Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 696 z 714

Autor:  berger [ 15 kwi 2019, o 18:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam
Ile płynu hamulcowego potrzeba na wymianę w sv650N z 2002 -500ml czy 355ml wystarczy chodzi o metodę dolewania do zbiorniczka i pompowania aż przeleci nowy,
i jaki rozmiar klucza do tego odpowietrzacza bo chcę kupić ten półotwarty klucz

Autor:  kacperski [ 15 kwi 2019, o 20:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

355 wystarczy.

Autor:  Passionesuzuki [ 16 kwi 2019, o 05:58 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Klucz nasadowy lub oczkowy tez podejdzie. :spoko:

Autor:  kendzi [ 17 kwi 2019, o 16:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

U mnie na tył i przód poszło przy zmianie przewodów na stalowe typ F pół litra.

Autor:  Bechindyou [ 18 kwi 2019, o 05:07 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Panowie, szybkie pytanie. Czy napinacze rozrządu z DL650 z 2010roku podejdą do SV-ki na gaźnikach z 99r. Słyszę charakterystyczne cykanie w przednim cylindrze. Słychać cykanie szczególnie wtedy, gdy motocykl jest już porządnie rozgrzany i schodzi z obrotów, w okolicach 4tys. obr i 2tys. obr. Na zimnym silniku problem nie występuje. Luz zaworowy co prawda już raczej w tej dolnej granicy(niskie wartości luzu), ale wciąż w normie. Łańcuszki rozrządu wydają się ok. Motocykl ma moc, pali od strzała.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Autor:  silver [ 19 kwi 2019, o 02:46 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Z tego co pamiętam, napinacze wtryskowe są już w przypadku SV inne w wersji wtryskowej i gaźnikowej - a co dopiero DL z 2010...

Autor:  Bechindyou [ 19 kwi 2019, o 03:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Z tego co wyczytałem na forach ludzie zakładają napinacze z SV-ek na wtrysku do tych na gaźniku z racji tego, że nowsze napinacze to proste mechanizmy zapadkowe, które raz na zawsze rozwiązują problem z tym charakterystycznym cykaniem. Pytam dlatego, ponieważ nie wiem czy napinacze z roczników 2009-2010 różnią się od tych z roczników 2003-2004, bo wiem, że te pasują p&p.
A z resztą, napinacze są już zamówione(40zl sztuka), więc nawet jak nie spasują, to nie będzie tak bolało. Jutro powinna dotrzeć paczka, także dam znać czy się udało. Pozdrawiam

Edit. Już znalazłem różnice. Napinacze po 2005 roku są inne, są większe i mają dodatkowe 2 otwory(pewnie jakieś kanały olejowe). Zdemontuje dzisiaj jeden z z napinaczy i porownam rozstaw śrub mocujących napinacz. Jeśli będzie taki sam i długość trzpienia napierającego na ślizg będzie taka sama, to spróbuję go w jakiś sposób założyć.

Autor:  silver [ 20 kwi 2019, o 01:34 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

No to chociaż coś wiemy więcej - jak możesz cyknij foty porównawcze dla potomności

Autor:  Bechindyou [ 20 kwi 2019, o 01:56 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Napinacze doszły. Z grubsza są takie same jak z roczników k3-k4(zapadkowe) z tym, że maja dodatkowe kanaly olejowe mające zapewnić tlumienie.
Zastanawiam się w jaki sposób zaslepic te kanały olejowe, bo na bank będzie tamtędy wyrzucać olej.
Dzisiaj rano, jak wrócę z pracy, to zabiorę się za te napinacze, a przynajmniej za ten na pierwszym cylindrze. Na pewno dam znać jak poszło i wrzucę kilka zdjęć.
Pozdrowienia

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Autor:  grzes90 [ 21 kwi 2019, o 00:40 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam.
Mam problem ze skrzynią biegów SV650S 2004, zacięła mi się na drugim biegu. Podczas jazdy nie mogłem ani zredukować ani wbić 3, nawet N nie wchodzi. Jakoś dotarłem do domu i po świętach SV idzie do mechanika. Czy zawsze grzebiąc przy skrzyni trzeba rozkładać silnik? Bo nie chcę, żeby mnie naciął na kasę... ;-)

Autor:  Bechindyou [ 21 kwi 2019, o 16:44 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Nie miałem niestety czasu by zabrać się wreszcie za te napinacze, ale jeden już przygotowałem do montażu. Otwór olejowy został zaklejony klejem dwuskładnikowym. Tak, wiem, druciarstwo, ale skoro dał radę skutecznie skleić karter w skuterze i to w miejscu mocowania do ramy, to myślę, że i z tym sobie da radę. Zamieszczam zdjęcia porównawcze zapożyczone z innego forum.
Jak widać napinacz z 2010r konstrukcyjne jest niemal taki sam, rozstaw śrub i długość trzpienia są takie same, jedynie kanał olejowy doprowadzony jest do sprężyny. ObrazekObrazekObrazek[img]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190421/9540068816f1c57861af3c30d5c171a6.jpg[/img]Obrazek

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Autor:  ravyn [ 21 kwi 2019, o 22:48 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Zabieram się za sprawdzenie i być może regulacje luzów zaworowych. Dzisiaj przerwałem po poluzowaniu śrub od pokryw cylindrów, dekielka alternatora, otworu inspekcyjnego i gdy chciałem ustawić moto na noc pod ścianą tak żeby samochód też się zmieścił to okazało się, że koło jest zablokowane. Która z tych śrub za to odpowiada? Powinno tak się stać? Spróbowałem każdą dokręcić ale nie na chama bo sporo się namęczyłem z odkręceniem ich. Moto wcześniej było na luzie.


EDIT: Tak jak kolega poniżej napisał, przy mocowaniu się musiałem uderzyć w wajchę i wrzucić bieg.

Autor:  hubi199 [ 22 kwi 2019, o 12:19 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Żadna ze śrub które wymieniłeś. Na biegu musiałeś ustawić. Ew coś ci gdzieś wpadło :/

Autor:  master_be [ 22 kwi 2019, o 20:40 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Pytanko: jakim momentem trzeba dokręcać dekiel od statora w sv1000?
Dziwne ale nie znalazłem w manualu tej informacji

Autor:  Yoro [ 22 kwi 2019, o 22:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Gdzieś koło 13nm z tego co pamietam.

Autor:  acinr_PL [ 22 kwi 2019, o 23:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

11nm dla pokrywy sprzęgła tak samo.
Masz to w serwisówce dział 8-34

Obrazek

Autor:  master_be [ 23 kwi 2019, o 09:02 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dzięki

Autor:  KrzysPL [ 26 kwi 2019, o 23:38 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Zaczęła mi ciec uszczelka od dekla alternatora(ta papierowa) , więc zakładam nowa. Trzeba na nią coś dać, czy tylko wyczyścić dekiel i silnik?

Autor:  acinr_PL [ 27 kwi 2019, o 13:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Są 2 szkoły możesz zupełnie na sucho i inni też delikatnie smarują olejem.
Ja osobiście też miałem zwalane kapy silnika i zawsze te papierowe uszczelki delikatnie smarowałem olejem i nigdy nic nie ciekło

Autor:  Yoro [ 27 kwi 2019, o 15:06 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Też smaruję, bo wydaje mi się że mogą "sparciec" albo mogą się przykleić i przy kolejnym zdejmowaniu będziesz je zrywać a ich kawałki i tak pozostaną na powierzchni przylegania.

Strona 696 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/