Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 676 z 714

Autor:  kameleon. [ 5 kwi 2018, o 15:14 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

W poprzednim motocyklu wszystko wchodziło gładko, bez najmniejszych stuków, w sv sprzęło łapie przy końcu klamki i aby nie pojawił się stuk muszę minimalnie wciskać sprzęgło, wciśnięcie nieco bardziej powoduje już stuk. Zmieniam biegi prawidłowo, sv to nie mój pierwszy motocykl ale jeszcze nie wszystko o nich wiem.

Autor:  kacperski [ 5 kwi 2018, o 15:46 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

W gaźniku tak właśnie jest, wtrysk z 1 świecą zdaje się ma tak samo. Nie mam pojęcia czy "na dwie świece" to poprawili.

EDIT: chodzi o iskrę co 360 stopni.

Autor:  Dziaku [ 5 kwi 2018, o 15:58 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

kacperski napisał(a):
W gaźniku tak właśnie jest, wtrysk z 1 świecą zdaje się ma tak samo. Nie mam pojęcia czy "na dwie świece" to poprawili.

EDIT: chodzi o iskrę co 360 stopni.


W 2005 roku zmieniła się gwiazdka wybieraka na podobną do tej co oferuje Factory Pro (bodajże Słoniu to montował u siebie ?) i myślę że to jest główną przyczyną :)

kameleon. napisał(a):
Czy zbyt mocno naciągnięta linka sprzęgła może powodować stuki przy wbijaniu biegów w górę? w dół nie ma tego problemu, ale zdarzy się lekki stuk przy wbijaniu 2 i 3 biegu


Zbyt mocno naciągnięta linka to powoduje, że sprzęgło będzie się ślizgać i dosyć szybko zniszczysz sobie tarcze

Autor:  koroviov [ 5 kwi 2018, o 17:36 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Sprzęgło nie ma nic do rzeczy w temacie zmiany biegów. Jak zmieniasz bez to też stuka?

Autor:  kameleon. [ 5 kwi 2018, o 17:43 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

O dziwo wyregulowałem sprzęgło, luz 1cm i problem minął. Co najwyżej jest lekkie kliknięcie, ale stuk minął :)

Autor:  max92 [ 6 kwi 2018, o 21:19 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam,
Nie chcę zaśmiecać forum dlatego pytam tutaj :)
Czy mógłby ktoś rzucić na to okiem : https://youtu.be/yeYMWXT0Zr8
Dziwne stukanie zaczęło się po wymianie oleju. Olej to synpower 10w40. Nie słuchać go bardziej po dodaniu gazu :) stukanie dochodzi tylko z tylniego cylindra. Mam nadzieję że to nie panewki...

Motocykl to sv 650 z 2002 r.

Autor:  Janek87 [ 7 kwi 2018, o 00:06 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

max92 napisał(a):
Witam,
Nie chcę zaśmiecać forum dlatego pytam tutaj :)
Czy mógłby ktoś rzucić na to okiem : https://youtu.be/yeYMWXT0Zr8
Dziwne stukanie zaczęło się po wymianie oleju. Olej to synpower 10w40. Nie słuchać go bardziej po dodaniu gazu :) stukanie dochodzi tylko z tylniego cylindra. Mam nadzieję że to nie panewki...

Motocykl to sv 650 z 2002 r.
Nie wiem co to zrobiłeś z dźwiękiem - bo na początku przez moment jest normalnie - ale ja tam nie słyszę nic poza niezsynchronizowanymi gaźnikami.

Autor:  sv1000n [ 7 kwi 2018, o 10:21 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

A to nie jest czasem sprzęgło :> . Przy wciśniętej klamce też hałasuje :?:

Autor:  max92 [ 8 kwi 2018, o 20:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Faktycznie po wciśnięciu sprzęgła mniej słychać :D ale leciutkie pukanie dalej pozostaje :/ może to zawory ? Wydaje mi się że słyszę też łańcuszek rozrządu ale jestem zielony w temacie i być może trochę przewrażliwiony :D

Co do dźwięku to nie mam pojęcia czemu tak go ścisza. Próbowałem kilka razy i cały czas tak samo, nawet przy użyciu dyktafonu :/ moze to jakaś funkcja w tel która redukuje szumy i o której nic nie wiem ;P

Autor:  karuk [ 9 kwi 2018, o 18:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Ukręciłem sobie śrubę mocującą prawy podnóżek w SV 650 K8, Poszedłem do sklepu metalowego i kupiłem śrubę, która wydawała się ok, jednak wkręca się jedynie o pół obrotu, może trochę więcej. Co każe mi sugerować, że mocowanie ma calowy gwint. Numer części to 09106-10064 i teoretycznie mógłbym ją kupić (chyba) w serwisie i to jest jedno z rozwiązań, ale czy może ktoś potwierdzić czy to jest faktycznie calowy gwint i macie może sugestię gdzie mógłbym kupić taką śrubę?

Autor:  kameleon. [ 9 kwi 2018, o 21:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

znalazłem coś takiego
https://www.partzilla.com/product/suzuki/09106-10064

Autor:  karuk [ 10 kwi 2018, o 16:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Właśnie dostałem odpowiedź od Suzuki 19zł netto i 3-4 dni oczekiwania

Autor:  sv1000n [ 11 kwi 2018, o 18:35 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Panowie ile ma ważyć obciążnik na kierownicy (jedna sztuka) w 1000N. Bedę toczył z mosiądzu i nie wiem w jaką masę celować

Autor:  PowWow1983 [ 16 kwi 2018, o 11:22 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jak zatamowac wyciek oleju spod dekla na silniku, cieknie spod jendej ze śrub górnych. Motocykl to nie suzuki, ale stare KZ400, pytam tu, bo moze ma ktoś jakiś patent? Njalepsze jest to, że wczesniej złożony był na ulubinym czerwonym silikonie, ja doczyscilem i założyłem uszczelki..... i się zaczęło... tylko w tym jednym miejscu.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  acinr_PL [ 16 kwi 2018, o 15:02 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

tak jest na to sposób.
W sv też występują dwie śruby od kapy silnika, które są uszczelnione specjalną podkładką.
Podkładka ta ma wtopiony podwójny uszczelniacz:

nr części oem suzuki: 09168-06023 cena w aso około 10zł/szt
Obrazek

Autor:  PowWow1983 [ 17 kwi 2018, o 19:41 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

acinr_PL napisał(a):
tak jest na to sposób.
W sv też występują dwie śruby od kapy silnika, które są uszczelnione specjalną podkładką.
Podkładka ta ma wtopiony podwójny uszczelniacz:

nr części oem suzuki: 09168-06023 cena w aso około 10zł/szt
Obrazek
Thx, będę patrzec za taka.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Autor:  brzydkibrzydal [ 19 kwi 2018, o 21:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Nie wiem jak to sie stalo, ale przelalem olej. Po zmienia oleju dolalem na full, zadowolony sie przejechalem i po okolo 50km zaswiecila sie kontrolka oleju, zjechalem na pobocze i okazalo sie, ze po wypionowaniu oleju jest wiecej niz full (cale oczko zasloniete przy jeszcze nie do konca wypionowanym motocyklu), sprawa dosc dziwna, bo jak lalem olej to przy wypionowanym bylo z 2mm ponizej "F", ale co zrobic - sv zamiast palic, produkuje olej...

W kazdym razie pytanie - jak pozbyc sie nadmiaru oleju? da sie wezyk wcisnac przez wlew i odpompowac jakas czesc oleju (mam gdzies taka pompke gruszke i cienki wezyk)? Czy tylko i wylacznie wykrecenie sruby i spuszczenie calego oleju? w drugim przypadku, nie stanie sie nic jakbym zalal silnik tym samym olejem (ma najechane 50km)? Przepuscic go przy wlewaniu przez jakas gaze jalowa czy cos takiego?

Autor:  acinr_PL [ 19 kwi 2018, o 23:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

dasz radę przez korek wlewowy.
Weź wężyk i dużą strzykawkę. Przy wysysaniu oleju najlepiej przechyl go na prawą stronę.

Obrazek

wężyk wprowadzaj jak najbliżej ścianki kapy gdyż większość miejsca zajmuje kosz sprzęgłowy
Obrazek

Autor:  mati337 [ 20 kwi 2018, o 07:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jest jakaś różnica między przednimi tarczami hamulcowymi? Można je zamienić stronami (prawa na lewą?)

Autor:  obione89 [ 20 kwi 2018, o 08:26 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Obie są takie same

Strona 676 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/