Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://svforum.pl/ |
|
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612 |
Strona 696 z 714 |
Autor: | berger [ 15 kwi 2019, o 18:33 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Witam Ile płynu hamulcowego potrzeba na wymianę w sv650N z 2002 -500ml czy 355ml wystarczy chodzi o metodę dolewania do zbiorniczka i pompowania aż przeleci nowy, i jaki rozmiar klucza do tego odpowietrzacza bo chcę kupić ten półotwarty klucz |
Autor: | kacperski [ 15 kwi 2019, o 20:10 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
355 wystarczy. |
Autor: | Passionesuzuki [ 16 kwi 2019, o 05:58 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Klucz nasadowy lub oczkowy tez podejdzie. |
Autor: | kendzi [ 17 kwi 2019, o 16:50 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
U mnie na tył i przód poszło przy zmianie przewodów na stalowe typ F pół litra. |
Autor: | Bechindyou [ 18 kwi 2019, o 05:07 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Panowie, szybkie pytanie. Czy napinacze rozrządu z DL650 z 2010roku podejdą do SV-ki na gaźnikach z 99r. Słyszę charakterystyczne cykanie w przednim cylindrze. Słychać cykanie szczególnie wtedy, gdy motocykl jest już porządnie rozgrzany i schodzi z obrotów, w okolicach 4tys. obr i 2tys. obr. Na zimnym silniku problem nie występuje. Luz zaworowy co prawda już raczej w tej dolnej granicy(niskie wartości luzu), ale wciąż w normie. Łańcuszki rozrządu wydają się ok. Motocykl ma moc, pali od strzała. Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | silver [ 19 kwi 2019, o 02:46 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Z tego co pamiętam, napinacze wtryskowe są już w przypadku SV inne w wersji wtryskowej i gaźnikowej - a co dopiero DL z 2010... |
Autor: | Bechindyou [ 19 kwi 2019, o 03:57 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Z tego co wyczytałem na forach ludzie zakładają napinacze z SV-ek na wtrysku do tych na gaźniku z racji tego, że nowsze napinacze to proste mechanizmy zapadkowe, które raz na zawsze rozwiązują problem z tym charakterystycznym cykaniem. Pytam dlatego, ponieważ nie wiem czy napinacze z roczników 2009-2010 różnią się od tych z roczników 2003-2004, bo wiem, że te pasują p&p. A z resztą, napinacze są już zamówione(40zl sztuka), więc nawet jak nie spasują, to nie będzie tak bolało. Jutro powinna dotrzeć paczka, także dam znać czy się udało. Pozdrawiam Edit. Już znalazłem różnice. Napinacze po 2005 roku są inne, są większe i mają dodatkowe 2 otwory(pewnie jakieś kanały olejowe). Zdemontuje dzisiaj jeden z z napinaczy i porownam rozstaw śrub mocujących napinacz. Jeśli będzie taki sam i długość trzpienia napierającego na ślizg będzie taka sama, to spróbuję go w jakiś sposób założyć. |
Autor: | silver [ 20 kwi 2019, o 01:34 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
No to chociaż coś wiemy więcej - jak możesz cyknij foty porównawcze dla potomności |
Autor: | Bechindyou [ 20 kwi 2019, o 01:56 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Napinacze doszły. Z grubsza są takie same jak z roczników k3-k4(zapadkowe) z tym, że maja dodatkowe kanaly olejowe mające zapewnić tlumienie. Zastanawiam się w jaki sposób zaslepic te kanały olejowe, bo na bank będzie tamtędy wyrzucać olej. Dzisiaj rano, jak wrócę z pracy, to zabiorę się za te napinacze, a przynajmniej za ten na pierwszym cylindrze. Na pewno dam znać jak poszło i wrzucę kilka zdjęć. Pozdrowienia Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | grzes90 [ 21 kwi 2019, o 00:40 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Witam. Mam problem ze skrzynią biegów SV650S 2004, zacięła mi się na drugim biegu. Podczas jazdy nie mogłem ani zredukować ani wbić 3, nawet N nie wchodzi. Jakoś dotarłem do domu i po świętach SV idzie do mechanika. Czy zawsze grzebiąc przy skrzyni trzeba rozkładać silnik? Bo nie chcę, żeby mnie naciął na kasę... ;-) |
Autor: | Bechindyou [ 21 kwi 2019, o 16:44 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Nie miałem niestety czasu by zabrać się wreszcie za te napinacze, ale jeden już przygotowałem do montażu. Otwór olejowy został zaklejony klejem dwuskładnikowym. Tak, wiem, druciarstwo, ale skoro dał radę skutecznie skleić karter w skuterze i to w miejscu mocowania do ramy, to myślę, że i z tym sobie da radę. Zamieszczam zdjęcia porównawcze zapożyczone z innego forum. Jak widać napinacz z 2010r konstrukcyjne jest niemal taki sam, rozstaw śrub i długość trzpienia są takie same, jedynie kanał olejowy doprowadzony jest do sprężyny. [img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190421/9540068816f1c57861af3c30d5c171a6.jpg[/img] Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | ravyn [ 21 kwi 2019, o 22:48 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Zabieram się za sprawdzenie i być może regulacje luzów zaworowych. Dzisiaj przerwałem po poluzowaniu śrub od pokryw cylindrów, dekielka alternatora, otworu inspekcyjnego i gdy chciałem ustawić moto na noc pod ścianą tak żeby samochód też się zmieścił to okazało się, że koło jest zablokowane. Która z tych śrub za to odpowiada? Powinno tak się stać? Spróbowałem każdą dokręcić ale nie na chama bo sporo się namęczyłem z odkręceniem ich. Moto wcześniej było na luzie. EDIT: Tak jak kolega poniżej napisał, przy mocowaniu się musiałem uderzyć w wajchę i wrzucić bieg. |
Autor: | hubi199 [ 22 kwi 2019, o 12:19 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Żadna ze śrub które wymieniłeś. Na biegu musiałeś ustawić. Ew coś ci gdzieś wpadło |
Autor: | master_be [ 22 kwi 2019, o 20:40 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pytanko: jakim momentem trzeba dokręcać dekiel od statora w sv1000? Dziwne ale nie znalazłem w manualu tej informacji |
Autor: | Yoro [ 22 kwi 2019, o 22:39 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Gdzieś koło 13nm z tego co pamietam. |
Autor: | acinr_PL [ 22 kwi 2019, o 23:00 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
11nm dla pokrywy sprzęgła tak samo. Masz to w serwisówce dział 8-34 |
Autor: | master_be [ 23 kwi 2019, o 09:02 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Dzięki |
Autor: | KrzysPL [ 26 kwi 2019, o 23:38 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Zaczęła mi ciec uszczelka od dekla alternatora(ta papierowa) , więc zakładam nowa. Trzeba na nią coś dać, czy tylko wyczyścić dekiel i silnik? |
Autor: | acinr_PL [ 27 kwi 2019, o 13:50 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Są 2 szkoły możesz zupełnie na sucho i inni też delikatnie smarują olejem. Ja osobiście też miałem zwalane kapy silnika i zawsze te papierowe uszczelki delikatnie smarowałem olejem i nigdy nic nie ciekło |
Autor: | Yoro [ 27 kwi 2019, o 15:06 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Też smaruję, bo wydaje mi się że mogą "sparciec" albo mogą się przykleić i przy kolejnym zdejmowaniu będziesz je zrywać a ich kawałki i tak pozostaną na powierzchni przylegania. |
Strona 696 z 714 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |