Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 27 kwi 2024, o 11:55



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
gumki pod zębatkę. 
Autor Wiadomość
pieszy

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Post gumki pod zębatkę.
Witam

Jak "fachowo" nazywają się i gdzie można dostać ( w okolicach warszawy) gumowe klocki które są pod zębatką tylnego koła. Na stronie Ronayers nazywają się to "ABSORBER, SHOCK" (SKU: 869562 Mfg. Part Number: 64651-27A01).


6 maja 2010, o 11:41
Zobacz profil
SV Rider

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 15:32
Posty: 1462
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S
Post Re: gumki pod zębatkę.
Najpierw wypadałoby się przywitać...
''Fachowo'' nazywa się to gumowy amortyzator tylnej zębatki ;)
Nowy dostępny na zamówienie w każdym ASO. Używkę chyba wiesz gdzie szukać?

_________________
SV liter z owiewkom:)


6 maja 2010, o 11:56
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:16
Posty: 512
Lokalizacja: ~Gdańsk
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 650S '03
Post Re: gumki pod zębatkę.
Po angielsku: Wheel Damper.

_________________
Obrazek


6 maja 2010, o 12:32
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
Czasami nie trzeba wymieniać tylko je obrócić i można dalej parę tys. pośmigać :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 maja 2010, o 16:41
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: gumki pod zębatkę.
Z tego co pamiętam, to w SV obracanie nie jest możliwe. Ale zawsze można też podłożyć paski wycięte np. z dętki ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 maja 2010, o 16:57
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
Obrócisz ale wtedy one się nie trzymają na tych kołkach gumowych co mają u podstawy. Ale na kleju się dawało i też było dobrze. Jak już podkładać to polecam gumę co jest na taśmach w rozrzutniku czy jakieś tam taśmy produkcyjne. bo przeważnie guma ma w sobie jakieś zbrojenie. W MZ na gumach z rozrzutnika do wapna śmigałem do końca aż nie sprzedałem.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 maja 2010, o 17:03
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: gumki pod zębatkę.
Owca, kołki to kołki, ale z tego co pamiętam, to te gumki z jednej strony są cieńsze, z drugiej grubsze. Grubsza jest oczywiście ta strona, na którą zębatka naciska. W niektórych motocyklach było faktycznie symetrycznie i wtedy można byłoby przekładać do woli, tylko i tak nie widzę sensu przekładania, bo luzu nie zmniejszysz wkładając tą gumkę odwrotnie :obity:

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 maja 2010, o 17:20
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
W SV nie zmieniałem ale myślę, że jest to samo co w bandziorze. Bo tam odwrócenie daje dużo iż te zęby które są od zębatki to lekkie stożki i po obróceniu gumek znowu ciasno wchodzą i trzymają należycie :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 maja 2010, o 17:26
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: gumki pod zębatkę.
A jak w bandycie było - gumy z obu stron miały tą samą grubość, czy ta która przenosi obciążenie jest 2-3 razy grubsza od tej nieobciążonej?

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


6 maja 2010, o 17:39
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
Takie same po obu stronach, kurcze w SV jak zmieniałem papucie to jak dobrze kojarzę to tez te trójkąty gumowe były tej samej wielkości. No dobrze pamiętam :). A w feldze nie ma rowków czy czegoś więc obrócić też się da :D. Dowody poniżej.
Obrazek
Obrazek

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


6 maja 2010, o 17:58
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: gumki pod zębatkę.
No dobra a teraz z innej beczki - to czy to trzeba wymieniać razem z napędem czy są jakieś inne oznaki zużycia tych gum?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


6 maja 2010, o 22:29
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 30 mar 2010, o 12:34
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Post Re: gumki pod zębatkę.
Wiem że w ASO powinienem dostać każdą część ale oni sobie często nieźle za wszystko liczą, na używkę wymieniać raczej nie ma sensu, dlatego myślałem o jakimś sklepie w okolicach warszawy który to może mieć po normalnej marży a nie marży ASO.


6 maja 2010, o 23:26
Zobacz profil
Mister Budda
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lut 2010, o 12:22
Posty: 2362
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: VTR RIDER :D
Post Re: gumki pod zębatkę.
dev246 napisał(a):
Wiem że w ASO powinienem dostać każdą część ale oni sobie często nieźle za wszystko liczą, na używkę wymieniać raczej nie ma sensu, dlatego myślałem o jakimś sklepie w okolicach warszawy który to może mieć po normalnej marży a nie marży ASO.



Próbuj w larssonie, może zamiennik będzie.

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


7 maja 2010, o 08:18
Zobacz profil WWW
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
Wbij jedynkę na zgaszonym silniku i ruszaj się do przodu i do tyłu wyczujesz wtedy jakie ma luzy do przodu i tyłu. Jak duże to rozbierasz sprawdzasz jak to wygląda i jak trza to wymieniasz. Do suzuki nie idź bo zbankrutujesz :). Poszukaj po sklepach w okolicy będzie pewnie taniej :).

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


7 maja 2010, o 10:29
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 02:22
Posty: 7755
Lokalizacja: WPR
Płeć: mężczyzna
Moto: TT1050
Post Re: gumki pod zębatkę.
Owca007 napisał(a):
Wbij jedynkę na zgaszonym silniku i ruszaj się do przodu i do tyłu wyczujesz wtedy jakie ma luzy do przodu i tyłu. Jak duże to rozbierasz sprawdzasz jak to wygląda i jak trza to wymieniasz. Do suzuki nie idź bo zbankrutujesz :). Poszukaj po sklepach w okolicy będzie pewnie taniej :).

W ten sposób wyczujesz chyba głównie luz łańcucha ;)

_________________
Triumph Tiger 1050 << bikepics


7 maja 2010, o 10:42
Zobacz profil
spamOWCA
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 10:38
Posty: 7686
Lokalizacja: Wrocław i Tłustomosty (granica opolskiego i ślaskiego)
Płeć: mężczyzna
Moto: BMW + szpera :)
Post Re: gumki pod zębatkę.
Ja robię tak jak napisałem i patrzę na tylna zębatkę i wszystko ładnie widać ile obróci się koło, a ile napęd. Bo bankowe sprawdzenie to wyciągnięcie koła przyłożenie i sprawdzenie na sucho co i jak.

_________________
Jak czegoś dusz pragnie to gg 1487770


7 maja 2010, o 10:50
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 00:03
Posty: 261
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: mężczyzna
Moto: CBR F4( SV w pamieci
Post Re: gumki pod zębatkę.
I co znalazł to ktoś gdzieś poza ASO? Wydaje mi się, że mam z tym jakiś problem, bo jak jadę np na 4-ce na 4k obrotów dodaje gazu, to jest minimalne szarpnięcie jakby z napędu a napęd niedawno wymieniony i łańcuch dobrze naciągnięty. To może być to?


8 maja 2010, o 18:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, o 22:58
Posty: 1492
Lokalizacja: Łódzkie
Płeć: mężczyzna
Post Re: gumki pod zębatkę.
A może przejedź się na jakiejś innej Sv dla porównania. V-ki są agresywne w oddawaniu mocy i może jest wszystko ok, a ty jesteś przewrażliwiony i dmuchasz na zimne...?

_________________
Były posiadacz SV1000N
Obecnie MOTOMORINICorsaro1200 / VFR1200


8 maja 2010, o 18:38
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 09:21
Posty: 635
Post Re: gumki pod zębatkę.
Te gumki są tam wciskane na sztywno czy mogą wypadać?

_________________
Obrazek Obrazek

SV650S K1


4 sie 2010, o 22:36
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lut 2010, o 18:55
Posty: 2755
Post Re: gumki pod zębatkę.
sirmariano napisał(a):
Te gumki są tam wciskane na sztywno czy mogą wypadać?


Jak wyciągniesz koło to zębatkę ręką wyciągniesz z tych gumek. A gumki wypadają. Nie wszystkie, ale jak weźmiesz palcami to nie ma oporów. Normalnie są włożone tylko mają taki dzyndzel co wchodzi głębiej i tylko on może delikatnie je powstrzymać prze wypadnięciem pod wpływem grawitacji.

_________________
Sv 650N K7 Phantom Gray


4 sie 2010, o 22:47
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 20 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL