Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 28 mar 2024, o 15:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona
Łańcuch (Napęd) 
Autor Wiadomość
Piguła
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:40
Posty: 1861
Lokalizacja: Chodzież (WLKP)
Płeć: mężczyzna
Moto: KAWASAKI ZX-10 R
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Miał może ktoś z was lub słyszał od kogoś znajomego jak sprawuje się zestaw zębatek JT z łańcuchem unibear na o-ringu?
Nie ma najgorszej opinii w internecie, a przede wszystkim cena jest dobra.

_________________
WR 400F ==> SV 650N ==> R6==> FZ1 ==> SV1000S ==> KAWASAKI ZX-10R


24 cze 2015, o 21:56
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Witam
Czy ktoś z was stosował kiedyś kompletny napęd esjot ?
zamiennik DIDa - wiem ze zębatki wszyscy chwalą ale jak jest z łańcuchem
cena 25 % niższa za wzmacniany łańcuch.

_________________
Hard Work Beats Talent.


7 paź 2015, o 10:17
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 06:10
Posty: 269
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S & XRX125
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Marpol napisał(a):
Czy ktoś z was stosował kiedyś kompletny napęd esjot ? zamiennik DIDa - wiem ze zębatki wszyscy chwalą ale jak jest z łańcuchem...


Kurde, nawet nie wiedziałem, że Esjot robi łańcuchy. :smutas: Ale co do zębatek, to faktycznie to dobra niemiecka robota. Z tego co się orientuję nawet BMW je zakłada na pierwszy montaż do części swoich modeli. Ja bym zaryzykował założenie takiego zestawu, tym bardziej że DID jest chyba trochę przereklamowany. ;)

Kaban159 napisał(a):
Miał może ktoś z was lub słyszał od kogoś znajomego jak sprawuje się zestaw zębatek JT z łańcuchem unibear na o-ringu?
Nie ma najgorszej opinii w internecie, a przede wszystkim cena jest dobra.


Pytanie dosyć stare, ale akurat miałem założony w moto łańcuch UNIBEARA i całkiem fajnie się sprawował. :spoko: Do momentu sprzedaży moto zrobiłem na nim coś koło 8tyś i nic mu nie dolegało. Od niedawna mam UNIBEARA założonego w Hyusungu XRX125 i na razie też dobrze się trzyma pomimo, że musi sobie radzić nie tylko na szosie, ale i w błocie, piasku i wodzie. :] Kilku znajomych lata na łańcuchach UNIBEARA, w tym jeden na SV650 i bardzo sobie je chwalą. :)

_________________
http://grupa-poludnie.info
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk


28 paź 2015, o 23:02
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Dzięki Leon za info
końcowo jednak zamontowałem RK i zęby JT
zobaczymy jak sie spisze :)
przy demonrtażu okazało sie ze napęd jest jeszcze fabryczny ku mojej uciesze ;)

_________________
Hard Work Beats Talent.


2 lis 2015, o 15:39
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 06:10
Posty: 269
Lokalizacja: Kraków
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S & XRX125
Post Re: Łańcuch (Napęd)
A tak z ciekawości ile km Twój oryginał wytrzymał? Mój fabryczny poddał się przy 23tyś km. :)

_________________
http://grupa-poludnie.info
http://picasaweb.google.com/leon.1981.krk


2 lis 2015, o 21:27
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Tak swoje trzy grosze wstawię. Łańcuchy DID nie są przereklamowane moi skromnym zdaniem.
Ten który zapodałem zaliczył w zasadzie już drugie koło zdawcze JT. Ma na koncie coś ok 2o tys kilometrów z hakiem.
Po założeniu pamiętam że po kilku dniach poprawiłem naciąg po ułożeniu się. Potem długo-długo nic aż ponownie lekko naciągnąłem. Trzeci raz chyba nie naciągałem :hmm: tylko zmieniłem zjedzone kółko JT.
Naciąg apiać powrócił na pierwotne miejsce w zasadzie.
Myśle że z łatwością wykończy jeszcze drugie koło JT bez naciągania co chwilę. W zasadzie cała regulacja jeszcze wolna na trzecie :obity:

---prosze mi tu nie pisać że napęd zmienia się zawsze cały. Dobry łańcuch koło zdawcze (celowo nie pisze zębatka bo to jest zupełnie coś innego) wykończy z łatwością bez uszczerbku dla siebie i tak samo bez uszczerbku, a nawet na jego zdrowie i dla naszej kieszeni śmiało możemy zakładac drugie.


2 lis 2015, o 21:43
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:03
Posty: 830
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: under construction
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Czyli ogólnie koła JT ujdą w tłoku, czy lepiej uderzać w sunstar'a w połączeniu z wzmacnianym didem- pytam bo w JT są te gumowe tłumiki montowane i nie wiem czy dla tego bajeru rezygnować z sunstara

_________________
Imperare sibi maximum imperium est


2 lis 2015, o 21:53
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Ja tam zapodaję JT ale nie dlatego że móżdżyłem jakoś szczególnie czy one lepsze czy gorsze tylko dlatego że znajomy serwis ma jakiś pakt z nimi i opyla mi je po bardzo przystępnej cenie. Ale ogólnie to spoko trybiki są i np. tylna ciągle wygląda jak nówka.
Swoją drogą to tłumik chyba robi dobra robotę. Przede wszystkim dlatego że koło wolniej zmienia średnice podziałową i w/z z tym łańcuch teoretycznie powiniem mieć o wiele lżej


2 lis 2015, o 23:07
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2012, o 20:43
Posty: 1795
Lokalizacja: kościerzyna
Płeć: mężczyzna
Moto: sv100s 2003
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Marpol napisał(a):
Dzięki Leon za info
końcowo jednak zamontowałem RK i zęby JT
zobaczymy jak sie spisze :)
przy demonrtażu okazało sie ze napęd jest jeszcze fabryczny ku mojej uciesze ;)



w moim litrze mam taki sam zestaw i puki co nic się nie dzieje. :)

_________________
SPRZEDAM MOJĄ SV1000s http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-1000-s-d ... d198d58589[/color]


3 lis 2015, o 22:23
Zobacz profil WWW
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 paź 2015, o 21:09
Posty: 65
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004
Post Re: Łańcuch (Napęd)
a ja mam pytanie z innej beczki orientujecie sie z jaką siła trzeba dokręcić zębatkę zdawczą oraz tylnią :D? nigdzie nie moge znaleźć info


4 lis 2015, o 22:59
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Łańcuch (Napęd)
orientujemy się i słabo szukasz wszystko jest w serwisówce m.in rozdział 7 str 41, 46, 48. Rozdział 9 str 42.
Jakbyś jeszcze nie mógł znaleźć:
Obrazek

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


5 lis 2015, o 09:03
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 paź 2015, o 21:09
Posty: 65
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Dzięki wielkie :)


5 lis 2015, o 09:56
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 11 paź 2015, o 21:09
Posty: 65
Lokalizacja: Włocławek
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650s 2004
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Witam wczoraj zakuwałem łańcuch i niestety ten drugi nit troszczkę przeciągnąłem ;/ na zdj widać że lekko sie wyszczerbił. Ogniwo chodzi lekko nie ma oporów jednak obawiam sie że łańcuch sie rozepnie. Skorzystałem z projektu zakuwarki z 1 strony i tak mniej wiecej to wygląda zrobiło to kawał dobrej roboty wczoraj pozdrawiam ;D
Obrazek
Obrazek
Obrazek


8 lis 2015, o 12:34
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Będzie dobrze według mnie ;)

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


8 lis 2015, o 13:01
Zobacz profil WWW
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 sie 2013, o 21:06
Posty: 2164
Lokalizacja: Crewkerne
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S
Post Re: Łańcuch (Napęd)
:hmm:
Podzielałbym obawy ulissesa. Wydaje mi się że wgniotka po zakuwarce jest bardzo głęboka i że jej dno znajduje się poniżej płaszczyzny wyznaczanej przez zewnętrzną powierzchnię ogniwa. Jeżeli brać poważnie sztuke mechaniki w tym względzie to jest to błąd który znacząco zmniejsza wytrzymałość sworznia. Istnieje duże prawdopodobieństwo że zostanie ścięty w tym miejscu. A tego ulissesowi nie życzę i dlatego wtykam swoje trzy grosze.
Po części też w zasadzie usprawiedliwiam swoje własne sumienie że zakuwarki nie posiadam. Po prostu stary mechanik jestem (wprawdzie maszyn i urządzeń :hahaha: no ale motór to też machina i zasady takie same jak wszędzie) i z powodu tego skostniały w pewien sposób. Po prostu uważam że zakucie łańcucha młotkiem i odtworzenie podobnych zaprasek na sworzniu jak to jest fabrycznie, daje praktycznie 100% pewność że sworzeń taki jest tak samo pewny jak jego koledzy obok. (nie mylić z waleniem jak popadnie i do stopnia że ogniwo nie zgina się w tym miejscu. Wpost przeciwnie, uderzenia młotkiem precyzyjne i z częstą kontrolą żeby uchwycic granicę kiedy już kieta ma dosyć )
Płaci się za to oczywiście odrobiną :cenzura: przy tej robocie. No ale cóż, łańcuch wymieniam raz na ruski rok to jakoś to znoszę.

ed. Kiedyś czytałem jakies opracowanie na temat łańcuchów, kiedy i w jakich warunkach ulegają zerwaniu. I nie chodziło autorowi o określenie zwykłej pomiarowej wytrzymałości na zerwanie. Łańcuchy się urywały (a zrobił masę prób z filmowaniem w locie) głównie podczas schodzenia >najsłabszego ogniwa< z koła napędzanego. Bardzo wyraźnie wykazał że należy unikać ogniwa zapinanego np. zawleczką. W chwili wypracowania przez łańcuch luzów bardzo często dochodziło do wybicia zawleczki i w/z tudzież wybicia zewnętrznej blaszki ogniwa a tym samym zerwania łańcucha (jak na moje to błąd w zaprasowaniu sworznia będzie działał podobnie). W przeciwieństwie do próby statycznej określającej wielkość siły potrzebnej do urwania. Inaczej mówiąc, próba statyczna dawała obraz wytzymałości materiału łańcucha jako taką i zawleczka nie miała znaczenia wtedy. Natomiast wyniki podczas pracy łańcucha były zgoła inne i powody zrywania tkwiły w jakiś odstępstwach od normy w poszczególnych ogniwach.


8 lis 2015, o 15:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2013, o 23:26
Posty: 1272
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR 1000 RR
Post Re: Łańcuch (Napęd)
ano tak to jest... dzięki za info ...
33 k wskoczyło niedawno hondzi
zęby zą w bdb stanie - te zdjęte fabryczne
natomiast przy smarowaniu łańcucha dostrzegłem że jedno ogniwko dziwnie sie składa
i to był powód wymiany bo przy ponad 200 na blacie nie chce niespodzianek ;)

_________________
Hard Work Beats Talent.


9 lis 2015, o 12:05
Zobacz profil
rowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sty 2015, o 22:32
Posty: 32
Lokalizacja: LIM
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 1999
Post Re: Łańcuch (Napęd)
http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-zloty-did-suzuki-sv650-s-x-ring-i5515697155.html
Nada się ten zestaw fo gaźnikowej eski?


10 sty 2016, o 15:31
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Tak

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


10 sty 2016, o 16:29
Zobacz profil WWW
rowerzysta

Dołączył(a): 2 wrz 2015, o 22:05
Posty: 10
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S '08
Post Re: Łańcuch (Napęd)
Witam, panowie posiadam SV650s z 2008 roku i chciałbym wymienić napęd. W tym temacie znalazłem informację, że koła zębate 15 i 44 zęby 108 ogniw, a larsson podpowiada 15 i 45 zębów, policzyłem zęby u siebie i też mam 15 i 45. Myślę że załóżę to co było co o tym sądzicie :)


29 mar 2016, o 21:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 gru 2013, o 00:50
Posty: 1975
Lokalizacja: SM
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S'99
Post Re: Łańcuch (Napęd)
W S jest 15/45 w N 15/44

~Dziaku

_________________
CBR 125R '07-->SV650S '06-->DR350S '91-->RM125 '95-->SV650S '99


29 mar 2016, o 22:47
Zobacz profil WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 735 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL