Forum Suzuki SV - SVforum.pl
https://svforum.pl/

Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi
https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612
Strona 712 z 714

Autor:  vag1sell [ 31 lip 2020, o 10:44 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Dziaku napisał(a):
vag1sell napisał(a):
Dziaku napisał(a):
pingwin137 napisał(a):
Koledzy, koleżanki szybkie pytanie. Jak najprościej sprawdzić ładowanie? Mam multimetr ale jakiś super elektronik ze mnie nie jest. Czy wystarczy na odpalonym silniku przyłożyć kable miernika do biegunów akumulatora i trochę wkręcić na obroty moto i patrzeć na skoki napięcia? Dzisiaj kupiłem nowe aku bo poprzednie nie dość, że zbyt mała pojemność (YT9) to w dodatku stare (ok. 5 lat i pewnie zasiarczone). Dla świętego spokoju chcę sprawdzić czy nie wydałem pieniędzy na marne.


5 tyś obrotów, światła włączone, napięcie na akumulatorze ma być między 13,5 a 15 V.
Sam akumulator na wyłączonym silniku powinien mieć ~13V.

ze swiatłami 15v to nie zly musiałby być przetwornik ... to wychodzi na to ,że bez świateł by miał 16.5v ??? :lipa:


Kolego, to jest procedura z serwisówki do tego motocykla, wymyślona przez Suzuki do diagnostyki układu ładowania w tym motocyklu. Ja wiem, że ty jesteś przekonany o swojej boskości, ale serio weź se na wstrzymanie bo próbujesz pouczać każdego na tym forum, a zamiast odpowiadać na pytania od razu robisz wjazd komuś, że nie umie czegoś sprawdzić. Nie każdy jest mechanikiem, nie każdy potrafi samemu dłubać przy swoich pojazdach i od tego jest forum, żeby takim osobom doradzić. Do tego jak już próbujesz zgrywać mądrale to chociaż do ortografii byś się przyłożył, postów pod swoimi własnymi też się zwykło nie pisać.

pisze na szybko z telefonu nie moja wina że coś się z literuje jak nie umiesz czytać po polsku nie moja wina a próbuje pomoc jak mogę ale bez przesady żeby nie znać podstaw

Autor:  vag1sell [ 31 lip 2020, o 10:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

KrzysPL napisał(a):
vag1sell napisał(a):
KrzysPL napisał(a):
Podczas jazdy w deszczu razi mnie prądem przez kierownice. Podejzewalem układ wysokiego napięcia, bo 12v nie będzie na tyle mocne, żeby porazic mnie przez skórzane rękawice(wprawdzie mokre) i gumowe manetki. Wymienilem już trzy komplety cewek, jedne padły, drugie dalej mnie kopały, trzecie też więc wymieniłem kable WN razem z fajkami i wciąż to samo. Moto pali bez problemu, ladowanie w porządku, ogólnie komplety brak problemów (poza tym) z elektryka.
Pacjent sv650 k6. Dzieje się to tylko i wyłącznie jak jest mokro. Jakieś pomysły?

Sent from my G8441 using Tapatalk

masy sprawdz przy aku .to nie dziwne ze jak coś jest odsłoniete będzie przebicie .wszystko się sprawdza tym bardziej pewnie że jak go kupiłes nie robiłeś pewnie przegladu kapitalnego . ja zasze po kupnie rozbieram moto a czesci 1 sprawdzam i skladam tak jak powinno być tym bardziej jak kupione od POLAKA wiem jakie sa ludzie ... :obity:
Co masz pod pojęciem sprawdź masy? Czy jest dobra do ramy i do wiązki? Jest dobra

Sent from my G8441 using Tapatalk

oczyścić klemry najlepiej papierem i benzyna exttrakcyjna lub jakimś alkoholem lub jakimś preparatem do styków chodzi o to żeby był dobry styk i wszystkie łączenia co idą jako. masowe tak samo oczyscić. klemry dodatkowo jeśli masz możliwość przesmaruj smarem jak. juz to skręcisz oczyszczone

Autor:  KrzysPL [ 31 lip 2020, o 22:06 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Z masą jest wszystko w porządku. Swoją drogą co masa lub inne styki mają wspólnego z tym, że z czegoś mam przebicie na ramę.
Jedynie co mi przyszło do głowy to, że gdzieś jest uszkodzona instalacja z alternatora i prąd przemienny mi wali na ramę.

Sent from my G8441 using Tapatalk

Autor:  vag1sell [ 1 sie 2020, o 00:31 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

KrzysPL napisał(a):
Z masą jest wszystko w porządku. Swoją drogą co masa lub inne styki mają wspólnego z tym, że z czegoś mam przebicie na ramę.
Jedynie co mi przyszło do głowy to, że gdzieś jest uszkodzona instalacja z alternatora i prąd przemienny mi wali na ramę.

Sent from my G8441 using Tapatalk

to rozbieranie pokrywy cię czeka i sprawdzenie .ja jeszcze nie wiem nawet jak to wyglada ,puki wsio działa nie mam zamiaru zaglądać ale widziałem na necie i to wsio wszystko wygląda jak w innych moto

Autor:  vag1sell [ 1 sie 2020, o 00:45 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Niunio napisał(a):
Temat wymiana oleju w lagach. Czy da rade wyssać olej górnym korkiem czy tylko spuszczanie dolną śrubą. Kiedyś wymieniałem olej I uszczelniacze to wiadomo rozbiórka.

ja dziś takie coś robiłem i tez sie zastanawiałem jak zrobić to dobrze .bo wlałem 20w za twardo było ale przy okazji nowy ten 20w się zmieszał z resztką starego ....błota więc się przepłukało . nowy olej 15w valvoline fork wlałem tak na oko po 350ml na każda lage bo myśle sobie ,że jeśli sprężyna była w całym oleju to myśle ,że to wystarczy jutro na próbe rozbiore to i zobacze czy coś trzeba dolać ...ogólnie już na tym dziś przejechałem jakięs 40km wrażenia takie ,że mi troszke kierownica lekko drga powyżej 160/h-170/h ale to przez to ,że wsadziłęm nową opone a jeszcze nie byłem jej wyważać bo koleś co mi wymieniał nie miał tam czegoś do wyważania .wiem ,że taka jazda to ryzyk fizyk ...także nie mam jakiegoś rozpoznania do dużych prędkości ale o wiele lepiej się prowadzi na wertepach już tak nie wali jak na 20w ale na fabrycznym 10w było o wiele wygodniej .więc te 15w to taki pół srodek .

a co do oddessania oleju to ja robiłem strzykawką 100ml ( taką mieli w aptece ) i wężyk paliwowy 10mm w środku 6mm kilka razy i oddessałem około 850ml bo troszke się po rozlewało więc okolo może 900ml było . ale ,że napewno wszystkiego mi się nie udało oddesać narazie wlałem na równo z wysokością spreżyn .a moto powiesiłem pasem na belke w garażu ale ,że koło przednie lekko dotykało podłoża .ale lagi były wyciagniete na max .jutro się okaże czy coś bede musiał dolać ,myśle ,że lepiej wlać mniej jak ma pożniej wylecieć czy coś a uszczelniaczy nie mam czasu wymieniać tym bardziej ,że nie ma takiej potrzeby bo jak by leciało to już by było po robocie bo uszczelniacze kupiłem na all za 41zł athena i leża na w razie czego .

Autor:  vag1sell [ 1 sie 2020, o 00:49 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Yoro napisał(a):
Ktoś wypowiedziałby się na temat takich setów? https://s.click.aliexpress.com/e/c3McYRCU

a co tu się wypowiadać ? kwestia wizualna leposza jak seria a jak będzie z wygodą to już cięzko ocenić .mnie się podobają seryjne ,mam dobre więc innych nie szukam .gorzej jak by były w stanie agonalnym to lepiej by było to kupić bo tanie niż szukac ori w cenie z kosmosu

Autor:  vag1sell [ 1 sie 2020, o 00:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

nahirek napisał(a):
Cześć,
przymierzam sie do pierwszej wymiany oleju w sv650 z 2016roku.
Jaki olej polecacie zalewac do tego typu motocykla? czy czesci z ASO mozna zamowic gdzies na internecie?
Filtr oleju jakis standardowy? pasuje ten od roczników starszych? bo wszedzie gdzie znajduje go to jest ze do 2010roku albo do 2015roku a niby pozniej nie pasuje? Jakies porady odnośnie pierwszych serwisów samemu w domu?
przebieg 1600km

wg manuala 10w40 ale do takiego przebiegu lał bym 5w40 i wg serwisówki masz tam napisane co ile trza wymieniać na dotarciu :)

hiflofiltro ma nr hf138 kosztuje 16zł w intercars ale ogólnie dziwny jest ten filtr ...wg mnie lepszy jest mann i on ma nr mw65 koszt 25zl chyba ,że po taniosci to filtron jakieś 10zł
a olej ja leje zwykły najtańszy jaki mają z jaso ma2 SN 10w40 koszt 14zł litr

Autor:  sv1000n [ 30 sie 2020, o 18:51 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Panowie temat wałkowany xrazy. Czy USD z gsxr1000 k1 (zlote lagi), siada na seryjne kolo i ośkę w sv1000 ?.

Autor:  grinczu [ 31 sie 2020, o 09:54 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Też Wam się tak szybko grzeje lewy dekiel od strony magneta ?
Coś podejrzane w mojej SVce 2000r, pół h po jeździe, cyle już ostygły, że rączką dotkniesz a ten dekiel aż parzy...
Coś mi tam nie gra... czy to norma w Sv ?

Autor:  pingwin137 [ 5 wrz 2020, o 16:09 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Koledzy i koleżanki.

Podpowie ktoś z was (najlepiej ze zdjęciem) gdzie jest regulator ładowania w SV 650s rok 2000? W necie szukam, szukam i albo nie umiem szukać albo nigdzie nie ma żadnego konkretnego zdjęcia. Kupiłem nowe aku, dzisiaj 270 km latania i niestety, akumulator pagib. Zacznę od regulatora. Jak jego wymiana nie pomoże to oddam stojan do regeneracji. Jak to już nie pomoże to oddaję moto w ręce specjalisty. Może on rozwiąże problem.

Autor:  krissq [ 5 wrz 2020, o 17:21 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Regulator napięcia... z prawej strony pod siedzeniem kierowcy... Obrazek

Autor:  pingwin137 [ 5 wrz 2020, o 18:47 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

krissq napisał(a):
Regulator napięcia... z prawej strony pod siedzeniem kierowcy... Obrazek


za tą plastikową osłonką? :razz2: zdejmowałem ją już XX razy i nigdy nie zwróciłem uwagi czy jest tam regulator...

Autor:  berger [ 6 wrz 2020, o 07:33 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Obrazek a nie w niebieskim miejscu ?

Autor:  pingwin137 [ 6 wrz 2020, o 09:38 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

berger napisał(a):
Obrazek a nie w niebieskim miejscu ?


też bardziej mi się wydaje, że to będzie tam. Wiesz może jakie narzędzia będą potrzebne do wymiany regulatora? Żebym wiedział co przygotować bo wszystkie narzędzia mam na wsi a moto w mieście....

Autor:  berger [ 6 wrz 2020, o 18:53 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

pingwin137 napisał(a):
berger napisał(a):
a nie w niebieskim miejscu ?


też bardziej mi się wydaje, że to będzie tam. Wiesz może jakie narzędzia będą potrzebne do wymiany regulatora? Żebym wiedział co przygotować bo wszystkie narzędzia mam na wsi a moto w mieście....


Obrazek i do zadupka kilka podstawowych kluczy

Autor:  separalizator [ 7 wrz 2020, o 15:30 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Witam, jestem nowy i chciałem dodać post w giełdzie a nie mogę bo wywala błąd. Co zrobić?
dokładnie taki:
Błąd ogólny
SQL ERROR [ mysqli ]
Incorrect string value: '\xF0\x9F\x8F\x8D\xEF\xB8...' for column 'post_text' at row 1 [1366]
Wystąpił błąd bazy danych podczas pobierania tej strony. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem.

Autor:  Montana [ 9 wrz 2020, o 12:48 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Prawdopodobnie dlatego, że jest blokada dla nowych użytkowników i nie miałeś dostępu to pełnego forum.

Autor:  KrzysPL [ 21 wrz 2020, o 20:18 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Mam sv650 k6, przejechane prawie 170k km.

Ostatnio zaczęło mi ubywać wody z chłodnicy i nie jest pobierana woda z wyrównawczego.
Szukałem przecieków, ale nic nie znalazłem.
Ostatnio po jeździe zauważyłem, że mam małą plamkę pod rurka która wychodzi z pompy wody, więc zakładam, że tam ucieka mi woda. Dlaczego tak się dzieje i jak to naprawić?


Sent from my G8441 using Tapatalk

Autor:  hubi199 [ 21 wrz 2020, o 22:39 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

Spróbuj użyć zestawu naprawczego pompy wody.
Pewnie już się kończy ona.

Autor:  red1 [ 21 wrz 2020, o 23:13 ]
Tytuł:  Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi

KrzysPL napisał(a):
Mam sv650 k6, przejechane prawie 170k km.

Ostatnio zaczęło mi ubywać wody z chłodnicy i nie jest pobierana woda z wyrównawczego.
Szukałem przecieków, ale nic nie znalazłem.
Ostatnio po jeździe zauważyłem, że mam małą plamkę pod rurka która wychodzi z pompy wody, więc zakładam, że tam ucieka mi woda. Dlaczego tak się dzieje i jak to naprawić?


Sent from my G8441 using Tapatalk


Wymień uszczelniacz "ceramiczny".

Strona 712 z 714 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/