Forum Suzuki SV - SVforum.pl https://svforum.pl/ |
|
Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi https://svforum.pl/viewtopic.php?f=23&t=612 |
Strona 2 z 714 |
Autor: | paras104 [ 31 mar 2010, o 19:13 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Pewnie temat wiele razy poruszany, ale zapytam Ile tys. km średnio potrafi wytrzymać silnik w SV 650? |
Autor: | lasooch [ 31 mar 2010, o 19:28 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Zależy co rozumiemy przez "wytrzymać" Jeśli bierze już olej litrami i ma mocy tyle co MZtka, bo między tłok i cylinder wchodzi zapałka, to jeszcze uznajemy, że działa, czy już zajeżdżony? Na starym forum Pszym coś wspominał, że jego gaźnikowa Ska ma coś pod 100tys. |
Autor: | paras104 [ 31 mar 2010, o 19:33 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Wytrzymać w sensie, po ilu tys. km należałoby zrobić remont 100 tys. km to chyba nad wyraz dużo, mylą się? |
Autor: | lasooch [ 31 mar 2010, o 19:37 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Czytałem gdzieś na zagramanicznych forach, że były SVki i po 150tys. Sam widziałem kiedyś na allegro taką, która miała 86tys. mil nabite, jeździła w Anglii w firmie kurierskiej. W wielu SVkach przy 50tys. trzeba wymienić łańcuszki rozrządu. Ale jak wygląda kwestia panewek, tłoków, cylindrów... nie mam pojęcia. Ze zużyciem oleju to też bardzo indywidualna sprawa. |
Autor: | flanel81 [ 31 mar 2010, o 19:59 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
No to następne szybkie pytanie. Jak należy właściwie smarować łańcuch? Jakie środki są do tego najlepsze i czy po spryskaniu specyfikiem trzeba czekać czy od razu można jechać? Mam Smar MOTUL. Wyczytałem tez gdzieś ze najlepszy środek do smarowania łańcucha to zwykły hipol. |
Autor: | Dono [ 31 mar 2010, o 20:12 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Tak, najlepiej olejem. |
Autor: | Razor [ 31 mar 2010, o 22:54 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Ten smar motula to takie cholerne ścierwo, że jak kiedyś psiknąłem sobie na rękę przez przypadek smarując nim łańcuch to nic nie mogło mi pomóc by go z tej ręki zdjąć i musiałem długo siedzieć i zeskrobywać bo po kawałkach. Podobnież dobry smar, ale drogi. Ja kupuje sobie tańsze smary, bo nie widzę zbytnio sensu kupowania tych drogich. Kiedyś kupowałem smar shella za ok 30zł i starczał mi na miesiąc może 2, bo po 200km już nie było smaru na łańcuchu. Jak kupiłem jakiś chiński smar, dużą puszkę za 20zł to mam ją od czerwca tamtego roku i jest jeszcze z 1/3 w środku (a km w ciągu roku robię w granicach kilkunastu tysięcy). |
Autor: | vinca [ 31 mar 2010, o 23:09 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Zawsze zostaje Ci opcja z automatyczną olejarką PZDR. |
Autor: | Razor [ 31 mar 2010, o 23:10 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Kiedyś ją założę na pewno, bo chcę to zrobić - ale na razie mam inne wydatki |
Autor: | vinca [ 31 mar 2010, o 23:14 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Samo życie. Mały OT : Sv-ka na stronie jednego z producentów olejarek to moje maleństwo PZDR. |
Autor: | Razor [ 31 mar 2010, o 23:43 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Poka poka |
Autor: | skowronp [ 4 kwi 2010, o 20:45 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Kolejne pytanie: "Czy w sv montowano fabrycznie immobilizer, a jeśli tak to jak poznać czy jest zamontowany?" |
Autor: | lasooch [ 5 kwi 2010, o 11:18 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
W gaźnikowych na 100% nie montowano, we wtryskowych chyba też nie. |
Autor: | paras104 [ 5 kwi 2010, o 20:43 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Co oznacza "CHEC" na wyświetlaczu? |
Autor: | zvierzak [ 5 kwi 2010, o 22:01 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
CHĘĆ ma na jazde tylko nie wyświetla polskich znaków gotowość do przełaczenia przycisku zapłonu |
Autor: | vinca [ 5 kwi 2010, o 22:15 ] | |||||||||
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi | |||||||||
Standardowo masz zapłon wyłączony killswitchem, niezłożony podnóżek lub niewbity luz - w każdym razie jedna z rzeczy, że przemądrzałe moto nie zapali. Jeśli wspomniane rzeczy są OK, to masz poważniejszy problem z elektryką. PZDR. |
Autor: | paras104 [ 5 kwi 2010, o 22:54 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Czy ja dobrze zrozumiałem, ze moto nie odpala jeśli mam go na biegu, lub postawiony na stopce? |
Autor: | Razor [ 5 kwi 2010, o 23:02 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Jak masz na stopce, włączony bieg i przekręcony czerwony przycisk to pompa paliwa nie bzyknie, jeżeli wrzucisz na luz i stoi na stopce to bzyknie. Jeżeli wsiądziesz na niego i schowasz stopkę a nie wrzucisz na luz to też bzyknie (czyli się włączy). Jeżeli włączysz silnik na stopce na luzie, wsiądziesz na niego i wrzucisz bieg nie chowając stopki to silnik zgaśnie. |
Autor: | kacperski [ 6 kwi 2010, o 06:32 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Namieszałeś razor, można oczopląsu dostać Niedopuszczalne jest abyś miał wbity bieg i rozłożoną stopkę. |
Autor: | zonq [ 6 kwi 2010, o 08:45 ] |
Tytuł: | Re: Szybkie pytania i szybkie odpowiedzi |
Przy fabrycznej instalacji jest to bardziej niemożliwe niż niedopuszczalne |
Strona 2 z 714 | Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |