Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 711 z 714

Autor:  lukaman [ 23 cze 2020, o 13:10 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku, możesz podlinkować? Nie mogę znaleźć 'wtyczek MTW' na allegro :hmm:

Autor:  Janek87 [ 23 cze 2020, o 22:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Flamaster napisał(a):
Pytano, kupiłem akcesoryjny licznik, który to jest zakończony takimi wtyczkami.

Obrazek

Ale nie dostałem wtyczek męskich na które mógłbym podłączyć się pod te kostki. Szukałem w necie ale nic nie mogę znaleść. Jak się w nie wpiąć ?

Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ostatnio od niego kupowałem, mają sporo różnych https://allegro.pl/oferta/zlacze-kostka ... 7950739170
Na allegro batpol1
BATPOL
Wolumen 53 Paw. 25
01-912 Warszawa

Autor:  obione89 [ 25 cze 2020, o 16:11 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Chciałbym przystosować swoją sv 650 gaźnikową do turystyki. Miałem zamiar przesiąść się na na v stroma 650 albo 1000, jednak zmieniły priorytety :-) Chciałem podnieść trochę komfort podróży poprzez założenie do mojej n-ki owiewki od s-ka wraz z zegarami bez zmiany kierownicy i półki. Co będzie mi do tego potrzebne ? Próbował ktoś już takiej konwersji ?

Autor:  KrzysPL [ 29 cze 2020, o 16:34 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Podczas jazdy w deszczu razi mnie prądem przez kierownice. Podejzewalem układ wysokiego napięcia, bo 12v nie będzie na tyle mocne, żeby porazic mnie przez skórzane rękawice(wprawdzie mokre) i gumowe manetki. Wymienilem już trzy komplety cewek, jedne padły, drugie dalej mnie kopały, trzecie też więc wymieniłem kable WN razem z fajkami i wciąż to samo. Moto pali bez problemu, ladowanie w porządku, ogólnie komplety brak problemów (poza tym) z elektryka.
Pacjent sv650 k6. Dzieje się to tylko i wyłącznie jak jest mokro. Jakieś pomysły?

Sent from my G8441 using Tapatalk

Autor:  thomash [ 5 lip 2020, o 20:55 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Mam pytanie o odbłyśnik lampy w sv650s na wtrysku - mam lampe z anglika, kupiłem wersję EU, ale jest trochę pęknięta i brakuje jednego mocowania.
Pomyślałem, że żeby jej nie spawać i kleić, to wymienię wnętrze, a cały tylny plastik przełożę z tej aktualnie założonej.

Czy ktoś z was coś takiego robił ? Zakładam że muszę opalarką nagrzać łączenia szyby z plastkiem i trzyma się to jedynie na zaczepach dookoła ?

Autor:  Ketrab1993 [ 6 lip 2020, o 10:23 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam mam problem ze swoją sv jak ja trzymam na obrotach to pyrka z wydechu co to może być? Z góry dziękuję za odpowiedź
Tu link do filmu https://youtu.be/DWwU40_DSQQ

Autor:  vag1sell [ 20 lip 2020, o 21:26 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Ketrab1993 napisał(a):
Witam mam problem ze swoją sv jak ja trzymam na obrotach to pyrka z wydechu co to może być? Z góry dziękuję za odpowiedź
Tu link do filmu https://youtu.be/DWwU40_DSQQ

na start do sprawdzenia świece ,przewody cewki i coam zwiazane z zapłonem

Autor:  I'm not a hero [ 24 lip 2020, o 07:21 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Mili Państwo,
Taka sytuacja:
Zimny silnik, pali elegancko, nagrzewa się - traci moc, na luzie lub wciśniętym sprzęgle gaśnie, śmierdzi paliwem.
Odnoszę wrażenie, że nie pali na jeden cylinder. Albo wtrysk chlapie wszędzie, tylko nie go gara.

Autor:  KrzysPL [ 26 lip 2020, o 01:59 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Kiedy robiłeś zawory i wymieniałeś świece?

Sent from my G8441 using Tapatalk

Autor:  vag1sell [ 28 lip 2020, o 01:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

I'm not a hero napisał(a):
Mili Państwo,
Taka sytuacja:
Zimny silnik, pali elegancko, nagrzewa się - traci moc, na luzie lub wciśniętym sprzęgle gaśnie, śmierdzi paliwem.
Odnoszę wrażenie, że nie pali na jeden cylinder. Albo wtrysk chlapie wszędzie, tylko nie go gara.

jak by nie palil na 1 cylinder od razu slychac ,chyba ,ze ale bez urazy jestes przy gluchy ? :mur:
ps tyle masz postow wydaje sie ,ze duzo wiesz a w tak banalnym silniku nie wiesz co moze byc ? ja mam sv od nie dawna a juz na czesci pierwsze praktycznie rozlozylem zeby sobie po ogladac czy faktycznie ma 31k przebiegu i zlozylem do kupy wyglada na to ,ze tyle ma :)

Autor:  Inkling [ 28 lip 2020, o 11:17 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Walnijcie mu bana, niech ochłonie.

Autor:  pingwin137 [ 28 lip 2020, o 12:04 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.

Autor:  Dziaku [ 28 lip 2020, o 14:08 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


5 tyś obrotów, światła włączone, napięcie na akumulatorze ma być między 13,5 a 15 V.
Sam akumulator na wyłączonym silniku powinien mieć ~13V.

Autor:  pingwin137 [ 28 lip 2020, o 15:36 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku napisał(a):
pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


5 tyś obrotów, światła włączone, napięcie na akumulatorze ma być między 13,5 a 15 V.
Sam akumulator na wyłączonym silniku powinien mieć ~13V.


Dzięki kolego. Dzisiaj sprawdzę i dam znać co i jak.

Autor:  vag1sell [ 29 lip 2020, o 15:44 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Inkling napisał(a):
Walnijcie mu bana, niech ochłonie.

a niby za co za przekonania ?

Autor:  vag1sell [ 29 lip 2020, o 15:50 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


jakie to ma znaczenie ile lat ma akumulator ,ta sama sytuacja jest w każdym innym pojedzie i tak samo wszystko się sprawdza .miernik ogarnie każdy nawet 12 latek .przecież na mierniku wszystko jest pokazane co mieży .co do aku to może miec i 10 lat jeśli moto odpala i ma się dobrze ładowanie nie ma czegoś takiego jak zasiarczenie bo przy takim czymś by miał ciężko palić lub wogóle by tego nie zrobił bo zasiarczenie zbija Amperasz aku . ładowanie bez świateł itp w moto powinno oscylowac pomiedzy 14-14,60V może być mniejsze zależy ale nie mniejsze niż 13.70v bo przy wlaczonych swiatłach itp może nie doładowac aku . czy go wkrecisz na obroty czy nie to nie ma jakiegoś wiekszego znaczenia bo na wolnych powinien pokazać ile ładuje . to nie stare pyrchawki gdzie im lepiej się krecił silnik to więcej ładowało .

a co do stanu V aku na postoju np po 1 dniu dobrze jest jak trzyma około 12.6v .13v to mają nowe ale wiecznie też tyle nie bedzie trzymac takiego napięcia . moj aku ma 3 lata po tygodniu stania pokazuje 12.40V ale jest ciepło ..dostał by temperatury niskiej szybciej by padał .o mrozach już nie pisze bo nie wiem kto w zime jezdzi takim czymś ale u mnie w crossie przy -15 na dworze aku "nowy" po tygodniu potrafił się wyładować bez możliwości odpalenia moto ale nie ma się co dziwić .osobówki mają tak samo

Autor:  vag1sell [ 29 lip 2020, o 15:57 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku napisał(a):
pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


5 tyś obrotów, światła włączone, napięcie na akumulatorze ma być między 13,5 a 15 V.
Sam akumulator na wyłączonym silniku powinien mieć ~13V.

ze swiatłami 15v to nie zly musiałby być przetwornik ... to wychodzi na to ,że bez świateł by miał 16.5v ??? :lipa:

Autor:  vag1sell [ 29 lip 2020, o 16:00 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

KrzysPL napisał(a):
Podczas jazdy w deszczu razi mnie prądem przez kierownice. Podejzewalem układ wysokiego napięcia, bo 12v nie będzie na tyle mocne, żeby porazic mnie przez skórzane rękawice(wprawdzie mokre) i gumowe manetki. Wymienilem już trzy komplety cewek, jedne padły, drugie dalej mnie kopały, trzecie też więc wymieniłem kable WN razem z fajkami i wciąż to samo. Moto pali bez problemu, ladowanie w porządku, ogólnie komplety brak problemów (poza tym) z elektryka.
Pacjent sv650 k6. Dzieje się to tylko i wyłącznie jak jest mokro. Jakieś pomysły?

Sent from my G8441 using Tapatalk

masy sprawdz przy aku .to nie dziwne ze jak coś jest odsłoniete będzie przebicie .wszystko się sprawdza tym bardziej pewnie że jak go kupiłes nie robiłeś pewnie przegladu kapitalnego . ja zasze po kupnie rozbieram moto a czesci 1 sprawdzam i skladam tak jak powinno być tym bardziej jak kupione od POLAKA wiem jakie sa ludzie ... :obity:

Autor:  Dziaku [ 30 lip 2020, o 09:25 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

vag1sell napisał(a):
Dziaku napisał(a):
pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


5 tyś obrotów, światła włączone, napięcie na akumulatorze ma być między 13,5 a 15 V.
Sam akumulator na wyłączonym silniku powinien mieć ~13V.

ze swiatłami 15v to nie zly musiałby być przetwornik ... to wychodzi na to ,że bez świateł by miał 16.5v ??? :lipa:


Kolego, to jest procedura z serwisówki do tego motocykla, wymyślona przez Suzuki do diagnostyki układu ładowania w tym motocyklu. Ja wiem, że ty jesteś przekonany o swojej boskości, ale serio weź se na wstrzymanie bo próbujesz pouczać każdego na tym forum, a zamiast odpowiadać na pytania od razu robisz wjazd komuś, że nie umie czegoś sprawdzić. Nie każdy jest mechanikiem, nie każdy potrafi samemu dłubać przy swoich pojazdach i od tego jest forum, żeby takim osobom doradzić. Do tego jak już próbujesz zgrywać mądrale to chociaż do ortografii byś się przyłożył, postów pod swoimi własnymi też się zwykło nie pisać.

Autor:  KrzysPL [ 30 lip 2020, o 09:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

vag1sell napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
Podczas jazdy w deszczu razi mnie prądem przez kierownice. Podejzewalem układ wysokiego napięcia, bo 12v nie będzie na tyle mocne, żeby porazic mnie przez skórzane rękawice(wprawdzie mokre) i gumowe manetki. Wymienilem już trzy komplety cewek, jedne padły, drugie dalej mnie kopały, trzecie też więc wymieniłem kable WN razem z fajkami i wciąż to samo. Moto pali bez problemu, ladowanie w porządku, ogólnie komplety brak problemów (poza tym) z elektryka.
Pacjent sv650 k6. Dzieje się to tylko i wyłącznie jak jest mokro. Jakieś pomysły?

Sent from my G8441 using Tapatalk

masy sprawdz przy aku .to nie dziwne ze jak coś jest odsłoniete będzie przebicie .wszystko się sprawdza tym bardziej pewnie że jak go kupiłes nie robiłeś pewnie przegladu kapitalnego . ja zasze po kupnie rozbieram moto a czesci 1 sprawdzam i skladam tak jak powinno być tym bardziej jak kupione od POLAKA wiem jakie sa ludzie ... :obity:
Co masz pod pojęciem sprawdź masy? Czy jest dobra do ramy i do wiązki? Jest dobra

Sent from my G8441 using Tapatalk

Strona 711 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/