| Autor | 
            Wiadomość | 
        
        
			| 
				
				 szydello 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 08:01 Posty: 712 Lokalizacja: W-wa Imielin, Międzyborów
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: 636 '03
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  fack - płyny, smary itd  
					
						Filtr Powietrza 
  połowa woli wymieniać co roku, połowa wybiera K&N
 
  FIltr Oleju
  KN-138  droższy HifloFiltro.  tańszy
 
  Olej Jeżeli nie lany wcześniej mineralny to: Castrol Power 1 Racing 10w-50
 
  Łańcuch
  czyszczenie: nafta NIE BENZYNA smarowanie: Bel-Ray motorex Motul Road PLUS 
 
  Płyn hamulcowy
  Dot 4
 
 
  Płyn chłodniczy
  do chłodnic aluminiowych warto spojrzeć na temp maks. 
					
						 _________________ była  n k4
					
  
			 | 
		
		
			| 23 lut 2010, o 15:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 zvierzak 
				przewrotowiec 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 07:43 Posty: 832 Lokalizacja: Świdnik
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: 1100xx
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						
					
						 _________________
 SV 650S K5  CBR 1100xx   http://motocyklem.eu
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 22:28 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Dorzuć jeszcze o benzynie bo w sumie po połowie wyjdzie, że śmigają na 95 i 98   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 25 lut 2010, o 22:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 argOs 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K5
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Hej, czyściłem ostatnio łańcuch środkiem - Motul Chain Clean, a później użyłem smarowania Motul lube road. Teraz na łańcuchu warstwa smaru bardziej się klei niż przypomina świeżo nasmarowany łańcuch. Tak ma być?/Ja coś spieprzy...? /czy smarowanie takie ch...? 
					
						 _________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 17:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 selisek 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Taki smar. Wydaje mi się jednak ze za mało wstrząsnąłeś puszką. 
  Lepszy jest ten Motul Road Plus - nie klei się i smar ma biały kolor i łatwiej stwierdzić ze dobrze posmarowany jest łańcuch. 
					
						 _________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 17:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 argOs 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K5
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Przy smarowaniu napędu natrafiłem jeszcze na nurtującą mnie sprawę. Jako, że jestem nowicjuszem w tych sprawach to może pytanie należy do tych "głupich" ale czy jak łańcuch opiera się na wahaczu tak jak na załączonym zdjęciu to tak ma być?  Łańcuch wygląda, że jest naciągnięty dobrze, ale to że tak leży na tym wahaczu mimo zapiętego biegu mnie zastanawia.  
					
						 _________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 19:44 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 selisek 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:06 Posty: 673 Lokalizacja: Kraków/Kęty
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Tam powinna być na wahaczu gumowa nakładka ale mniejsza z tym. Nie widzę.
  Jeżeli łańcuch jest dobrze naciągnięty to nie ma problemu.
  Poprawnie naciągnięty łańcuch. Jak siedzisz na moto to w połowie łańcucha masz mieć luz w dol i gore 1 - 1.5 cm. Spójrz w manuala. 
  Jak siedzisz na motorze to łańcuch nie leży na wahaczu. 
  Jak moto stoi samo to łańcuch może leżeć na tej gumowej nakładce delikatnie. 
					
						 _________________ Suzuki SV 650 99' - niebieska
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 20:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Owca007 
				spamOWCA 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38 Posty: 7686 Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: BMW + szpera :)
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Już to kiedyś było    Widzę nie sam Ty się troszkę wystraszyłeś czy zdziwiłeś   .  
					
						 _________________ Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 20:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 argOs 
				motorowerzysta 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:32 Posty: 94 Lokalizacja: Rz-ów
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: SV650S K5
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Dzięki za wyjaśnienie ,teraz będę mógł spokojnie spać po nocach bo faktycznie trochę się nad tym dziwnym zjawiskiem zastanawiałem    
					
						 _________________ ____________________________ [Suzuki SV650S K5]
					
  
			 | 
		
		
			| 18 mar 2010, o 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 sirmariano 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21 Posty: 635
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Ze starego forum kojarzę debate ne ten temat ale z przyczyn oczywistych nie mogę tam zajrzeć. Ile maksymalnie moge wlać oleju do starej Svki? Normalnie powinno byc chyba 2,7l to wiem - ale niektórzy pisali, że leją więcej - nie zamierzam latać na gumie ale wiem, ze ktoś pisał, że miało to jakieśtam zalety. 
					
						 _________________
                    
  SV650S K1
					
  
			 | 
		
		
			| 21 mar 2010, o 00:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 Dzikus 
				degustator whisky 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:42 Posty: 1305 Lokalizacja: Toronto
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Jak nie latasz na kole to raczej zalet większych nie ma... 
					
						 _________________ BIKEPICS-DZIKUS
  
					
  
			 | 
		
		
			| 21 mar 2010, o 00:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		  | 
	
	
			| 
				
				 lasooch 
				SV Rider 
				
					 Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22 Posty: 7755 Lokalizacja: WPR
						 Płeć: mężczyzna
					
						 Moto: TT1050
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: fack - płyny, smary itd  
					
						Też nie widzę żadnych zalet. Tyle, że rozrusznik będzie miał ciężej kręcić w gęstym oleju, a jego nadmiar prędzej czy później i tak powędruje odmą do filtra powietrza    
					
						 _________________ Triumph Tiger 1050 << bikepics
					
  
			 | 
		
		
			| 21 mar 2010, o 10:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		
	
	
		 |