Wątki bez odpowiedzi | Aktywne wątki Teraz jest 5 lip 2022, o 02:37



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru. 
Autor Wiadomość
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04
Posty: 66
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Kill switch :] , Dzięki panczo1922 :piwo:

_________________
SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875


5 lip 2016, o 18:25
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2012, o 12:21
Posty: 235
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S =>SV1000S
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Mała rzecz a cieszy :jupi:


6 lip 2016, o 22:05
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24
Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Pytanko,

Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.

Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie.
Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki.


21 lip 2016, o 19:20
Zobacz profil
motorowerzysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:04
Posty: 66
Lokalizacja: Poznań
Płeć: mężczyzna
Moto: SV 1000S K4
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Co do regulacji K7 wzwyż nic ci nie doradzę, ale w kwestii wsysania oleju to radę techniczną mam, włóż w wężyk kulkę z łożyska wiankowego, ona zatrzyma olej przed wessaniem :]

_________________
SV650SX=>VFR800=>SV650SK3==>SV LITER S K4:)

http://www.svforum.pl/viewtopic.php?f=9&t=14875


21 lip 2016, o 20:53
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
karuk napisał(a):
Pytanko,

Nie bardzo wiem jak się za to zabrać w moim K8, bo jak zacząłem synchronizację, to olej, który zalałem poszedł do tylnego cylindra i został przepalony - coś mam chyba nie tak.

Do tego nie bardzo rozumiem w jaki sposób mam dokonać synchronizacji przy pomocy "air screw", skoro są dwie.
Ponadto z tego co rozumiem w SVkach przed 2007 regulujecie śrubką "nr 3" czyli tą od "throttle link rod" - w manualu dla k7 i późniejszych napisane jest, że tych śrub nie wolno ruszać (co akurat zrobiłem, zresztą z takim skutkiem, że teraz silnik nie wkręca mi się na 3,5k rpm jak jest nagrzany) - nie wiem jak to mam zrobić i zastanawiam się czy uda mi się to ogarnąć, czy czeka mnie wizyta w serwisie Suzuki.


W K8, regulacje przepustnic robisz tylko jedna śrubką, jak wrócę do domu to wstawię fotkę z manuala haynes'a. A żeby nie wciągało oleju, to tak jak kolega powyżej napisał, albo użyć dłuższą rurkę.


22 lip 2016, o 09:54
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24
Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Dzięki za podpowiedzi, ale umówiłem się do mojego motocyklowego magika i pomoże mi ogarnąć temat.

Przy okazji powiem, że ustawiłem na słuch i pomimo, że zaciąga olej i tak mam wrażenie, że pracuje lepiej, równiej, a do tego ustabilizowały mi się wolne obroty.


23 lip 2016, o 01:16
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Wrzucam instrukcję synchronizacji przepustnic, do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
A tu zdjęcie tej śrubki, którą robi się synchronizację:
Obrazek

Mam nadzieję, że pomogłem. Operacja jest naprawdę prosta i każdy sobie z nią poradzi


24 lip 2016, o 19:45
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 maja 2012, o 20:24
Posty: 128
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2008 ABS
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
grisha napisał(a):
[...] do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
[...]


K7 i nowsze robi się inaczej - zamiast kręcić śrubką przy "throttle rod" reguluje się dwie śrubki "air screw" znajdujące się przy przewodach idących do zaworu obrotów jałowych (ISCV).


29 lip 2016, o 14:10
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 20 lut 2015, o 00:35
Posty: 29
Lokalizacja: Warszawa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650S 2008
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
karuk napisał(a):
grisha napisał(a):
[...] do modeli K3 w górę(w K8 jest tak samo jak w K7)
[...]


K7 i nowsze robi się inaczej - zamiast kręcić śrubką przy "throttle rod" reguluje się dwie śrubki "air screw" znajdujące się przy przewodach idących do zaworu obrotów jałowych (ISCV).


Widze ze kolega nie przeczytal tego co wrzucile. Tak, mowimy o tej samej śrubce zaznaczonej strzalka na 4 zdjeciu (tak znajduje sie ona przy przewodzie ISC jak mowisz)
I ostatnie, w K7 i K8 robi sie wszystko tak samo.


30 lip 2016, o 14:32
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 06:49
Posty: 160
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
TastPiotr napisał(a):
No i zrobiłem xD

Można prosić o fotki?

_________________
MOTO, FOTO


24 sie 2016, o 08:01
Zobacz profil
motocyklista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 wrz 2015, o 06:49
Posty: 160
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Ogarnąłem home edition wakuometr - dzięki za tutka, przepustnice zsynchronizowane. Ja użyłem oleju przekladniowego o czerwonym kolorze. U mnie najtrudniej było włożyć rurkę do przedniego kroćca, ale po usztywnieniu rurki metalowa rurką poszlo elegancko, ale następnym razem wyprowadzę sobie kawałek wężyka paliwowego z tego kroćca gdzieś w lepsze miejsce.

_________________
MOTO, FOTO


26 sie 2016, o 05:30
Zobacz profil
pieszy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2014, o 21:05
Posty: 8
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650N K4
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Siemka,

Mam mały problem wziąłem się dzisiaj za synchro w sv 650 k4 i mam duzy luz na przepustnicach STV praktycznie sam sobie otwieram i zamykam bez krecenia śrubką...
W czym moze problem ?
Podejrzewam ze w silniczku cos jest nie tak :/


16 cze 2017, o 11:06
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 21:56
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2006
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Witam.
Moze ma ktoś z Was zdjęcia do opisu TastPiotra z tego wątku?


15 lip 2018, o 11:07
Zobacz profil
motorowerzysta

Dołączył(a): 22 wrz 2017, o 15:52
Posty: 92
Lokalizacja: Białystok
Płeć: mężczyzna
Moto: sv1000
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Kolega acinr_PL może jeszcze gdzieś ma w pdf zapytaj bardzo fajnie opisane i pokazane, mam na telefonie ale jakoś nie da rady przesłać...


15 lip 2018, o 12:25
Zobacz profil
SV Rider
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2010, o 14:28
Posty: 1963
Lokalizacja: Piła / Szczecin
Płeć: mężczyzna
Moto: B*R*A*K
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Odświeżam
https://drive.google.com/file/d/1crD_3s ... p=drivesdk

_________________
Obrazek

SV650S k3
bikepics.com


15 lip 2018, o 15:40
Zobacz profil
motocyklista

Dołączył(a): 1 mar 2018, o 10:39
Posty: 248
Płeć: mężczyzna
Moto: Sv 650S 2004r.
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Super, te wartości pasują też do k4 :)?


15 lip 2018, o 17:46
Zobacz profil
pieszy

Dołączył(a): 4 kwi 2018, o 21:56
Posty: 3
Płeć: mężczyzna
Moto: sv650s 2006
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Dzięki wielkie chłopaki


16 lip 2018, o 06:35
Zobacz profil
rowerzysta

Dołączył(a): 25 kwi 2021, o 21:57
Posty: 23
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: mężczyzna
Moto: SV650 2000r
Post Re: Synchro Przepsytnic K3 - wybór wakuometru.
Czy ma ktoś może całość regulacji że zdjęciami , fotorelacji jaka zrobił ancir_pl ?
Zakupiłem forumowa SV1000S i trochę niedomaga z obrotami itp.
Jak zimny, to po odpaleniu na granicy gaśnięcia i gaśnie po zostawieniu motocykla, jak nie przytrzymamy lekko gazu na manetce, aż złapie jakiejś temperatury, ale i wtedy silnik pracuje, jak by miał zgasnąć. Jak się nagrzeje, to w mieście np. na światłach na neutralu trzyma wartość ~1500rpm, a po wciśnięciu sprzęgła obroty spadają na te ~1300rpm ( czy tak to ma być ? ).


18 maja 2022, o 20:14
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware.
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL