Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 678 z 714

Autor:  KrzysPL [ 28 kwi 2018, o 11:34 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

acinr_PL napisał(a):
2szt
przód 2 łożyska: 17x40x12 (6203 2rs) + 2 uszczelniacz 22x40x7
Tak mi się właśnie wydawało, ale dostałem w zestawie trzy uszelniacze i trochę zglupiałem czy jest jeden za dużo czy za mało.
Dzięki za odpowiedź.

A jeszcze do tego wiercenia półki.
Jak już sobie poznaczysz wszystko, przyłoż kierownicę na riserach I sprawdź czy ci o nic nie będzie haczyć jak skręcisz na maxa w prawo albo lewo.

Autor:  Mściwy Kurp [ 30 kwi 2018, o 15:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jestem po czyszczeniu gaźników, złożyłem (wydaje mi się) dokładnie tak jak było. Po odpaleniu cały czas trzyma prawie 3 tyś obrotów. Linki gazu luźne, wolnych obrotów nie dotyka, ssanie odciągniete. Gdzie może być problem?

Autor:  ciastek329 [ 1 maja 2018, o 11:13 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Sprawdź czy ssanie chodzi tak jak powinno. Zdarzyło mi się, że zawieszalo się mimo że było "zamknięte". No i pokręć śruba wolnych obrotów.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Mściwy Kurp [ 1 maja 2018, o 15:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Nie to :/

Autor:  łojek [ 2 maja 2018, o 03:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Demontowales linki do ssania (pewnie tak) zobaczy czy dobrze wskoczyły w mocowania przy obudowie gaźnika tam jest taki mały oring on u mnie robił bałagan i tez obroty nie chciały zejść

Autor:  Mściwy Kurp [ 2 maja 2018, o 15:22 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Złożyłem broń. Podrzucam to Sławuchowi

Autor:  grzesiek.p [ 7 maja 2018, o 11:02 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Czy uszczelniacz siłownika sprzegła, tu gdzie odpowietrznik ,jest do dostania tylko w serwisie?

Autor:  acinr_PL [ 7 maja 2018, o 13:54 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

uszczelniacz ma wymiary 6X34X10.5 jest dostępny np tu:
https://sklepmoto46.pl/index.php?route= ... t_id=39127

Autor:  artr93 [ 7 maja 2018, o 13:59 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Macie tak, że jak "odkręcicie" manetkę gazu to obroty lekko spadają? Dotyczy wersji wtryskowej 650

Autor:  grzesiek.p [ 7 maja 2018, o 14:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

acinr_PL napisał(a):
uszczelniacz ma wymiary 6X34X10.5 jest dostępny np tu:
https://sklepmoto46.pl/index.php?route= ... t_id=39127

Chodziło mi bardziej czy jak wyjmę do dostanę gdzieś na mieście w jakimś sklepie z uszczelniaczami, ale chyba raczej nie.....bo pracuje w płynie hamulcowym..

Autor:  brzydkibrzydal [ 7 maja 2018, o 21:56 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pacjent: SV650 k3
Objaw: Swiecaca kontrolka luzu

Na zimnym silniku wszystko jest pieknie ladnie, dopiero po osiagnieciu temp okolo 94-96 stopni zaczynaja sie dziac cuda niestworzone. Kontrolka luzu swieci sie (slabsze swiatlo niz gdy wbity jest luz) na 1, 2 i 3, na 4 lekko pomiguje, ale ciekawostka, jak odkrece rollgaz i zwieksza sie obroty, to kontrolka swieci mocniej (tak samo jak swiatla mijania). Gdy silnik troche ostygnie, problem znika - tj, jechalem przez miasto, kontrolka swiecila, stanalem pod sklepem, wyszedlem moze po 5 minutach, luz swieci tylko na luzie, ruszylem, przejechalem z 20km (wieczor byl, raczej chlodny, temp max bylo 91 stopni), kontrolka sie nie zaswiecila ani razu, pod domem zostawilem wlaczony silnik, zeby sie zagrzal, akurat zamykalem brame wjazdowa, dolazlem pod garaz i bach, jest - 100 stopni i kontrolka luzu swiecila na 1, 2 i 3 jak wczesniej. Zgasilem, odczekalem chwile, temp spadla, wlaczylem silnik i bach, kontrolka nie swieci. I tak caly czas...

Nie ukrywam, ze jest to dosc irytujace, zwlaszcza w miescie. Byl wyswietlacz biegow, ale usunalem go jakis czas temu, wyczyscilem elektronike i zasilikonowalem, problem wciaz wystepuje. Problem pojawil sie jakos na jesieni, ale obstawialem wtedy, ze to wina wyswietlacza biegow byla.

Bledow brak, silnik pracuje tak jak powienien, innych objawow nie ma.

Gdzie szukac przyczyny swiecenia/migania kontrolki?
Czy 100 stopni to akceptowalna temperatura oleju (eee, wyswietlacz pokazuje temp oleju, chyba)? Czy moze za bardzo sie grzeje?

Autor:  hubi199 [ 8 maja 2018, o 14:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pokazuje temp "wody"
Regulator napięcia bym sprawdził
Wygląda na problem z masą, jakieś zwarcie. Prąd ci znika może?

Autor:  tomek27 [ 8 maja 2018, o 15:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

panczo1922 napisał(a):
Kaban pytanie bezpośrednio do Ciebie z racji że też masz litra: czy u Ciebie podczas jazdy też czujesz takie dziwne wibracje zarówno pod dupskiem jak i na kierownicy?
Nie jest to tak że telepie całym motocyklem, raczej określę to jak takie mrowienie po rękach i tyłku...
Jak odlacze silnik (czytaj wcisnę sprzęgło) podczas jazdy mrowienie ustaje. Zatem nie jest to spowodowane podwoziem tylko silnik to generuje.... Dzisiaj odebrałem moto z serwisu i mechanik zwrócił mi na to uwagę, podejrzewajac panewki, wał etc. Sam większej wagi wcześniej do tego nie przywiazywalem myśląc że V tak ma. Jak jest u Ciebie?



Z chęcią też bym się dowiedział :)

Autor:  brzydkibrzydal [ 8 maja 2018, o 15:16 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

hubi199 napisał(a):
Pokazuje temp "wody"
Regulator napięcia bym sprawdził
Wygląda na problem z masą, jakieś zwarcie. Prąd ci znika może?


Regulator dobry, z pradem nie ma problemu, ale planuje sprawdzic zlaczki przewodow od czujnika luzu(jest podobniez gdzies pod bakiem schowana za rama) i ewentualnie kostki idace do licznika. Moze gdzies cos zwiera.

Ewentualnie moze czujnik luzu - czujnik z gaznikowca bedzie pasowal do wtryska? za 40zl na allegro sa, to najwyzej moge kupic i przelozyc, moze sie czujnik zjebal.

Autor:  Yoro [ 9 maja 2018, o 07:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

tomek27 napisał(a):
panczo1922 napisał(a):
Kaban pytanie bezpośrednio do Ciebie z racji że też masz litra: czy u Ciebie podczas jazdy też czujesz takie dziwne wibracje zarówno pod dupskiem jak i na kierownicy?
Nie jest to tak że telepie całym motocyklem, raczej określę to jak takie mrowienie po rękach i tyłku...
Jak odlacze silnik (czytaj wcisnę sprzęgło) podczas jazdy mrowienie ustaje. Zatem nie jest to spowodowane podwoziem tylko silnik to generuje.... Dzisiaj odebrałem moto z serwisu i mechanik zwrócił mi na to uwagę, podejrzewajac panewki, wał etc. Sam większej wagi wcześniej do tego nie przywiazywalem myśląc że V tak ma. Jak jest u Ciebie?



Z chęcią też bym się dowiedział :)
.


Na chłopski rozum, wyrobiły się panewki i wał dostał bicia osiowego, co za tym idzie są emitowane drgania na kiere i całe moto (to są tylko moje przypuszczenia i nie bierz tego za priorytet bo równie dobrze może to być cokolwiek innego)

Autor:  grzesiek.p [ 9 maja 2018, o 09:44 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Yoro napisał(a):
tomek27 napisał(a):
panczo1922 napisał(a):
Kaban pytanie bezpośrednio do Ciebie z racji że też masz litra: czy u Ciebie podczas jazdy też czujesz takie dziwne wibracje zarówno pod dupskiem jak i na kierownicy?
Nie jest to tak że telepie całym motocyklem, raczej określę to jak takie mrowienie po rękach i tyłku...
Jak odlacze silnik (czytaj wcisnę sprzęgło) podczas jazdy mrowienie ustaje. Zatem nie jest to spowodowane podwoziem tylko silnik to generuje.... Dzisiaj odebrałem moto z serwisu i mechanik zwrócił mi na to uwagę, podejrzewajac panewki, wał etc. Sam większej wagi wcześniej do tego nie przywiazywalem myśląc że V tak ma. Jak jest u Ciebie?



Z chęcią też bym się dowiedział :)
.


Na chłopski rozum, wyrobiły się panewki i wał dostał bicia osiowego, co za tym idzie są emitowane drgania na kiere i całe moto (to są tylko moje przypuszczenia i nie bierz tego za priorytet bo równie dobrze może to być cokolwiek innego)

Czyli nie powinno się czuć żadnych wibracji na kierownicy?

Autor:  tomek27 [ 9 maja 2018, o 10:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

grzesiek.p napisał(a):
Yoro napisał(a):
tomek27 napisał(a):
panczo1922 napisał(a):
Kaban pytanie bezpośrednio do Ciebie z racji że też masz litra: czy u Ciebie podczas jazdy też czujesz takie dziwne wibracje zarówno pod dupskiem jak i na kierownicy?
Nie jest to tak że telepie całym motocyklem, raczej określę to jak takie mrowienie po rękach i tyłku...
Jak odlacze silnik (czytaj wcisnę sprzęgło) podczas jazdy mrowienie ustaje. Zatem nie jest to spowodowane podwoziem tylko silnik to generuje.... Dzisiaj odebrałem moto z serwisu i mechanik zwrócił mi na to uwagę, podejrzewajac panewki, wał etc. Sam większej wagi wcześniej do tego nie przywiazywalem myśląc że V tak ma. Jak jest u Ciebie?



Z chęcią też bym się dowiedział :)
.


Na chłopski rozum, wyrobiły się panewki i wał dostał bicia osiowego, co za tym idzie są emitowane drgania na kiere i całe moto (to są tylko moje przypuszczenia i nie bierz tego za priorytet bo równie dobrze może to być cokolwiek innego)

Czyli nie powinno się czuć żadnych wibracji na kierownicy?


kurde ale jak wał miałby bicia osiowe to przy max obrotach nie dało by się jechać.

Autor:  Yoro [ 9 maja 2018, o 10:43 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

No ale skoro naciskasz sprzęgło i drgania ustępują a wal nadal się kręci to znaczy że szukamy przyczyny nie po tej stronie sprzęgła co trzeba. Coś z drugiej strony powoduje drgania. A macie porównanie do innych sv? Bo w mojej 650 też wszystko drży ( charakter pracy V-ki)

Autor:  tomek27 [ 9 maja 2018, o 11:17 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Yoro napisał(a):
No ale skoro naciskasz sprzęgło i drgania ustępują a wal nadal się kręci to znaczy że szukamy przyczyny nie po tej stronie sprzęgła co trzeba. Coś z drugiej strony powoduje drgania. A macie porównanie do innych sv? Bo w mojej 650 też wszystko drży ( charakter pracy V-ki)



czyli że coś po zewnętrznej stronie, czy może coś z kołem magnesowym ?

Autor:  Yoro [ 9 maja 2018, o 15:38 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

tomek27 napisał(a):
Yoro napisał(a):
No ale skoro naciskasz sprzęgło i drgania ustępują a wal nadal się kręci to znaczy że szukamy przyczyny nie po tej stronie sprzęgła co trzeba. Coś z drugiej strony powoduje drgania. A macie porównanie do innych sv? Bo w mojej 650 też wszystko drży ( charakter pracy V-ki)



czyli że coś po zewnętrznej stronie, czy może coś z kołem magnesowym ?


Sprawdź jeszcze czy to nie wibracje z układu korbowo-tlokowego pal maszynę wciśnij sprzęgło i na rozgrzanym silniku rozkrec go do takich obrotów przy jakich czujesz wibracje

Strona 678 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/