Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 679 z 714

Autor:  Harry [ 13 maja 2018, o 09:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam, może miał ktoś podobną przypadłośc. Puszczając manetkę gazu obroty wracają do jałowych ale po dalszym "przekręceniu" manetki w stronę zamknięcia obroty spadają jeszcze o jakies 200obr/min. Myślałem ze coś sie poluzowało, albo ze przepustnice wiszą na cięgnach. Poustawiałem wszystko jeszcze raz , podokręcałem, przepustnice nie wiszą cały czas w pozycji zamknietej, mimo to problem dalej występuje. Cięgna wyglądały wporządku.

https://youtu.be/Ml7BGq9-De8

Jeszcze jedno jak u was są poprowadzone cięgna od gazu. Bo patrząc z góry od strony baku przy przepustnicach to najpierw mam ciągnącą a drugie cięgno jest powrotne. Patrząc na rys. z instrukcji jest odwrotnie. Jak jest u Was?

Autor:  KrzysPL [ 13 maja 2018, o 17:45 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Macie jakiś pomysł jak wyciągnąć zapieczoną ośkę z sv650?
Nakrętkę odkręciłem bez problemu, ale samej ośki już nie mogę wyciągnąć.Próbowałem ją wybić, ale bez efektu. Da się ją lekko obrócić, ale potrzeba do tego metrowej przedłużki, WD40 i podobne wynalazki nie pomagają.
Jedyny pomysł jaki mi został, to oddać to do mechanika może on to jakimś sciągaczem wypcha.

Autor:  koroviov [ 13 maja 2018, o 18:43 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Ośka przedniego koła?

Autor:  KrzysPL [ 13 maja 2018, o 18:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Sorry zapomniałem napisać że chodzi o tylne koło.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Autor:  Dziaku [ 13 maja 2018, o 20:03 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Spróbuj w dwie osoby, jedna wybija druga rusza kołem góra-dół.

Autor:  KrzysPL [ 13 maja 2018, o 20:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku napisał(a):
Spróbuj w dwie osoby, jedna wybija druga rusza kołem góra-dół.

Już tak próbowałem. Kręciłem kluczem z przedłużką i udarowym. Udar nawet nie ruszył, a przedłużka trochę, ale nie na tyle żeby rozruszać te ośkę.

Autor:  acinr_PL [ 13 maja 2018, o 22:26 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Mam nadzieje, że poluzowałeś naciągi łańcucha i pukałeś w ośkę po obu stronach by koło przesunęło się do przodu o tą długość poluzowania naciągu?
Dobrze jakbyś tył miał podniesiony i koło było w powietrzu.

Będziesz miał przyrdzewiałą ośkę na naciągach łańcucha, na tulejkach lub na łożyskach w kole albo też na wysokości jarzma zacisku hamulca tył.

Autor:  KrzysPL [ 14 maja 2018, o 08:45 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Koło było w powietrzu i przesunięte do przodu, a naciągi zluzowane.
Na regulacji się nie zapieklo bo mogę nią lekko poruszyć, więc zostaja tulejki albo mocowanie hamulca.
Narazie przez kilka dni będę lał tam Wd40 i potem spróbuję podgrzać palnikiem te tulejki, mocowanie i wybic oske. Jak tak nie dam rady to zostawię to mechanikowi.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Autor:  acinr_PL [ 14 maja 2018, o 09:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

za dużo tam nie grzej bo stopisz uszczelniacz łożyska oraz gumy zabieraka

Autor:  KrzysPL [ 14 maja 2018, o 20:20 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Łożyska I uszczelniacze mam do wymiany więc to to nie problem.
Tak czy siak, dzisiaj próbowałem jescze z tym powalczyć. Palnik, Wd40 i 6kg Młotek nie pomógł, więc oddam to do mechanika, niech on się z tym męczy.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Autor:  artr93 [ 15 maja 2018, o 21:13 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Harry napisał(a):
Witam, może miał ktoś podobną przypadłośc. Puszczając manetkę gazu obroty wracają do jałowych ale po dalszym "przekręceniu" manetki w stronę zamknięcia obroty spadają jeszcze o jakies 200obr/min. Myślałem ze coś sie poluzowało, albo ze przepustnice wiszą na cięgnach. Poustawiałem wszystko jeszcze raz , podokręcałem, przepustnice nie wiszą cały czas w pozycji zamknietej, mimo to problem dalej występuje. Cięgna wyglądały wporządku.

https://youtu.be/Ml7BGq9-De8

Jeszcze jedno jak u was są poprowadzone cięgna od gazu. Bo patrząc z góry od strony baku przy przepustnicach to najpierw mam ciągnącą a drugie cięgno jest powrotne. Patrząc na rys. z instrukcji jest odwrotnie. Jak jest u Was?


Mam podobnie, tylko że w 650 polift, dlatego podłączam się pod pytanie: Co się spierdzieliło? Linki źle ustawione?

Drugie pytanie, czy na totalnie zimnym silniku, po odpaleniu obroty mają być około 2100 obr/min i wraz z nagrzewaniem spadać, przy około 40 stopniach jakieś 1600 obr/min i przy jakichś 55 dopiero stabilizować się na ok 1300 obr/min?

Synchro przepustnic, tps itp robiłem niedawno wg instrukcji acinr_PL, więc tutaj raczej nie spieprzyłem nic, chyba, że przy regulacji Fast Idle, bo tam wpiąłem się czujnikiem w dwa górne piny wtyczki, a nie mam 100% pewności że tak ma być. Oczywiście dużo nie regulowałem, bo zaledwie z 1,20 na 1,21V.

Autor:  koroviov [ 16 maja 2018, o 10:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.

Autor:  koroviov [ 16 maja 2018, o 10:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.

Autor:  Zajonc [ 16 maja 2018, o 11:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Czy gaźnikowa SV ma dwie takie same linki gazu?
Jedna właśnie mi się urwała, chciałbym dorobić tylko elementy uszkodzonej rozwiały się po autostradzie...

Autor:  maciej1986poznan [ 16 maja 2018, o 17:03 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Ostatnio wracając już do domu, przed jednymi światłami dość gwałtownie hamowałem, aż do zblokowania przedniego koła przy minimalnej prędkości. Jadąc dalej miałem wrażenie, że przód nie jedzie tak jakbym chciał, teraz nie wiem czy to moje subiektywne odczucie było po lekkim stresie czy przedni zawias nie pracuje jak powinien. Efekt jakbym jechał na zbyt niskim ciśnieniu powietrza.

SV 650 S 1999r, oryginalne przednie zawieszenie. Pytanie jaką macie odległość od dolnej półki do krawędzi dolnej goleni (styk goleni i uszczelki kurzowej)?

U mnie wyszło 11,7cm moto na stopce, 10,5cm moto spionowane i nieobciążone. Wydaje mi się trochę mało.

Pozdrawiam!

Autor:  KrzysPL [ 16 maja 2018, o 21:15 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

koroviov napisał(a):
Jednak pomęczylbym się z tą ośką samodzielnie IE. Mechanik weźmie młota i będzie naparzał. Jak coś zepsuje to się dowiesz że nie dało się inaczej i będziesz miał dodatkowe koszty. No chyba że masz jakiegoś mocnego mechanika.
Jutro jadę do mechanika, zobaczę co powie. Jak chce naparzac, to jego sprawa, byle by nic nie zniszczył. Jak powie, że tak się nie da, to niech się goni. IMO da się to spokojnie wyciągnąć i nic nie uszkodzić, za pomocą jakiegoś ściagacza, ale ja takiego nie mam, i narazie nie chce mi się kombinować.

Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Autor:  koroviov [ 16 maja 2018, o 22:27 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

pewnie. zdjąć z wahaczem i na prasę. Ale to za dużo roboty

Autor:  Dziaku [ 16 maja 2018, o 22:35 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Zajonc napisał(a):
Czy gaźnikowa SV ma dwie takie same linki gazu?
Jedna właśnie mi się urwała, chciałbym dorobić tylko elementy uszkodzonej rozwiały się po autostradzie...

Nie są takie same, jedna jest zamykająca (pchająca)(symbol "B"), a druga otwierająca (symbol A). Na pewno różnią się mocowanie do rolgazu a długością to nie wiem ale chyba też.

Autor:  Zajonc [ 17 maja 2018, o 23:34 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dzięki, zamówiłem dwie nowe linki. Czekamy...

Autor:  KrzysPL [ 18 maja 2018, o 02:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

koroviov napisał(a):
pewnie. zdjąć z wahaczem i na prasę. Ale to za dużo roboty
Problem się sam rozwiązał. W czasie jazdy rozsypalo mi się łożysko od zebatki(miałem wymieniać, ale oska). Zębatka przeorała wahacz. Teraz do wymiany mam wahacz, łożyska, mocowanie zebatki(pękło przy łożysku) i odrazu zamówie oske na wszelki wypadek.
Ogólnie sprawdzajcie łożyska i nie odkladajcie ich wymiany na później.


Sent from my HTC One M8s using Tapatalk

Strona 679 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/