Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 16:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A ja mam pytanko odnośnie fast idle moto od zawsze tak miało ze na zimnym bez gazu zapali i zgaśnie wystarczy lekko ruszyć manetką i bruuum chodzi,czujniczek ten wyregulowałem na 1,12V tak niby ma być w k5 czy można go podkręcić jakoś??


21 wrz 2018, o 07:47
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
artr93 napisał(a):
Yoro napisał(a):
Dobra po złamaniu ręki w 10 miejscach się udało teraz mam kolejne pytanie... Miga czerwona lampeczka i świeci się FI ktoś może pamięta w której kostce i które kable się mostkuje żeby wyskoczył kod błędu? SV 650s 2004r



Napinacz wkręca się BEZ tej śruby na środku! Musisz ją odkręcić, wyciągnąć sprężynę, cofnąć napinacz i dopiero wtedy zakładać. Jeśli miałeś tą śrubę wkręconą to masz teraz za mocno napięty łańcuch. Jeśli nie zrobiłeś tego poprawnie to zrób to jeszcze raz, bo załatwisz ślizgi i łańcuch a może i silnik.
Jeśli robiłeś to jak trzeba, to to, co lekko odpychało to po prostu "podnoszenie" ślizgu i co za tym idzie łańcucha, czyli wszystko w normie.


Kostka jest pod siedzeniem, taka w osłonie z gumy. Przeważnie gdzieś lata nawet pomiędzy siedzeniami pod tym plastikiem od strony zamka. Mostkuje się te dwa po boku kostki które są w jednym rzędzie.


Broń Boże śruba ze sprężyna nie była wkręcona problem polegał na tym że do tylniego napinacza dostęp jest tak ciulowy że nawet po demontażu tylniego stelaża łapę musisz wsadzać pod ramę masz słaba widoczność napinacz jest wypychany z gniazda (wydaje mi się że płoza go wypycha) a tam jest tak mało miejsca że nie włączysz drugiej ręki żeby wkręcić śrubki tylko musisz na przedluzce celować śruba w otwór. Ale już napinacz siedzi w gnieździe z nowymi uszczeleczkami


21 wrz 2018, o 08:03
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
grzesiek.p napisał(a):
A ja mam pytanko odnośnie fast idle moto od zawsze tak miało ze na zimnym bez gazu zapali i zgaśnie wystarczy lekko ruszyć manetką i bruuum chodzi,czujniczek ten wyregulowałem na 1,12V tak niby ma być w k5 czy można go podkręcić jakoś??


Serwisówka mówi nawet o 1.21V, ale wtedy silnik na zimnym goni jak wściekły. Troszkę więcej daj i będzie dobrze. Daj tak, żeby chodził stabilnie na zimnym.

Sprawdź, czy masz szczelny wydech, chodzi mi o połączenie kolanek z kolektorem, to też może powodować problem.


21 wrz 2018, o 18:38
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Oki jutro ustawie wyżej i zobacze jak odpali, no własnie teraz nie ma tego efektu podbicia obrotów na zimnym...dam znać
Edit.
Ustawiłem na 1.21V to obroty poszły na 4tyś. Teraz mam na 1.15V powinno być git odpalił na zimnym obroty 2tyś:)


21 wrz 2018, o 18:45
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2018, o 22:51
Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kupowal ktoś coś na allegro od

sklep_MOTO-ZONE zastanawiam sie nad tymi przewodami w oplocie:
https://allegro.pl/przewody-oplot-hel-s ... 34983.html
lub od
korando_pl
https://allegro.pl/przewody-w-stalowym- ... 75903.html

Cena ta sama ale opinie jak zwykle rożne,a przez czytanie za duzej ilosci komentarzy troche w paranoje popada czlowiek :)

W związku z przewodami w SV 650n 2001 jest układ F, prawda?


25 wrz 2018, o 14:31
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nie, masz trójnik, czyli trudniej odpowietrzyć i generalnie to każdy zakłada układ F :)

W motorus widziałem niedawno dużo tańsze przewody, może to Cię zainteresuje.


25 wrz 2018, o 18:07
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lip 2018, o 22:51
Posty: 39
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
artr93 napisał(a):
Nie, masz trójnik, czyli trudniej odpowietrzyć i generalnie to każdy zakłada układ F :)

W motorus widziałem niedawno dużo tańsze przewody, może to Cię zainteresuje.


Własnie patrzę ceny miedzy firmami sa podobne, ale mają HEL w tej samej cenie co allegro z darmową wysyłką i 0,5l płynu.

Chcialem trzymać się jak najbardziej oryginału ale widze, że na odpowiednim wątku tak jak piszesz układ F cieszy się popularnością.


25 wrz 2018, o 18:20
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
W tych przewodach płaci się od sztuki, przy trójniku musiałbyś dokupić jeden przewód i sam trójnik. Wszyscy ten oryginalny trójnik przy zakładaniu oplotu wywalają bo on tylko przeszkadza przy odpowietrzaniu.


25 wrz 2018, o 19:01
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 19 wrz 2016, o 12:46
Posty: 81
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Swego czasu do poprzedniego motocykla dokupywałem przewód w stalowym oplocie z alliexpress. Wyszło coś ok 20zł za 70cm. W jakości różnicy w jakości jakoś nie zauważyłem. Opłaca się płacić tyle za przewody hella? Zwłaszcza że jak wymienić wszystkie to wychodzi parę ładnych stówek.


26 wrz 2018, o 09:16
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wielu elementów Chińskich nie bałbym się założyć, ale przewody hamulcowe muszą być pewne. Nie chcę nawet myśleć co się stanie jak pęknie.
Hel, Goodridge są już na tyle znanymi firmami, że śmiało można te przewody zakładać.
W SV zakładanie tylnego w oplocie chyba i tak zbyt wiele nie zmieni, więc można na tym zaoszczędzić :)


26 wrz 2018, o 11:02
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ktoś może wie gdzie kupię filtr paliwa do Suzuki SV 650 2004r? Chodzi mi o ten czarny plastikowy pojemnik w którym jest papierowy filtr. Dzwoniłem do ASO i koszt u nich to jedyne 1300zl :)


26 wrz 2018, o 21:30
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Coś takiego?
https://mike.larsson.pl/pl/category/105 ... le/747145/
271 zł

Wymieniasz bo taki masz kaprys czy coś się stało?

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


27 wrz 2018, o 00:53
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Montana napisał(a):
Coś takiego?
https://mike.larsson.pl/pl/category/105 ... le/747145/
271 zł

Wymieniasz bo taki masz kaprys czy coś się stało?


Broń Boże nie z kaprysu. Układ paliwowy skonstruowany przez Suzuki to jest jakiś chwyt marketingowy. Cały system filtracji paliwa w mojej svce składa się z 3 filtrów, pierwszy który wygląda jak pływak jest to filtr siateczkowy. Drugi filtr znajduje się w pompie paliwa w takim czarnym pojemniku i jest fabrycznie zamknięty tam na ament więc wymiana tego filtra = rozcinanie tego pojemnika ( ja tak zrobiłem) i następnie sklejanie go własnoręcznie albo kupno całego tego pojemnika który notabene jest nieosiągalny z powodu kosmicznych cen. No i trzecie filter który znajduje się bezpośrednio we wtrysku paliwa zatkanie go = zatkanie przepływu paliwa co się wiąże wiadomo z czym albo te drobinki korozji spowodują korozję dalszych elementów wtryskiwaczy np. iglicy co się wiąże z całkowitą wymianą wtrysków ....

Ja miałem tak że wtrysk się zaciął, oddałem go do regeneracji i panowie z serwisu przywrócili go do stanu fabrycznego. Teraz chce wyczyścić cały układ paliwowy ale tego cholernego filtra nie mogę dostać. Myślę nad zamontowaniem między pompom a listwą wtryskową dodatkowego filtra.

Numer tej części: 15410-42F00-000


27 wrz 2018, o 07:00
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:47
Posty: 2660
Lokalizacja: Bjaczystok
Płeć: kobieta
Moto: Trufel 675
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ah jasne, czyli kompletnego potrzebujesz.. obawiam się że poza aso to ciężko, chyba że używki szukać ale to też ryzyko.

_________________
Suzuki SV 650s 2006 -> Honda VTR 1000 SP1 2001 -> Triumph Street Triple 675 2012


27 wrz 2018, o 08:55
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jest jakiś nonsens, filtr paliwa za 1300zl :) ? Bez jaj


27 wrz 2018, o 09:07
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czy Magneto jest zakrecone na wale czy po prostu jest tak ciasno spasowane? Bo na fiszkach nie jest to pokazane :/


1 paź 2018, o 10:02
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 16 mar 2015, o 23:16
Posty: 752
Lokalizacja: EPJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Yamaha R1 RN19 2008r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Yoro napisał(a):
Czy Magneto jest zakrecone na wale czy po prostu jest tak ciasno spasowane? Bo na fiszkach nie jest to pokazane :/


Jest ciasno spasowane na stożku i ustawione klinie.

_________________
SV650N K8->SV1000S K6->Yamaha R1 RN19
http://svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=16083&p=261516


1 paź 2018, o 10:13
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
zlyzwierz napisał(a):
Yoro napisał(a):
Czy Magneto jest zakrecone na wale czy po prostu jest tak ciasno spasowane? Bo na fiszkach nie jest to pokazane :/


Jest ciasno spasowane na stożku i ustawione klinie.


Masz może jakiś patent na ściągnięcie tego? Bo już mam jeden ściągacz do łożysk do spawania :)


1 paź 2018, o 11:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2766
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Magneto czy tam koło zamachowe jest przykręcone i zabezpieczone klinem. Wał jest stożkowy. Ściągacz to odpowiednia śruba nie pamiętam ale chyba m20 z drobnym gwintem (x1.5?)


1 paź 2018, o 19:21
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
hubi199 napisał(a):
Magneto czy tam koło zamachowe jest przykręcone i zabezpieczone klinem. Wał jest stożkowy. Ściągacz to odpowiednia śruba nie pamiętam ale chyba m20 z drobnym gwintem (x1.5?)


Odpowiedni kaliber ściągacza do łożysk dał radę i nawet się nie spocił :) Koło leży już na stole :)


1 paź 2018, o 21:28
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL