamiczne do SV. Będzie trochę rzeźbienia :obity:


4 cze 2012, o 01:28
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Nie do końca masz rację, Lasooch. Tu chodzi właśnie o uzyskanie takich samych warunków spalania w obu cylindrach. Pomysł na montowanie w przednim gaźniku większej dyszy nie jest nowy i związany jest z faktem, że teoretycznie zarówno przedni cylinder jak i przedni gaźnik pracują w nieco niższej temperaturze niż ich tylne odpowiedniki. Różnica ta jest duża w silnikach chłodzonych powietrzem, w naszych silnikach chłodzonych cieczą - niewielka - sądzę że wręcz pomijalna - tym niemniej z czystej ciekawości spróbować można. Gdyby ktoś kiedyś nie spróbował z przekładką wałków, dalej jeździłbym na seryjnej sv-ce która w porównaniu do mojej jest mega zamulona w swoich osiągach :smutas:
Wyższa temperatura oznacza że dla uzyskania optymalnej mieszanki potrzeba nieco mniejszej dyszy głównej. Stąd w tylnym gaźniku dysza musiałaby być mniejsza.
Ja w każdym razie nie będę tego u siebie robił. Uważam że w silniku chłodzonym cieczą różnica temperatur cylindrów jest za mała by uzasadniać tę modyfikację.

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


4 cze 2012, o 15:01
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 21 lis 2010, o 20:28
Posty: 229
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: mężczyzna
Moto: sv 650s '02
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Słoniu napisał(a):
W tym tygodniu ogarniam doładowanie dynamiczne do SV. Będzie trochę rzeźbienia :obity:

Hm nie chce mi się tego teraz liczyć, wzoru wyprowadzać, ale kiedyś liczyłem - jeśli mnie pamięć nie myli, przy 100 km/h możesz zyskać ok 0,5 % mocy, przy 200 - ok 2 %, przy 300 - ok 4 %. Woow :) :bojesie:

_________________
MOTOCYKLISTO !!! SPÓJRZ NA LICZNIK !!! POPATRZ DWA RAZY !!! SAMOCHODY SĄ WSZĘDZIE !!!


4 cze 2012, o 15:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek, pod takim tłumaczeniem to i ja mogę się podpisać obiema rękami :)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


4 cze 2012, o 16:04
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Kurcze nadał czekam i liczę na ten filmik od Słonia :] ale z2maciek kusi coraz bardziej
Cytuj:
"Gdyby ktoś kiedyś nie spróbował z przekładką wałków, dalej jeździłbym na seryjnej sv-ce która w porównaniu do mojej jest mega zamulona w swoich osiągach"

Nie macie przypadkiem dostępu do takich właśnie wałków, po jakichś normalnych pieniądzach?
Jak by co to biorę 2 komplety bo przy okazji kumpla co razem latamy siostrzanymi V-kami :mylove: też wkręciłem :->


4 cze 2012, o 18:09
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 17:30
Posty: 5353
Lokalizacja: Legionowo
Płeć: mężczyzna
Moto: H2 / RSV4 Factory
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
z2maciek napisał(a):
Słoniu napisał(a):
W tym tygodniu ogarniam doładowanie dynamiczne do SV. Będzie trochę rzeźbienia :obity:

Hm nie chce mi się tego teraz liczyć, wzoru wyprowadzać, ale kiedyś liczyłem - jeśli mnie pamięć nie myli, przy 100 km/h możesz zyskać ok 0,5 % mocy, przy 200 - ok 2 %, przy 300 - ok 4 %. Woow :) :bojesie:


Już jestem po zabawie z tymi zasranymi rurkami :obity:
W SV nie ma miejsca na coś takiego. Zastanawiam się czy nie wyj..bać tej gąbki pod zbiornikiem.


4 cze 2012, o 19:48
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2011, o 16:34
Posty: 38
Lokalizacja: Podhale
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv650R
Post Re: SV 650S gaźnikowa - radykalna poprawa osiągów za grosze
Juz 1 komplet wałków mamy kupiony, poszukiwania 2 trwają :->
Chciałem zapytać o dysze,
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MTIzOQ==
czy te beda odpowiednie? znaczy chodzi mi o gwint? Do 2 przerobek potrzebuje 4 szt?
A o głównych to myślałem o tych
http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=MzQ3MDE1MA==
niestety maja tylko 2 szt (też potrzebujemy 4 szt?)
wiec nie wiem czy w drugim sprzecie nie zamontujemy 155, czy moze lepiej 160 co myślicie?


5 cze 2012, o 14:51
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 57  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL