Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 708 z 714

Autor:  Inkling [ 10 kwi 2020, o 10:05 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.

Autor:  hubi199 [ 10 kwi 2020, o 15:26 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

ciastek329 napisał(a):
hubi199 napisał(a):
Chyba macie już wyje*&$, przepraszam zużyte golenie ;)

Dla nie "nas" specjalne urządzenie do osadzania
https://youtu.be/boGoj-xkee0?t=450
Na czym polega specjalność tego urządzenia?

Wysłane z mojego Nokia 7 plus przy użyciu Tapatalka


Nie wiem
Jedynie mi się wydaje, że jest debiloodporny i ciężko jest źle poskładać z tym
Ja używałem po prostu młotka xD

Autor:  Haksv [ 10 kwi 2020, o 20:12 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

https://youtu.be/wuxoazyCHSQ normalny dźwięk? :)

Autor:  obione89 [ 11 kwi 2020, o 18:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Wymieniam sprężyny na progresywne wirth. Czy w tym przypadku trzeba stosować inny poziom oleju ?

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Autor:  Dziaku [ 13 kwi 2020, o 14:54 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Inkling napisał(a):
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.



Dzięki, będę sprawdzać wszystko po kolei. Postawiłem moto na stojaku i zapialem 1, wydaje mi się ze to spod zębatki cieknie gdzieś, ale ciężko zobaczyć jak się kręci :hmm:


obione89 napisał(a):
Wymieniam sprężyny na progresywne wirth. Czy w tym przypadku trzeba stosować inny poziom oleju ?

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


Wydaje mi się ze jeżeli to są sprężyny dedykowane do SV to taki sam poziom oleju. Ja jak wstawiłem sprężyny Hyperpro lustro oleju wg serwisówki ustawiłem.

Autor:  Niunio [ 13 kwi 2020, o 19:40 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Uzywa ktoś świecy "colortune" do regulacji składu mieszanki paliwo-powietrze? Jak sądzicie warto wydać 200 PLN?

Autor:  sv1000n [ 13 kwi 2020, o 20:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Lepiej dołożyć 3-4 stówki i kupić kontroler szerokopasmowej sondy + sonda, i mieć profesjonalny sprzęt to podglądu na skład mieszanki ( Air/Fuel /Ratio)

Autor:  espen [ 15 kwi 2020, o 20:24 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Przerabiałem temat w poprzednim sezonie, niby ładowany całką noc a i tak nie dał rady. Napięcie możesz mieć dobre "na sucho" a po przekręceniu leci w.....

Autor:  PaFFcio82 [ 16 kwi 2020, o 11:02 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:

Autor:  Dziaku [ 17 kwi 2020, o 08:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

PaFFcio82 napisał(a):
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:


Numery części identyczne, powinno pasować. Na przyszłość takie rzeczy można sprawdzić np. na alpha-sports, wybierasz rok model i masz dostęp do wszystkich fiszek z numerami części :)

Mam chyba cały licznik z wtryskowej 650 gdzieś w garażu, mogę sprzedać (cały).

Autor:  lormniczek [ 17 kwi 2020, o 14:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Siemka,
mam problem z tylnym światłem stopu. Mianowicie podczas włączenia prądu światła pozycyjne/postojowe się włączają natomiast po naciśnięciu klamki hamulca przód/tył nie pali się światło stopu.
1. Jak mierzyłem napięcie na tylnej lampie po odłączeniu to na dwóch pinach jest chyba około 11 V i trzeci to masa. Moje pytanie brzmi czy ta wartość jest stała przy naciśnięciu hamulca czy któraś wartość powinna rosnąć? Jeżeli tak to u mnie tego nie robi...
2. Sprawdzałem też te styki przy klamce hamulca z przodu (były lekko pordzewiałe, więc je wyczyściłem tyle ile mogłem) i się zastanawiałem patrząc na schemat okablowania jak to dokładnie działa? W sensie jak je zepne na krótko to powinien się włączyć hamulec czy jak?
3. Czy jeżeli powyższe sprawdzenia to za mało to bardzo proszę doświadczonych forumowiczów co jeszcze zobaczyć? Sezon już zagląda przez okno i chciał bym go zaczynać a bez światła stopu trochę zbyt łatwo o wypadek :(
Pozdrawiam :)

Autor:  sv1000n [ 17 kwi 2020, o 14:32 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Tak jak zewrzesz przy włączniku 2 kable, to ma się stop zaświecić.
Bezpiecznik sprawdzony?, zmierz czy do wtyczki do czujnika (przy klamce) dochodzi +12v. Jeden kabel czarny z miernika dajesz do masy a drugi wkładasz we wtyczkę, ma być 12v jeżeli bezpiecznik dobry.
Miernikiem możesz sprawdzić przejście kabla (omomierzem lub piszczkiem) od wtyczki lampy do włączników stopu

Autor:  lormniczek [ 17 kwi 2020, o 17:35 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

A jeszcze jak byś mi mógł powiedzieć czy na tych 2 z 3 pinów powinno być te ok. 11V czy to się powinno zmienić na jednym z pinów po naciśnięciu klamki czy jak?

Autor:  sv1000n [ 17 kwi 2020, o 18:22 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

3piny = 1 masa / 2 +12v po stacyjce (światło pozycyjne) / 3 +12v po naciśnięciu klamki/nożnego.
Kabel od miernika przytykasz do masy ( -aku/rama lub kabel we wtyczce masowy), a kabel czerwony od miernika we wtyczkę. Na zapłonie na jednym ma być 12v a na drugim 0v bez naciśnięcia klamki.

Możesz podłączyć lampę na ostro i sprawdzić czy działa, bo mając miernik to jest 2min i masz diagnozę co nie działa.
Upalony bezpiecznik, uszkodzone włączniki -to raczej mało prawdopodobne aby oba na raz sie wysrały, i 3 opcja uwalona lampa (ledy).
Kable wykluczam, no chyba ze masz pecha :)

Autor:  lormniczek [ 17 kwi 2020, o 19:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

sprawdziłem, na masie jest 0, na tamtych dwóch jest po 11,75V, To by chyba znaczyło że ten układ przy klamce (to jedyny jaki w ost. czasie ruszałem) jest zwarty na stałe :( w sumie to co dalej jak go rozłączyć? Lub jak zbliżyć się teraz do miejsca przyczyny?

Autor:  sv1000n [ 17 kwi 2020, o 19:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

To jeżeli tam masz na obu 12v to w takim razie musi swiecic stop i pozycyjne.
odlacz wtyczki od wlaczniow przy klamce i przy secie, i sprawdz czy dalej swieci stop

Autor:  lormniczek [ 17 kwi 2020, o 20:06 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Odłączyłem obydwa (zakładam że to jest po te 2 kable przy hamulcu ręcznym, i te dwa przy nożnym) lampa dalej świeci na pozycyjnych

Autor:  sv1000n [ 17 kwi 2020, o 20:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

czyli na odłączonych wtyczkach przy włącznikach, dalej masz 12v hmm.

Autor:  lormniczek [ 17 kwi 2020, o 20:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Działa, dziękuje sv1000n za pomoc!!

Głupi błąd nowicjusza, musiał coś źle przestawić i czujnik tylnego hamulca był źle wyregulowany.
Pozdrawiam

Autor:  PaFFcio82 [ 18 kwi 2020, o 20:26 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku napisał(a):
PaFFcio82 napisał(a):
czy moze mi ktos w 100% odpowiedzieć czy stelaż czachy zegarow z 650 pasuje do litra rok 2006.
drugie pytanie cz nie ma ktos obudowy licznika do Ski zbita mam plexe na wyświetlaczu.

pozdro :forum:


Numery części identyczne, powinno pasować. Na przyszłość takie rzeczy można sprawdzić np. na alpha-sports, wybierasz rok model i masz dostęp do wszystkich fiszek z numerami części :)

Mam chyba cały licznik z wtryskowej 650 gdzieś w garażu, mogę sprzedać (cały).


Tak też później zrobiłem i faktycznie to samo. Ile za licznik? Kurde odbudowa trochę mnie szarpnie po kieszeni. Może jak ktoś coś ma proszę o PM a potrzebny cały przód, czacha, wypełnienie, lampy, chłodnica, set prawy kierowcy, manetka prawa, pompa hamulca, chyba że dostać można sama część na którą wchodzi wężyk od zbiorniczka bo się ułamała. Uff resztę wyklepie..

Strona 708 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/