Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 5 mar 2021, o 03:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 713  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2457
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.


10 kwi 2020, o 10:05
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 17:51
Posty: 2665
Lokalizacja: SJ
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650N k3/mts1200
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
ciastek329 napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Chyba macie już wyje*&$, przepraszam zużyte golenie ;)

Dla nie "nas" specjalne urządzenie do osadzania
https://youtu.be/boGoj-xkee0?t=450
Na czym polega specjalność tego urządzenia?

Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka


Nie wiem
Jedynie mi się wydaje, że jest debiloodporny i ciężko jest źle poskładać z tym
Ja używałem po prostu młotka xD


10 kwi 2020, o 15:26
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 5 kwi 2020, o 13:22
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2003r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://youtu.be/wuxoazyCHSQ normalny dźwięk? :)


10 kwi 2020, o 20:12
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2014, o 12:42
Posty: 183
Lokalizacja: Narol
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K2
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Wymieniam sprężyny na progresywne wirth. Czy w tym przypadku trzeba stosować inny poziom oleju ?

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


11 kwi 2020, o 18:47
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1973
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.



Dzięki, będę sprawdzać wszystko po kolei. Postawiłem moto na stojaku i zapialem 1, wydaje mi się ze to spod zębatki cieknie gdzieś, ale ciężko zobaczyć jak się kręci :hmm:


obione89 napisał(a):
Wymieniam sprężyny na progresywne wirth. Czy w tym przypadku trzeba stosować inny poziom oleju ?

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


Wydaje mi się ze jeżeli to są sprężyny dedykowane do SV to taki sam poziom oleju. Ja jak wstawiłem sprężyny Hyperpro lustro oleju wg serwisówki ustawiłem.

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


13 kwi 2020, o 14:54
Zobacz profil WWW
SV Rider

Dołączył(a): 13 gru 2015, o 17:26
Posty: 393
Lokalizacja: Marki/Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2000r
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Uzywa ktoś świecy "colortune" do regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze? Jak sądzicie warto wydać 200 PLN?

_________________
Niebieska mała gaznikowa eSka '00


13 kwi 2020, o 19:40
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Lepiej dołożyć 3-4 stówki i kupić kontroler szerokopasmowej sondy + sonda, i mieć profesjonalny sprzęt to podglądu na skład mieszanki ( Air/Fuel /Ratio)


13 kwi 2020, o 20:55
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 14 sty 2019, o 18:54
Posty: 43
Lokalizacja: Sosnowiec
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N 2005
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Przerabiałem temat w poprzednim sezonie, niby ładowany całką noc a i tak nie dał rady. Napięcie możesz mieć dobre "na sucho" a po przekręceniu leci w.....


15 kwi 2020, o 20:24
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 paź 2015, o 12:02
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:


16 kwi 2020, o 11:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1973
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
PaFFcio82 napisał(a):
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:


Numery części identyczne, powinno pasować. Na przyszłość takie rzeczy można sprawdzić np. na alpha-sports, wybierasz rok model i masz dostęp do wszystkich fiszek z numerami części :)

Mam chyba cały licznik z wtryskowej 650 gdzieś w garażu, mogę sprzedać (cały).

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


17 kwi 2020, o 08:49
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Siemka,
mam problem z tylnym światłem stopu. Mianowicie podczas włączenia prądu światła pozycyjne/postojowe się włączają natomiast po naciśnięciu klamki hamulca przód/tył nie pali się światło stopu.
1. Jak mierzyłem napięcie na tylnej lampie po odłączeniu to na dwóch pinach jest chyba około 11 V i trzeci to masa. Moje pytanie brzmi czy ta wartość jest stała przy naciśnięciu hamulca czy któraś wartość powinna rosnąć? Jeżeli tak to u mnie tego nie robi...
2. Sprawdzałem też te styki przy klamce hamulca z przodu (były lekko pordzewiałe, więc je wyczyściłem tyle ile mogłem) i się zastanawiałem patrząc na schemat okablowania jak to dokładnie działa? W sensie jak je zepne na krótko to powinien się włączyć hamulec czy jak?
3. Czy jeżeli powyższe sprawdzenia to za mało to bardzo proszę doświadczonych forumowiczów co jeszcze zobaczyć? Sezon już zagląda przez okno i chciał bym go zaczynać a bez światła stopu trochę zbyt łatwo o wypadek :(
Pozdrawiam :)


17 kwi 2020, o 14:00
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Tak jak zewrzesz przy włączniku 2 kable, to ma się stop zaświecić.
Bezpiecznik sprawdzony?, zmierz czy do wtyczki do czujnika (przy klamce) dochodzi +12v. Jeden kabel czarny z miernika dajesz do masy a drugi wkładasz we wtyczkę, ma być 12v jeżeli bezpiecznik dobry.
Miernikiem możesz sprawdzić przejście kabla (omomierzem lub piszczkiem) od wtyczki lampy do włączników stopu


17 kwi 2020, o 14:32
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
A jeszcze jak byś mi mógł powiedzieć czy na tych 2 z 3 pinów powinno być te ok. 11V czy to się powinno zmienić na jednym z pinów po naciśnięciu klamki czy jak?


17 kwi 2020, o 17:35
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
3piny = 1 masa / 2 +12v po stacyjce (światło pozycyjne) / 3 +12v po naciśnięciu klamki/nożnego.
Kabel od miernika przytykasz do masy ( -aku/rama lub kabel we wtyczce masowy), a kabel czerwony od miernika we wtyczkę. Na zapłonie na jednym ma być 12v a na drugim 0v bez naciśnięcia klamki.

Możesz podłączyć lampę na ostro i sprawdzić czy działa, bo mając miernik to jest 2min i masz diagnozę co nie działa.
Upalony bezpiecznik, uszkodzone włączniki -to raczej mało prawdopodobne aby oba na raz sie wysrały, i 3 opcja uwalona lampa (ledy).
Kable wykluczam, no chyba ze masz pecha :)


17 kwi 2020, o 18:22
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
sprawdziłem, na masie jest 0, na tamtych dwóch jest po 11,75V, To by chyba znaczyło że ten układ przy klamce (to jedyny jaki w ost. czasie ruszałem) jest zwarty na stałe :( w sumie to co dalej jak go rozłączyć? Lub jak zbliżyć się teraz do miejsca przyczyny?


17 kwi 2020, o 19:09
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To jeżeli tam masz na obu 12v to w takim razie musi swiecic stop i pozycyjne.
odlacz wtyczki od wlaczniow przy klamce i przy secie, i sprawdz czy dalej swieci stop


17 kwi 2020, o 19:57
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Odłączyłem obydwa (zakładam że to jest po te 2 kable przy hamulcu ręcznym, i te dwa przy nożnym) lampa dalej świeci na pozycyjnych


17 kwi 2020, o 20:06
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 63
Lokalizacja: Podkarpacie
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
czyli na odłączonych wtyczkach przy włącznikach, dalej masz 12v hmm.


17 kwi 2020, o 20:10
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 24 sie 2019, o 18:06
Posty: 21
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 S/N 2007
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Działa, dziękuje sv1000n za pomoc!!

Głupi błąd nowicjusza, musiał coś źle przestawić i czujnik tylnego hamulca był źle wyregulowany.
Pozdrawiam


17 kwi 2020, o 20:33
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 15 paź 2015, o 12:02
Posty: 9
Płeć: mężczyzna
Moto: SV1000S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
PaFFcio82 napisał(a):
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:


Numery części identyczne, powinno pasować. Na przyszłość takie rzeczy można sprawdzić np. na alpha-sports, wybierasz rok model i masz dostęp do wszystkich fiszek z numerami części :)

Mam chyba cały licznik z wtryskowej 650 gdzieś w garażu, mogę sprzedać (cały).


Tak też później zrobiłem i faktycznie to samo. Ile za licznik? Kurde odbudowa trochę mnie szarpnie po kieszeni. Może jak ktoś coś ma proszę o PM a potrzebny cały przód, czacha, wypełnienie, lampy, chłodnica, set prawy kierowcy, manetka prawa, pompa hamulca, chyba że dostać można sama część na którą wchodzi wężyk od zbiorniczka bo się ułamała. Uff resztę wyklepie..


18 kwi 2020, o 20:26
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 713  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL