Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 13:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 714  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
Posty: 1242
Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
grzesiek.p napisał(a):
Wiadomo że nie ma co liczyć na super dokładność od chińczyka ,ale taki właśnie większy by mi pasował,bo muszę podłubać przy kołach,półkach i lagach....pomyśle poszukam jeszcze ;)

Kwestia jest taka że jak masz śrubę dokręcić z momentem 10Nm a dokręcisz 18Nm czyli prawie 2x więcej to na bank zerwiesz gwint. Przerabiałem to przy pokrywie sprzęgła w DR350S, śruba 8Nm gwint leciał przy 10Nm. Wg. mnie własnie te większe momenty typu półki koła itd to można na czuja dokręcić, do tych mniejszych potrzeba klucza.


Do tych mniejszych potrzeba wyczucia, kto by się bawił w dokręcanie kluczem dynamometrycznym wałka rozrządu czy pokrywy od silnika? Przy małych Nm najlepsza ręka, kluczem łatwo przeholować.

_________________
Nec temere, nec timide.


4 lis 2017, o 01:32
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janusze mechaniki w natarciu :D
Tak w sekrecie zdradzę że są ludzie co większość życia spędzają na zdobywaniu wiedzy o połączeniach śrubowych. To oni są odpowiedzialni za tworzenie procedur dokręcania śrub. Czy lepiej iść na wyczucie to niech każdy sobie odpowie ;)
A co do klucza, ze swojej strony mogę polecić drapera 10-80 Nm. Majątku nie kosztuje a nastawy trzyma i zakres też całkiem rozsądny

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


4 lis 2017, o 09:11
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
Posty: 1242
Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Janusze a mechanicy to duża różnica, niestety pewnych rzeczy Janusze nie potrafią zrozumieć bo nie mają 20-30 letniego doświadczenia . Pisać możemy o kluczach, producentach itp a dobry mechanik to skarb.
P.S. jak nie wiem co piszę to nie piszę.

_________________
Nec temere, nec timide.


5 lis 2017, o 00:13
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2013, o 20:10
Posty: 815
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Płeć: mężczyzna
Moto: SV'01 Raptor650'09
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Akurat mechanicy z 30 letnim doświadczeniem to zły przykład, większość uczyła się mając w ręku śrubokręt i młotek przy remoncie silnika ;) Przy nowych konstrukcjach ich doświadczenie bywa szkodliwe. Każda wiedza jest dobra, czy nabyta w internecie na forum czy dekadach jelczy.


5 lis 2017, o 21:12
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 16 paź 2017, o 21:45
Posty: 231
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr 600
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dajcie spokój, lepiej napiszcie jakie są graniczne wymiary grubości tarcz z przodu bo zima za pasem i chciałbym się trochę w kosztach serwisu rozeznać. Patrzyłem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem.


5 lis 2017, o 22:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2011, o 20:33
Posty: 338
Lokalizacja: Krk NH
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 1999
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
filipt12 napisał(a):
Dajcie spokój, lepiej napiszcie jakie są graniczne wymiary grubości tarcz z przodu bo zima za pasem i chciałbym się trochę w kosztach serwisu rozeznać. Patrzyłem w wyszukiwarce, ale nie znalazłem.


Tabelka - 8-38 serwisówka.

Pzdr
misiuto

_________________
Obrazek


5 lis 2017, o 22:41
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 10 lip 2017, o 11:13
Posty: 213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2004
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Na tarczy jest też napisane Min Th


5 lis 2017, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 12 lut 2016, o 22:05
Posty: 1242
Lokalizacja: Roma
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650 K8 Traveller
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
gpiorzel napisał(a):
Akurat mechanicy z 30 letnim doświadczeniem to zły przykład, większość uczyła się mając w ręku śrubokręt i młotek przy remoncie silnika ;) Przy nowych konstrukcjach ich doświadczenie bywa szkodliwe. Każda wiedza jest dobra, czy nabyta w internecie na forum czy dekadach jelczy.


20 lat temu większość pojazdów była już na wtrysku, diagnostyka szła do przodu w zawrotnym tempie, 4 cylindrowe silniki turbo z Lancia Thema czy V6 z Alfy 164 nie były podatne na młotek...
Zaraz, zaraz, w Polsce w tamtych latach mechanicy grzebali przy Polonezach, Maluchach i 125p i to do nich raczej Orzeł Orzeł pije w poście.

_________________
Nec temere, nec timide.


5 lis 2017, o 23:01
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 16 paź 2017, o 21:45
Posty: 231
Płeć: mężczyzna
Moto: gsr 600
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
dzięki za odpowiedź wszystkim


6 lis 2017, o 19:10
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Podpowiedzcie czy da się coś zrobić z takim fantem , na 3 nitach nie ma po pół podkładki... :hmm:
Obrazek


6 lis 2017, o 21:55
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Miałem to samo na swoich nitach, tarcze ze zwiększającym się przebiegiem będą dostawać coraz większe luzy.
Ja swoje przenitowałem (założone nowe nity i nowe podkładki sprężyste)
https://imgur.com/WJONqRj
https://imgur.com/a3W0v0m
https://imgur.com/T3WKOjb
https://imgur.com/pFnRoSw
https://imgur.com/peUy8uR
https://imgur.com/T9VaSrq

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


6 lis 2017, o 23:10
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lip 2016, o 21:07
Posty: 28
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S ABS K7
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
acinr_PL napisał(a):
Miałem to samo na swoich nitach, tarcze ze zwiększającym się przebiegiem będą dostawać coraz większe luzy.
Ja swoje przenitowałem (założone nowe nity i nowe podkładki sprężyste)
https://imgur.com/WJONqRj
https://imgur.com/a3W0v0m
https://imgur.com/T3WKOjb
https://imgur.com/pFnRoSw
https://imgur.com/peUy8uR
https://imgur.com/T9VaSrq


ooo to jest ciekawe :)
Czy do przenitowania potrzebne są jakieś specjalistyczne narzędzia? Czy idzie to zrobić w garażu? :P
Czy jest to też sposób na regeneracje tarcz w przypadku gdy luzy są za duże?
Gdzie można to kupić?


7 lis 2017, o 01:29
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Trzeba by mieć swojego tokarza , bo pewnie nie będzie się chciało nikomu z takimi małymi elementami bawić....a może ktoś to toczy? :)
Oddaje felgę do malowania i przy okazji przydało by się to zrobić...


7 lis 2017, o 10:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Pierścień osadczy nierdzewny kupisz w sklepach z podkładkami,
podkładki sprężyste trój faliste w Polsce około 15zł/szt więc mało opłacalne ja kupiłem je na aliexpress za grosze. Nity dotaczał mi znajomy za 8mio paka.
Nit jest caśniejszy i wszystko ładnie spasowane nic nie puka i brak luzów.
Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


7 lis 2017, o 20:50
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41
Posty: 857
Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Sv 650 gaźnik
Odkąd pamietam w moim moto ma biegu jałowym strzelał z tłumika . Zauważyłem ze ze spalanie jest dość duże tzn przy normalnej jeździe zrobię na baku ok 150km.
Ostatnio chciałem zakończyć sezon i przejechać się bo pogoda była fajna. Moto odpaliło za którymś razem , chodził dość ciężko i nierówno. Jak wyłączyłem ssanie to chwile chodził i gasł . Kilka takich prób i dalej to samo.
Szukam punktu zaczepienia od czego zacząć w poszukiwaniu przyczyny?
Świece są nowe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


7 lis 2017, o 21:12
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 5 sty 2014, o 23:19
Posty: 319
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2001
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Najłatwiej obwiniać gaźniki. Mogą być złe wyregulowane albo np źle założone. Kiedyś udało mi się zamontować je tak, że linka ssania się zacięła z jednej strony. Proponuję, na start, wyciągnąć je i wyczyścić oraz zwrócić uwagę na działanie mechanizmu ssania.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


7 lis 2017, o 23:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 12:42
Posty: 3213
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 SS
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Kiedy żeś zawory sprawdzał?

_________________
Najlepszą metodą tunningu jest obniżenie masy. Masy motocyklisty.


8 lis 2017, o 21:40
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 19:41
Posty: 857
Lokalizacja: Olkusz
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Nigdy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


9 lis 2017, o 07:31
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26
Posty: 394
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
No to czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow plus regulacja luzow zaworowych akurat zajecie na zime;)

_________________
Niebieska mała gaznikowa eSka '00


9 lis 2017, o 09:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Niunio napisał(a):
No to czyszczenie, regulacja i synchro gaznikow plus regulacja luzow zaworowych akurat zajecie na zime;)

Na dwa wieczory ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


10 lis 2017, o 22:53
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14272 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 714  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL