Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 5 lip 2020, o 11:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 706, 707, 708, 709, 710, 711  Następna strona
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi 
Autor Wiadomość
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1965
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.


Moto umyte, okolice zębatki dokładnie odtłuściłem i wyszorowałem, zrobiłem kilka kólek po placu przed domem - myślę sukces sucho. Pojechałem podbić przegląd i niestety po powrocie już kapły ze dwie trzy kropelki oleju w garażu. Jestem na 95% pewny że to simmering na wałku zdawczym, myślałem jeszcze że może z tego popychacza wysprzęglika cieknie ale wałek zdawczy jest troszkę wyżej i widać że to z niego się poci. Jakie mam opcje ? Jak wymieniałem ten simmering to nie widziałem na wałku żadnych zadziorów, czy możliwe że już sam wałek jest tak wytarty, że nie trzyma wymiaru i jest po prostu luz między nim a simmeringiem ? Moto ma ponad 65 tyś mil przebiegu...

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


18 kwi 2020, o 20:49
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 85
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Dziaku napisał(a):
Inkling napisał(a):
Ale przejrzałeś silnik? Przetarłeś go?
Bo dziwne jest to, że cieknie dopiero w czasie jazdy. Opcji jest kilka: ten simmering, uszczelnienie pod czujnikiem biegu, korek spustowy (to byś raczej zauważył). Ja bym szukał właśnie po tym, że cieknie tylko w czasie jazdy - albo miejsce wycieku znajduje się powyżej lustra oleju (wypływa w czasie przechylania motocykla na zakrętach), albo olej jest wypychany pod wpływem ciśnienia w układzie.


Moto umyte, okolice zębatki dokładnie odtłuściłem i wyszorowałem, zrobiłem kilka kólek po placu przed domem - myślę sukces sucho. Pojechałem podbić przegląd i niestety po powrocie już kapły ze dwie trzy kropelki oleju w garażu. Jestem na 95% pewny że to simmering na wałku zdawczym, myślałem jeszcze że może z tego popychacza wysprzęglika cieknie ale wałek zdawczy jest troszkę wyżej i widać że to z niego się poci. Jakie mam opcje ? Jak wymieniałem ten simmering to nie widziałem na wałku żadnych zadziorów, czy możliwe że już sam wałek jest tak wytarty, że nie trzyma wymiaru i jest po prostu luz między nim a simmeringiem ? Moto ma ponad 65 tyś mil przebiegu...

Uszczelniacz oryginalny ,czy dobierałeś w sklepie?
Aha doczytałem że oryginał ,ja u siebie wymieniałem dwa razy ,ale dobierałem w sklepie z łożyskami , i za drugim razem przestało lecieć ...wstawiłem taki ze sprężynką ,którą można jeszcze w razie czego skrócić żeby ciaśniej przylegało


19 kwi 2020, o 19:18
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Czołem!

Zabieram się za wymianę jarzma zacisku hamulca tył, o takiego:

https://ibb.co/M5RFDPk

Czy to jest wymiana na zasadzie: odkręcam nakrętkę koła, wysuwam delikatnie tylną ośkę, wyjmuję stare pęknięte jarzmo, wrzucam nowe, dosuwam ośkę i przykręcam nakrętkę z powrotem?


29 kwi 2020, o 19:32
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1965
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lukaman napisał(a):
Czy to jest wymiana na zasadzie: odkręcam nakrętkę koła, wysuwam delikatnie tylną ośkę, wyjmuję stare pęknięte jarzmo, wrzucam nowe, dosuwam ośkę i przykręcam nakrętkę z powrotem?

Tak

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


30 kwi 2020, o 08:15
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
to jeszcze jedno szybkie pytanie:

podnosiliście do góry SV650S 1999 r. klasycznym podnośnikiem typu 'żaba'? Mam zamiar podłożyć pod silnik coś miękkiego (kawałek drewienka?), podnieść go na tyle by tył 'powiesić' na kobyłkach i opuścić ponośnik. Co o tym sądzicie? Nie popsuje silnika?


30 kwi 2020, o 12:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2410
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To już lepiej znajdź kogoś, kto Ci podniesie tył rękami, moto nie jest ciężkie. Potem pod taką jakby "rurkę" stanowiącą dolną część odlewu karterów podstawić wiadro i będzie stał :)
Druga partyzancka metoda, to podniesienie motocykla opartego o nóżkę - podnośnikiem z prawej strony pod silnikiem unosisz moto, aż będzie opierało się o nóżkę, podnośnik i przednie koło. Ale tego bym nie polecał.


30 kwi 2020, o 13:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2013, o 13:58
Posty: 3641
Lokalizacja: Petrisvilla
Płeć: mężczyzna
Moto: X11
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
lukaman napisał(a):
to jeszcze jedno szybkie pytanie:

podnosiliście do góry SV650S 1999 r. klasycznym podnośnikiem typu 'żaba'? Mam zamiar podłożyć pod silnik coś miękkiego (kawałek drewienka?), podnieść go na tyle by tył 'powiesić' na kobyłkach i opuścić ponośnik. Co o tym sądzicie? Nie popsuje silnika?
Jak najbardziej. Robiłem tak przy serwisie przedniego zawieszenia i główki ramy. Pamiętaj tylko żeby zabezpieczyć moto przed przewróceniem na bok.
Pod silnik deska albo kawałek gumowej maty i wszystko będzie dobrze :spoko:

_________________
SV650 => X11 :kerm:


30 kwi 2020, o 14:06
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie, dzięki za szybkie odpowiedzi. Spróbujemy zatem podnieść we dwóch i posadzić moto na tych kobyłach a jak będzie ciężko to polece po podnośnik bo leży w drugim końcu podwórka :D

Będzie nas dwóch bo 2 sv-ki :)

Udanej majówy :D


30 kwi 2020, o 20:34
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 17 sie 2014, o 13:45
Posty: 62
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 S 2003
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
siemandero Pany. Mam problem z moto. Litrowa Sv . przerywa i szarpie na 1 biegu. Zaden inny tylko jedynka. ktoś miał taki przypadek?


6 maja 2020, o 13:19
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Próbuje wyciągnąć tłoczek z zacisku przod. Z 4 zostal mi 1. Nie reaguje kompletnie na nic: kompresor, kombinerki (przez szmatke co by nie porysowac), machanie breszką.

Wyczytałem w internecie żeby użyć do tego coca-coli...

Ktoś robił kiedyś coś podobnego? w tej coli gotuje sie zacisk czy zostawia zamoczonego na godzinke-dwie i robi dalej :hmm: ?


30 maja 2020, o 21:44
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2410
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Jak wyjąłeś pozostałe tłoczki, to ciśnienie nic nie da. Musisz założyć pozostałe tłoczki do zacisku, zablokować je ściskiem stolarskim, nabić kilka atmosfer ciśnienia w kompresorze i nie może nie wyjść.


30 maja 2020, o 22:03
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Jak wyjąłeś pozostałe tłoczki, to ciśnienie nic nie da. Musisz założyć pozostałe tłoczki do zacisku, zablokować je ściskiem stolarskim, nabić kilka atmosfer ciśnienia w kompresorze i nie może nie wyjść.


tylko jak nabić to ciśnienie w 100% do zacisku...? :hmm:

ja korzystam z czegoś takiego...:

Obrazek

...zawijam na końcówce tego ustrojstwa trochę izolacji, paluchem zatykam otwór po śrubie m10, ale zawsze cosik tam ubywa... :flaga:


30 maja 2020, o 22:46
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2410
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
To którędy wpuszczasz powietrze, skoro zatykasz otwór od przewodu? Odpowietrznikiem?


31 maja 2020, o 09:52
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
jeszcze raz, pomieszałem wszystko jak zwykle:

otwór po śrubie m10 zapycham wynalazkiem opisanym wyżej, nie przykręcam tam żadnej śruby :mur: , tłoczki są na swoim miejscu. Ten którego da się wypchnąć wypycham do możliwego maksimum aby ciśnienie przez niego nie uciekało i blokuje go kawałkiem kątownika. Wpuszczam sprężone powietrze, ale w miejscu styku izolacji i otworu po śrubie m10 delikatnie (bardzo ale to bardzo delikatnie) ubywa powietrze.

Poprzednie tłoczki wyskoczyły tą metodą, ale ten skubaniec nie chce. Kompresor nabity oczywiście do maksimum :| (jest zresztą cały czas w trakcie trwania operacji podłączony do sieci).

Chyba się zaraz wkurzę, skręcę ten zacisk do przewodu dochodzącego do trójnika, odpowietrzę i tak go wypchnę :|


31 maja 2020, o 10:39
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lip 2010, o 11:47
Posty: 2410
Lokalizacja: Częstochowa/Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N AD2000
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Rozumiem, że odpowietrznik masz wkręcony mocno? Zapewne uszczelniacz (albo oba) się podwinęły i blokują tłoczek. Jak Ci nie pójdzie pneumatycznie, ani hydraulicznie (płynem hamulcowym), to bym złapał tłoczek kombinerkami i po prostu kupił zestaw naprawczy z nowym tłoczkiem.


31 maja 2020, o 10:54
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 1 maja 2018, o 22:39
Posty: 92
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N [K2]
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Inkling napisał(a):
Rozumiem, że odpowietrznik masz wkręcony mocno? Zapewne uszczelniacz (albo oba) się podwinęły i blokują tłoczek. Jak Ci nie pójdzie pneumatycznie, ani hydraulicznie (płynem hamulcowym), to bym złapał tłoczek kombinerkami i po prostu kupił zestaw naprawczy z nowym tłoczkiem.


zaraz będę robić hydraulicznie ;>


31 maja 2020, o 11:26
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19
Posty: 69
Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Koledzy podrzuci ktoś foto gdzie ma podłączone kable od gniazda zapalniczki/ usb tak żeby prąd był dopiero po przekręceniu kluczyka? Będę mega wdzięczny. Bardzo zależy mi, żeby prąd był podawany dopiero po przekręceniu kluczyka.

LwG


31 maja 2020, o 12:23
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1965
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
pingwin137 napisał(a):
Koledzy podrzuci ktoś foto gdzie ma podłączone kable od gniazda zapalniczki/ usb tak żeby prąd był dopiero po przekręceniu kluczyka? Będę mega wdzięczny. Bardzo zależy mi, żeby prąd był podawany dopiero po przekręceniu kluczyka.

LwG


Chyba najlepiej byłoby po przekaźniku. Prąd bierzesz z akumulatora, a sterowanie z zasilania licznika albo świateł. Jakbyś tylko podpiął gniazdo 12v pod jakiś kabel to pewnie ambitniejsza ładowarka by Ci te kable spaliła :)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


5 cze 2020, o 09:49
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 30 sie 2017, o 17:51
Posty: 59
Lokalizacja: Przemyśl
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000 N
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
.


5 cze 2020, o 23:19
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 kwi 2015, o 13:19
Posty: 69
Lokalizacja: Lublin
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650 S
Post Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
Panowie szybkie pytanko. Jutro mam zamiar podłączyć gniazdo USB w gaźniku. Gdzie najlepiej pociągnąć kabel do masy? Bezpośrednio do minusa przy akumulatorze czy jest gdzieś w gaźniku jakieś miejsce gdzie można podpiąć masę? Jakiś punkt na ramię w okolicy akumulatora lub coś "po drodze" w stronę kierownicy?


9 cze 2020, o 22:45
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14204 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 706, 707, 708, 709, 710, 711  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL